Nietusquote:
ik ben een meneer en ik werk in de ouderenzorgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, later.. Als ik groot wordt en kinderen krijg is Fok! het ding waarmee ik mee opgegroeid ben.
En wat doet mevrouw voor werk?
ik ben sochtends altijd zo sloom savonds en snachts ben ik veel actieverquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef Enfermera het volgende:
Gatver
Ja, die haat ik ook. Dan nog liever avond, en ik denk nacht. Maar dat ga ik nog meemaken![]()
Weetikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusDat hoort er bij als je 14 bent
Wacht maar, dat doe jij straks ook bij mensen van 14
Pardon.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een meneer en ik werk in de ouderenzorg
Trusten!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Ferb het volgende:
Maareh meansen.
Ik ga op bed liggen en in slaap vallen
Tot morgen ochtend
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben sochtends altijd zo sloom savonds en snachts ben ik veel actiever
ik doe soms nog wel eens middagdutjes na een ochtenddienstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Enfermera het volgende:
Idd. Ik kom er ook wel uit, het gaat allemaal wel, maar ben zo brak in de middag.
Haha jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe soms nog wel eens middagdutjes na een ochtenddienst
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Fha het volgende:
Lol. Ik krijg net een mms van mijn exvriendDie staat in zijn zwembroek tot aan zijn knieen in het water
![]()
![]()
"Heb ik toch nog een zwemvakantie dit jaar
"
Hahahahaahhaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Fha het volgende:
Lol. Ik krijg net een mms van mijn exvriendDie staat in zijn zwembroek tot aan zijn knieen in het water
![]()
![]()
"Heb ik toch nog een zwemvakantie dit jaar
"
mja ik dus ook anders trek ik het gewoon nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaDat ken ik van meer collega's. Als ik genoeg slaap dan red ik het wel, maar dan lig ik ook echt wel half 10, 10 uur op bed als ik de volgende dag weer vroeg op moet.
![]()
Helaas is hij zo'n type dat overtuigd is dat je aan zijn beenhaar kunt zien wie hij is, ook al blur je zijn gezicht er uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef Enfermera het volgende:
Hahahahaahhaa![]()
Pics or it didn't happen though![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik dus ook anders trek ik het gewoon niet
Okéquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas is hij zo'n type dat overtuigd is dat je aan zijn beenhaar kunt zien wie hij is, ook al blur je zijn gezicht er uitDus dat ga ik niet doen want dan heb ik oorlog
Minder grappig word het denk ik als het water weer weg is en hij de zooi mag op gaan ruimenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:01 schreef Enfermera het volgende:
Oké![]()
![]()
Wel cool, ik zie het al voor me![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Minder grappig word het denk ik als het water weer weg is en hij de zooi mag op gaan ruimenMaar dat heb ik maar niet gezegd
Trusten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook naar bed, mijn hoofd explodeert
Slaap lekker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |