Ik schrik me kapot, zit ik dat filmpje te kijken, komt ineens mijn kat aanstormen en die valt zowat m'n speakers aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef FoolWithMokey het volgende:
Net fietste ik vanaf station naar huis, kom ik in een donker steegje een kat tegen. De kat maakte rare geluiden, alsof hij bezeten was, ik was zo hard geschrokken dat ik eerste 5 seconden niet kon bewegen, daarna probeerde ik zo hard mogelijk weg te fietsen maar mijn kut fiets sloeg steeds over.
In mijn cultuur zeggen ze dat zwarte katten demonen zijn, en raad eens..... juist het was een zwarte kat.
'S nachts glanzen die ogen ook zo eng![]()
Thuis aangekomen heb ik een en ander opgezocht op internet. Het bleek dat katten zulke geluiden maken wanneer ze agressief zijn.
Het klonk ongeveer zo:
Wtf dat klinkt echt raar.
Ik scheet bijna in mijn broek door een kat die geluiden maakte wat katten eigenlijk niet horen te maken, altans dat dacht ik.
Ik hoor 's nachts ook erg vaak katten vechten en ruzie maken met elkaar en 9 van de 10 keer is de mijne er bij betrokken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef tralalala het volgende:
Tyfusherrie en natuurlijk altijd 's nachts, moet je weer uit het raam hangen om iets naar die huillies te gooien.
Haha, die van mij ligt nu gewoon naast m'n speakers te maffen, ik het dus net ook even proberen. Beest reageert nergens op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik schrik me kapot, zit ik dat filmpje te kijken, komt ineens mijn kat aanstormen en die valt zowat m'n speakers aan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:37 schreef Strani het volgende:
Zo'n TT kan toch best in het Nederlands!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die van mij heeft dus nog zo'n tien minuten achter mijn beeldscherm om zich heen zitten te kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef Alicey het volgende:
Ik zit nu net het filmpje uit de OP te bekijken en de katten lopen nu heel lullig om zich heen kijkend rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef BlueMage het volgende:
Katten zijn lief. <3Katten zijn lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit hoe.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:
whehehe ik heb ook net gekeken en mijn katten deden hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef Alicey het volgende:
Ik zit nu net het filmpje uit de OP te bekijken en de katten lopen nu heel lullig om zich heen kijkend rond.
hahaha 1 van mijn 2 katten doet dit nu ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, die van mij heeft dus nog zo'n tien minuten achter mijn beeldscherm om zich heen zitten te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |