Redactie Gamesquote:
Toen het werd bemand door Gijsjes wel. 2e Gamessite van NLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vroeger was het zeker wel hip?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef gijsje79 het volgende:
Enthousiaste automobilist begeleidt ambulance
Zelfs toch een keer ingehaald op de A7 omdat de snelheid van ze te laag was of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ben wel eens achter een ambulance aangegaan op de snelweg om sneller door het verkeer te komen (ik hoorde er bij of deed alsof iig)
Dat was een politieauto met zwaailichtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zelfs toch een keer ingehaald op de A7 omdat de snelheid van ze te laag was of niet?
Het is duidelijk dat je Der W niet begrijptquote:
Budgetgame Gijs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al tijd om Castlevania te hypen?![]()
http://www.eurogamer.net/(...)s-of-shadow-hands-on
Dat is elke game voor mij zolang ik nog een backlog heb en vliegtickets naar Japan moet kopen.quote:
Ohhh klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al tijd om Castlevania te hypen?![]()
http://www.eurogamer.net/(...)s-of-shadow-hands-on
Ja eens,... maar ik hoop wel dat dit deel de Castlevania reeks terug brengt naar glorie!quote:
Ik vind die kleine artbooks altijd zooooo zielig.quote:
Previews zijn erg positief. Castlevania: DS was ook erg cool, maar het is tijd voor de overstap naar 3D!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja eens,... maar ik hoop wel dat dit deel de Castlevania reeks terug brengt naar glorie!
Je bent je tandenborstel vergeten in Tokyo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is elke game voor mij zolang ik nog een backlog heb en vliegtickets naar Japan moet kopen.
Volgens mij is het flink anders. 2D was het vroeger echt een soort platform RPG, nu is het meer een God of War. Ik waardeer dat, maar vast niet iedereen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eens,... maar ik hoop wel dat dit deel de Castlevania reeks terug brengt naar glorie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |