Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Strangequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb je .MOV filmpje geupload op YouTube, maar ik krijg gewoon keurig de mogelijkheid om 720p te kiezen. Upload je soms de .AVI versie naar YouTube? En welke resolutie heeft die?
soms heb je van die rare ingevingenquote:
beterschap!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:19 schreef omearos het volgende:
meh, ben moe. Al een paar dagen snipverkouden
Beterschap.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:19 schreef omearos het volgende:
beterschapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:19 schreef omearos het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Taken voor vanavond:
- bierkratten en flesjes inleveren
- nog een keer wat naar daar brengen
- laatste was en afwas doen
- vogelkooi schoonmaken en een krant erin leggen
- potje Generals met de mannen spelen
- laatste pilsje in A'foort drinken
Doorgehaald is gebeurt
Dank jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beterschap
hoe is het met je opel?
Whehequote:
Speel de .AVI eens af in Mediaplayer en klik met de rechtermuisknop in het beeld en kies eigenschappen. Welke resolutie staat daar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:15 schreef Assiej het volgende:
Strange![]()
Ja ik upload die .avi versie, ik heb zo geen idee hoe groot ie is, wel aardig groot als ik hem met vlc player afspeelgewoon zelfde formaat meende ik als .MOV
720 x 576quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speel de .AVI eens af in Mediaplayer en klik met de rechtermuisknop in het beeld en kies eigenschappen. Welke resolutie staat daar?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Anton Geesink overleden![]()
Anton Geesink (76) overleden
Kennelijk, kijk eens goed naar de instellingen van Coral Video.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
720 x 576![]()
![]()
Ik heb hem gewoon geimporteerd in coral video dus hij heeft hem zelf verkleind ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Anton Geesink overleden![]()
Anton Geesink (76) overleden
Was ik net mee bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kennelijk, kijk eens goed naar de instellingen van Coral Video.
Nee kan niet met .Mov daarom moet ik altijd eerst converterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:42 schreef ACT-F het volgende:
En als je het .MOV filmpje rechtstreeks in Coral Video importeert? Of kan Coral Video niet overweg met .MOV?
Pak de laatste (voor computer).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:42 schreef Assiej het volgende:
Bij exporteren staat dit
Ik doe normaal MPEG Optimaliseren en daarvoor ooit eens zelfde als eerste videofragment (meende ik )
Die HDV eens proberen ?
[ afbeelding ]
De bovenste is te hoog qua resolutie. Ik zou de onderste kiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef Assiej het volgende:
1920 x 1088
Als ik hem exporteer als " mpeg4 hd"
1280 x 720
Als ik hem exporteer als " hdv 720p 25 voor hdv"
Grr je bent net steeds te snelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De bovenste is te hoog qua resolutie. Ik zou de onderste kiezen.
Niet, je vergeet je biertje los te trekken, de benen omhoog te doen en te gaan relaxen en fokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Taken voor vanavond:
- bierkratten en flesjes inleveren
- nog een keer wat naar daar brengen
- laatste was en afwas doen
- vogelkooi schoonmaken en een krant erin leggen
- extra rondje A'foort-Spakenburg
Doorgehaald is gebeurd
Schuin ben ik mee bezig
KLAAR met de verplichte taken
jow, dooj met Generals?quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
Nu nog wachten tot het filmpje live staat en helemaal goed geprocessed is
Thanks ACT-F voor je hulp en zo!![]()
Ga ik ook zo doen, bier liften met de wiiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga denk ik nog even op de wii spelen
Ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga (proberen te) slapendoeiiiii
m'n broertje heeft het ookquote:
joah, en nog een peukje rokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
poh nog één pilsje en dan slapen
wat hej vanaamd dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, spullen gehaad voor vanaamd
ik geef m'n verjaardagquote:
quote:
wat doe je uitzoeken dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
743 nummers die ik nog uit moet zoeken, scheelt dat het toch rotweer is buiten
heb heel veel nummers gedownload, maar die hernoem ik normaal netjes... dan importeren in iTunes en de titel+artiest goedzettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je uitzoeken dan?
ik zoek nog iemand die voor mij m'n ID3 tags goed wil zetten
Succes ermeequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
progress so far, nog 629 nummers te gaan
A G M S Y
B H N T Z
C I O U
D J P V
E K Q W
F L R X
ach zo. daar ben ik al mee opgehouden. of je moet dat voor de lol doen, dan heb ik hier ook nog wel een paar duizend nummers die je mag uitzoekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb heel veel nummers gedownload, maar die hernoem ik normaal netjes... dan importeren in iTunes en de titel+artiest goedzettenmaar daar heb ik een beetje een achterstand mee
als ik dit eenmaal op orde heb, kan ik het gewoon bijhouden elke keer als ik wat downloadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach zo. daar ben ik al mee opgehouden. of je moet dat voor de lol doen, dan heb ik hier ook nog wel een paar duizend nummers die je mag uitzoeken
tjah, toen ik discografieën en piratenhits met 100 delen ofzo ging downloaden, ben ik er maar mee gestoptquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik dit eenmaal op orde heb, kan ik het gewoon bijhouden elke keer als ik wat download
ja, die kant ga ik ook op als ik complete labels ga downloadenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, toen ik discografieën en piratenhits met 100 delen ofzo ging downloaden, ben ik er maar mee gestopt
Pizza in de panquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
net Klaas van der Eerden - Mix gekeken
nu verder met de muziek en zo de pizza maar eens in de pan gooien
als we met de kerels bij elkaar zitten, wordt er ook bijna altijd pizza besteldquote:
Nee, over een week of 3 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar eerst afhalen![]()
Al verhuisd naar dat dorp net achter wierden?
Köw zo wa em doonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
David, potje Generals? Zo even vlug voor het eten
Omdat t maar 500m is en frisse lucht en een wandeling goed is voor deze lamme chauffeurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
pizza afhalen? waarom niet laten brengen?
ah nicequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, over een week of 3 waarschijnlijk.
dan is het wel goed te doen, dat ophalenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat t maar 500m is en frisse lucht en een wandeling goed is voor deze lamme chauffeur![]()
[..]
ah nice
daarom ook ophalen en niet laten brengen, denk dat ik zo ff naar de chinees ga om patat te halen, die zit op ong 100mquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het wel goed te doen, dat ophalen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daarom ook ophalen en niet laten brengen, denk dat ik zo ff naar de chinees ga om patat te halen, die zit op ong 100m
Ik ga ook naar de chinees, voor nasiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daarom ook ophalen en niet laten brengen, denk dat ik zo ff naar de chinees ga om patat te halen, die zit op ong 100m
Vreemde chinees heb jij dan daar, hier bakken ze alleen patat en dergelijke, als je om nasi vraagt word je raar aangekekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:00 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de chinees, voor nasi
ik laat ook vaak voor me koken hoor, of laat de magnetron zn werk doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
ik laat m'n pa wel koken
net zo makkelijk
Ja, ik snap het ook niet hoor. Nasi bij de chinees, da´s toch raar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vreemde chinees heb jij dan daar, hier bakken ze alleen patat en dergelijke, als je om nasi vraagt word je raar aangekeken
ik heb een keer magnetronvoer bij de super gehaald, maar ik vond het maar niksquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik laat ook vaak voor me koken hoor, of laat de magnetron zn werk doen
normaal gesproken haal je dat bij een Indonesiërquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet hoor. Nasi bij de chinees, da´s toch raar.
joah niet alles is even goed, en voor ik vol zit heb ik vaak 2 porties nodigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een keer magnetronvoer bij de super gehaald, maar ik vond het maar niks
IDDquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef norich het volgende:
[..]
Heel bangquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
David klapte d'r ineens uit
of hij werd bang
Nasiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef norich het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:22 schreef Redbaron het volgende:
jah ik ga maar eens 150mtr lopen, en dan weer 150mtr terug, nu al moe
Maar nasi is met kruiden, nasi is gewoonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat raar is van een Chinees? Dat ze vragen of je nasi wil of witte rijst terwijl witte rijst nasi ís.
scherpquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef Redbaron het volgende:
2x nasi David? 1x gewoon en 1x met kruiden?
Wij agan ook chinnees eten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Assiej het volgende:
Volgens mij blijven er geen chinezen meer over als iedereen vanavond chinees gaat weten.
Hier ook nasi
Gister ook al nasi gehad van de afhaal
Mix... We maken er een feestje van, er komen heel wat mensen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoe? op de bbq, grill of gewoon in de pan?
joah heel wat chinezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mix... We maken er een feestje van, er komen heel wat mensen.
Hehe, foutjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef Redbaron het volgende:
2x nasi David? 1x gewoon en 1x met kruiden?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We hebben 29 kilo besteld... Ongeveer 12 chinezen dus.
kilo de man, 29 gasten dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We hebben 29 kilo besteld... Ongeveer 12 chinezen dus.
30, maar ik eet niet mee. Ik heb me al te goed gedaan. Ik had een bon voor "Oriental City". Onbeperkt aantal chinezen etenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kilo de man, 29 gasten dus?
Krokettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn er toch zatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
30, maar ik eet niet mee. Ik heb me al te goed gedaan. Ik had een bon voor "Oriental City". Onbeperkt aantal chinezen eten
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kroketten![]()
Frikadellen zijn vies, behalve de frikadel speciaal.een eckte fleeschkroketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
de meeste cafetaria's hebben geen eckte fleeschkroketquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
InderdaadMaar wel van een goeie cafetaria!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de meeste cafetaria's hebben geen eckte fleeschkroketwant daar zit ong 35% paard enzo in
Waar zit die toko?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blauw en blauw wel.. Geen idee hoe die nu heet
nee, ik kom niet uit enschede. Ken maar 1 AH en dat is die aan de eschmarkerweg, want die is zondags openquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede, Helmerhoek, Albert Heijn... Ken je hem?
jammer.. Het is echt een goeie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee, ik kom niet uit enschede. Ken maar 1 AH en dat is die aan de eschmarkerweg, want die is zondags open
helmerhoek, mooie wijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede, Helmerhoek, Albert Heijn... Ken je hem?
janskamp represtin'!quote:
Studeren? Sporten? Leven?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Redbaron het volgende:
Enschede is alleen goed om te werken en soms te winkelen, verder snap ik het nut van die stad niet
Hockeyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
studeren?
sporten, dat zeg ik werken (tranSPORT)
leven, winkelen
fixedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Redbaron het volgende:
Enschede Almelo is alleen goed om te werken en soms te winkelen, verder snap ik het nut van die stad niet
In Almelo is altijd wat te doen, het stoplicht staat op rood of het stoplicht staat op groen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Almelo is nergens goed voor![]()
Ik woon er maar alst ff kan niet
een stoplicht staat altijd op rood, als het groen is is het een doorrijlicht, tesamen is het een verkeerslichtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In Almelo is altijd wat te doen, het stoplicht staat op rood of het stoplicht staat op groen.
heb er gewoond, werk er nu alleen nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Almelo is nergens goed voor![]()
Ik woon er maar alst ff kan niet
en in Almelo worden de stoplichten vanuit de ruimte bestuurdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In Almelo is altijd wat te doen, het stoplicht staat op rood of het stoplicht staat op groen.
jij wilt ook goed kunnen buikdansen?quote:
Dat kan ik al. Maar ik geniet van vrouwen die dat ook kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij wilt ook goed kunnen buikdansen?
jij kunt dat al?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat kan ik al. Maar ik geniet van vrouwen die dat ook kunnen.Wist je dat mannen er nog veel beter in zijn?
Ja ik kan dat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij kunt dat al?filmpje(s)? en mannen zijn er beter in, vertel?!
bedoel je dat mannen in het algemeen beter zijn in buikdansen? of toevallig deze 2 heren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik kan dat.![]()
Geen filmpjes van mezelf op internet maar ik heb ooit eens gezegd dat ik tijdens een ToFmeet een showtje zou geven![]()
male bellydancer1
male bellydancer2:
Hij is zo fucking goed en fucking gay volgens mij
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik kan dat.![]()
Geen filmpjes van mezelf op internet maar ik heb ooit eens gezegd dat ik tijdens een ToFmeet een showtje zou geven![]()
male bellydancer1
male bellydancer2:
Hij is zo fucking goed en fucking gay volgens mij
Nee als mannen het kunnen doen ze het veel beter en mooier dan vrouwen. Vrouwen hebben meer vet en bij mannen zie je de spieren rollen. Maar dan heb ik het alleen over het rollen van de buikspieren he. Dat is bij mannen echt veel mooier om te zien. En heel veel vrouwen denken dat schudden met de heupen, billen en borsten al buikdansen is. De sukkelwijven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoel je dat mannen in het algemeen beter zijn in buikdansen? of toevallig deze 2 heren?
Ik heb twee buikdanspakjes, die zal ik voortaan meenemen naar een ToFmeet voor het geval dat...quote:en als ik op een volgende ToF-meet ben (of hij wordt bij mij thuis gehouden over een tijdje), dan zal ik je er aan herinneren
het heet niet voor niks buikdansenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee als mannen het kunnen doen ze het veel beter en mooier dan vrouwen. Vrouwen hebben meer vet en bij mannen zie je de spieren rollen. Maar dan heb ik het alleen over het rollen van de buikspieren he. Dat is bij mannen echt veel mooier om te zien. En heel veel vrouwen denken dat schudden met de heupen, billen en borsten al buikdansen is. De sukkelwijven.
you're on!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb twee buikdanspakjes, die zal ik voortaan meenemen naar een ToFmeet voor het geval dat...
goed ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ff stream van Roda JC - Heracles Almelo aangezet, straks naar de bios
Marko zit nu zeker te huilenquote:
Op die eerste foto vind ik het maar een roestbak maar op die 2e foto ziet ie er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:52 schreef Redbaron het volgende:
waarschijnlijk de laatste foto's van mijn bolide die ik bijna 6jaar heb mogen rijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weten we nog nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco, naar welke film ga je?
Lol, dat gaat niet best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
3-0 voor Rodadikke gaten in de verdediging bij Heracles, als Roda countert...
Het is geen roestbak! nog nergens roest te bekennen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op die eerste foto vind ik het maar een roestbak maar op die 2e foto ziet ie er wel mooi uit.
Geen zin om terug te lezen, waarom doe je 'm weg?
Nice, welke kleur / blok?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef Redbaron het volgende:
En mag vanaf komende week in een swift sport uit 2007 gaan rijden
rood parelmoer, blok is een 1.6 met 125pkquote:
Netjes, heb ik toen ook tussen getwijfeld maar toch voor de Polo gegaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Redbaron het volgende:
rood parelmoer, blok is een 1.6 met 125pkiets meer dan ik nu heb en 30kg zwaarder
ik ben juist van de keus voor een polo afgestapt omdat ik dat interieur totaal niet mooi en zelfs wel lelijk vind, oersaai grijs.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Netjes, heb ik toen ook tussen getwijfeld maar toch voor de Polo gegaan(Omdat ik die geschikt in het rood kon krijgen).
Mijn bekleding is zwart met rood en 'sportstoelen'. Stuiteren doet die van mij gelukkig niet nadat ik er minder stugge velgenveren op heb gezet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:32 schreef Redbaron het volgende:
ik ben juist van de keus voor een polo afgestapt omdat ik dat interieur totaal niet mooi en zelfs wel lelijk vind, oersaai grijs.
Deze swift heeft ook rode bekleding![]()
hij stuitert alleen een beetje maar dat ben ik wel gewend
joah ik heb ook sportstoelen, maar de meeste polo's van rond 2006 hebben naar mijn mening geen mooi interieur,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn bekleding is zwart met rood en 'sportstoelen'. Stuiteren doet die van mij gelukkig niet nadat ik er minder stugge velgen op heb gezet.
even dat ik het ook in deze SC heb gemeld. Ik ben geen kloon voor de mensen die meelezen bij ONZ!quote:
Laatste weekend van mijn vakantie:( Ik ga dood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef Assiej het volgende:
wat een doodheid op de zaterdag avond
het lijkt wel zondag
In plaats van PMen kun je het beter in dat topic melden anders blijf je bezig. En mochten ze doordrammen; lekker negeren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
even dat ik het ook in deze SC heb gemeld. Ik ben geen kloon voor de mensen die meelezen bij ONZ!
Vaste posters van dit topic wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:27 schreef Redbaron het volgende:
zijn we uitgenodigd op de begravenis/crematie?
Ik had vanmiddag ff zo'n verveelmoment. Weet je wat ik heb gedaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef Assiej het volgende:
wat een doodheid op de zaterdag avond
het lijkt wel zondag
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:29 schreef Mdrop het volgende:
Jooehoooe ,,, vanavond Dorf Münsterland , dat is net waar ik zin in heb.
Gewoon zo'n heel complex met barren / discotheken en een hotel, en veel te veel 30+ vrouwenquote:
Justinquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuuuu, live vanuit Spakenburg![]()
Bohquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon zo'n heel complex met barren / discotheken en een hotel, en veel te veel 30+ vrouwen.
Heracles 4-2, zonde.
Selmaquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin zit vanavond dus ook in Dorf Münsterland
Kats gemist dat je ging verhuizenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, ik zit te genieten van mn nieuwe stekkie
Ben ook helemaal kapot van al dat gesjouw, dus ik ga vanoamd nergens heen!
edit: pics incoming van de woonkamer
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kats gemist dat je ging verhuizen, grote vooruitgang?
Nice, succes daarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
even kort samenvatten voor je dan:
van: inwonen bij hospita, slechts een slaapkamer van 11 m2 voor mezelf hebben.
nu: eigen appartement met woonkamer van 20 m2, slaapkamer van 14 m2 en keuken van 8m2 = 42 m2
Zit er sinds 2 uurtjes helemaal in nu. M'n slaapkamer is nog wel een zooi omdat de kledingkast nog niet opnieuw in mekaar gezet is, en de woonkamer is eenzooi omdat ik over de vloer stapels alfabetisch geordende DVD's heb liggen, die moeten ook nog in de boeken/dvd-kast
Keer in safe mode starten kijken of je ze dan ook krijgt, als dat niet het geval is even je add-ons na kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik krijg hier ineens ik weet niet hoeveel firefox errors en heb al 3 BSOD's gehad![]()
Ik kan ze niet zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Foto's woonkamer
Als het goed is kan iedereen ze bekijken
Raarquote:
Ik moet aangemeld zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RaarHet staat wel zo ingesteld...
Ja dit werktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Test... werkt dit?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ff zo'n verveelmoment. Weet je wat ik heb gedaan?
Ik ben mn gezicht gaan beschilderenHad even een Assie-inspiratie. (maar dan een beetje doorgeslagen) Ik moet wel zeggen dat ik het heel mooi had gedaan.
Slaapkamer is nog niet 'af', oftewel: overal kleren, een bed en een slaapbankjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:11 schreef Assiej het volgende:
Ziet er leuk uit!
Nu de slaapkamer etc?
Nee.quote:
Jaa die foto's zijn soms rood maar dat heb ik vaak met mijn ogen, 9 van de 10 keerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee.Zonde eigenlijk want het was echt mooi.
Maar als jij me een keer mooi opmaakt maken we wel foto's.
Ik heb van die meet laatst bij San een mooie foto van ons.(maar jouw ogen zijn rood en ik weet niet hoe ik dat normaal kan krijgen) En er is nog een foto van ons tweetjes maar daar trek ik een rare bek.
Ach die foto's heb jij natuurlijk ook.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh minder
Zou ik niet mee kunnen leven though.
Badkamer delen met wildvreemden. + Ik wil alles schoonhouden (smetvrezig)quote:
Als vrouw is het niet fijn badkamer en toilet te delen met twee mannen. Maar als die andere twee bewoners schoon en netjes zijn moet het geen probleem zijn.quote:
Ik deel "mijn" badkamer en wc met twee mannen ja, de andere badkamer en wc zijn voor 2 of 3 vrouwenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als vrouw is het niet fijn badkamer en toilet te delen met twee mannen. Maar als die andere twee bewoners schoon en netjes zijn moet het geen probleem zijn.
Nog gefeliciteerd met je nieuwe woonruimte Justin
Met indirect flitsen is dat probleem zo opgelostquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Assiej het volgende:
Jaa die foto's zijn soms rood maar dat heb ik vaak met mijn ogen, 9 van de 10 keer
nu kun je het wel wegwerken / bewerken maar dat is niet zo mooi
Kan niet, want ik heb een compact camera, tenzij ik er een kartonnetje tegen aan zet ofzo en de flitser dan naar boven stuurquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met indirect flitsen is dat probleem zo opgelost
ik sliep al halfquote:Op zondag 29 augustus 2010 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter en ik tegen David, Markooo en Sander!
Voor binnenkort een keertjequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter en ik tegen David, Markooo en Sander!
damagniequote:
ik bracht het weer tot levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |