je hebt inderdaad belachelijk veel talent.. vooral op je middenlinie.. hoe doe je dat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
16 jaar en 2 dagen.
Ik heb teveel goede jeugdspelertjes![]()
En vandaag shoppen voor een keeper!
hahaha ik teken zo voor een WOquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer wedstrijdje doen vanavond of we WEER een blessure krijgen?
Vrouwelijke charmes in de strijd gooienquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt inderdaad belachelijk veel talent.. vooral op je middenlinie.. hoe doe je dat?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Vrouwelijke charmes in de strijd gooien
die Keller dat wordt volgens mij helemaal een pareltje..quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef GotC het volgende:
En m'n jeugd vaardighedentabel at the moment:
[ afbeelding ]
Ik heb zoveel spelers staan dat ik niet eens meer weet wie het beste eruit zal komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
die Keller dat wordt volgens mij helemaal een pareltje..
had ik maar zulke jeugdspelersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb zoveel spelers staan dat ik niet eens meer weet wie het beste eruit zal komen![]()
Maar idd, Keller vanwege z'n leeftijd zal zeker interessant worden
je hebt gewoon belooft na iedere wedstrijd samen met ze te douchen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Vrouwelijke charmes in de strijd gooien
beter iets dan nietsquote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jhonny Castelijn en hij is 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
http://wiki.hattrick.org/wiki/Nl/Spelhervattenquote:Inleiding
De spelhervatten skill bepaalt hoe goed spelers zijn in het nemen van vrije trappen, corners en strafschoppen. Ongeveer 10% van de kansen in een wedstrijd komen er uit voort. Het hebben van een goede spelhervatter zal helpen om te scoren uit deze kansen. Er is ook een kans op een afstandschot special event.
De meeste teams zullen slechts één spelhervatter in hun hun team hebben die dan ook nog eens goed genoeg is om mee te spelen.
Tegengesteld aan andere skills, draagt spelhervatten niet toe aan het TSI.
Deze skill wordt vooral getraind door Spelhervatten te trainen, maar er is ook een klein effect door Schieten te trainen.
Types
Directe spelhervattingen
Dit zijn vrije trappen en strafschoppen. De skill van de spelhervatter bepaalt de kans op succes.
Indirecte spelhervattingen
Ongeveer 1/3 van de spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen. Het resultaat wordt bepaald door (in volgorde van belangrijkheid):
Aanvallend team
Gemiddelde scoren skill van de veldspelers
Gemiddelde spelhervatten skill van de veldspelers
Spelhervatten skill van de spelhervatter
Verdedigend team
Gemiddelde verdedigen skill van de veldspelers
Gemiddelde spelhervatten skill van de veldspelers
Keepen skill van de keeper
Spelhervatten skill van de keeper
Je krijgt ook een bonus op het SH voor degene die op doel staan en nog meer voor degene die als spelhervatter in de opstelling staat. Voor het revealen van skills heb ik geen idee met SH, misschien dat degene die als spelhervatter staat opgesteld gekozen wordt om de skills te laten zien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
Iig, je ziet het door spelhervatten te trainen, maar er is ook een klein effect door scoren te trainen.4
[..]
http://wiki.hattrick.org/wiki/Nl/Spelhervatten
quote:Jochem Verhoef (297767058)
17 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2010
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 29-08-2010 (3/43), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Je kan voor je hoofdploeg een programma downloaden genaamd Hattrick Organizer, die houdt dan bij welke spelers dalen/stijgen in conditie/vorm/tsi/skills. http://ho1.sourceforge.net/nightlyquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Als je geen supporter bent kun je dan op de een of andere manier zien of een speler beter is geworden?
Wat gebeurt er tijdens de dagelijkse en wekelijkse updates precies? En welke update vind wanneer plaats?
Kun je ergens een overzicht zien van wie je aanvallers, middenvelders, verdedigers en keepers zijn? Of moet je uit de bepaalde gradaties van spelers zelf halen op welke positie ze het beste zouden presteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |