2 huisvaders die 2e klas vliegend op zoek gaan naar de waarheid voor het lokale sufferdje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Albertoooo het volgende:
Knipping en van Dueren erop gezet.
Moet het wel top zijn!
De ex van van Hanegem.quote:
Vriendin van Danny Vera.quote:
Nee Mart is moet je serieus nemen ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef maril het volgende:
Hoelang moet ik Johan Derksen nog serieus nemen?
Mart heeft geen gasten nodig voor een topshow. Die stelt hele lange vragen en geeft ook meteen het antwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:01 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Nee Mart is moet je serieus nemen ...
Mart neemt zijn gasten serieus
Hij heeft gasten alleen nodig om aan zijn trekken te komen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mart heeft geen gasten nodig voor een topshow. Die stelt hele lange vragen en geeft ook meteen het antwoord.
Wat ben jij toch een zeikerd elke keer als ik iets vind haal je er Mart Smeets bij. Kun je niets anders verzinnen. Ik vind derksen biij vlagen uit zn nek lullen . niet meer en niet minder en hij doet Popie Jopie ik vond Derksen harstikke goed. Maar nu is hij gaat hijzelf de zogenaamde Big Star uithangen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:01 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Neem Mart is moet je serieus nemen ...
Mart neemt zijn gasten serieus
Gelukkig is Mart zo bescheiden ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zeikerd elke keer als ik iets vind haal je er Mart Smeets bij. Kun je niets anders verzinnen. Ik vind derksen biij vlagen uit zn nek lullen . niet meer en niet minder en hij doet Popie Jopie ik vond Derksen harstikke goed. Maar nu is hij gaat hijzelf de zogenaamde Big Star uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |