dit is mogelijk door iets kouds ertegenaan tehouden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:16 schreef remlof het volgende:
Dat gaat toch wel het makkelijkste als je balzak helemaal strak gespannen staat.
Maar hoe kom je in zo'n situatie? Alleen geil zijn helpt niet altijd. ik kan een enorme paal hebben en dan hangen ze er soms nog onder alsof het half oktober is.
Heeft iemand tips?
Dit dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat ik zei, je ballen in een koud bakje leggen. Of leg ze op de vensterbank als het raam open is, die is dan ook aardig koud.
Precies, maar zo kan je iets gedetailleerder te werk gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef 0067 het volgende:
[..]
ja een vlammenwerper er tegen aanhouden erg handig ook.
Lul op tafel huid uitrekken mes er door en je bent besnedenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:15 schreef rijsttafel het volgende:
Remlof, als je een vriendin hebt (of je kan er zelf bij) dan schijnt het ook te helpen om keihard te zuigen en niet terug uit te ademen. Zeg maar een ballon opblazen maar dan andersom. Werkt dus alleen als je niet besneden bent. Succes.
ooh je mag je reputatie meter wat naar voren zettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:15 schreef rijsttafel het volgende:
Remlof, als je een vriendin hebt (of je kan er zelf bij) dan schijnt het ook te helpen om keihard te zuigen en niet terug uit te ademen. Zeg maar een ballon opblazen maar dan andersom. Werkt dus alleen als je niet besneden bent. Succes.
Kwestie van gewenning.. ballen gewoon strak kaal hoor! Geen irritatie hier. Boven gewoon goed getrimd, maar ballen lekker glad. Een must.quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Superieur het volgende:
Helemaal kaal hoeft van mij niet zo. Krijg vaak irritatie.....
Doe het nu altijd met tondeuse. Gaat ook prima.
Maar helemaal niks eraan doen en een grote bos haar kan echt niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |