Dat wordt lastig... sci-fi ook goed?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben meer van het modern absurdisme.
Dat wou ik niet zeggen om niet nerdy over te komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig... sci-fi ook goed?![]()
[ afbeelding ]
Lol...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wou ik niet zeggen om niet nerdy over te komen.
Cool!
Geeft niets, jij mag het gerust vinden. Ik vind kritiek altijd prima, zolang het maar netjes gebracht wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:41 schreef Zokunen het volgende:
Zoals eerder gemeld heb ik er 0,0 verstand van maar die ene vind ik er persoonlijk iets te strak omlijnt ofzo. Waardoor ze net buiten de compositie valt voor mijn gevoel. Maar als ik de 1e ben die er over begint zal meer over mij zeggen als over jou/de rest, het blijft gewoon knap.
Anytime.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:46 schreef Zokunen het volgende:
Kan ik trouwens een kamer boeken op dat stukje heaven van [ afbeelding ]
Ik heb er toch geen verstand van, ik weet alleen wat ik mooi vindquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Brennie het volgende:
Trouwens, als je 't groot bekijkt kan je het eigenlijk nog beter beoordelen. (Kan op Deviantart).
Heel vervelend.... lelijk spul zit er niet tussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen verstand van, ik weet alleen wat ik mooi vind.
Ik ben heel kritischquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heel vervelend.... lelijk spul zit er niet tussen
Dank je... Maar ik werk er hard voor. Sommigen hebben me dagen werk gekost (In etappes natuurlijk).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heel vervelend.... lelijk spul zit er niet tussen
Ik ga je adden op facebookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je... Maar ik werk er hard voor. Sommigen hebben me dagen werk gekost (In etappes natuurlijk).
Dat het je tijd kost is maar goed ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je... Maar ik werk er hard voor. Sommigen hebben me dagen werk gekost (In etappes natuurlijk).
Ik doe ook de reflecties/schaduwen zelf trouwens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef Zokunen het volgende:
Zelfs haar verstopplek is mooi
[ afbeelding ]
[edit] die is ook gewoon te mooi[/edit]
Cool.quote:
Nee, dat kan niet nee... (alleen met filters bedoel ik).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat het je tijd kost is maar goed ookAls dit enkel met filters kon, kon ik het ook en dat moeten we de maatschappij niet aan willen doen
Geen idee hoe moeilijk dat is, maar ik meen dat vooral schaduw erg lastig is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik doe ook de reflecties/schaduwen zelf trouwens.
Als ik niet weet hoe iets moet ga ik er van uit dat het simpel isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee hoe moeilijk dat is, maar ik meen dat vooral schaduw erg lastig is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |