Och, Benny moet toch nog een stuk of 25 delen terugzetten, dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
En heb hem niet in popstars gezet, sorry
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, Benny moet toch nog een stuk of 25 delen terugzetten, dus
Ik keek er net weer naarquote:
Ik zal benny wel aan zijn emmer trekkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die LIVE topics stonden er nog niet, vertel ik er iets over, word er alleen 1 terug in de bak gezet
Al die andere geweldige delen moeten toch ook?
Zodra ze niet meer actief zijn verdwijnen ze toch uit die lijst. Dan zou het hooguit nog verschil uitmaken voor de zoekfunctie volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die LIVE topics stonden er nog niet, vertel ik er iets over, word er alleen 1 terug in de bak gezet
Al die andere geweldige delen moeten toch ook?
Ik visualiseer nu iets, zonder wijn zelfsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal benny wel aan zijn emmer trekken
Ja ik vond hem geniaalquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu iets, zonder wijn zelfs
Nee ze moeten bij POP staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer actief zijn verdwijnen ze toch uit die lijst. Dan zou het hooguit nog verschil uitmaken voor de zoekfunctie volgens mij.
Hey jij, waarom ben jij online, jij krijgt zo toch visite?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer actief zijn verdwijnen ze toch uit die lijst. Dan zou het hooguit nog verschil uitmaken voor de zoekfunctie volgens mij.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ze moeten bij POP staanDaar staan nu bv 31, 32, 33 en 33 ( whut?
)
Ja hoi, hij staat in de keuken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij, waarom ben jij online, jij krijgt zo toch visite?
Karina was vorige week de telling kwijt, door omstandighedenquote:
quote:
Dat magquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina was vorige week de telling kwijt, door omstandigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |