quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En net zit Nelis bij me op schoot, en geeft Sjefke hem een kopje
Een kleintje, maar toch!
En Nelis zat echt doodstil van "wtf"
Kaassnoepjes verbroederenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En net zit Nelis bij me op schoot, en geeft Sjefke hem een kopje
Een kleintje, maar toch!
En Nelis zat echt doodstil van "wtf"
Ik denk dat Sjefke iedereen die zo'n snoepje in zn hand heeft lief vindtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze in de smaak vallen, dan stuur ik je er later nog wel meer
Al het eten sowieso alquote:
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al het eten sowieso al
Als ik de bakjes neer ga zetten dan geven ze elkaar kopjes om te slijmen bij mij
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
Pakje:
[ afbeelding ]
[..]
Zeker lief!Een hele zak voer!
[ afbeelding ]
[..]
Tadaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
En OMG GreysDie kaasknabbels laten Sjefke veranderen in een monster!
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon geen foto/film maken van de katten die ze opeten, want het is binnen 2 tellen weg
quote:
Ja, dat zag ik ook, en ook dat mn haar stom zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Gillende katten.Hier gingen in totaal 3 oren omhoog.
![]()
En wat loopt Sjef daar lekker relaxed rond met zijn staart fier omhoog.Die is helemaal thuis. Arme Nelis, met Draakje hoefde hij vast niet zo te vechten voor zijn snoepjes.
![]()
Ik vond het special effect in het begin wel heel leuk. A la Hitchcock, schaduweffect terwijl je de snoepjes pakt. dumdum...Dumdum...DUMDUMDUMDUMDUM!
we riepen toch dat hij zindelijk is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?
Volgens mij moet Tombolastem zo'n kunsthand aanschaffen die ze gebruiken voor wilde beesten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we riepen toch dat hij zindelijk is.![]()
snoep voeren aan Sjef kan tussen de vingers het snoep vast houden dat hij alleen met zijn tong er bij kan.
ja hij bijt je dan wel heel zachtjes, maar is dan iig even bezig met een snoepje. en is Nelis makkelijk te voeren.
ik vond dat knagen aan mijn vingers ook niets, maar Prupke voerde sjef altijd zo. om de andere 3 katten ook een snoepje te kunnen geven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Tombolastem zo'n kunsthand aanschaffen die ze gebruiken voor wilde beesten.
Iedere kat heeft recht op een verslaving.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vond dat knagen aan mijn vingers ook niets, maar Prupke voerde sjef altijd zo. om de andere 3 katten ook een snoepje te kunnen geven.
nog nooit heeft hij doorgebeten. doet heel lief, maar ziet er wat lomp uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |