hehe.. ik hoop ook op de verkoop van een speler van mij morgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geen blessures, mooie verliespartij en nu hopen dat mijn 2 spelers morgen weer voor een mooie prijs verkocht worden.
1 tje ben je kwijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik hoop ook op de verkoop van een speler van mij morgen
Ik hoop op 4 transfers in totaal. 2 verkopen en 2 aankopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
Gaat een saai weekie worden bij mij. Geen transfers, geen nieuwe Prents.. Lekker op mijn handen zitten!
Yup. Aangezien spelers met Uitstekend zo goed als onvindbaar zijn, of veel te duur. Deze kan met 1 level passen meer flink wat geld opleveren.quote:
Ik heb er nu 1 te koop staan (vleugelspeler) die ik voor 970k gekocht heb, en de TV geeft nu gemiddeld 2,7M en als mediaan 1,8M aan.quote:Mediaangemiddelde prijs 1 420 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 584 400 ¤
Die bot zit ook nog in de beker en heeft tot nu toe nog niet meer met 1 doelpunt verschil verlorenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
2 - 0 achter tegen een bot team?Hoe doe je dat?
aha.. nou ja hij heeft vanavond in ieder geval niet gespeeld vanavond..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Aangezien spelers met Uitstekend zo goed als onvindbaar zijn, of veel te duur. Deze kan met 1 level passen meer flink wat geld opleveren.
dat zijn wel lekkere winstenquote:Ik heb er nu 1 te koop staan (vleugelspeler) die ik voor 970k gekocht heb, en de TV geeft nu gemiddeld 2,7M en als mediaan 1,8M aan.
Dat is dan vast en zeker een eigenaarloos team en geen bot-team?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:46 schreef Kirov het volgende:
Nu defninitief met 2-0 verloren, hij had 75% balbezit:P
Ja maar ik dacht dat dat het zelfde was?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dan vast en zeker een eigenaarloos team en geen bot-team?
Nee. Een eigenaar loos team speelt in de standaard opstelling die de speler als laatste heeft opgegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat dat het zelfde was?
Hoe ontstaan die dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Een eigenaar loos team speelt in de standaard opstelling die de speler als laatste heeft opgegeven.
Een bot team stelt altijd waardeloze spelers op. Meestal maar 1,5 a 2* per speler en heel zelden iets meer.
Een team waar de eigenaar 7 weken niet van inlogt wordt eigenaarloos. In week 1, 8 en 14 worden deze eigenaarloze teams omgezet in BOT teams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |