Dank, dank..... op naar de browniesquote:
Coolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef borisz het volgende:
Pastasalade nu ook in de maak.
Morgen geen tijd. MOrgen heb ik een kookworkshop van Rudolph v Veen
Ik heet geen Rudolph hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef borisz het volgende:
Pastasalade nu ook in de maak.
Morgen geen tijd. MOrgen heb ik een kookworkshop van Rudolph v Veen
Nou, zo culi is-ie nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
We gooien, heel culinair, een film erin die Salt heet.
No shitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Aanrader voor onze Bloemendaalse cocooners: Sherlock, die nieuwe BBC-miniserie.
Maar wel eerlijke loze calorieenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank, dank..... op naar de browniesPffff...gaat weer een hoop chocola doorheen vandaag
Suiker ook btw
Allemaal loze calorieen
Je gaat gewoon naar Angelina kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
We gooien, heel culinair, een film erin die Salt heet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
P: Debate day en Election Night (of was het andersom)
Ja, maar het is goed te zien dat Angelina ook niet meer de jongste is hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar Angelina kijken
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Sherlock! Lijkt me tof ja..
De film die er onlangs van is gemaakt wil ik ook nog zien btw..
Eerlijk?quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het is goed te zien dat Angelina ook niet meer de jongste is hoorZe begint in de close-ups wat rimpeltjes te vertonen
Yepquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerlijk?Je bedoelt...iedereen weet dat het ongezond is?
Ik ben echt zo benieuwd wat jij van S7 gaat vindenquote:
Duh hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep
Best knap dat jij mij begrijpt
Ik zou hem gewoon in de bios gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Anders had ik hem wel in de bios gezien
(+ dat ze te mager begint te worden, oud is niet perse slecht natuurlijk)
Das waarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duh heNa onze suiker-maffia-discussie van de afgelopen dagen
Ik denk, aangezien de meneer weer volop aan het werk is en het vergaderseizoen bijna wordt geopend en we een soort pact hebben dat we WW alleen samen kijken, dat het best nog een jaar kan duren voordat we daar aan toe zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat jij van S7 gaat vindenmet name de laatste vier afleveringen
![]()
Ben bang dat ik morgen na de Hermitage geen geld meer daarvoor hebquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon in de bios gaan kijkenZe ziet er nog steeds prettig uit
Iedere hardcore dieet- en slankclub-poster is van de suikermaffiaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Maar ik ben geen lid van de maffia![]()
Of wel maar vind je me toch nog een beetje lief?
Neequote:Mag ik een hapje van de brownie
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk, aangezien de meneer weer volop aan het werk is en het vergaderseizoen bijna wordt geopend en we een soort pact hebben dat we WW alleen samen kijken, dat het best nog een jaar kan duren voordat we daar aan toe zijn.
Jij hebt smaakquote:
Ze ís helemaal niet zo oudquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Anders had ik hem wel in de bios gezien
(+ dat ze te mager begint te worden, oud is niet perse slecht natuurlijk)
Ik wil eigenlijk wegblijven uit die topics want ben volgens mij een obsessie/stoornis aan het ontwikkelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedere hardcore dieet- en slankclub-poster is van de suikermaffiaMaar je bent wel lief hoor
[..]
NeeDie moeten nog gemaakt worden
Ik kwam dus eigenlijk alleen ff achter de PC om te kijken wat er nou precies in het recept stond
Ja, dat is wel vaak zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze ís helemaal niet zo oud35. Maar het heftige vermageren maakt haar ouder, denk ik.
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk wegblijven uit die topics want ben volgens mij een obsessie/stoornis aan het ontwikkelen
Maar het is net zo verslavend als het eten zelf
Ja, maar daar staat dezelfde tikfout inquote:Recept gevonden?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze ís helemaal niet zo oud35. Maar het heftige vermageren maakt haar ouder, denk ik.
Nee! Niet doen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]OMG
Ik verklap verder niets hoor
Nu ik ermee gestopt ben, merk ik het pas - hoe leuk de slanktopics ook zijn, je bent er toch vrij snel te fanaat in, een soort groepshysterie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wegblijven uit die topics want ben volgens mij een obsessie/stoornis aan het ontwikkelen
Maar het is net zo verslavend als het eten zelf
Recept gevonden?
Ja, dat zijn lullige dingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat dezelfde tikfout inEn die T kan een tablespoon of een teaspoon zijn
Ja maar jij hebt er geen 6 jaar gepostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorHeel simpel......klik dat kruisje maar aan achter het topic
![]()
Lukt mij ook.
[..]
Ja, maar daar staat dezelfde tikfout inEn die T kan een tablespoon of een teaspoon zijn
Is ze 35quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
grote T is Tablespoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorHeel simpel......klik dat kruisje maar aan achter het topic
![]()
Lukt mij ook.
[..]
Ja.....niet dat het slecht is maar kan er nu niet zo goed mee omgaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ik ermee gestopt ben, merk ik het pas - hoe leuk de slanktopics ook zijn, je bent er toch vrij snel te fanaat in, een soort groepshysterie.
Ik blijf gewoon braaf&gezond doen verder, daar niet van.
S6 of S7?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef LieLie het volgende:
De mr en ik hadden wel allebei per ongeluk al gezien wat er met Leo/CJ gebeurt. Maar dat vergeten we gewoon weer even
Dank je wel CFquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja.....niet dat het slecht is maar kan er nu niet zo goed mee omgaan
Ben ook alleen maar boeken over gewicht en eetstoornissen aan het lezen....allemaal even iets teveel
Nu ik dit topic gevonden heb is het misschien wel makkelijker om weg te blijven
Hier is het sowieso gezelliger
6 volgens mij.quote:
Maar doen jullie ook afentoequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij doen gewoon van '
' en '
' als je ondanks je dieet een keer een enorm stuk chocoladetaart eet.
Da's nou precies wat mij dus tegenstond aan het meeposten van die die-hard slankersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ik ermee gestopt ben, merk ik het pas - hoe leuk de slanktopics ook zijn, je bent er toch vrij snel te fanaat in, een soort groepshysterie.
Ik blijf gewoon braaf&gezond doen verder, daar niet van.
Lees een leuke roman en leer normaal kokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben ook alleen maar boeken over gewicht en eetstoornissen aan het lezen....allemaal even iets teveel
Nu ik dit topic gevonden heb is het misschien wel makkelijker om weg te blijven
Hier is het sowieso gezelliger
Ik heb de kruisjes gevondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's nou precies wat mij dus tegenstond aan het meeposten van die die-hard slankersZo ongelooflijk fanatiek en zo... nou ja...dat probleem is opgelost
Wel een makkelijke roman danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lees een leuke roman en leer normaal koken
Doe daar eens mee stoppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
Datgeen wat ik doe als ik tenminste zin hebquote:
Neuh, dat vertelt de weegschaal je welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar doen jullie ook afentoe&
als het teveel wordt?
Dat plan heb ik al vaak gemaakt maar na 5 jaar is het gewoon niet zo makkelijk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe daar eens mee stoppenZet een keer je plan uit en volg dat en negeer de rest. Je weet dondersgoed wat goed voor je is.
Mijn teamlead doet op dit moment een kamikaze-dieet....echt, het klinkt zo ongezond. Gewoon NIETS meer eten. Alleen water en bouillon. En daarnaast accupunctuur. Hij wil in 3 weken 10 kg kwijtIk ben benieuwd hoe zijn darmen gaan reageren als er zometeen weer voer in komt
Jammer......quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neuh, dat vertelt de weegschaal je wel
Het is hier geen slanktopic, zegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar doen jullie ook afentoe&
als het teveel wordt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
6 volgens mij.
Maar we hebben het er niet meer over!
Ik kom gewoon af en toen '' doen, en dan merk je wel hoe ver we zijn
Als ik tijd heb om te koken zal ik jullie wel eens om een lekker normaal recept vragenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Datgeen wat ik doe als ik tenminste zin heb
Als jij dat leuk vind, wil ik je best spanken af en toe hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neuh, dat vertelt de weegschaal je wel
Dit keer was het ook maar een grapjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is hier geen slanktopic, zeg
Pee, da's ook mijn bezwaar een beetje: ik heb inmiddels zoveel gelezen en opgezocht, dat ik er zowat prekerig van wordZeker in combinatie met een dosis culinair snobisme
Het is en blijft ieders eigen keuze natuurlijk, maar aan de andere kant wéten veel mensen ook gewoon niet wat ze eten.
Afvallen is leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Afvallen is leuk
Vandaag grote zak chips naar binnen gewerkt, *burp*
Begin eens met dat boek van Ainsley Harriott! Slaat hier in de SC erg aan (wat dus betekent dat het lekker eten isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een makkelijke roman dan
Ik wil de 50 misvattingen van psychologie (of zoiets) gaan lezen
En wat valt onder normaal koken?
mij of LieLie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vind, wil ik je best spanken af en toe hoorMaar dan wel IRL
*duwt steer van de trap afquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Afvallen is leuk
Vandaag grote zak chips naar binnen gewerkt, *burp*
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vind, wil ik je best spanken af en toe hoorMaar dan wel IRL
OJa ik had een kookboek gekochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Begin eens met dat boek van Ainsley Harriott! Slaat hier in de SC erg aan (wat dus betekent dat het lekker eten is).
Ja. Helemaal mee eens. En ik begin dat ook steeds meer te zien hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Zeker in combinatie met een dosis culinair snobismeHet is en blijft ieders eigen keuze natuurlijk, maar aan de andere kant wéten veel mensen ook gewoon niet wat ze eten.
Feta, rode ui, nectarinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Begin eens met dat boek van Ainsley Harriott! Slaat hier in de SC erg aan (wat dus betekent dat het lekker eten is).
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
* PdeHoog verlaat stilletjes de SC en gaat weer naar de keuken
Ik word bijvoorbeeld altijd wat iebelig van wereldgerechten - als je ziet wat een energie daarin zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Helemaal mee eens. En ik begin dat ook steeds meer te zien hoorEn bewust dingen wel of niet te eten
Maar van jou en ook van DE kan ik meer hebben dan van die hardcoreders. Jullie zijn redelijker
Bij ons thuis worden er toch vaak wereldgerechten gebruikt maar duurt het van scratch maken dan niet heel veel langer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld altijd wat iebelig van wereldgerechten - als je ziet wat een energie daarin zitDie bobotie bijvoorbeeld, dat maak ik zelf 10x smakelijker en supersimpel from scratch - en dan heb je zo'n 30-40% minder kcal voor een bord eten.
Hoeveel moeite is dat nou?
Nja.. ik weet niet hoe dat moet hoor.. en ik kan me voorstellen dat je, na een lange werkdag, ook niet veel zin heb er over na te denken. De tijd dat ik die pakken regelmatig kocht zijn nu wel over hoor, maar soms mis ik het gemak wel eens stiekem. Het is een soort niet écht heel ongezond fastfood. Waar ik overigens altijd wel extra groentes aan toe voegdequote:
Bij bobotie wel wat ja, het wereldgerecht moet geloof ik 35 minuten in de oven, het echte gerecht een uur, maar je hebt er verder geen omkijken naar. En dan smaakt het precies hetzelfde als in Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij ons thuis worden er toch vaak wereldgerechten gebruikt maar duurt het van scratch maken dan niet heel veel langer?
Ik wil het zelf ook echt wel gaan doen hoor maar woon nu nog een paar maandjes thuis en mijn ouders moeten altijd kwart voor 5 eten en dat gaat hun (en mij) dan gewoon niet lukken om lang in de keuken te staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij bobotie wel wat ja, het wereldgerecht moet geloof ik 35 minuten in de oven, het echte gerecht een uur, maar je hebt er verder geen omkijken naar. En dan smaakt het precies hetzelfde als in Zuid-Afrika
Sure, het is wel wat meer moeite, en zeker in het begin kost het meer tijd, maar koken is zó leuk en bevredigend!
Nja, niet altijd en voor lang niet iedereen dus.. ben altijd wel blij als mensen ipv echt kant en klaar dan iig nog iets zelf maken/toevoegen.. het kan erger hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sure, het is wel wat meer moeite, en zeker in het begin kost het meer tijd, maar koken is zó leuk en bevredigend!
Als je het bekijkt als niet heel ongezond fastfood, dan is 't natuurlijk alweer iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. ik weet niet hoe dat moet hoor.. en ik kan me voorstellen dat je, na een lange werkdag, ook niet veel zin heb er over na te denken. De tijd dat ik die pakken regelmatig kocht zijn nu wel over hoor, maar soms mis ik het gemak wel eens stiekem. Het is een soort niet écht heel ongezond fastfood. Waar ik overigens altijd wel extra groentes aan toe voegde
Not my cup of tea.quote:
Puur natuur voor jou dus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Not my cup of tea.![]()
Ik val niet op opgespoten lippen en verbouwde koppen.
even een plaspauze ingelast
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Not my cup of tea.![]()
Ik val niet op opgespoten lippen en verbouwde koppen.
even een plaspauze ingelast
P'sies!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
*shrug* zolang iedereen z'n eigen definitie gebruikt van 'gezond' zijn dit soort discussies nogal zinloos.
het is calorierijker dan nodig ja, en inmiddels vind ik het veeeeel te zout. Maar soms erg lekker en makkelijk voor een keertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je het bekijkt als niet heel ongezond fastfood, dan is 't natuurlijk alweer iets andersIk vind het voor mezelf echter absoluut niet een 'gezonde maaltijd'.
Maar goed, ik realiseer me wel dat ik daarin een beetje een snob ben, hoorIk denk altijd dat ik het beter kan
Heel onnatuurlijk en poederig, juist. Of ligt dat aan mij? Ze doet me op die foto aan mijn zus denkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geo coordinaten.
Wel bizar hoe een dikke laag foundation je 'huid' er zo mooi glad uit kan laten zien.
Ja, puur natuur voor mij met dikke bossen haar tussen de benen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Sarabi het volgende:
Puur natuur voor jou dus?
Hoe is de film?
Nouja, ik vergeleek het met haar schouders, en dan komt het best positief uit de bus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk en poederig, juist. Of ligt dat aan mij? Ze doet me op die foto aan mijn zus denken
Ahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, puur natuur voor mij met dikke bossen haar tussen de benen.
En de film? Tot nu toe een slap verhaaltje, maar het moet nog op gang komen. Beetje wat wij altijd hier een Frankefilm noemen en dat betekent dat we denken dat de jongste zoon van B. het wel leuk zou vinden. Veel geweld en achtervolgingen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat wel zielig, ze heeft daar nogal een complex overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ik vergeleek het met haar schouders, en dan komt het best positief uit de bus.
Jouw zus heeft enge ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |