m'n broertje heeft het ookquote:
joah, en nog een peukje rokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
poh nog één pilsje en dan slapen
wat hej vanaamd dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, spullen gehaad voor vanaamd
ik geef m'n verjaardagquote:
quote:
wat doe je uitzoeken dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
743 nummers die ik nog uit moet zoeken, scheelt dat het toch rotweer is buiten
heb heel veel nummers gedownload, maar die hernoem ik normaal netjes... dan importeren in iTunes en de titel+artiest goedzettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je uitzoeken dan?
ik zoek nog iemand die voor mij m'n ID3 tags goed wil zetten
Succes ermeequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
progress so far, nog 629 nummers te gaan
A G M S Y
B H N T Z
C I O U
D J P V
E K Q W
F L R X
ach zo. daar ben ik al mee opgehouden. of je moet dat voor de lol doen, dan heb ik hier ook nog wel een paar duizend nummers die je mag uitzoekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb heel veel nummers gedownload, maar die hernoem ik normaal netjes... dan importeren in iTunes en de titel+artiest goedzettenmaar daar heb ik een beetje een achterstand mee
als ik dit eenmaal op orde heb, kan ik het gewoon bijhouden elke keer als ik wat downloadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach zo. daar ben ik al mee opgehouden. of je moet dat voor de lol doen, dan heb ik hier ook nog wel een paar duizend nummers die je mag uitzoeken
tjah, toen ik discografieën en piratenhits met 100 delen ofzo ging downloaden, ben ik er maar mee gestoptquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik dit eenmaal op orde heb, kan ik het gewoon bijhouden elke keer als ik wat download
ja, die kant ga ik ook op als ik complete labels ga downloadenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, toen ik discografieën en piratenhits met 100 delen ofzo ging downloaden, ben ik er maar mee gestopt
Pizza in de panquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
net Klaas van der Eerden - Mix gekeken
nu verder met de muziek en zo de pizza maar eens in de pan gooien
als we met de kerels bij elkaar zitten, wordt er ook bijna altijd pizza besteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |