dat je van chocola puistjes krijgt is echt de grootste urban myth ooitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef Vanky het volgende:
Geen kaas, chocolade en vettig voedsel eten + geen frisdrank drinken.
Verder gewoon iedere dag je huid reinigen met water.
En als je er dan nog krijgt, gewoon laten staan.
Dat is niet zo, mensen die er niet gevoelig voor zjin kunnen inderdaad zoveel chocolade eten als ze willen zonder ook maar 1 puistje te krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat je van chocola puistjes krijgt is echt de grootste urban myth ooit
Hoezo zou je ook 2 dagen achter elkaar 3 repen chocolade eten...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Vanky het volgende:
Van chocolade krijg je puistjes.
Als ik bv. 3 maanden geen chocolade eet heb ik geen enkel puistje. Maar stel dat ik vanavond 3 reepjes zou eten en morgen nog 3 en dan even terug stop dan heb ik over 4 dagen een paar puisten.
Als die na een week weg zijn blijven ze terug weg.
Wie eet er nou 6 repen chocolade in 2 dagen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Vanky het volgende:
Van chocolade krijg je puistjes.
Als ik bv. 3 maanden geen chocolade eet heb ik geen enkel puistje. Maar stel dat ik vanavond 3 reepjes zou eten en morgen nog 3 en dan even terug stop dan heb ik over 4 dagen een paar puisten.
Als die na een week weg zijn blijven ze terug weg.
Ja gevoelig zijn voor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is niet zo, mensen die er niet gevoelig voor zjin kunnen inderdaad zoveel chocolade eten als ze willen zonder ook maar 1 puistje te krijgen.
Mensen die er wel gevoelig voor zijn krijgen er juist wel puistjes van.
Ik eet zoveel chocolade.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie eet er nou 6 repen chocolade in 2 dagen?Dan zou ik er ook last van hebben ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |