quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar verder in mijn Haruki Murakami boek om dit goed te maken
Troost je: ik ook, ik voel een generatiekloof die onoverbrugbaar is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Als ik die kinderen zie voel ik me 100
Das niet liefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
En Steer vindt dus dat ik daar wel tussen pas...
Ik ben het volledig met hem oneens in dit gevalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
*comfortquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
steerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
Oh daar ben jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
quote:Aure (21)
Houdt van jongens die niet opruimen
wat een beledigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
quote:
Nee, dat is aardigquote:
Ik werk vaak met een extern referentiekaderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar hoezo zelfverzekerder door de vrouwen? En niet door de mannen
Jij bent raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik werk vaak met een extern referentiekader
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
hé maar dit kwaliteitsprogramma duurt toch maar een half uur? Als Braam hierna komt heeft hij niet veel tijd... zou dat impliceren dat.....
hij weggedrukt is?
geloof dat ze gemiddeld iets van 5-7 min per knakker nodig hebben en dan een keer reclame tussendoor lukt datquote:
ah een frequente kijker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geloof dat ze gemiddeld iets van 5-7 min per knakker nodig hebben en dan een keer reclame tussendoor lukt dat
QFT! Als je door dit soort bimbo's wordt weggedrukt moet je wel deugenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:11 schreef Vork het volgende:
Gezien het volk dat de knoppen mag bedienen zou ik daar zelfs trots op zijn. Wat een tokkies.
Graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet ik hem vast houden als jij zijn ogen eruit krabt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eerder iets voor Laydina dan AureOf ben ik nu weer heel onaardig over Laydina?
Zou wel kloppen, maar niet op een negatieve manierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eerder iets voor Laydina dan AureOf ben ik nu weer heel onaardig over Laydina?
die taser niet doen als ik hem vast heb bittequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Graag![]()
Maar ik heb ook een taser. Die wil ik graag nog een keer uitproberen
vanavond welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
wat een hoop reclame zeg, is dit een populair programma ofzo
Je bent toch niet in uniform opgekomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
gemiddeld 1 lange en 1 korte, of 3 korte.....
Ik ben de korte van de 2
Ik denk dat haar vakantieverhalen die beeldvorming hebben veroorzaakt, dus dat is haar pakkie anquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Primetime RTL 5 hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
wat een hoop reclame zeg, is dit een populair programma ofzo
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die taser niet doen als ik hem vast heb bitte
Ik vind hem hier ook echt te oud voor of zoietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hier kijken mensen serieus naarWat is die Eddy Zoey diep gezakt zeg
dito!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me ineens toch best knap.
En dat heb ik niet snel.
Dit programma is goed voor je eigenwaarde hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me ineens toch best knap.
En dat heb ik niet snel.
Ik voel me net zo lelijk als altijd, maar superieur op alle andere gebiedenquote:
Het is toch ook niets anders dan een ordinaire vleeskeuring?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Primetime RTL 5 he
Maargoed, bottom-line: als je knap bent mag je blijven staan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik voel me net zo lelijk als altijd, maar superieur op alle andere gebieden
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Elroy! Kies de zwangere! Twee voor de prijs van één!
Hij is niet zo heel lang en er staan dit keer veel lange dames in de rij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nog twee jongens.
En ik snap niet waarom zoveel vrouwen hem wegdrukken, is het z'n kleding?
Jij bent een ex?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
Handig, zo'n zoekoptie op fok.
Zelfs ík herkende Braamyo en ik kom hier nooit.
Nee, die vrouwen die er staan vallen sowieso op foute typesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij is niet zo heel lang en er staan dit keer veel lange dames in de rij.
Vet lauw, dat is toch juist goed tegenwoordig?quote:
Ik wist niet dat je al zooo oud als golfer wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vet lauw, dat is toch juist goed tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
En het meisje had volgens mij leren pijpen.
Ben ik ook pas sinds ik Take me out heb gezienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al zooo oud als golfer was
Al die spanning was vast niet goed voor je hartjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben ik ook pas sinds ik Take me out heb gezien
Onder die jurk had ze een soort glimmende (leren?) leggings aan, toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Geen idee wat je bedoelt maar het klinkt nuttig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder die jurk had ze een soort glimmende (leren?) leggings aan, toch?
Oh, ik dacht dat ze had leren pijpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder die jurk had ze een soort glimmende (leren?) leggings aan, toch?
Ik zou gewoon een hele disk pakken als ik jullie wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo maar eens één of twee of drie afleveringen West Wing kijken
We zijn bij euhm.. seizoen 4 aflevering 6.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een hele disk pakken als ik jullie wasTenzij het de laatste disk van een seizoen is
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef Laydina het volgende:
Slechte timing om hier niet te posten idd
Das disk 2. Gewoon afkijken en daarna Disk 3 erachter aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
We zijn bij euhm.. seizoen 4 aflevering 6.
er is geen date meer geweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoe is je date gegaan?
ging het van:
jan kan er wat van
of
jan kan er niets van
?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
er is geen date meer geweestze belde niet
And he hits backquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar je jammer genoeg nooit meer op terug reageerde
Ik stond te trillen op mijn benen... snap niet dat ik uberhaupt ben blijven staan xdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
Hij mag wel iets meer lachenMAarja zenuwen gok ik zo.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar je jammer genoeg nooit meer op terug reageerde
Dat was goed te zien ja, maar ik vermoed dat ik minimaal net zo zenuwachtig zou zijn. Brrrrrquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik stond te trillen op mijn benen... snap niet dat ik uberhaupt ben blijven staan xd
enorm....quote:
Wel aardig dat ze dan nog ondertekenen met hun eigen naamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
enorm....
en het ergste nog... veel mensen van de kazerne hebben mijn nummer via de telefoon boom..... dus ik krijg nu allemaal onbekende smsjes allemaal zouden ze van 'haar' kunnen zijn... dus steeds vol spanning openen om dan weer te zien dat ze zijn ondertekend met de naam van een collega
heb ik inmiddels voor gemail dquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]en ze geven je haar nummer niet?
dat verstond ik ook!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef Laydina het volgende:
Kijkt iemand popstars? Zei hij nu dat ie zes was?
Ik heb haar express mijn tel gegeven...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
maar er is dus geen uitwisseling.. jij zo van "hier heb je m'n tel nr ik hoor wel van je?"
Nee, en ze zoenen ook niet eens gelijk om de hoek van het gebouw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Laydina het volgende:
maar er is dus geen uitwisseling.. jij zo van "hier heb je m'n tel nr ik hoor wel van je?"
Dat ja! Er kwam geen fatsoenlijk woord uit. Die chocolade dame viel nog mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Braam!! Ik vind het echt een enorm compliment dat die domme wijven je massaal weg drukten hoorje bent veel te leuk voor die plastic dozen
![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik al jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb haar express mijn tel gegeven...
Mocht ze me leuk genoeg vinden dan belt ze wel... blijkbaar niet, en ik blijf hopeloos met vrouwen, zoals jullie allemaal weten, dus nu doe ik toch nog moeite voor haar
zumbaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die kerel is sowieso maar half te verstaan door die zumbalippen
Je denkt.. ik doe maar tweequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef golfer het volgende:
Nee, en ze zoenen ook niet eens gelijk om de hoek van het gebouw.
Is dus echt niets voor jou, zo'n programma.
jah inderdaad wel makkelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wel aardig dat ze dan nog ondertekenen met hun eigen naam
Vencotje zal hem ook wel leuk hebben gevonden hehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
zumba![]()
![]()
mijn schoonzusje zal hem wel weer leuk vinden (zolang het maar niet blank is)
afgelopen vrijdag, en de filmpjes vorige week dinsdag !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja
Wanneer is het opgenomen eig?
Dat wordt nog redelijk snel uitgezonden danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag, en de filmpjes vorige week dinsdag !
Lang en gespierd klinkt al beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vencotje zal hem ook wel leuk hebben gevonden hehe![]()
haha.. een vriendin van mij valt ook alleen op donker, maar dan wel de wat langer gespierdere (Zonder tieten) negers
thx sunquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Braam!! Ik vind het echt een enorm compliment dat die domme wijven je massaal weg drukten hoorje bent veel te leuk voor die plastic dozen
![]()
![]()
je ziet het in de uitzending niet, maar ik denk dat ze is blijven staan omdat ik de dames een paar keer van links naar rechts aankeek, en steeds vielen haar en mijn ogen op elkaar en daar moesten we allebei best om lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja! Er kwam geen fatsoenlijk woord uit. Die chocolade dame viel nog mee.
76, ouder dan ik had ingeschat. Was niet helemaal mijn vriend, maar wel een legendarisch sportman die is heengegaanquote:
Zoiets zei ze wel ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
je ziet het in de uitzending niet, maar ik denk dat ze is blijven staan omdat ik de dames een paar keer van links naar rechts aankeek, en steeds vielen haar en mijn ogen op elkaar en daar moesten we allebei best om lachen
Gotver.quote:
nja ff als voorbeeld, afgelopen zaterdag en zondag zijn dus ook opnames gemaakt voor volgende week en de week daarop, en zo gaan ze 4 weekenden achter elkaar door en op iedere opname dag doen ze gemiddeld 6 uitzendingen !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat wordt nog redelijk snel uitgezonden dan
Dat laatste lijkt me meer dan logischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nja ff als voorbeeld, afgelopen zaterdag en zondag zijn dus ook opnames gemaakt voor volgende week en de week daarop, en zo gaan ze 4 weekenden achter elkaar door en op iedere opname dag doen ze gemiddeld 6 uitzendingen !
Ja! best lekkere takkeherrie was datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Aure het volgende:
Ahh ik ben zo fijn aan t nagenieten. Ze hebben ein-de-lijk de set van Bloody Beetroots (op lowlands) op 3voor12 gezetTijdens deze set heb ik ook gemeet met Sun& Tav haha
Tot de volgende lapo en genietze!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Braamyo het volgende:
anyways, ik ben weer ff pleitos !
bedankt voor alle leuke reacties
Wees blij dat hij niet als Tante dinges is vandaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! best lekkere takkeherrie was dat![]()
waarom moet die vreselijke Jurgen Rayman nou weer per se de Uitmarkt presenteren
Tante Es!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wees blij dat hij niet als Tante dinges is vandaag
Ah, jij bent de kijkerquote:
kennissen van ons ging emigreren naar Zuid-Afrika. Kregen Negerzoenen mee. Konden ze vast oefenenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah inderdaad wel makkelijk
en dan allemaal van die dingen....
lekker van je chocolaatje eten![]()
Smakelijk braam
Zuig maar eens goed op die bonbons![]()
ik lag me kapot
Ik vergeet het of ik vind het te laat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, jij bent de kijkervroeg me al af waarom hij nog steeds op TV is
![]()
Stoere laarzen, Aurequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op mn nieuwe laarzen die jullie vast afschuwelijk vindenZijn gister binnen gekomen
Als je ze combineert met een jurkje vind ik ze leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Awww, ik lees het ook net van Anton Geesink. Ik dacht ook dat hij jonger was.
heb de pics gemist, wil je ze nog een keer posten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op mn nieuwe laarzen die jullie vast afschuwelijk vindenZijn gister binnen gekomen
Ohh prima winterlaarsjes hoor!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Gewoon klikken op de linkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb de pics gemist, wil je ze nog een keer posten?
Ik neem aan dat je het over mn laarzen hebt en niet over Anton Geesinkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je ze combineert met een jurkje vind ik ze leuk
Kijk ik daar gewoon overheenquote:
Deze week opeens zomaar 3 helden uit mijn jeugd dood.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Awww, ik lees het ook net van Anton Geesink. Ik dacht ook dat hij jonger was.
Magere Hein is niet altijd goed gezindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze week opeens zomaar 3 helden uit mijn jeugd dood.
Eerst Conny Stuart en vandaag Ton van Duinhoven en Anton Geesink.
Oopsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mn laarzen hebt en niet over Anton Geesink
Ik had ze vandaag aan met een zwarte skinny, wit lang shirt met printje, grijze leren jack en mutsjeStond wel hip geloof ik
feauteauquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Taart ziet er prachtig uit![]()
Nu maar hopen dat ie lekker is
3 kruimels op een bord is ook niet zo spannend hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neh. dat is zo veel werk.. misschien morgen
En dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden de komende jarenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
Ton van Duinhoven ook?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Vóór het consumeren dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
3 kruimels op een bord is ook niet zo spannend hoor
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
3 kruimels op een bord is ook niet zo spannend hoor
Ja. meneer Jamin was ook al 89 jaar.quote:
quote:
Tonijnsalade ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Taart ziet er prachtig uit![]()
Nu maar hopen dat ie lekker is
quote:
Ja, precies! Normaal gesproken word ik echt na 5 minuten al gek van hem omdat ie zooo druk is en je hem heel goed in de gaten moet houden! Maar hij merkte echt dat er iets was dus hij was voor mij echt heel rustig en liefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww wat schattig Aure![]()
Voelen ze dan toch wel weer goed aan he
Kippendijen voor de sate nemen de marinade ook lekker op.quote:
Ja precies!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
AureWat liev. En leuke laarsjes, best wel mijn smaak
Leuk en stoer onder een kort spijkerrokkieen een legging
![]()
ik weet ook niet wat vrouwen in de fluisterbroeken zien.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat vrouwen in de fluisterbroeken zien.
het staat voor geen meter.
Bij mij staat het ook hartstikke leuk onder mn rokjes en jurkjes en lange shirtsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt wel!! Althans.. bij mij onder een flodderrokje wel..
Het is makkelijk wanneer het te koud is voor blote benen en te warm voor een pantyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat vrouwen in de fluisterbroeken zien.
het staat voor geen meter.
Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook hartstikke leuk onder mn rokjes en jurkjes en lange shirtsMannen hebben geen verstand van kleding joh
Ik ben een meisje en ik ben ook tegenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook hartstikke leuk onder mn rokjes en jurkjes en lange shirtsMannen hebben geen verstand van kleding joh
Ik zoek even hoe de onze heette!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
En de vakantie naar Puerto Rico dreigt ook in het water te vallen, want zo ongeveer allkes is aL VOLGEBOEKT. gEEN AUTO MEER TE VINDEN OOK.
O caps lock, excuus.
O graag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zoek even hoe de onze heette!
Das mooi.. maar dat geloven we nu natuurlijk niet meer hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik ben ook tegen
van dames kleding heb ik geen verstandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Waarom heb je dan van die vreselijke pakken aan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef flying-dutchman het volgende:
van dames kleding heb ik geen verstand
van heren kleding wel
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is makkelijk wanneer het te koud is voor blote benen en te warm voor een panty
Maar ik heb maar een legging dus heb het niet vaak aan (heb het vaak warm dus gewoon blote benen)
Heb alleen geen idee wat ik morgen aan moet naar het restaurant, wil ook weer niet te netjes omdat mijn vriend niet heel netjes gaat
Denk dat dit maar zonder vestje
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/HMj.jpg
Hij heeft er verstand van, dat is niet hetzelfde als smaak hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom heb je dan van die vreselijke pakken aan?
Ik doe ook wel es panty's aan, maar dan wel van die dikkere ja. Maar ik heb er nu per ongeluk een gekocht die glanstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das mooi.. maar dat geloven we nu natuurlijk niet meer he![]()
Ik ben tegen panty'secht ik krijg al kippenvel als ik er aan denk zo'n ding vast te moeten houden.. brrrrrr
![]()
En ik had altijd al de dikste soort als ik er al een droeg, want ik vind zwarte panty's echt lelijk maar huidkleurige nog erger.. En leggings zitten gewoon normaal en zij tenminste helemaal zwart, veeeeel mooier dan dat enge doorzichtige gedoe
Oh ja. das waar ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Hij heeft er verstand van, dat is niet hetzelfde als smaak hebben
Leggings als broek... Brrrquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik vind leggings uiteraard wel lelijk als ze als broek gebruikt worden of boven pumps of zo.. Ik vind ze leuk als vervanging van een panty onder een jurk/rok en met (half)hoge laarzen.. Anders niet
Van die blikdichte panty's van de Hollanse eenheidsprijzenmaatschappijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das mooi.. maar dat geloven we nu natuurlijk niet meer he![]()
Ik ben tegen panty'secht ik krijg al kippenvel als ik er aan denk zo'n ding vast te moeten houden.. brrrrrr
![]()
En ik had altijd al de dikste soort als ik er al een droeg, want ik vind zwarte panty's echt lelijk maar huidkleurige nog erger.. En leggings zitten gewoon normaal en zij tenminste helemaal zwart, veeeeel mooier dan dat enge doorzichtige gedoe
Is die jurk van de H&M of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En legging als broek mag sowieso niet
quote:Van die blikdichte panty's van de Hollanse eenheidsprijzenmaatschappij
Neuh. Das best nog een beetje langzaamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
twee en een half uur voor één topic.
Is dat snel?
omdat ik geen jongetjeskleding draagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom heb je dan van die vreselijke pakken aan?
Yep, van een jaartje geleden ofzoquote:
Die vind ik leuker persoonlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, van een jaartje geleden ofzo
Mijn borsten verdwijnen er wel een beetje in
Het kan ook nog dit jurkje worden (ook weer zonder vestje):
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/s2.jpg
Die vind ik leuker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, van een jaartje geleden ofzo
Mijn borsten verdwijnen er wel een beetje in
Het kan ook nog dit jurkje worden (ook weer zonder vestje):
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/s2.jpg
Hé, 't is ook een keer niet leuk meer hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vind ik leuker persoonlijk
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hé, 't is ook een keer niet leuk meer hoor
Zwart witquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm ik eigenlijk ook maar die zwart/witte heb ik te weinig aan
Ik kijk morgen wel even welke het lekkerste zit
Maar bedankt voor de meningen
Fase 1 is afgerondquote:
Forum Opties | |
---|---|