quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar verder in mijn Haruki Murakami boek om dit goed te maken
Troost je: ik ook, ik voel een generatiekloof die onoverbrugbaar is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Als ik die kinderen zie voel ik me 100
Das niet liefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
En Steer vindt dus dat ik daar wel tussen pas...
Ik ben het volledig met hem oneens in dit gevalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
*comfortquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
steerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
Oh daar ben jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
quote:Aure (21)
Houdt van jongens die niet opruimen
wat een beledigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef Aure het volgende:
quote:
Nee, dat is aardigquote:
Ik werk vaak met een extern referentiekaderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar hoezo zelfverzekerder door de vrouwen? En niet door de mannen
Jij bent raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik werk vaak met een extern referentiekader
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
hé maar dit kwaliteitsprogramma duurt toch maar een half uur? Als Braam hierna komt heeft hij niet veel tijd... zou dat impliceren dat.....
hij weggedrukt is?
geloof dat ze gemiddeld iets van 5-7 min per knakker nodig hebben en dan een keer reclame tussendoor lukt datquote:
ah een frequente kijker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geloof dat ze gemiddeld iets van 5-7 min per knakker nodig hebben en dan een keer reclame tussendoor lukt dat
QFT! Als je door dit soort bimbo's wordt weggedrukt moet je wel deugenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:11 schreef Vork het volgende:
Gezien het volk dat de knoppen mag bedienen zou ik daar zelfs trots op zijn. Wat een tokkies.
Graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet ik hem vast houden als jij zijn ogen eruit krabt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eerder iets voor Laydina dan AureOf ben ik nu weer heel onaardig over Laydina?
Zou wel kloppen, maar niet op een negatieve manierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eerder iets voor Laydina dan AureOf ben ik nu weer heel onaardig over Laydina?
die taser niet doen als ik hem vast heb bittequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Graag![]()
Maar ik heb ook een taser. Die wil ik graag nog een keer uitproberen
vanavond welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
wat een hoop reclame zeg, is dit een populair programma ofzo
Je bent toch niet in uniform opgekomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
gemiddeld 1 lange en 1 korte, of 3 korte.....
Ik ben de korte van de 2
Ik denk dat haar vakantieverhalen die beeldvorming hebben veroorzaakt, dus dat is haar pakkie anquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Primetime RTL 5 hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
wat een hoop reclame zeg, is dit een populair programma ofzo
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die taser niet doen als ik hem vast heb bitte
Ik vind hem hier ook echt te oud voor of zoietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef TAV74 het volgende:
OMG, hier kijken mensen serieus naarWat is die Eddy Zoey diep gezakt zeg
dito!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me ineens toch best knap.
En dat heb ik niet snel.
Dit programma is goed voor je eigenwaarde hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik voel me ineens toch best knap.
En dat heb ik niet snel.
Ik voel me net zo lelijk als altijd, maar superieur op alle andere gebiedenquote:
Het is toch ook niets anders dan een ordinaire vleeskeuring?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Primetime RTL 5 he
Maargoed, bottom-line: als je knap bent mag je blijven staan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik voel me net zo lelijk als altijd, maar superieur op alle andere gebieden
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Elroy! Kies de zwangere! Twee voor de prijs van één!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |