Welke fok!ers gaan?
* Superann gaat zeker!
quote:Waarom twijfelt Calvobbes?
Op woensdag 22 mei 2002 10:08 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes twijfelt nog
quote:Ik weet niet of Moby live zo goed is. En z'n laatste cd vind ik niet zo super.
Op woensdag 22 mei 2002 10:09 schreef Superann het volgende:Waarom twijfelt Calvobbes?
quote:Ik vond hem vorig jaar live heel goed, hij speelde ook veel oude nummers. Maar ja, als je zijn nieuwe cd niet zo vindt moet je misschien maar niet gaan.
Op woensdag 22 mei 2002 10:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik weet niet of Moby live zo goed is. En z'n laatste cd vind ik niet zo super.
quote:Live is het zeker de moeite waard. Het voordeel van / bij Moby is dat hij ook echt instrumenten kan bespelen (en dit ook veelvuldig doet tijdens de show). Daarnaast speelt hij zijn klassiekers ook.
Op woensdag 22 mei 2002 10:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik weet niet of Moby live zo goed is. En z'n laatste cd vind ik niet zo super.
Bovendien moet je Thousand gewoon een keer live hebben mee gemaakt.
* AirwiN is er zeker bij 5 november...
quote:ja hij speelt lekker over zn DATje heen......
Op woensdag 22 mei 2002 10:32 schreef AirwiN het volgende:[..]
Live is het zeker de moeite waard. Het voordeel van / bij Moby is dat hij ook echt instrumenten kan bespelen (en dit ook veelvuldig doet tijdens de show). Daarnaast speelt hij zijn klassiekers ook.
Bovendien moet je Thousand gewoon een keer live hebben mee gemaakt.
* AirwiN is er zeker bij 5 november...
alleen ben ik niet echt fan van de Ahoy, ben er 3 keer geweest en 3 keer was het geluid BAGGER
maar misschien scheelt het als je beneden staat, ik zat wel alle keren op de tribune
wie weet, als het niet al te prijzig is en als ik iemand kan vinden om mee te gaan
want moby ruled wel
quote:Waarbij? Een lege Ahoy'
Op woensdag 22 mei 2002 10:32 schreef AirwiN het volgende:* AirwiN is er zeker bij 5 november...
Hmmm dat klinkt toch wel oke wat die op het podium doet...
quote:* knip - plak *
Op woensdag 22 mei 2002 14:12 schreef edsuit o.a. het volgende:als het niet al te prijzig is
Entree: ¤ 29,-/ ¤ 28,- / ¤ 26,-/ ¤ 24,- (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Kaartverkoop begint zaterdag 25 mei a.s. om 10.00 uur door Ticket Service
quote:Het is ook ok! Dus kom maar gewoon, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Op woensdag 22 mei 2002 14:31 schreef calvobbes het volgende:Hmmm dat klinkt toch wel oke wat die op het podium doet...
quote:Uhhhhhhhhh........... Ik wil er vroeg zijn, zodat ik zeker ben van een plek vooraan...
Op woensdag 22 mei 2002 14:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waarbij? Een lege Ahoy'
Hmmm dat klinkt toch wel oke wat die op het podium doet...
quote:ok, da's redelijk prijzig
Op woensdag 22 mei 2002 14:32 schreef calvobbes het volgende:Entree: ¤ 29,-/ ¤ 28,- / ¤ 26,-/ ¤ 24,- (excl. servicekosten)
* Tfone heeft er in elk geval zin in
Moby live = good!
Daarnaast bezit Moby een enorm gevoel voor humor . De eerste keer dat ik hem zag (voorprogramma RHCP in Ahoy) was het net een optreden van een standup-comedian die vette muziek tussendoor maakt. De Peppers waren absoluut op hun best, maar uiteindelijk maakte de verrassing Moby meer indruk dan hun optreden.
p.s. 18 vond ik helaas wat tegenvallen. In tegenstelling tot z'n andere cd's niet iets totaal anders, maar meer van hetzelfde. Maar nog altijd stukken beter dan veel andere artiesten.
quote:Er zijn nog wel andere kaartjes verkrijgbaar. Kijk eens op ticketservice.nl.
Op maandag 27 mei 2002 21:41 schreef Cheiron het volgende:Jammer, ben denk ik te laat voor kaartjes
dus bij deze;
gezocht: 2 staanplaatsen voor concert Moby, 6 november
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |