abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 16:11:28 #51
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_85952610
Je hersens zijn zo gemaakt, dat ze alles kunnen vergeven. Je moet alleen de juiste handelingen uitvoeren. Daarna komt de volgende stap...
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_85953043
c_/ tvp
pi_85953660
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:25 schreef Logician het volgende:
c_/ tvp
is een button voor tegenwoordig.

En ik denk dat ze in die 6 weken gewoon door een of meerdere gasten is uitgewoond.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_85955229
Hou je ons wel op de hoogte wat jij haar smst en zij jou? :P Is een goede tip voor de volgende.. Voor er weer zo'n topic komt :P
Mijn piek is kwijt
  woensdag 1 september 2010 @ 17:27:13 #55
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_85955279
Eigenlijk zou er een algemeen topic over geoepent moeten worden.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_86133021
Okee het is dus zo gegaan dat ze na paar dagen contact met me opzocht en daarna werd ik boos op haar geen zin uittelegen waardoor en toen heeft ze mij geblockt en ik haar. Nu is het denk ik voorgoed voorbij helaas.
Hallo
pi_86133176
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:27 schreef noksala het volgende:
Zeker.
Mijn piek is kwijt
  maandag 6 september 2010 @ 18:09:07 #58
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_86134057
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Okee het is dus zo gegaan dat ze na paar dagen contact met me opzocht en daarna werd ik boos op haar geen zin uittelegen waardoor en toen heeft ze mij geblockt en ik haar. Nu is het denk ik voorgoed voorbij helaas.
Och en wee, de tijd dat een relatie beïndigen zo simpel was als blocken op msn.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_86134181
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Nee dat weet ik wel zeker van niet ze vertelde me altijd ALLES
HAHAHAHAHA :D :'( :D :'( :') _O-

ALLES wat ze je wilde vertellen ja :')
pi_86135502
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:27 schreef noksala het volgende:
"de kunst van het terugkrijgen van je ex" O-)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:07:04 #61
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86172650
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Haha, je hebt het verkeerd aangepakt en je laten lijden door je emoties. Het ergste wat je kan doen. Nu is het je eigen schuld had je maar naar mij moeten luisten, dat zat je nu gezellig met haar op de bank tv te kijken.
pi_86203797
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef drumminggod het volgende:
Ze is vreemd gegaan, en daarom maken ze het uit. Zo zijn vrouwen.
*mompelt iets over een kam en scheren......
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')