Doe eens niet zo lullig over "mijn meisje"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is wel mooi, maar beetje truttig Teun, altijd een parelketting en van die truttenkleding, sjaaltje rokje enzo.
das niet lullig, dat is gewoon truttig, ja ik hou niet van parelkettingkjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig over "mijn meisje"
Dat is haar FBTO-imagequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is wel mooi, maar beetje truttig Teun, altijd een parelketting en van die truttenkleding, sjaaltje rokje enzo.
Nee, een parelketting met een broekrok, dat is truttig.quote:
jij komt ook regelmatig bij de lidl, de appel/bananensap van Solevita, wat vind je daarvan? Das net een smoothie, maar dan 0,69 cent voor een literquote:
nou jij beschrijft het goed, ja vind haar best mooie vrouw HOOR TEUN maar ze kleed zich truttig, en ja dat is mijn mening ik hou meer van het stoeren, spijkerbroek lekker shirt erover heen en zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een parelketting met een broekrok, dat is truttig.
En uiteraard wordt dat ensemble afgemaakt met een paar penny-shoes
niet alle rokjes zijn truttig, maar de rokjes van Monique van de Ven wel.quote:
En dan vooral in combinatie met een parelkettingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alle rokjes zijn truttig, maar de rokjes van Monique van de Ven wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou jij beschrijft het goed, ja vind haar best mooie vrouw HOOR TEUN maar ze kleed zich truttig, en ja dat is mijn mening ik hou meer van het stoeren, spijkerbroek lekker shirt erover heen en zo.
Vind ik absoluut niet. Ze ziet er daar heerlijk en appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou die onderste is wel een tuttenfoto van haar
Nog niet geprobeerd! Ik maak ze altijd zelf van yoghurt, dit keer bosvruchten, jus d'orange en honing. En soms een handje havermout voor een extra bite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
jij komt ook regelmatig bij de lidl, de appel/bananensap van Solevita, wat vind je daarvan? Das net een smoothie, maar dan 0,69 cent voor een liter
Incl. parelkettingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou die onderste is wel een tuttenfoto van haar
oe klinkt ook lekker, op de havermout na danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd! Ik maak ze altijd zelf van yoghurt, dit keer bosvruchten, jus d'orange en honing. En soms een handje havermout voor een extra bite.
Maar ik zal er dit weekend eens eentje meenemen, voor de probeer.
ik hou ook wel van klassiek, maar die enorme parels (in haar oren) vind ik een beetje oubolligquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incl. parelketting![]()
Monique houdt van klassiek ....... dat rijmt
nette degelijke kleding, lijkt het, wel mijn smaak op zichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit vind ik wel truttige kleding, maar dan nog, ik vind haar gewoon mooi.
[ afbeelding ]
Ik koop bij de AH van die 'Doosje Vol' bevroren vruchten (frambozen, bramen en bosbessen zijn veruit favoriet) en die pleur ik er doorheen. Heb nu weinig vers fruit ivm die klotefruitvliegjes, maar anders gooi ik er ook graag bananen, aardbeien en/of kiwi doorheen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Marrije het volgende:
oe klinkt ook lekker, op de havermout na danEn honing mag ik ook ff niet
![]()
Ja, ik nam ook 1 fles mee, voor de probeer. Binnen een half uur leeg. Te lekker.
hoe duur is dat bevroren fruit, dat kost toch een paar euro voor een minidoosje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik koop bij de AH van die 'Doosje Vol' bevroren vruchten (frambozen, bramen en bosbessen zijn veruit favoriet) en die pleur ik er doorheen. Heb nu weinig vers fruit ivm die klotefruitvliegjes, maar anders gooi ik er ook graag bananen, aardbeien en/of kiwi doorheen.
Mango bleek niet zo'n succes helaas.
Dat is ook, de foto's die Teun plaatst zijn normaal en daarop is ze gewoon leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
Nah, hoe vaak zie je types als Moniek vd Ven nou werkelijk privé?
Je ziet haar meestal in een rol of onderweg naar een feestje. Ik geloof niet dat je werkelijk zo vaak ziet hoe ze er "normaal" bijloopt, tenzij je haar regelmatig tegenkomt in de supermarkt.
Ik hoorde tien minuten geleden dat er een paar nieuwe blouses in het dorp verderop liggen en of ik ze even wil komen passen, strijken hoeft dus niet meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
nou Teun, ze is en blijft mooi, daar moet ik je gelijk in geven ze heeft uitstraling. ( met of zonder stom parelding)
nou ga nu maar strijken Teun want anders komt er niks van en je moet maandag weer aan de bak.
laat ik maar eens gaan afwassenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
nou Teun, ze is en blijft mooi, daar moet ik je gelijk in geven ze heeft uitstraling. ( met of zonder stom parelding)
nou ga nu maar strijken Teun want anders komt er niks van en je moet maandag weer aan de bak.
Daarbij zijn de bosbessen, bramen en frambozen nu seizoensfruit en dus gewoon vers te krijgen.... of zelfs te plukken als je ze weet te vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe duur is dat bevroren fruit, dat kost toch een paar euro voor een minidoosje?
Klinkt wel erg lekker, zelfs de mango
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |