Bij dat ene bedrijf waar je laats ook al gewerkt hebt ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft allemaal rode vlekjes in zijn gezicht![]()
Oeh, en ik mag vanmiddag weer werken bij het leukste werk OOIT!![]()
jeuj voor zieken![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dus als hartpatiënt met meer littekens dan geld zit goed in dit topic zolang jij er bent!
Jeutje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad, maar anders had ik ze zeker gekregen ja
Nee, longontsteking
De derde al sinds december
Ohjeee heeft hij onlangs koorts gehad?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft allemaal rode vlekjes in zijn gezicht![]()
Oeh, en ik mag vanmiddag weer werken bij het leukste werk OOIT!![]()
jeuj voor zieken![]()
Morge LLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjeee heeft hij onlangs koorts gehad?
kleine vlekjes?Wat denk je dat het is?
Goeiemorgen trouwens allemaal
Dat kan toch gebeuren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Panda72 het volgende:
heel fijn dat sommige collega's weer "ziek" zijn
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
woei, posten met mn nieuwe foon via thuisinternet luktkusje
Nee. Delen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Panda72 het volgende:
Is het nog te vroeg voor
[ afbeelding ]
Natuurlijk maar deze collega meld zich altijd ziek als ze geen zin heeft. Ze is ook alitjd ziek tijdens schoolvakantiesquote:
Ze is dinsdag geweest ze is waarschijnlijk ingestort van al die koffie die ze dinsdag op kantoor heeft genuttigd je kan moe worden hoor als je 2 uur op kantoor doorbrengtquote:
Morguhquote:
nou ja ik bedoelde dat ze bijna elke dag ziek is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze is dinsdag geweest ze is waarschijnlijk ingestort van al die koffie die ze dinsdag op kantoor heeft genuttigd je kan moe worden hoor als je 2 uur op kantoor doorbrengt
Ja dat snap ik maar ik moest even mijn frustratie kwijtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja ik bedoelde dat ze bijna elke dag ziek is.
Ik noem haar Kortjakje je weet wel die is ook altijd midden in de week ziekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja ik bedoelde dat ze bijna elke dag ziek is.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik moest even mijn frustratie kwijt
succes dermeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga even wat huishoudelijk werk verzettenTotaal geen zin, magoed, het moet gebeuren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |