Ik stuur hem naar je door!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Drassss het volgende:
Die " pitlijn " trekt langzaam noord-oost. Ramkoers dus naar mij. Lichte regen momenteel hier in NO-Brabant.
Ja onze honden zullen zo wel gaan piepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik stuur hem naar je door!
Zit inmiddels ook wat onweer op (zie post kahaarin)
Er zit genoeg hoogte in anders, zou me niet verbazen als het nog wel los gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
De echte onweersbuien trekken trouwens zuid van Nederland, Duitsland binnen.
Regen zeker, en dat is echt veel regen! Gewoon 1,5 uur lang keiharde regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onweer of regen?
Beide, kan ook nog...
Staan 3 grote bakken klaar.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef mspoez het volgende:
Bliksem in Roosendaal.
XIbalba, succes met emmertjes neerzetten.
When it rains....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Regen zeker, en dat is echt veel regen! Gewoon 1,5 uur lang keiharde regen.
Onweer begint er ook in te komen dus ja, ook goed mogelijk
Lekkage is nooit fijn. Ik heb een oud huis dat soms lekt. Het slaat echt nergens op, nu, met die enorme hoeveelheden is het droog binnen en vorige maand kwam er een gewoon buitje langs en toen druppelde het wel in mijn woonkamer. Er zijn al drie dakdekkers aan het werk geweest (nieuw dak, nog lekkage, reaparatie door dakdekker met collega en toen er daarna nog steeds lekkage was een second opinion van weer een andere dakdekker) en nog steeds is er soms, onberekenbaar, opeens lekkage. Maar goed, nu is het dus droog. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef xibalba het volgende:
[..]
Staan 3 grote bakken klaar.....
Gelukkig blijft het beperkt tot 1 plek....voor de reparatie stond er letterlijk mijn hele pannenset.
Leuk zo onder een schuin dak zitten. Alle apparatuur maar weer midden in de kamer gezet. Morgenvroeg tentamen....bah...kan niet rustig leren zo.
Doe de volgende keer maar weer lekker onweer met een beetje regen. Dit is drie keer niks.
Huisbaas is 2 maanden op vakantie (van mijn geld)....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Is het je eigen huis? Zo niet - kan je de huisbaas niet bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |