Doe eens niet zo lullig over "mijn meisje"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is wel mooi, maar beetje truttig Teun, altijd een parelketting en van die truttenkleding, sjaaltje rokje enzo.
das niet lullig, dat is gewoon truttig, ja ik hou niet van parelkettingkjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig over "mijn meisje"
Dat is haar FBTO-imagequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is wel mooi, maar beetje truttig Teun, altijd een parelketting en van die truttenkleding, sjaaltje rokje enzo.
Nee, een parelketting met een broekrok, dat is truttig.quote:
jij komt ook regelmatig bij de lidl, de appel/bananensap van Solevita, wat vind je daarvan? Das net een smoothie, maar dan 0,69 cent voor een literquote:
nou jij beschrijft het goed, ja vind haar best mooie vrouw HOOR TEUN maar ze kleed zich truttig, en ja dat is mijn mening ik hou meer van het stoeren, spijkerbroek lekker shirt erover heen en zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een parelketting met een broekrok, dat is truttig.
En uiteraard wordt dat ensemble afgemaakt met een paar penny-shoes
niet alle rokjes zijn truttig, maar de rokjes van Monique van de Ven wel.quote:
En dan vooral in combinatie met een parelkettingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alle rokjes zijn truttig, maar de rokjes van Monique van de Ven wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou jij beschrijft het goed, ja vind haar best mooie vrouw HOOR TEUN maar ze kleed zich truttig, en ja dat is mijn mening ik hou meer van het stoeren, spijkerbroek lekker shirt erover heen en zo.
Vind ik absoluut niet. Ze ziet er daar heerlijk en appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou die onderste is wel een tuttenfoto van haar
Nog niet geprobeerd! Ik maak ze altijd zelf van yoghurt, dit keer bosvruchten, jus d'orange en honing. En soms een handje havermout voor een extra bite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
jij komt ook regelmatig bij de lidl, de appel/bananensap van Solevita, wat vind je daarvan? Das net een smoothie, maar dan 0,69 cent voor een liter
Incl. parelkettingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou die onderste is wel een tuttenfoto van haar
oe klinkt ook lekker, op de havermout na danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd! Ik maak ze altijd zelf van yoghurt, dit keer bosvruchten, jus d'orange en honing. En soms een handje havermout voor een extra bite.
Maar ik zal er dit weekend eens eentje meenemen, voor de probeer.
ik hou ook wel van klassiek, maar die enorme parels (in haar oren) vind ik een beetje oubolligquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incl. parelketting![]()
Monique houdt van klassiek ....... dat rijmt
nette degelijke kleding, lijkt het, wel mijn smaak op zichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit vind ik wel truttige kleding, maar dan nog, ik vind haar gewoon mooi.
[ afbeelding ]
Ik koop bij de AH van die 'Doosje Vol' bevroren vruchten (frambozen, bramen en bosbessen zijn veruit favoriet) en die pleur ik er doorheen. Heb nu weinig vers fruit ivm die klotefruitvliegjes, maar anders gooi ik er ook graag bananen, aardbeien en/of kiwi doorheen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Marrije het volgende:
oe klinkt ook lekker, op de havermout na danEn honing mag ik ook ff niet
![]()
Ja, ik nam ook 1 fles mee, voor de probeer. Binnen een half uur leeg. Te lekker.
hoe duur is dat bevroren fruit, dat kost toch een paar euro voor een minidoosje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik koop bij de AH van die 'Doosje Vol' bevroren vruchten (frambozen, bramen en bosbessen zijn veruit favoriet) en die pleur ik er doorheen. Heb nu weinig vers fruit ivm die klotefruitvliegjes, maar anders gooi ik er ook graag bananen, aardbeien en/of kiwi doorheen.
Mango bleek niet zo'n succes helaas.
Dat is ook, de foto's die Teun plaatst zijn normaal en daarop is ze gewoon leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
Nah, hoe vaak zie je types als Moniek vd Ven nou werkelijk privé?
Je ziet haar meestal in een rol of onderweg naar een feestje. Ik geloof niet dat je werkelijk zo vaak ziet hoe ze er "normaal" bijloopt, tenzij je haar regelmatig tegenkomt in de supermarkt.
Ik hoorde tien minuten geleden dat er een paar nieuwe blouses in het dorp verderop liggen en of ik ze even wil komen passen, strijken hoeft dus niet meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
nou Teun, ze is en blijft mooi, daar moet ik je gelijk in geven ze heeft uitstraling. ( met of zonder stom parelding)
nou ga nu maar strijken Teun want anders komt er niks van en je moet maandag weer aan de bak.
laat ik maar eens gaan afwassenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
nou Teun, ze is en blijft mooi, daar moet ik je gelijk in geven ze heeft uitstraling. ( met of zonder stom parelding)
nou ga nu maar strijken Teun want anders komt er niks van en je moet maandag weer aan de bak.
Daarbij zijn de bosbessen, bramen en frambozen nu seizoensfruit en dus gewoon vers te krijgen.... of zelfs te plukken als je ze weet te vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe duur is dat bevroren fruit, dat kost toch een paar euro voor een minidoosje?
Klinkt wel erg lekker, zelfs de mango
maar daar krijgt ze fruitvliegjes vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij zijn de bosbessen, bramen en frambozen nu seizoensfruit en dus gewoon vers te krijgen.... of zelfs te plukken als je ze weet te vinden.
Valt op zich wel mee. Geloof dat zo'n doosje nog geen twee piek kost en je hebt aan een handje vruchtjes voor een smoothie (of shake) meer dan genoeg. Dus je kunt er wel even mee vooruit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef Marrije het volgende:
hoe duur is dat bevroren fruit, dat kost toch een paar euro voor een minidoosje?
Klinkt wel erg lekker, zelfs de mango
Ik weet ze niet te vinden en vers kosten ze echt fiks. Voor weinig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
Daarbij zijn de bosbessen, bramen en frambozen nu seizoensfruit en dus gewoon vers te krijgen.... of zelfs te plukken als je ze weet te vinden.
oh das nog te doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Geloof dat zo'n doosje nog geen twee piek kost en je hebt aan een handje vruchtjes voor een smoothie (of shake) meer dan genoeg. Dus je kunt er wel even mee vooruit.
Even gekeken, prijzen variëren van 99 cent tot 1,79.
Nee hoor. Zodra ik verse bananen of kiwi's op de schaal leg, komen die klotedingen er al aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fruitvliegjes krijg je toch alleen maar als je het fruit te lang laat liggen en het overrijp is?
Ik heb de bosbessen (van de Jumbo) gewoon in de koelkast liggen.... daar is het fruitvliegvrij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar daar krijgt ze fruitvliegjes van![]()
Maar voor mij wel een idee
Er schijnt hier ergens in de buurt een soort van tuin te zijn waar je ze zelf kunt plukken. Onbespoten en puur. Afrekenen doe je na het plukken en voor weinig. Weet jij waar die tuin zit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor mij dan weer jeugdsentiment, bramen plukken in de Zeeuwse duinenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar, ik pluk gewoon bramen daar waar ik ze tegenkom, gratis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er schijnt hier ergens in de buurt een soort van tuin te zijn waar je ze zelf kunt plukken. Onbespoten en puur. Afrekenen doe je na het plukken en voor weinig. Weet jij waar die tuin zit?
Gevonden, in Putten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar, ik pluk gewoon bramen daar waar ik ze tegenkom, gratis.
dat is zeker een inkijkjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat even in dat blog van Yvonne te bladeren. Dat is wel een heel erg dapper blogje, zoveel inkijk geven. "Mooi" om te lezen
Idd, het vergt nogal wat lef om dat allemaal neer te zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat even in dat blog van Yvonne te bladeren. Dat is wel een heel erg dapper blogje, zoveel inkijk geven. "Mooi" om te lezen
Oeh, das wel heel erg leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevonden, in Putten!
http://www.destentor.nl/regio/veluwewest/article469741.ece
Heb je op het verkeerde knopje gedrukt? Gebeurt de beste weleens..quote:
quote:Paniek in vliegtuig om nepbericht
AMSTERDAM - In een toestel van British Airways boven de Noordzee is paniek uitgebroken nadat een piloot op een verkeerde knop had gedrukt. Inzittenden kregen een geluidsfragment te horen dat het vliegtuig neer zou storten in zee en dat een noodlanding werd voorbereid.
275 passagiers kregen de schrik van hun leven
Toen het cabinepersoneel doorhad dat de dreigende tekst door de intercom schalde, hebben ze de passagiers meteen gerust proberen te stellen. "De mensen waren doodsbenauwd, we dachten dat we zouden sterven”, verklaarde een 32-jarige passagier tegenover The Sun.
ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je op het verkeerde knopje gedrukt? Gebeurt de beste weleens..
[In een toestel van British Airways boven de Noordzee is paniek uitgebroken nadat een piloot op een verkeerde knop had gedrukt. Inzittenden kregen een geluidsfragment te horen dat het vliegtuig neer zou storten in zee en dat een noodlanding werd voorbereid.
275 passagiers kregen de schrik van hun leven]
Wat erg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je op het verkeerde knopje gedrukt? Gebeurt de beste weleens..
[..]
Ze moesten naar Hongkong.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
Wat een blunder, en ik kan me indenken dat mensen zich dan niet makkelijk laten kalmeren.... nog mazzel dat het waarschijnlijk een relatief korte trip was en niet het begin van een non-stop vlucht naar Singapore.
Dat is wel heel triest, overigens valt het me op dat er erg veel huisartsen niet bij zijn aangesloten, en persoonlijk is dat best een opluchting..... noch de mijne, noch degene die ik hier zou gebruiken, noch degene die ik in Amersfoort als huisarts had is er bij aangesloten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
"huisartsen.nl stuurt data onversleuteld over web"
Moet je daar extra voor betalen? Want in dat geval is het een geweldige truc om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Evenals het aantal bestellingen van borrels, daarna.
Waarschijnlijk pas nadat de passagiers weer vaste grond onder de voeten hadden. Ik zou me de hele reis flink bescheten voelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Nou ja, de opluchting dat het bericht niet klopte zal vast groot geweest zijn.
Darn, dat had ik er eerst staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moesten naar Hongkong.
Je voelt je in een vliegtuig tóch altijd al een beetje alsof je je lot uit handen hebt gegeven, en dan zo'n mededeling over de speakers! Nou ja, de opluchting dat het bericht niet klopte zal vast groot geweest zijn. Evenals het aantal bestellingen van borrels, daarna.
Uiteraard. Goeie marketingtruc die je niet te vaak moet uithalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet je daar extra voor betalen? Want in dat geval is het een geweldige truc om geld te verdienen.
*kscht, Dames en heren! Omfgbbqwtf!1!1 Taliban! Taliban overal!11!1! ... Oh nee, toch niet. Sorry, hihi, drankje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Goeie marketingtruc die je niet te vaak moet uithalen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen? Want in dat geval is het een geweldige truc om geld te verdienen.
Toch lastig wat te doen in zo'n situatie; als je doorvliegt zit je nog 23 uur met passagiers die er geen vertrouwen in hebben, als je besluit terug te keren of onderweg te landen dan gelooft men niet dat er eigenlijk niets aan de hand was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Goeie marketingtruc die je niet te vaak moet uithalen.
Geinigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij BA niet. Soieso intercontinentaal nooit, dacht ik. Maar met BA heb ik ervaring en we werden enorm in de watten gelegd. Al was daar ook reden toe, want echt leuk is het niét als na een tussenlanding mede wordt gedeeld dat de reis voorlopig niet verder kan gaan omdat er iets met een motor aan de hand is.
Ja dat wordt wel érg ver om met de auto te doen. Andere zonnige bestemmingen zouden wél kunnen met wielen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GeinigIk ben nog nooit in een vliegtuig geweest
![]()
Maar ik wil ooit nog een keer met Mera naar Turkije ofzo dus dan zal het wel moeten
Ik heb geen idee of ik vliegangst heb, tot nu toe nog niet. Maar mijn paranoide angsten openbaren zich meestal pas op het moment dat ik er niet meer onderuit kan om het nog net iets zieliger te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel érg ver om met de auto te doen. Andere zonnige bestemmingen zouden wél kunnen met wielen.
Heb je vliegangst of is het er gewoon nog nooit van gekomen?
Dan snap je het ook niet helemaal.quote:Yolanthe en Wesley overwegen stappen
AMSTERDAM - Het management van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen overweegt juridische stappen te ondernemen tegen Koefnoen.
Paul Groot en Owen Schumacher komen in het nieuwe seizoen van hun humoristische tv-programma met een parodie op het echtpaar. Het management van de presentatrice is daar echter niet blij mee.
"We zijn het aan het overwegen", laat het management van de voetballer en de presentatrice vrijdagochtend weten over mogelijke juridische stappen.
Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
De mannen van Koefnoen reageerden verbaasd op het nieuws. "Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt", zegt Paul Groot vrijdag in het AD.
Wacht even, je papieren servetje in je plastic glas? Waar is dat voor dan? Als iemand dat tegen mij zou zeggen in een vliegtuig zou ik eerder bang zijn dat diegene geen idee heeft waar hij mee bezig is óf zijn pilletjes te laat heeft genomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef Laysa het volgende:
Toen vervolgens de hoofdpurser vanaf zn zit plaats iedereen adviseerde om een papieren servetje in je plastic glas te doen als daar nog drinken inzat, begrepen we wel dat het best heftig ging worden....En dat werd het ook
En ging hij ook echt prútsen aan de motor? Zou ik ook niet vertrouwen dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Toen ik jaren terug naar Indonesië vloog met PIA was er een passagiersstoel defect in het toestel. Mannetje kwam 'm maken, maar dat lukte niet echt want zodra de passagier weer ging zitten, klapte de leuning weer terug.
Dat gaf op zich niet zoveel, ware het niet dat vriend en ik vervolgens diezelfde monteur de motor in zagen kruipen.
Gelukkig wordt er bij PIA heel hard gebeden voor de vlucht. ik bad mee.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Over de weg kwijt zijn gesproken:
[..]
Dan snap je het ook niet helemaal.
Hier kan ik dus kwaad om worden, daar klopt echt helemaal niets van, verdomme.quote:Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
Bij heftige turbulentie vliegt alles alle kanten op....en iedereen had net zn eten gekregen...dus om de schade ietwat te beperken kregen we dat adviesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, je papieren servetje in je plastic glas? Waar is dat voor dan? Als iemand dat tegen mij zou zeggen in een vliegtuig zou ik eerder bang zijn dat diegene geen idee heeft waar hij mee bezig is óf zijn pilletjes te laat heeft genomen
Ik zag hem erin kruipen, dat was meer dan genoeg om de paranoid juices te laten flowen, jeweetz.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
En ging hij ook echt prútsen aan de motor? Zou ik ook niet vertrouwen dan.
Dit moet toch al een parodie op zich zijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier kan ik dus kwaad om worden, daar klopt echt helemaal niets van, verdomme.
Ja, eerlijk gezegd wil er niet verder over nadenken want dit soort penetrante domheid zorgt er meestal voor dat ik uiteindelijk ergens in een hoekje met mijn hoofd tegen de muur lig te slaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit moet toch al een parodie op zich zijn?
WTF kom je aanzetten met journalistieke feitenkennis als het om een parodie gaat?
Dus dat je dan een ranzig, doordrenkt, klef servet in je gezicht krijgt... Fijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij heftige turbulentie vliegt alles alle kanten op....en iedereen had net zn eten gekregen...dus om de schade ietwat te beperken kregen we dat advies
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus dat je dan een ranzig, doordrenkt, klef servet in je gezicht krijgt... Fijn.
Die doos is toch echt helemaal van d'r zelf bedachte troon gerold hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Over de weg kwijt zijn gesproken:
[..]
Dan snap je het ook niet helemaal.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Hirsch Balin is echt een eng mannetje, hè.
Waarom zijn het altijd de wereldvreemde idioten die in dat soort machtsposities komen? En áls het altijd wereldvreemde idioten moeten zijn, waarom ben ik nog niet gevraagd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Het is te hopen dat deze meneer nooit meer terugkomt.
Ongeschiktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de wereldvreemde idioten die in dat soort machtsposities komen? En áls het altijd wereldvreemde idioten moeten zijn, waarom ben ik nog niet gevraagd?
Wat een stelletje azijnzeikers die twee. Maar als ik eraan denk ga ik 11 september zeker kijken!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik dus kwaad om worden, daar klopt echt helemaal niets van, verdomme.
Even gemist maar wat heeft dat menneke met dat rare hoofd nu weer miszegd/misdaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Het is te hopen dat deze meneer nooit meer terugkomt.
leuk, ja die ga ik volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die doos is toch echt helemaal van d'r zelf bedachte troon gerold hè![]()
dan barst de pleuris los, of pas op dan breekt de pleuris uit, of wat een pleurislijers zijn het toch ook, of de pleuris is uitgebroken, alles kanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
"barst de pleuris los" <<< Is dat correct? Ik dacht dat de pleuris uitbrak.
Alle games het land uit, internet down en de Koninklijke Biblotheek verbieden onze geschiedenisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Even gemist maar wat heeft dat menneke met dat rare hoofd nu weer miszegd/misdaan?
Agressieve games willen verbiedenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alle games het land uit, internet down en de Koninklijke Biblotheek verbieden onze geschiedenis
in zijn geheel vrij te geven.
Zoiets, ietwat overdreven, maar komt het wel op neer.
Die spoort dus echt niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alle games het land uit, internet down en de Koninklijke Biblotheek verbieden onze geschiedenis
in zijn geheel vrij te geven.
Zoiets, ietwat overdreven, maar komt het wel op neer.
Laatst was zo'n Amerikaanse hoogheid verbijsterd dat je ook Al-Qaeda kan spelen in MoH. Afghaantjes afschieten is prima maar oh noes als je eens een Amerikaanse hero in je sniper kijker krijgtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is iedereen zo dom? Dat vraag ik me serieus af. Er is letterlijk nog nooit bewezen dat extreem geweldadige games directe invloed hebben op gebeurtenissen zoals Columbine.
Waarom kan die man gewoon zijn gang gaan met zijn misplaatste heksenjacht voortkomend uit pure bitterheid?
Ik ben zo benieuwd of PacMan verboden zou worden als je de nodige elementen zou vervangen door Amerikaanse vlaggetjes en een Al-Qaeda bommetje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatst was zo'n Amerikaanse hoogheid verbijsterd dat je ook Al-Qaeda kan spelen in MoH. Afghaantjes afschieten is prima maar oh noes als je eens een Amerikaanse hero in je sniper kijker krijgt.
Ergens snap ik dat niet, een demissionair minister mag toch alleen lopende zaken afhandelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is iedereen zo dom? Dat vraag ik me serieus af. Er is letterlijk nog nooit bewezen dat extreem geweldadige games directe invloed hebben op gebeurtenissen zoals Columbine.
Waarom kan die man gewoon zijn gang gaan met zijn misplaatste heksenjacht voortkomend uit pure bitterheid?
Dat heb ik gelezen ja, dat was allemaal begonnen bij een dame wiens zoon in Irak zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatst was zo'n Amerikaanse hoogheid verbijsterd dat je ook Al-Qaeda kan spelen in MoH. Afghaantjes afschieten is prima maar oh noes als je eens een Amerikaanse hero in je sniper kijker krijgt.
Iemand die dat soort ideeën heeft zou naar mijn mening collectief uitgelachen moeten worden. Dat doen we niet dus zijn we allemaal een beetje dommer dan ik dacht.quote:
Nog mooierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen ja, dat was allemaal begonnen bij een dame wiens zoon in Irak zat.
Maar dit loopt ook al heel lang, hij is al jaren bezig las ik. Maar misschien kan hij zich voorlopig beter maar even hier druk om maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat niet, een demissionair minister mag toch alleen lopende zaken afhandelen.
Ja, collectief uitlachen is intellectudinges!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand die dat soort ideeën heeft zou naar mijn mening collectief uitgelachen moeten worden. Dat doen we niet dus zijn we allemaal een beetje dommer dan ik dacht.
Of eens antwoorden geven op vragen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar dit loopt ook al heel lang, hij is al jaren bezig las ik. Maar misschien kan hij zich voorlopig beter maar even hier druk om maken?
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, collectief uitlachen is intellectudinges!
Wees blij dat je werk hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag.
Damn, hostinggezeik op m'n werk op m'n vrije dag
en hij bleef logeren las ik ergens, heel veel plezier, en De Sletge, kan je uren in *verdwalen*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Hirsch-Ballin is iedereen?
Alhoewel ik wel vind dat er strikter mag worden toegezien op de leeftijdsrestrictie. Maar dat is meer een opvoedkundige kwestie, merk ik in mijn nabije omgeving.
En dan zo naar De Slegte, voor de rendez-vous met mijn allerallerliefste vriendje.
hey Remlof, kan jij nakijken wie die tv heeft gewonnen met die WK aktie, ken er nergens wat van terug vinden, en laat de boel maar zeiken hoor is vrijdag je weekend komt eraan.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb het even zitten lezen en ik vind die man steeds enger worden. Hij past natuurlijk geheel in de lijn van die oude conservatieve knarren, waar ook de rechters onder vallen die verbieden dat je de verwijst naar te downloaden bestanden van films, waarbij ze dus eigenlijk zeggen dat Google dient te verdwijnen. Die mensen die dingen gaan verbieden die ze niet begrijpen of kunnen bevatten. Vroeger gooiden dat soort types "heksen" op de brandstapel.
En nog veel meer..quote:
Ja, daarom moet die man oprotten. Ik stel voor dat we vanaf nu Hirsch Balhoofd verbieden en de games toestaan.quote:
Dag Ianquote:
Inderdaad. Terwijl we allemaal weten dat mensen die dag en nacht first person shooters spelen nerds zijn en nerds de minst bedreigende levensvorm op aarde is zolang je hun Dungeons en Dragons dobbelsteentjes niet kwijt maakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag Ian![]()
Ik las globaal even terug en het ging geloof ik over gewelddadige videogames en een mogelijk verbod daarop?
gelijk maar een aktiegroep vormen, folders verspreiden en een prijs op zijn hoofd zettenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom moet die man oprotten. Ik stel voor dat we vanaf nu Hirsch Balhoofd verbieden en de games toestaan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl we allemaal weten dat mensen die dag en nacht first person shooters spelen nerds zijn en nerds de minst bedreigende levensvorm op aarde is zolang je hun Dungeons en Dragons dobbelsteentjes niet kwijt maakt.
Hallo T-heksquote:
Het probleem is denk ik dat de ouders van tegenwoordig (niet allemaal, rustig aan SC-dames) een stel egoistische mongolen zijn die zelf geen verantwoordelijkheid schijnen te willen over wat hun kinderen aan entertainment voorgeschoteld krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Zoiets ja
Gaat mij ook wat te ver om op de verbiedende toer te gaan, je kan er gewoon een pass op zetten indien je niet wilt dat je kinderen die games spelen en zelf heb je gewoon je eigen verantwoordelijkheid wat je wel/niet wil spelen/bekijken imho
Mee eens, je ziet dat vaak genoeg idd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de ouders van tegenwoordig (niet allemaal, rustig aan SC-dames) een stel egoistische mongolen zijn die zelf geen verantwoordelijkheid schijnen te willen over wat hun kinderen aan entertainment voorgeschoteld krijgen.
Het zal wel een rare gedachte zijn maar misschien zou iemand zich dáár druk over moeten maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens, je ziet dat vaak genoeg idd...
Heb zelf dan geen kinderen en woon alleen maar zie het wél genoeg om mij heen gebeuren dat kinderen de meest gewelddadige films/games whatever hebben en er totaal geen omkijken naar is door hun ouders
Eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat de ouders van tegenwoordig (niet allemaal, rustig aan SC-dames) een stel egoistische mongolen zijn die zelf geen verantwoordelijkheid schijnen te willen over wat hun kinderen aan entertainment voorgeschoteld krijgen.
Tussen al mijn gebral door komt er af en toe een opmerking uit waar daadwerkelijk een vorm van intelligentie achter schuilt.quote:
Kijk eens: [Winnaar bekend!!] FOK! troost-WK-actie, win een 42" tvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Remlof, kan jij nakijken wie die tv heeft gewonnen met die WK aktie, ken er nergens wat van terug vinden, en laat de boel maar zeiken hoor is vrijdag je weekend komt eraan.
Ik moest ook even weer terug mijn stoel op klimmen (lag er naast van schrikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tussen al mijn gebral door komt er af en toe een opmerking uit waar daadwerkelijk een vorm van intelligentie achter schuilt.
Hey jijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens: [Winnaar bekend!!] FOK! troost-WK-actie, win een 42" tv
Gezellig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig hoorJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wij zijn klef volgens Remlofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Laysa
Waar Kal is ben jij en andersom
Wij zijn 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Laysa
Waar Kal is ben jij en andersom
O really?quote:
Het kan een wonderlijke wereld zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O really?![]()
Blijf het toch mooi vinden dat je elkaar leert kennen via I-net en zo'n leuk contact irl kan overhouden
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
Blijf het toch mooi vinden dat je elkaar leert kennen via I-net en zo'n leuk contact irl kan overhouden
Is ook zo, zeker bij ons met beste vriendinnen enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O really?![]()
Oja ffcourse, helemaal vergetenquote:
Vroeger had ik ook sommige I-net kontakten op MSN/mail/postduif maar daar bleef het bij, nog nooit echt een magische klik gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan een wonderlijke wereld zijn
Leandra en Nostalgist, Liesje en sp3c.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook zo, zeker bij ons met beste vriendinnen enzo.
Maar Kijk naar Laysa en D_K en Ian en Mera![]()
En ik heb nog meer vriendschappen via i-net
Ik heb zeer regelmatig contact met Teun, had verleden week ook een BBQ bij hem met nog 2 vreemde vogelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja ffcourse, helemaal vergeten![]()
Verder weet ik eigenlijk niet wie elkaar nog meer via het Net elkaar hebben leren kennen, behalve jij+Mera en dus Kally-Laysa
EDIT: En D_K Laysa ook
[..]
Vroeger had ik ook sommige I-net kontakten op MSN/mail/postduif maar daar bleef het bij, nog nooit echt een magische klik gehad eigenlijk
Ik was nieteens uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zeer regelmatig contact met Teun, had verleden week ook een BBQ bij hem met nog 2 vreemde vogels
Nee maar jij zit/zat ook niet in het F1 teamquote:
Ik was jullie grootste fanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar jij zit/zat ook niet in het F1 team
Kliekjesgedrag!1!1quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Het was niet mijn tuin hequote:
Oja, een minimeet toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zeer regelmatig contact met Teun, had verleden week ook een BBQ bij hem met nog 2 vreemde vogels
Maar dat is geen, hij is ook een zeikwijf dus meer een vriendin
![]()
Die ken ik nog heel goed van de BB tijd en DGK, zie hem nu nauwelijks meer posten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra en Nostalgist, Liesje en sp3c.
F1 team was het dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Die ken ik nog heel goed van de BB tijd en DGK, zie hem nu nauwelijks meer posten?
Nou ja niet helemaal er waren er 2 niet, maar Teun had WJ nog uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, een minimeet toch?
[..]
Die ken ik nog heel goed van de BB tijd en DGK, zie hem nu nauwelijks meer posten?
[..]
F1 team was het dus
remlof toch iig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja niet helemaal er waren er 2 niet, maar Teun had WJ nog uitgenodigd
NMNS = Teun.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
remlof toch iig?
Verder heb ik ook NMNS nooit meer gezien, die was hier vroeger vaak actief maar geen idee waar die gebleven is
Maybe was dat nog voor jouw tijd, maar die postte regelmatig in de SC
Dat is nu Teun, die heeft toen een naamsverandering gedaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
remlof toch iig?
Verder heb ik ook NMNS nooit meer gezien, die was hier vroeger vaak actief maar geen idee waar die gebleven is
Maybe was dat nog voor jouw tijd, maar die postte regelmatig in de SC
Okej thnxquote:
Was even gezelligquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga even klieken met mijn draakjes hier, tot later
thanks, en een terechte winnaar, nou de volgende keer zal ik beter mijn best doen voor een tvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens: [Winnaar bekend!!] FOK! troost-WK-actie, win een 42" tv
volgens mij is het 100% een fokstelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet zeker of Leandra en Nostalgist elkaar via Fok! kennen of dat er daarvoor al real life contact is geweest en de één de ander aan een Fok! account heeft geholpen.
veel plezier, later!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga even klieken met mijn draakjes hier, tot later
Ze maken 't zo extreem dat zwart importeren weer de moeite waard wordt. Hebben ze straks alsnog geen extra inkomsten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Godver, gaan ze de sigaretten weer 30 cent per pakje duurder maken
Ga eerst effe zitten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Godver, gaan ze de sigaretten weer 30 cent per pakje duurder maken
Nou in die 2 cent is nog niet meegenomen de gedaalde graanproductie in Rusland als gevolg van die bosbranden en de droogte. Dat zal invloed hebben op de bierprijzen. De eerste stijgingen van 10% van de bierprijs als gevolg hiervan zijn in al aangekondigd in Finlandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, de cafe's 't rekenen daar 't tienvoud van door. Dus dat wordt weer een kwartje erbij, per superklein biertje.
Ik heb al wel gehoord dat het brood duurder wordt. Maar het bier dus ook?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou in die 2 cent is nog niet meegenomen de gedaalde graanproductie in Rusland als gevolg van die bosbranden en de droogte. Dat zal invloed hebben op de bierprijzen. De eerste stijgingen van 10% van de bierprijs als gevolg hiervan zijn in al aangekondigd in Finland
De prijs van bier in Finland zal waarschijnlijk met meer dan 10% stijgen. Oorzaak is nu eens niet een nieuwe verhoging van de accijnzen op alcohol, maar de stijgende prijzen van graan. Dit heeft de Finse brouwerij Sinebrychoff bekend gemaakt. Meer informatie wordt nog niet gegeven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al wel gehoord dat het brood duurder wordt. Maar het bier dus ook?
Ach daar drinken we echt geen liter minder door.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
De prijs van bier in Finland zal waarschijnlijk met meer dan 10% stijgen. Oorzaak is nu eens niet een nieuwe verhoging van de accijnzen op alcohol, maar de stijgende prijzen van graan. Dit heeft de Finse brouwerij Sinebrychoff bekend gemaakt. Meer informatie wordt nog niet gegeven.
Door de droogte en dientengevolge verminderde export van graan uit Rusland, zijn de graanprijzen gestegen.
Sinebrychoff zegt niet aan te geven hoe de zaken zich verder zullen ontwikkelen. Volgens productiedirecteur Bo Ranta is de prijs van mout gestegen van 130 naar 170 euro per ton in de tijd van slechts een maand, en is het einde van de ingezette prijsstijging nog niet in zicht. Ranta denkt dan ook dat de prijzen van bier voor de consument zullen gaan stijgen. Als de prijs van mout op het niveau van juli blijft hangen, is een stijging van 10% aan het einde van dit jaar aannemelijk, aldus Ranta.
hahahha dat is nou jammerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga eerst effe zitten!
Zit je?
Okee, het bier wordt ook duurder
Zeker niet, ik stort gewoon geen geld voor Pakistanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach daar drinken we echt geen liter minder door.
Die krijgen toch al ongezien de tyfus, of we nu geld storten of niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, ik stort gewoon geen geld voor Pakistan
Omdat het allemaal haatbaarden zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, ik stort gewoon geen geld voor Pakistan
Wat een stommeling, wie lust er nou Chocoladebierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
En een rijke stinkert heeft ook alle cacao opgekocht, zo werk dat... de geldhandel is nix meer waard die handel is dus al twee jaar dood, maar wat de mens hebben wil, die handel gaat de burger weer geld kosten....![]()
Mensen die oordelen voor ze de feiten kennen zijn pas dom en kortzichtig (jouw woorden)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het allemaal haatbaarden zijn
Dat vind ik nou zo dom en kortzichtig hè? Zeker ook PVV gestemd?
Feit is dat het overgrote deel van de Pakistaanse bevolking gewoon arme sloebers zijn die helemaal niks op hebben met de Taliban.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die oordelen voor ze de feiten kennen zijn pas dom en kortzichtig (jouw woorden)
Ik koop in ieder geval niet mijn schuldgevoel af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het allemaal haatbaarden zijn
Dat vind ik nou zo dom en kortzichtig hè? Zeker ook PVV gestemd?
Alleen als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die oordelen voor ze de feiten kennen zijn pas dom en kortzichtig (jouw woorden)
Feit is ook dat de Pakistaanse overheid vermogens uitgeeft aan nucleaire programma´s en het leger in het algemeen. Feit is ook dat dit geld beter besteed kan worden aan de noodlijdende bevolking. Feit is ook dat de druk op die overheid van binnenuit lang niet zo groot is als die zou moeten zijn,...... o.a. omdat er gaten gevuld worden door het buitenland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Feit is dat het overgrote deel van de Pakistaanse bevolking gewoon arme sloebers zijn die helemaal niks op hebben met de Taliban.
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik koop in ieder geval niet mijn schuldgevoel af.
Ik vind het nogal vreemd dat wij zouden moeten investeren (volgens de media) in een land dat als het ze niet zint een buurland kan en bereid is weg te blazen.
Zodra ze al hun kernwapens van de hand doen in ruil voor steun hebben ze mijn zegen.
Ja en? Wat kan mij die overheid schelen? Van het geld dat gedoneerd wordt komt 93% bij de hulpbehoevenden terecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Feit is ook dat de Pakistaanse overheid vermogens uitgeeft aan nucleaire programma´s en het leger in het algemeen. Feit is ook dat dit geld beter besteed kan worden aan de noodlijdende bevolking. Feit is ook dat de druk op die overheid van binnenuit lang niet zo groot is als die zou moeten zijn,...... o.a. omdat er gaten gevuld worden door het buitenland.
voorbeeld:
Pakistan bouwt weer een nieuwe kernreactor, die voldoende plutonium zal produceren voor veertig
tot vijftig atoombommen per jaar. Volgens Amerikaanse experts worden de nucleaire capaciteiten
van het land daarmee twintig keer zo groot.
Dat meldt de Amerikaanse krant Washington Post (gratis registratie verplicht). Deskundigen
hebben de nieuwe kernreactor gezien op satellietfoto’s. Een hoge Pakistaanse functionaris
die niet met naam genoemd wil worden, heeft tegenover de krant bevestigd dat Pakistan zijn
atoomprogramma uitbreidt.
Kijk daar verschillen wij weer van mening. Dat er 93% bij de hulpbehoevenden terecht komt dat weet jij helemaal niet en de ervaringen in het (nabije) verleden met dit soort hulp wijzen heel wat anders uit. De Pakistaanse overheid staat bekend als corrupt en ik deel jou vertrouwen dan ook helemaal niet, integendeel zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan mij die overheid schelen? Van het geld dat gedoneerd wordt komt 93% bij de hulpbehoevenden terecht.
Bij de watersnoodramp in '53 hadden andere landen ook wel kunnen zeggen dat de Nederlandse overheid maar moest helpen ipv oorlog voeren in Korea en Indonesiërs onderdrukken. Ben blij dat ze dat niet gedaan hebben.
En ondanks dat importeren wij ze nog steeds uit Nederland en de shag uit Belgie. Dat prijsverschil is zo groot dat Nederlanders uit de buurt hier elkaar vaak bellen als ze naar Nederland gaan met de vraagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze maken 't zo extreem dat zwart importeren weer de moeite waard wordt. Hebben ze straks alsnog geen extra inkomsten.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Rusland de export van graan helemaal verboden heeft? Prijzen zullen dus nog wel meer stijgen. Evenals de prijzen van aardappelprodukten vanwege de tegenvallende oogst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
De prijs van bier in Finland zal waarschijnlijk met meer dan 10% stijgen. Oorzaak is nu eens niet een nieuwe verhoging van de accijnzen op alcohol, maar de stijgende prijzen van graan. Dit heeft de Finse brouwerij Sinebrychoff bekend gemaakt. Meer informatie wordt nog niet gegeven.
Door de droogte en dientengevolge verminderde export van graan uit Rusland, zijn de graanprijzen gestegen.
Sinebrychoff zegt niet aan te geven hoe de zaken zich verder zullen ontwikkelen. Volgens productiedirecteur Bo Ranta is de prijs van mout gestegen van 130 naar 170 euro per ton in de tijd van slechts een maand, en is het einde van de ingezette prijsstijging nog niet in zicht. Ranta denkt dan ook dat de prijzen van bier voor de consument zullen gaan stijgen. Als de prijs van mout op het niveau van juli blijft hangen, is een stijging van 10% aan het einde van dit jaar aannemelijk, aldus Ranta.
ja dat was al bekend toch brood en zo werd flink duurder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Rusland de export van graan helemaal verboden heeft? Prijzen zullen dus nog wel meer stijgen. Evenals de prijzen van aardappelprodukten vanwege de tegenvallende oogst.
Compleet exportverbod inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Rusland de export van graan helemaal verboden heeft? Prijzen zullen dus nog wel meer stijgen. Evenals de prijzen van aardappelprodukten vanwege de tegenvallende oogst.
En je frietjes ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was al bekend toch brood en zo werd flink duurder.
het leven wordt nooit meer zoals het geweest was/is.quote:
Precies. Beetje sneu om nu een statement te maken over de rug van de hulpbehoevenden (als in ' maar de overheid pompt geld in een nucleair programma' etc etc).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan mij die overheid schelen? Van het geld dat gedoneerd wordt komt 93% bij de hulpbehoevenden terecht.
Bij de watersnoodramp in '53 hadden andere landen ook wel kunnen zeggen dat de Nederlandse overheid maar moest helpen ipv oorlog voeren in Korea en Indonesiërs onderdrukken. Ben blij dat ze dat niet gedaan hebben.
Mijn opa is toen van Noord (oost) Brabant naar Zeeland gelopen om te helpen als marinier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En het is net zo sneu om altijd maar te roepen dat de bevolking niets kan doen aan wat de overheid besluit te doen en te laten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies. Beetje sneu om nu een statement te maken over de rug van de hulpbehoevenden (als in ' maar de overheid pompt geld in een nucleair programma' etc etc).
Noord-Korea?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het is net zo sneu om altijd maar te roepen dat de bevolking niets kan doen aan wat de overheid besluit te doen en te laten.
Ook daar hebben ze een keuze.quote:
Mijn vader was in die tijd dienstplichtig en werd gewoon gestuurd. Heeft dingen gezien waar hij nog steeds nauwelijks over kan praten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn opa is toen van Noord (oost) Brabant naar Zeeland gelopen om te helpen als marinier.
Het is dan ook niet zo dat er nooit weerstand geboden wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze een keuze.
Je kunt een volk nooit ontslaan van eigen verantwoordelijkheden en moreel besef.
Dus eigenlijk hebben ze gewoon gekregen wat ze verdien(d)en zijn ze wel dermate tevreden dat de voor deze gang van zaken dat ze er niet voor kiezen de situatie te veranderen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze een keuze.
Je kunt een volk nooit ontslaan van eigen verantwoordelijkheden en moreel besef.
In Pakistan kan een groot deel van de bevolking dat ook niet denk ik. Het zijn voor een groot deel de allerarmsten die zijn getroffen, mensen die toch al onder erbarmelijke omstandigheden leefden en nu dus echt helemaal niets meer hebben. En ja, dan stort ik maar weer een bedragje in de hoop dat in ieder geval een deel ervan terecht komt bij de mensen die het zo verschrikkelijk hard nodig hebben!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het is net zo sneu om altijd maar te roepen dat de bevolking niets kan doen aan wat de overheid besluit te doen en te laten.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze gewoon gekregen wat ze verdien(d)en zijn ze wel dermate tevreden dat de voor deze gang van zaken dat ze er niet voor kiezen de situatie te veranderen?
Iedereen kan een revolutie ontketenen zolang men maar als een groep opereert.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
In Pakistan kan een groot deel van de bevolking dat ook niet denk ik. Het zijn voor een groot deel de allerarmsten die zijn getroffen, mensen die toch al onder erbarmelijke omstandigheden leefden en nu dus echt helemaal niets meer hebben. En ja, dan stort ik maar weer een bedragje in de hoop dat in ieder geval een deel ervan terecht komt bij de mensen die het zo verschrikkelijk hard nodig hebben!
Dat had mijn opa niet over de watersnoodramp, maar over W.O.II en Indië zei hij nooit wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mijn vader was in die tijd dienstplichtig en werd gewoon gestuurd. Heeft dingen gezien waar hij nog steeds nauwelijks over kan praten.
Mijn opa zei over W.O.2 dus ook bijna niets tegen zijn kinderen en kleinkinderen, maar aan onze dochters (achter-kleinkinderen dus) heeft hij na het overlijden van mijn oma wel veel verteld. Van hen heb ik moeten horen wat hij in die periode in een werkkamp heeft meegemaakt en dat was niet fraai. Vraag me nog steeds af waarom hij hen wel veel vertelde en ons bijna niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had mijn opa niet over de watersnoodramp, maar over W.O.II en Indië zei hij nooit wat.
Hoewel onze FOK!accounts maar een paar weken schelen (net als wijzelf) hebben we elkaar wel via FOK! leren kennen, daarom is dit krummeltje in wording ook een officiële FOK!baby, zelfs een DGK-babyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet zeker of Leandra en Nostalgist elkaar via Fok! kennen of dat er daarvoor al real life contact is geweest en de één de ander aan een Fok! account heeft geholpen.
Dat ik nu op 6 december uitgerekend ben vind ik dan ook wel heel erg leuk, dat zou zomaar de 7de kunnen worden.quote:Op 07-12-2006 19:41 schreef Nostalgist
Hoi ! Leuke website heb je !
Ook toevallig, ik ben "a fortnight" na je jarig, en ook 40 geworden![]()
Wees maar blij want anders stond je morgen weer achter de wastobbe met wringer en moest je je potje weer koken op een kookkachel. En bovendien zou je al die leuke mensen hier moeten missen want je zou ook geen internet hebben! Dan maar liever een dubbeltje meer voor een zak friet wat mij betreft!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het leven wordt nooit meer zoals het geweest was/is.
Goh, das eigenlijk wel spannend/leuk/byzonder he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel onze FOK!accounts maar een paar weken schelen (net als wijzelf) hebben we elkaar wel via FOK! leren kennen, daarom is dit krummeltje in wording ook een officiële FOK!baby, zelfs een DGK-baby
Sterker nog: we hebben elkaar pas bijna 1½ jaar na dat eerste berichtje voor het eerst ontmoet.
Eerste fobobericht:
[..]
Dat ik nu op 6 december uitgerekend ben vind ik dan ook wel heel erg leuk, dat zou zomaar de 7de kunnen worden.
Mijn opa moest lijken bergen na bombardementen van de Geallieerden zodat de Duitse bevolking zo min mogelijk zag van het echte leed. Na de bevrijding van Nederland is hij bij de Mariniers gegaan met het idee om mee te doen aan de invasie van Japan. Amerika gooide toen de atoombommen en toen werd het Indië. Na Indië heeft hij nooit meer zijn uniform en medailles gedragen. "Oorlog is niet iets om trots op te zijn" dat zei hij wel, maar de rest heb ik via familie gehoord!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mijn opa zei over W.O.2 dus ook bijna niets tegen zijn kinderen en kleinkinderen, maar aan onze dochters (achter-kleinkinderen dus) heeft hij na het overlijden van mijn oma wel veel verteld. Van hen heb ik moeten horen wat hij in die periode in een werkkamp heeft meegemaakt en dat was niet fraai. Vraag me nog steeds af waarom hij hen wel veel vertelde en ons bijna niets.
Is het ook....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Goh, das eigenlijk wel spannend/leuk/byzonder he?
Cadeautje van de chef!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook....
Hoewel het natuurlijk sowieso al een wonder is, en op onze leeftijd helemaal.
LOLquote:
Nah, jullie leeftijd? Mannen kunnen meestal iets langer produceren dan vrouwen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook....
Hoewel het natuurlijk sowieso al een wonder is, en op onze leeftijd helemaal.
Ja, ik ging gelijk zoeken:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef spuitje het volgende:
Zie net dat Anton Geesink is overleden?
Eens katholiek altijd katholiek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
M'n schoonmoeder heeft er ook een boel kaarsjes voor gebrand, ook na de miskraam vorig jaar.... en dan te bedenken dat ze officieel niet eens meer katholiek is sinds haar trouwen.
Ik brand ook wel eens kaarsjes en ben zelfs nooit katholiek geweest. Hier niet ver vandaan heb je op een heuvel een klein kapelletje, heel eenvoudig maar wel heel mooi vind ik. Het is er ook heel stil. En soms ga ik daar even heen met wat klein geld in mijn broekzak en dat stort ik dan in de collectebus die daar staat. Ik steek 1 of 2 kaarsjes aan, zit er een poosje, mijmer wat, huil soms. En na een poosje ga ik weer terug.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
M'n schoonmoeder heeft er ook een boel kaarsjes voor gebrand, ook na de miskraam vorig jaar.... en dan te bedenken dat ze officieel niet eens meer katholiek is sinds haar trouwen.
Ja, nou ja... toevallig zijn we even oud enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nah, jullie leeftijd? Mannen kunnen meestal iets langer produceren dan vrouwen heNee, geintje, vind het gewoon leuk voor jullie!
Herkenbaar, ik vind het ook wel een mooie gewoonte, en in het buitenland willen wij ook nog wel eens een kaarsje aansteken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik brand ook wel eens kaarsjes en ben zelfs nooit katholiek geweest. Hier niet ver vandaan heb je op een heuvel een klein kapelletje, heel eenvoudig maar wel heel mooi vind ik. Het is er ook heel stil. En soms ga ik daar even heen met wat klein geld in mijn broekzak en dat stort ik dan in de collectebus die daar staat. Ik steek 1 of 2 kaarsjes aan, zit er een poosje, mijmer wat, huil soms. En na een poosje ga ik weer terug.
En als we ergens een kathedraal of abdij bezichtigen steek ik ook bijna altijd een kaarsje aan, gewoon omdat het kan.
Fijn voor jullie toch? Komt er straks gewoon weer een mooi, klein Fok!kertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja... toevallig zijn we even oud enzo
Daarbij wordt het kwalitatief bij mannen ook allemaal wat minder met de jaren, er zijn er genoeg die amper 40 zijn waarbij het allemaal al niet meer zo gezond is dat er nog op natuurlijke wijze bevruchtingen kunnen plaatsvinden.
Maar idd.... mijn leeftijd was in principe het grootste struikelblok, en ik mag dan op allerlei vlakken niet erg gezond zijn, mijn voortplantingsorganen zijn dat kennelijk nog wel
Een kaarsje aansteken bedoel je? Ik weet niet wat het is, maar het geeft me gewoon rust.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe het soms gewoon in het centrum in de kapel van de kerk daar!
Pics? Waar ergens ligt jou dorp ongeveer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef CarOnline het volgende:
Whoa, heel mn dorp is ondergelopen![]()
Stroom is er een tijd af geweest en net even foto's gemaakt. Echt bizar.
Heb nog nooit zoiets gezien.
Ja, een kaarsje bij Maria!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Een kaarsje aansteken bedoel je? Ik weet niet wat het is, maar het geeft me gewoon rust.
Ik had het vanmorgen, ik zag in my active topics nog een oude sc open terwijl men al in een nieuwe bezig was, toen ik daar eenmaal had gepost was het weer goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
Kicken! Tenminste, als er niks stuk is. Doe es fotootje dan.
Wel vreemd, dat posts tijdelijk verdwenen lijken.
Ik had het laatst zelf ook een keer, maar kan er niets over vinden in FB.
Remlof, weet jij hier iets van?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef spuitje het volgende:
Zie net dat Anton Geesink is overleden?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
ik wil foto`s zien Caroline van onder gelopen kelders en jij met alleen kaplaarsen aan
hahaha ook goed, met ALLEEN kaplaarsen aan, Caronline, kom er maar inquote:
Doe een foto's danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef CarOnline het volgende:
Whoa, heel mn dorp is ondergelopen![]()
Stroom is er een tijd af geweest en net even foto's gemaakt. Echt bizar.
Heb nog nooit zoiets gezien.
Conny gisteren al. Ze vallen bij bosjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vandaag?? Gaan ze allemaal tegelijkertijd hemelen?
op de valreepquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Regen, slachtoffers.... ik zie een overeenkomst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kut met peren! Mijn lievelingskostje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
ik ga naar bed, had me dag niet vandaag, gisteren ook al niet dus allemaal slaap lekker
ga wel filmpje in bed kijken en hopen dat ik lekker slaap, soms is het leven KUT met peren.
en vraag me niet waarom, want dat weet ik zelf ook nog niet. aju met de tovermuts
ik wilde net vragen waarom je vandaag en gisteren een kutdag had, maar durf nuh niet meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
ik ga naar bed, had me dag niet vandaag, gisteren ook al niet dus allemaal slaap lekker
ga wel filmpje in bed kijken en hopen dat ik lekker slaap, soms is het leven KUT met peren.
en vraag me niet waarom, want dat weet ik zelf ook nog niet. aju met de tovermuts
Truste heksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
Laatste post volgens MyAt: Caronline
Maar die zie je hier helemaal niet staan.
Nu huilt ze, want het was een kwalipost
Effe testen of ik wél zichtbaar ben.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kat is terug!!![]()
![]()
![]()
Hij loop teen beetje mank, dat wel
Ja, we waren net vanmiddag met de cat carrier terug naar het oude huis gelopen om te zoeken, stond hij een uurtje later voor de deur!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is hij uit zich zelf weer aan komen wandelen?
Doe hem maar lekker verwennen, hij moet natuurlijk nog wennen aan zijn nieuwe omgeving
Kusje mutsjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Ach gosh....wat een opluchting zeg....ik moet er niet aan denken...Kusje voor de katquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, we waren net vanmiddag met de cat carrier terug naar het oude huis gelopen om te zoeken, stond hij een uurtje later voor de deur!
Hij liep heul te mauwen en te doen, ligt nu een beetje bij te komen van zijn avontuur![]()
Stond hij bij zijn oude huis of zijn nieuwe huis?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, we waren net vanmiddag met de cat carrier terug naar het oude huis gelopen om te zoeken, stond hij een uurtje later voor de deur!
Hij liep heul te mauwen en te doen, ligt nu een beetje bij te komen van zijn avontuur![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ian leest vast weer iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach gosh....wat een opluchting zeg....ik moet er niet aan denken...Kusje voor de kat
O, Conny heb ik even gemist dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Conny gisteren al. Ze vallen bij bosjes.
Bij het nieuwe huis, verdwaasd door het kattenluikje naar binnen te staren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond hij bij zijn oude huis of zijn nieuwe huis?
Fijn dat hij er weer is
Nieuwe huisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond hij bij zijn oude huis of zijn nieuwe huis?
Fijn dat hij er weer is
Dat is wel een goed teken, want dat weet tenminste waar zijn nieuwe huis woontquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nieuwe huisDat is wel bijzonder vind ik
![]()
Ooh wat ben ik opgelucht
Had je het luikje aan de binnenkant dicht getimmerd, zodat hij niet naar binnen kon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij het nieuwe huis, verdwaasd door het kattenluikje naar binnen te staren.
Nee, ik heb zelfs met hem zitten oefenen zodat hij begrijpt hoe het werktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je het luikje aan de binnenkant dicht getimmerd, zodat hij niet naar binnen kon?
Ja! In tegenstelling tot een van zijn baasjes, die soms uit automatisme de verkeerde afslag neemt na het werk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een goed teken, want dat weet tenminste waar zijn nieuwe huis woont
Mja dat moeten we misschien maar niet meer doen, die blauwe plekken staan je niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs met hem zitten oefenen zodat hij begrijpt hoe het werkt
Mijn hoofd paste er makkelijk doorheenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja dat moeten we misschien maar niet meer doen, die blauwe plekken staan je niet zo goed.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef spuitje het volgende:
Tada, jongste heeft een studentenkamer gescoord en is nu helemaal hyper! Dat was ze altijd alwel een beetje maar nu vliegen de sms-jes me om de orenMorgen maar eens proberen een rustig gesprek met haar te voeren en anders mijn zus vragen of ze er wat kalmeringspillen in kan pompen.
Amai. Dat is effe schrikkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Jaa ik zal zo even foto's doen.
Echt BIZAR. We fietsen even naar het park want daar zou een meter water staan.
Tuurlijk![]()
Dus we fietsten, en ik riep nog: Als je de bocht om gaat moet je even oppassen dat je niet ineens in een plas water staat!
Dat is een heel schuin stuk, een scherpe schuine bocht naar beneden. Maar we konden de bocht niet eens maken, want daar stond het water al gewoon.
Dorp ook, helemaal vol water. En ik woon aan een weg met daar bedrijven aan, oa een zandzakkenbedrijf ofzo, rijen brandweerwagens en andere vrachtwagens die staan te wachten om vol geladen te worden. Zand komt uit Duisburg omdat hier het zand op is.
Echt een spektakel![]()
Met een beetje pech wordt het nog erger omdat ze een 2 dorpen verderop de sluizen open hebben gezet. Dat water komt dus deze kant op. Waarschijnlijk morgen, want 1 dorp verder zitten de kelders al vol.
Wij hebben gelukkig geen kelder en zitten op een wat hoger stuk in het dorp. Maar het is echt bizar, we stonden bij het park te kijken en ineens blijkt dat je in het water staat. Dat gaat echt razendsnel.
Ik zie het voor me en dat jij dan met je hoofd vast zit in het kattenluik, zonnebril binnen en de rest buitenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs met hem zitten oefenen zodat hij begrijpt hoe het werkt
Wow, wat een spektakel. Maar je bent niet afgesloten van de buitenwereld waardoor je onder eten zit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Jaa ik zal zo even foto's doen.
Echt BIZAR. We fietsen even naar het park want daar zou een meter water staan.
Tuurlijk![]()
Dus we fietsten, en ik riep nog: Als je de bocht om gaat moet je even oppassen dat je niet ineens in een plas water staat!
Dat is een heel schuin stuk, een scherpe schuine bocht naar beneden. Maar we konden de bocht niet eens maken, want daar stond het water al gewoon.
Dorp ook, helemaal vol water. En ik woon aan een weg met daar bedrijven aan, oa een zandzakkenbedrijf ofzo, rijen brandweerwagens en andere vrachtwagens die staan te wachten om vol geladen te worden. Zand komt uit Duisburg omdat hier het zand op is.
Echt een spektakel![]()
Met een beetje pech wordt het nog erger omdat ze een 2 dorpen verderop de sluizen open hebben gezet. Dat water komt dus deze kant op. Waarschijnlijk morgen, want 1 dorp verder zitten de kelders al vol.
Wij hebben gelukkig geen kelder en zitten op een wat hoger stuk in het dorp. Maar het is echt bizar, we stonden bij het park te kijken en ineens blijkt dat je in het water staat. Dat gaat echt razendsnel.
Kat met de zonnebril op...... daarom was hij nu zo verbaasd aan het kijken, dat ie door het luik ging maar daarna geen zonnebril ophad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me en dat jij dan met je hoofd vast zit in het kattenluik, zonnebril binnen en de rest buiten
Ik eet best netjes hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow, wat een spektakel. Maar je bent niet afgesloten van de buitenwereld waardoor je onder eten zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |