Nooit, die beslissing vergeef ik FOK nooit meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef banapples het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat hij eruit ligt
QFTquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Jezus de Silverlady moet dit toch winnen, die is niet alleen zelf een bron van vermaak, ze trekt ook nog de ene na de andere dubieuze volkszanger voor de camera die vaak ook nog eigen topics hebben.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef Maisvader het volgende:
[..]
Nooit, die beslissing vergeef ik FOK nooit meer.
users die hier nog steeds mee zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Silverlady, als wraak op Rinus dat ie Kees heeft verslagen (valsspel ahum).
NAAR GEIL!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Fox. het volgende:
Wat een lekker wijf met dat geile pittige kapsel van haar.
no wayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Stegeman zal uiteindelijk toch wel winnen, hij heeft een grotere fanbase dan Lepelwijf.
Hoor deze grapjas danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Hyundai het volgende:
Stegeman zal uiteindelijk toch wel winnen, hij heeft een grotere fanbase dan Lepelwijf.
Rinus is te mainstreamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op Rinus gestemd omdat ik de Silverlady te mainstream vind.
Ik zou notes gaan uitdelen aan iedereen die toegeeft voor Rinus gestemd te hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat krijg je als kutnewbies meedoen: nu moet ik kiezen tussen silverlady en Rinus, terwijl Kees Kankerkachel er uit is. KEES NOTABENEGewoon een stuk FOK!cultuur
Gozer slaap je er nu nog steeds niet van? Wat een slechte verliezer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat krijg je als kutnewbies meedoen: nu moet ik kiezen tussen silverlady en Rinus, terwijl Kees Kankerkachel er uit is. KEES NOTABENEGewoon een stuk FOK!cultuur
Je hebt godverdomme gelijk.. ik stem voor een hertelling... dit kan niet kloppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
ONZ wordt langzaamaan overgenomen door kutn00bsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gozer slaap je er nu nog steeds niet van? Wat een slechte verliezer.
start je eigen alternatieve verkiezing
Ik heb er zelfs over gedroomdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gozer slaap je er nu nog steeds niet van? Wat een slechte verliezer.
start je eigen alternatieve verkiezing
Ik wens hem dan ook veel slapeloze nachten toe omdat hij een derderangs volkszanger boven Kees verkoos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ wordt langzaamaan overgenomen door kutn00bsAllemaal groentjes met een grote bek
Ga in een hoekje liggen huilen. Jij bent niet alleen cultuur. En die grote bek valt ook wel mee...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ wordt langzaamaan overgenomen door kutn00bsAllemaal groentjes met een grote bek
Ja hoor, we hebben er weer een:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ga in een hoekje liggen huilen. Jij bent niet alleen cultuur. En die grote bek valt ook wel mee...
Ik ben meer n00bquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben er weer een:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |