abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85874463
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag voor de eerste keer statistiek gekregen, ik heb nu al een hekel aan dit vak :+
"Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken!" :+
pi_85874561
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

"Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken!" :+
Hehe, iemand toevallig ervaring met de MAK statistiek bijlessen? Heb je er echt wat aan, of valt het nogal tegen?
BlaBlaBla
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:03:47 #78
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_85875369
Zo net eerste college psychologie op de UvT gehad, viel niet tegen imo. Heb stukke saaiere colleges gehad!
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_85876388
Wel krappe kutstoeltjes :') Maar die man bracht het leuk ja!
pi_85877724
Welk vak?
pi_85877873
Hallo,

Ben nu eerstejaars Bedrijfseconomie op de UvT.
Had even een vraagje m.b.t. PCs in de bieb, moeten die gereserveerd worden of kun je zo aanschuiven?
Het zal nl. wel eens voorkomen dat ik snel even wat moet doen op BB en dan is reserveren een beetje overbodig.
pi_85877971
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Welk vak?
Functieleer van J. Vroomen.
pi_85878378
Mensen die statistiek volgen op FGW moeten even pb'en, ik heb nog wel een leuke tentamenhulp die van pas komt. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_85879104
Gheh, na tien weken bijna geen mens gezien te hebben opeens tussen een man of negenhonderd te staan, dat is wel even wat anders :')
pi_85880346
Zijn er eigenlijk speciale motorparkeerplekken?
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:30:45 #86
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_85880889
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:26 schreef Impressie het volgende:
Wel krappe kutstoeltjes :') Maar die man bracht het leuk ja!
Tja het blijft een collegezaal natuurlijk! Weet jij toevallig waar je nou precies die dictaten kan halen? Dan ga ik dat woensdag even doen wss. Dan hebben we toch een lange dag, kan vast wel ergens tussendoor.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_85881792
https://prismaprint.uvt.nl/loginpw/ Hier kan je ze bestellen, inloggen en dan op F klikken en dan functieleer. En dan bij P30 geloof ik afhalen.. Krijg je mail over en dat mailtje moet je dan uitprinten en meenemen.

Wat is dat gebouw onhandig trouwens met maar 1 deur... Zitten als een stel apen op elkaar en er zijn altijd wat klootzakjes die menen er even snel doorheen te kunnen douwen terwijl er honderden mensen staan te wachten. Zit er niet ergens een tweede deur verstopt? :P
pi_85883257
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Impressie het volgende:
https://prismaprint.uvt.nl/loginpw/ Hier kan je ze bestellen, inloggen en dan op F klikken en dan functieleer. En dan bij P30 geloof ik afhalen.. Krijg je mail over en dat mailtje moet je dan uitprinten en meenemen.

Wat is dat gebouw onhandig trouwens met maar 1 deur... Zitten als een stel apen op elkaar en er zijn altijd wat klootzakjes die menen er even snel doorheen te kunnen douwen terwijl er honderden mensen staan te wachten. Zit er niet ergens een tweede deur verstopt? :P
Gebouw P? Die heeft 1 achteringang (via parkeerplaats, alleen handig als je er parkeert, anders is het te ver omlopen). Dan heb je nog de ingang bij de printshop, tegenover de bieb (1e ingang links voorbij gebouw W): als je naar rechts gaat kom je in de kantine uit, daar loop je doorheen en dan kom je ook in het doolhof uit. De witte enkele deur bij de kantine is soms ook los. Tot slot heb je de grote dubbele deur bij de pinautomaat. Ow wacht, als je rechts om P heenloopt, heb je ook nog een ingang.

Of heb je het over de deur bij gebouw W? Die is idd onhandig. Vroegah kon je nog via de deur bij de copyshop, maar dat is dichtgebouwd nu. Daar heb je idd maar 1 deur, schiet niet op.
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:55:25 #89
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_85883922
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Impressie het volgende:

Hmm ik dacht dat je die dictaten gewoon ergens kon kopen, maar je moet ze dus echt bestellen. Zijn het overigens gewoon de college sheets? Aangezien er gezegd werd dat je ze ook gewoon uit kon printen!
pi_85885201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef Two het volgende:

[..]

Hmm ik dacht dat je die dictaten gewoon ergens kon kopen, maar je moet ze dus echt bestellen. Zijn het overigens gewoon de college sheets? Aangezien er gezegd werd dat je ze ook gewoon uit kon printen!
Waarschijnlijk komt jouw dictaat dan gewoon als .pdf op Blackboard te staan als ze dat zeiden. Dit is alleen niet het geval met alle dictaten oa door copyright! Zo zijn er dictaten bij Rechten die heel dun zijn maar toch meer dan vijftig euro kosten voor de rechten oid.

Twee jaar geleden kon ik gewoon dictaten ophalen zonder eerst te bestellen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tegan op 30-08-2010 20:37:50 ]
pi_85885280
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:Twee jaar geleden kon ik gewoon dictaten ophalen zonder eerst te bestellen.
Sinds dit jaar kan dat niet meer, officieel niet iig.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:39:15 #92
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_85885487
Ah iig bedankt iedereen, anders had ik woensdag daar gestaan zonder ze besteld te hebben oid. Denk dat ik ze sowieso gewoon ingebonden koop, scheelt weer printen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:28:13 #93
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85890873
Ik had functie leer (volgens mij) geprint omdat je dan dubbelzijdig kan doen en 6 per blad. Het dictaat is vaak 2 per bladzijde. Kan best zijn dat ik het nog ergens heb liggen haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85890921
Bedoelde inderdaad gebouw W, had ik wat chaotisch verwoord.

Ik doe het ook met bestelde dictaten, scheelt een hoop tijd en geld en moeite en dan heb je het mooi ingebonden. :)

Edit: Ooh, heb je toevallig ook nog andere dictaten? O-)
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:30:41 #95
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85891061
je kan wel makkelijk van w naar p via binnen maar dat is alleen nuttig als je in p moet zijn ipv verkorte "vlucht" route.

Zo... Mijn slaapdienst kan bijna beginnen ern dan hoop ik dat ik morgen op tijd ben bij mijn eerste college... Al denk ik wel dat de file meer valt
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:32:17 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85891176
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Impressie het volgende:
Bedoelde inderdaad gebouw W, had ik wat chaotisch verwoord.

Ik doe het ook met bestelde dictaten, scheelt een hoop tijd en geld en moeite en dan heb je het mooi ingebonden. :)

Edit: Ooh, heb je toevallig ook nog andere dictaten? O-)
ik heb een inbind apparaat thuis haha. Ehm... hersenen en gedrag heb ik zelf ingebonden en dictaat van ontwikkeling stoornissen heb ik sowieso wel denk ik
pi_85891515
Zijn jullie wel in de bunker geweest? :7
pi_85891585
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef automatic_ het volgende:

[..]

ik heb een inbind apparaat thuis haha. Ehm... hersenen en gedrag heb ik zelf ingebonden en dictaat van ontwikkeling stoornissen heb ik sowieso wel denk ik
Heb ik ook hier in de kast staan maar ik snap niet hoe die werkt :')

:@
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:17 #99
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_85892919
Heb je eigenlijk je collegekaart nodig voor het afhalen van die dictaten, want die heb ik nog niet. Er staat steeds een way te lange rij voor het CSB

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Bunker? (lees: Nee dus)
pi_85894469
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef Friek_ het volgende:
JE BENT BLAUW! Wat heb je met GM gedaan ;(!? Of zijn jullie nu co's? :P

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
je kan wel makkelijk van w naar p via binnen maar dat is alleen nuttig als je in p moet zijn ipv verkorte "vlucht" route.

Zo... Mijn slaapdienst kan bijna beginnen ern dan hoop ik dat ik morgen op tijd ben bij mijn eerste college... Al denk ik wel dat de file meer valt
W --> P is niet meer, dat is dichtgebouwd toch? ;(

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Two het volgende:
Heb je eigenlijk je collegekaart nodig voor het afhalen van die dictaten, want die heb ik nog niet. Er staat steeds een way te lange rij voor het CSB
[..]

Bunker? (lees: Nee dus)
Ik weet niet hoe dat nu is, maar vast niet. Ik weet niet hoe het bestellen werkt, wat je moet ingeven, maar ik denk dat je een bevestigingsmail krijgt van wat je besteld hebt en dat je dat moet printen? Of dat je gewoon je naam + anr oid moet vermelden aan de balie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')