Ja inderdaadquote:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, en welke overijverige mod heeft de tvp van KOM verwijderd?
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.quote:
Is dat een getraind aapje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.
picsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.
Die heeft cup FF
Uhm neequote:
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat een getraind aapje?
(net als het overgrote deel van de mods, uiteraard)
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.
ik zie ook nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij dat inderdaad prima beoordelen.
Na dat dobbelsteentopic kan UIO me dunkt een paar Fok!.rarretjes uitbrengen met flink veel nieuw materiaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Die van jou zijn te goed. Dat kunnen de newbiemods (v) natuurlijk nooit overtreffen en derhalve komt er zelden tot nooit iets bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |