o ja de come back van clijsters natuurlijk, argentijn weet ik niet
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
wordt gevierd dat ...... in het rampjaar 1672 het beleg door Bernhard von Galen, bisschop van Münster had doorstaan.
Op 28 augustus van dat jaar (18 augustus volgens de juliaanse kalender), en na een beleg van amper een maand gaf de bisschop zijn troepen opdracht zich terug te trekken.
Deze dag is sinds die tijd de belangrijkste feestdag voor stad en ommelanden met een groot aantal feestelijkheden, een kermis, een groot vuurwerk en een muziekevenement op de drafbaan.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
gokje vanwege ommeland is een soms levensbedreigende vorm van atypische longontsteking (pneumonie), waarover tot nu toe nog weinig bekend is. De eerste gevallen verschenen in de Chinese provincie Guangdong, eind 2002. De ziekte is besmettelijk, en verspreidde zich naar Hongkong, en van daaruit naar Vietnam, Canada en andere landen. In China zijn gevallen gemeld vanuit vele delen van het land.