Hallo

Nou, het is weer een hele historie.
Vrijdagavond (altijd in de avond!) kreeg hij het voor elkaar om ff over te geven, en daarmee het slangetje van zijn neussonde naar buiten te krijgen en vervolgens door te bijten.

Dus kreeg hij röntgenfoto's om te kijken of er nog losse stukjes van de sonde in zijn maag zaten. Dat leek niet het geval, en de sonde is er toen maar uit gegaan omdat hij inmiddels al weer flink begon aan te sterken en zelf veel at. Hij heeft ook een pijnstiller gekregen. Het hele weekend heeft hij veel gegeten! Zijn tong was ook veel verbeterd volgens de dierenarts in de week dat hij z'n lampekap had.
Anyway gisteren is zijn katheter verwijderd, omdat zijn blaas weer helemaal contractiel was. Dus mocht ook zijn lampekap weer af. Daar was hij zelf behoorlijk blij mee! Hij ging weer flink op onderzoek, en zichzelf de hele dag wassen. We hebben hem zelf ook even in de was gezet, omdat hij zó veel aan het wassen was, dat ik een beetje vreesde dat hij z'n tong er weer mee zou open halen. Maar hij was wel lekker vrolijk.
Enfin, 's avonds zat hij weer een kwartier op de bak, en hij kon maar niet kakken, dus we vreesden weer het ergste, maar uiteindelijk had hij een enorme bolus achtergelaten

Dus dat zat hem blijkbaar dwars.
Vandaag at hij alleen weer niet

! Dus mijn vriendin is nu net even met hem langs de dierenarts om te kijken waarom niet. Het zou kunnen zijn dat de pijnstiller nu is uitgewerkt, en dat hij door de hele dag zich te wassen zijn tong toch heeft bezeerd. Ik hoor zo meer.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel