Ik nog wel een aantal, maar die waren er ook allemaal niet... en sommige twijfel ik ook nog steeds over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, ik heb nu iig al mijn nfu oh lemmings, hoef ik daar ook niet meer naar te kijken
Pretteeeehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Self-made pic van mijn geweldige leren jasje.
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
cute!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat jasje is echt gaaf!!
Ik ben echt zoooooo moe vanavond... ongelooflijk. Ga na Het Beste Idee gelijk door naar bed maar weer.....
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
geen draadjes meer uit de muurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Gaaaaaf!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |