en die staat áltijd aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
hulde!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik ben vanaaf ook nog naar de sportschool geweest
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.quote:
ik ook niet hoor. En anders is er nog de kroeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik iedere dag mensen over de vloer heb
Mehe ik las:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met loveli!![]()
En PFert, binnenkort mag ik vriendje ook voor 2,5 maand missen, kunnen we samen klagen![]()
Tevens woord, slankies ftw
Oei. De goeie vriend die uit was op promotie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.
Moet alleen binnenkort een confrontatie aangaan met een goede vriend en daar zie ik een beetje tegenop.
Aw ook gij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...
Hmz. Dat zijn de mindere gesprekken lijkt me... Sterktequote:
Meh. Lastigquote:
Moet ik boos op je worden Mo!? Hè!? HÈ!?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
hè bah, wat klef...
en we waren zo goed op weg naar een rel
dattumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh. LastigIk heb hier ook geen mooie woorden / advies / opbeurende woorden voor, tis gewoon naar want hij kan zijn gevoelsdinges ook niet uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |