Ik hoop het ook voor die mensen.quote:
Vanaf 2 september, volgende week donderdagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
Wanneer is het op tv? Want dit wil ik toch wel ff zien
Tof...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Vanaf 2 september, volgende week donderdag
Het is allemaal zo overdreven dat ik het bijna niet kan gelovenquote:Ik eet frikandellen en kroketten. Maar ik houd niet van vlees.
Ik ga meestal 3 keer of minder.. uh ja 4 keer per week naar de zonnebank.
Ik ben niet preuts. Ik ben echt een sletjes.
Ja mannen moeten wel moeite doen om mij te krijgen. Oh ik ben best makkelijk in te pakken met een lief woordje.
Zulke mensen bestaan toch niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is deels gescripped, maar de mensen zijn echt.
Ik heb zulke mensen meerdere malen ontmoet. Ja, ze bestaan echt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef JJH het volgende:
OMG OMG OMG![]()
[..]
Zulke mensen bestaan toch niet?
Ja maar, zelfs de kampies hier uit Zwolle zijn niet zo erg....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen meerdere malen ontmoet. Ja, ze bestaan echt.
Dit zijn dan ook kampies uit het Westen des Lands. Die zijn sowieso ergerderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, zelfs de kampies hier uit Zwolle zijn niet zo erg....
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook kampies uit het Westen des Lands. Die zijn sowieso ergerder
Jawel hoor, ik woon ertussen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef JJH het volgende:
OMG OMG OMG![]()
[..]
Zulke mensen bestaan toch niet?
Ken je ze goed? Of gewoon 'wel eens gezien'?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:54 schreef Equites het volgende:
Waarom ken ik een paar van deze gasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |