hahahaaa, zout EN citroenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat ja
dat word geen tequila drinken
dan ga je kapot van de pijnquote:
daar is die morfine dan weer handig voor.quote:
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell Yeah!
Das lekker spul als je VEEL pijn hebt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordt
Dat klinkt echt als een übertof apparaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihi, ik mocht weer met het postopenmaakmachientje spelen![]()
Daar had ik anders helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. ALleen jammer dat je er kotsmisselijk van wordt
Ik ben nog aan het werk, dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Ferb het volgende:
Gaan we zuipen?
Ik was even een intenst gesprek aan het houden met iemand
Ja, je doet zo de envelopjes pakken, en dan doe je dat machientje aan en dan doe je de envelopjes er 1 voor 1 doorheen floepsen en dan gaan ze OPENquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een übertof apparaat.
Bijna net zo tof als 'mijn' elektrische palletwagen:
[ afbeelding ]
[..]
Daar had ik anders helemaal geen last van.
Whoooaaaa! Das vet stoerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je doet zo de envelopjes pakken, en dan doe je dat machientje aan en dan doe je de envelopjes er 1 voor 1 doorheen floepsen en dan gaan ze OPEN![]()
Niet je vingers (of andere onderdelen) er in stoppen hoor, daar gaan ze stuk vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whoooaaaa! Das vet stoer.
Ik wil ook zoeen machien, later als ik groot ben.
dat zou ik dus wel doen kijken wat er doorheen pastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet je vingers (of andere onderdelen) er in stoppen hoor, daar gaan ze stuk van
alles.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik dus wel doen kijken wat er doorheen past
past wel, maar die maakt ie dan niet openquote:
dat is wel gaafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alles.
want het dingetje dat er bovenop drukt kan omhoog
* MPG propt er een stapel rekeningen inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alles.
want het dingetje dat er bovenop drukt kan omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |