Voor de kleur wel op zichquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar het is de moeite wel waard bij die
ja, doen! Dat geeft echt voldoening en het is nog leuk ook om te zien wat een zooi je eigenlijk in je voorraadkasten bewaartquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffff ik moet nog een nuttige bijdrage aan het huishouden gaan leveren vandaag maar ben zo brak als een tientje
zal ik de kelderkast eens op gaan ruimen? Er staan dingen in waarvan de houdbaarheidsdatum ergens in 2007 is
ook leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet onderboxen en sokken sorteren en vouwen. En de plees schoonmaken.
Hmmmm lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo een appeltaart bakken
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Nomsquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
1 ramvolle vuilniszak!! en zwaaaaaar!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, doen! Dat geeft echt voldoening en het is nog leuk ook om te zien wat een zooi je eigenlijk in je voorraadkasten bewaart
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Zelfgemaakte appeltaartquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:
zo, de appeltaart zit in de oven
straks maar eens het overgebleven deeg onder m'n nagels vandaan peuteren
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?quote:
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
ohja, da's waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Hmmm, Leiden he? Kom ik vanavond wel ff een bakkie doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
hihiquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..
Oppiepen in de magnetron![]()
herkenbaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zin in BKEen wopper!!
Het shitte is dat ik van de Mac de fiet en mayo lekkerder vind...
Ik zou op zich wel een stop kunnen maken bij allebei
Of een McChicken. Of een McKroket zonder saus, maar met ketchupquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja irritant he![]()
Als ik dan bij de Mac ben bestel ik maar een BigMac menu....of McNuggets of een Happy Meal McNuggets met een hamburger erbij (of andersom)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....
Getverquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
He bahquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
Ik laat verder ook niks aanpassen, alleen de mckroket en op schiphol kun je degene die dat maakt heel goed zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....ik flep die Whopper open en haal de 2 ringen er dan gewoon tussenuit!
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
Komt m'n moeder dus net thuis van een vriendin... Die heeft dus een appelboom, dus m'n mams mocht dus een grote zak met appels meenemendus mams gaat vanavond appelmoes maken en ik morgen dus een appeltaart
Nu nog alleen een goed receptje zoeken. Dus Mir, wat is je recept?
of studentenhaver, of ongezouten cashew of...of...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:01 schreef Mirjam het volgende:
2
[..]
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1
en verder zelf spelen met de hoeveel;heden kaneel, rozijnen, en er walnoten en citroenrasp bij kwakken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
Wat ontzettend lief van julliequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
[insert zwaar Amsterdams accent] Het blijven toch je koters he?[/zwaar Amsterdams accent]quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van jullie
AUW!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAArgh ik heb net papier onder mn nagel gehad... bloeden en veel pijn... en nu wil ik mijn nagellak afhalen en dat doet zoooohooooo'n zeer!!!
het is echt verschrikkelijk koudquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Daph_ het volgende:
*nestelt zich achter de laptop met dampende mok thee*
Vind het maar koud vandaag!
Van die drek waar je alleen een glas water bij hoeft te gooien? Da's echt smerig iddquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Hij hadden een hele instant cakemix maar die was echt misluktte taai voor mij iig
Yepquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die drek waar je alleen een glas water bij hoeft te gooien? Da's echt smerig idd
ahhhquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef Diconnected het volgende:
Nohhhh scheur net echt een flink stukje van m'n nagelriem
Auch!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef Diconnected het volgende:
Nohhhh scheur net echt een flink stukje van m'n nagelriem
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
Hopelijk komende week ein-de-lijk Damone Roberts 1968![]()
Een zomers kleurtje, maar herfstweer!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
I want ze damone!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
Dat weten we nog niet, want hij is nog onderwegquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.
Same herequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
Ik wil pakjes!!! Er is echt schandalig veel onderweg![]()
TD, Cherry Culture, Viis, 2 kleine international swaps, 1 grote internationale swap, en De Doos. En ik wil het allemaal nu, nu, nu. Ja, ik ben onwijs ongeduldig!
Oh, dat scheelt echt te weinig om ook achter Damone aan te gaan. Thanks Bubs!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal volgens ALU
We zijn echt een stel mega falerds bij elkaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same hereOnderweg:
- TD met ChG Awakening, Orly Royal Navy en OPI Ogre the top blue
- OPI DS Original via Sharana
- Essie Sew Psyched en CND Ice Blue Shimmer via jou
- OPI MPJ original, Zoya Kelly en Shawn via mbeautylounge
- Mijn 8 Nfu Ohs via viis.ee
- OPI Damone Roberts 1968 via Daph
- en totaal anders maar wel tof, 2 kettingen via Etsy
Wantz all! Now!
Ik ben models own nog vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt echt te weinig om ook achter Damone aan te gaan. Thanks Bubs!
[..]
We zijn echt een stel mega falerds bij elkaar![]()
Het vervelendste is dat Viis niet alles had wat ik nog wilde, anders was ik zeker klaar geweest voorlopig, nu durf ik daar echt mijn hand niet voor in het vuur te steken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
zo, beenhammetje net in de oven, straks knoflookaardappeltjes maken, vandaag een echt koningsmaal op z'n zondags
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben maar eens wat spullen op marktplaats aan het gooien die heir mateloos in de weg staat, doe mijn philips living colors lamp ook maar weg!
op bieden gezetquote:
Ik hoef niks weg te doen we hebben ruimte over als we dit huis zouden krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben maar eens wat spullen op marktplaats aan het gooien die heir mateloos in de weg staat, doe mijn philips living colors lamp ook maar weg!
is goed, laat maar weten als je interesse hebtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nog zo'n lamp, maar ik ga eerst uitvogelen wat ze in de personeelswinkel kosten met een pasje van mijn collega
Wanneer ga je eik verhuizen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is goed, laat maar weten als je interesse hebt![]()
ik heb straks ook meer ruimte in mijn huis, maar wil alle spullen die ik niet mee wil verhuizen alvast verkopen zodat ik minder sleepwerk heb
ze zouden eerst oplevern in februari, maar ze hebben nu gezegd dat als de herfst en winter meezitten het misschien al in december kan!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |