is een button voor tegenwoordig.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:27 schreef noksala het volgende:
Eigenlijk zou er een algemeen topic over geoepent moeten worden.
Och en wee, de tijd dat een relatie beïndigen zo simpel was als blocken op msn.quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Okee het is dus zo gegaan dat ze na paar dagen contact met me opzocht en daarna werd ik boos op haar geen zin uittelegen waardoor en toen heeft ze mij geblockt en ik haar. Nu is het denk ik voorgoed voorbij helaas.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Nee dat weet ik wel zeker van niet ze vertelde me altijd ALLES
"de kunst van het terugkrijgen van je ex"quote:Op woensdag 1 september 2010 17:27 schreef noksala het volgende:
Eigenlijk zou er een algemeen topic over geoepent moeten worden.
Haha, je hebt het verkeerd aangepakt en je laten lijden door je emoties. Het ergste wat je kan doen. Nu is het je eigen schuld had je maar naar mij moeten luisten, dat zat je nu gezellig met haar op de bank tv te kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Okee het is dus zo gegaan dat ze na paar dagen contact met me opzocht en daarna werd ik boos op haar geen zin uittelegen waardoor en toen heeft ze mij geblockt en ik haar. Nu is het denk ik voorgoed voorbij helaas.
*mompelt iets over een kam en scheren......quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef drumminggod het volgende:
Ze is vreemd gegaan, en daarom maken ze het uit. Zo zijn vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |