Weet je wat het is, ik vind het geen probleem om in een tent te gaan liggen, maar ik vind wel dat IEDEREEN dan in een tent moet gaan liggen. De intro die ik heb meegemaakt, moest je namelijk 50 euro dokken en dan werd de helft in een of andere blokhut geduwd en die lagen dus lekker droog en warm en de rest kon buiten in de regen in een of andere legertent gaan liggen met 20 man per tent. En dan ging je daar de hele dag achterlijke spelletjes doen, waar je onder de yoghurt kwam te zitten en waar ze kinderen van nog geen eens 16 vol met wijn en bier goten in de brandende zon. Ja sorry, maar daardoor heb ik al een vreselijk slecht beeld gekregen van intro's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, je moet het zien als een week om elkaar een beetje te leren kennen.
Als jij geen zin hebt om in die tent te gaan liggen moet je het ook zeker niet doen.
Was dat bij de intro van SPH?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik vind het geen probleem om in een tent te gaan liggen, maar ik vind wel dat IEDEREEN dan in een tent moet gaan liggen. De intro die ik heb meegemaakt, moest je namelijk 50 euro dokken en dan werd de helft in een of andere blokhut geduwd en die lagen dus lekker droog en warm en de rest kon buiten in de regen in een of andere legertent gaan liggen met 20 man per tent. En dan ging je daar de hele dag achterlijke spelletjes doen, waar je onder de yoghurt kwam te zitten en waar ze kinderen van nog geen eens 16 vol met wijn en bier goten in de brandende zon. Ja sorry, maar daardoor heb ik al een vreselijk slecht beeld gekregen van intro's.Ik vind het echt wel tof om mee te gaan met zulke dingen, maar dan moet het wel goed georganiseerd zijn.
Niet bij die van de HU, die hebben geen introkamp gehad. Was van de Fontys in Eindhoven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Was dat bij de intro van SPH?
Oh dat volgieten met alcohol dat mochten wij uberhaupt niet overdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik vind het geen probleem om in een tent te gaan liggen, maar ik vind wel dat IEDEREEN dan in een tent moet gaan liggen. De intro die ik heb meegemaakt, moest je namelijk 50 euro dokken en dan werd de helft in een of andere blokhut geduwd en die lagen dus lekker droog en warm en de rest kon buiten in de regen in een of andere legertent gaan liggen met 20 man per tent. En dan ging je daar de hele dag achterlijke spelletjes doen, waar je onder de yoghurt kwam te zitten en waar ze kinderen van nog geen eens 16 vol met wijn en bier goten in de brandende zon. Ja sorry, maar daardoor heb ik al een vreselijk slecht beeld gekregen van intro's.Ik vind het echt wel tof om mee te gaan met zulke dingen, maar dan moet het wel goed georganiseerd zijn.
dan ga je niet naar dat feest simpelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan in 3,75 dag heus wel nieuwe mensen leren kennen. Daar heb ik echt geen 4,0 dagen voor nodig.
Zou wel heel hypocriet zijn als ze dat hadden gedaan bij de HU, als je SPH gaat doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet bij die van de HU, die hebben geen introkamp gehad. Was van de Fontys in Eindhoven.
Allemaal leuk en aardig, maar die kinderen waren geen 16, de zon stond te branden op je kop en je had amper gegeten. JA LEUK EN AARDIG JOH, LATEN WE KINDEREN DIE GEEN 16 ZIJN DRONKEN VOEREN WANT DAT IS TOF!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh dat volgieten met alcohol dat mochten wij uberhaupt niet overdag.
Des te leuker om het toch te doen natuurlijk
Bij de Fontys was het ook Social Work, dus ja. Maar daar zaten dan ook een stel achterlijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zou wel heel hypocriet zijn als ze dat hadden gedaan bij de HU, als je SPH gaat doen
Jammer Bartquote:
Jij denkt echt dat je heel wat bent hé.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij hebben een dik hek voor ons huis dus van mij mogen ze komen
je kan me niet zeggen dat die 15jarigen dat erg vondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar die kinderen waren geen 16, de zon stond te branden op je kop en je had amper gegeten. JA LEUK EN AARDIG JOH, LATEN WE KINDEREN DIE GEEN 16 ZIJN DRONKEN VOEREN WANT DAT IS TOF!!
Denk even na voordat je iets organiseert als incapabele tweedejaars.
En moet je dan z'n foto eens zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je heel wat bent hé.
Als ze met dat soort dreigementen komen draai je ze wel op een andere manier een poot uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De ellende van datsoort tokkies is dat ze dan met een honkbalknuppel langskomen.
Kun je wel vrolijk met 3 gebroken knieën aangifte gaan doen, maar daar heb je ook weinig aan.
Dat zeg ik niet, maar je moet er wel over nadenken. Je kunt namelijk op die ouders op je nek krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
je kan me niet zeggen dat die 15jarigen dat erg vonden
Ja, ik had zijn Hyves gevonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En moet je dan z'n foto eens zien.
Ik ben niet bang voor tokkies met een opgeblazen egoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je heel wat bent hé.
Hè verdomme.quote:
als er een paar een alcoholvergiftiging oplopen ja maar zo snel gebeurd dat nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je moet er wel over nadenken. Je kunt namelijk op die ouders op je nek krijgen.
Nu word het interessantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ja, ik had zijn Hyves gevonden.
Spiegels fotograferen is echt zijn ding.
je schijnt er ook goed pizzas te kunnen bakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als ze met dat soort dreigementen komen draai je ze wel op een andere manier een poot uitIk ga dus echt niet geen aangifte doen omdat ik 'bang' ben voor een stel levensvormen met 1 cel
[ afbeelding ]
Daar heb je geeneens een tent nodigStaan nog mooie onderkomens van hout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |