Jij verzorgd jezelf enkel omdat/als er wat te neuken valt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:26 schreef porsche1 het volgende:
Waarom wil je je scheren als je toch nooit gaat neuken?
Ja. Ik poets mijn tanden ongeveer nooit, was mijn haar ook nooit. Alleen als ik weg moet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:28 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Jij verzorgd jezelf enkel omdat/als er wat te neuken valt?
Ja, MW2. Heb CoD 4 en 5 ook geinstalleerd staan, Far Cry 2, BFBC2, BHD, GTA4, C&C 3 TW.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:30 schreef Biskwietje het volgende:
Misschien moeten we dan eens wat afspreken. Game je ook?
Denk het wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:32 schreef Biskwietje het volgende:
Cool dan spreken we een keer af en gaan we samen lekker stinkend MW@-en, maar dat een andere keer.![]()
Waar is TS gebleven? Is ie toch stiekum een teiltje met ijsblokjes gaan vullen?
Ga uit SEX. Anders zorg ik dat je Ex achter je aan komt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:37 schreef remlof het volgende:
Hey, dit is niet bedoeld als baggertopic
Wat ik zei, je ballen in een koud bakje leggen. Of leg ze op de vensterbank als het raam open is, die is dan ook aardig koud.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:48 schreef remlof het volgende:
Ja dank je Biskwietje, maar hoe te scheren was de vraag niet. Dat was mee hoe je scrotum in optima forma te krijgen om het te scheren.
Ik ga het niet afscheren, ik heb er een vlechtje van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:52 schreef Biskwietje het volgende:
Nou meer stelt het niet voor eigenlijk.. Stel je gewoon voor dat je geplooide gordijnen afborsteld Maar dan ietsie voorzichtiger.
Nah gewoon erlangs met dat mes. Wou je je zak spannen over je fietszadel dan ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:48 schreef remlof het volgende:
Ja dank je Biskwietje, maar hoe te scheren was de vraag niet. Dat was mee hoe je scrotum in optima forma te krijgen om het te scheren.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:52 schreef Biskwietje het volgende:
Nou meer stelt het niet voor eigenlijk.. Stel je gewoon voor dat je geplooide gordijnen afborsteld Maar dan ietsie voorzichtiger.
En de afgeschoren haren gewoon in de asbak midden op tafel gooien zeker?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:58 schreef Biskwietje het volgende:
Echte manne doen het natuurlijk spontaan. Zo midden op de dag. En dan niks douche-je nemen. Nee hatsee gewoon DROOG!!
Fix'd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:16 schreef remlof het volgende:
Dat gaat toch wel het makkelijkste als je balzak helemaal strak gespannen staat.
Maar hoe kom je in zo'n situatie? Alleen geil zijn helpt niet altijd. ik kan een enorme paal erectie hebben en dan hangen ze er soms nog onder alsof het half oktober is.
Heeft iemand tips?
Kaal is beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:27 schreef gnilrednoz het volgende:
Waarom zou je overigens je ballen willen scheren? Trim ze gewoon ofzo. I
Heet: Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Als je heet bent en ik wil sex met je hebben scheer ik ze misschien wel voor je. Pic?
Heh bah.. anale sexquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Oh, wacht eens even. Voordat ik ga: tel jij anale seks ook als seks?
Ja, maar voor mij tip 2: Tijdens het douchen, als alles goed nat is (maar niet onder de volle straal).. wat conditioner erop zodat het mesje goed glijdtquote:
Met de haargroei richting mee? Dan duurt 't een eeuwigheid voor alles weg is en blijven alle kleine haartjes bij mij sowieso staan..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:43 schreef Biskwietje het volgende:
De spanning is te snijden merk ik al..
Tip 3: In Godesnaam, zoveel mogelijk met de haargroei-richting mee.
maar dan wel die voor de gevoelige huidquote:
datspreekt voor zich natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dan wel die voor de gevoelige huid
Welke creme dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:55 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon ontharingscreme kopen en over je zak smeren. Dan even afspoelen in de douche en tadaaaa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |