Dat ging dus niet, zei het Vodafone mannetje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:19 schreef De_Hertog het volgende:
Nummerbehoud duurt altijd even voordat dat omgezet wordt. Duurde ooit nog langer, is op last van Opta 'ingekort' tot een maand meen ik.
[..]
Je kunt altijd nog achteraf nummerbehoud aanvragen volgens mij, tegen de tijd dat je huidige abonnement afloopt.
Ik loop al tien jaar en vijf providers met hetzelfde nummer rond
Maak er een foto van en pas de EXIF-data even aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe moet ik met een iPhone 4 patsen als ik em nog niet heb...
Ow, vreemd.. Misschien moet je een second opinion vragenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Swets, lambal!
[..]
Dat ging dus niet, zei het Vodafone mannetje.
Ik heb je oude nummer nog niet eens.quote:Maar goed, tegen de tijd dat mijn T-Mobile afloopt gebruik ik alweer twee maanden mijn nummer. Als je dan nog mijn oude nummer hebt, mis ik je niet echt in mijn sociale leven.
Hoe zie je dat? Kraken en piraterij zijn meestal juist een voordeel. WP werd ooit groot doordat iedereen een diskette met WP 5.1 van de buurjongen had gekregen, Windows en Office zouden nooit zover gekomen zijn zonder al die illegale versies..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)app-is-gekraakt.html dit is wel de grootste bedreiging voor android en het grootste voordeel voor iOS....
Ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond.
Gaat er binnenkort nog iemand naar Hongkong?
Ga ze stalkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Renesite het volgende:
Macbook staat nog steeds bij macme...:(
hoezo?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond.
Gaat er binnenkort nog iemand naar Hongkong?
donequote:
Oké, wel beetje irritant indd. hopen dat er morgen een fixie aan het werk isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
done
Ze belden me woensdag kwart voor 6 dat ze moesten wachten op het onderdeel, maar dat apple akkoord was.
Ik belde 10min later nog even snel om te vragen hoe lang ze dan verwachtten dat het ging duren.
"Morgen zou het binnen moeten komen, dan kan je hem of 's avonds op koopavond ophalen of vrijdag, maar daarover bellen we nog"
Okee, dus ik bel vandaag maar even: "Er werd een soort toezegging gedaan" ... "Als het vanmiddag binnenkomt is het zo klaar, het is een redelijk simpele reparatie".
Nog niets gehoord, dus ik hoop dat er morgen toevállig een fixertje werkt, anders baal ik, want dan zal je net zien dat het maandagochtend klaar is!
Dat blijven toch echt prachtige kasten om te zien. Ik zou niet weten hoe ze dat design nog mooier kunnen maken zonder dat het zo'n t.net-gamebakmetwaterkoeling wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Hier mij MacPro
[ afbeelding ]
Actie shot tijdens het laden van een flash site
[ afbeelding ]
Dat zijn geen 12 cores he.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Hier mij MacPro
[ afbeelding ]
Actie shot tijdens het laden van een flash site
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog wel zo'n kast staan, met een PowerMac G5 erin. Hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat blijven toch echt prachtige kasten om te zien. Ik zou niet weten hoe ze dat design nog mooier kunnen maken zonder dat het zo'n t.net-gamebakmetwaterkoeling wordt.
Hebben? Altijd! Kopen? Nah...ik wil binnenkort eerst weer een wat krachtigere laptop scoren..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel zo'n kast staan, met een PowerMac G5 erin. Hebben?
Macbook Pro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hebben? Altijd! Kopen? Nah...ik wil binnenkort eerst weer een wat krachtigere laptop scoren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |