Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
quote:
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
quote:
Couscous en munt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker?
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd)...
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd?
Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
Ja maar couscous met allerlei ingredienten erbij is super!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker.
Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee.
Dat zeg ik zeldenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was?
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniekIk was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen
En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor
Couscous met munt is goddelijk
Haha, ik snap dat je dat inderdaad niet zegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je als verpleegkundige of prikmevrouw weet dat je een arts in je stoel hebt zitten, het nogal zenuwslopend is om meteen correct te prikken, hihi!~quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zeg ik zeldenDe neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
Dank jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we nog wel langer mee.
Alleen.
Morgen eten we pizza, en zaterdag gaan we uit eten![]()
Maar als lunch misschien.
En wat is daar slecht aan?
Die capsuls zijn erg ruim vergeleken met de mri scannerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
het kan een beetje naar worden in zo'n kleine ruimte he?
Toen ik erin lag, stelde ik me voor dat ik in één van die Japanse hotelcapsules lag:
[ afbeelding ]
Maar ik kan me voorstellen dat dat voor normale mensen de boel niet heel veel aangenamer maakt
En die pokkeherrie gesnerp vind ik ook maar niets.
Ik krijg een brief met de opnamedag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Is er een lange wachttijd voor de punctie & de mri?
Wat een gedoe![]()
De lumbaalpunctie lijkt me minder erg dan weer in de mriquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
vervelend isa dat je weer erin moeten die lp lijkt mij ook naar...
wat een gedoe he? en dat zomaar ineens.
dat dacht ik ook netquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die capsuls zijn erg ruim vergeleken met de mri scannerEn daar leggen ze je hoofd niet vast. En gaan ze geen enorme herrie op je loslaten
quote:
Oef Isa, nog meer polonaise aan je lijf dus. Sterkte poppeke.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank jeHet mag van mij wel allemaal over zijn (qua onderzoeken dan, ben niet levensmoe
)
Zo eet ik af en toe Beef Chimichuri van de Knorr Wereldgerechten. Staat ook bol van de geur- en smaakstoffen, maar ik vind het zoooooooooo lekker! Echt een beetje fastfood-achtig comfortfood voor mij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.
Viscuisine is een beetje slecht vind ik, omdat het ongetwijfeld rotzooi is. Die saus die erop zit. Maar ik vind het zalig! Beschouw het altijd als mijn culinaire zonde.
Ik ben een keer door de mri geweest voor mijn rug destijds, maar dat vond ik helemaal niet eng. Zeker omdat de radioloog gewoon tegen me kon praten enzo. Maar ik ben een leek, ik weet niet of iedere mri-scanner hetzelfde is natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die capsuls zijn erg ruim vergeleken met de mri scannerEn daar leggen ze je hoofd niet vast. En gaan ze geen enorme herrie op je loslaten
Ja, leuke ploegjes.quote:
Auxerre er ook bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke ploegjes.![]()
veel zwaarder hadden we het niet kunnen treffen
Oké op die manierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.
Viscuisine is een beetje slecht vind ik, omdat het ongetwijfeld rotzooi is. Die saus die erop zit. Maar ik vind het zalig! Beschouw het altijd als mijn culinaire zonde.
Ross' reactie: gooood luck.quote:
Milan is allang geen Europese top meer, dus dat vind ik niet eens een bar slechte loting. Real uiteraard wel, maar ook wel een mooi affiche. Auxerre vind ik te zwaar om gunstig te zijn en te saai om mooi te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke ploegjes.![]()
veel zwaarder hadden we het niet kunnen treffen
Oh, ik dacht dat een lumbaalpunctie heel pijnlijk is, maar ik heb geen ervaring. Fijn dus dat dat wel meevalt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef golfer het volgende:
Vervelend Isa, dat ze nog steeds niet echt een diagnose hebben kunnen stellen.
En helemaal vervelend dat je weer dat MRI-apparaat waar je zou benauwd van werd in moet.
Lumbaalpunctie is goed te doen, minder vervelend dat een slecht prikkende laboprante.
Bij een lumbaal punctie halen ze hersenvloeistof uit je rug. Klinkt een beetje raar, maar ook je ruggenmerg is er door omgeven, vandaar. In die hersenvloeistof gaan ze dan kijken of er aanwijzingen zijn voor een hersenaandoening. En aangezien plaatjes vaak wat duidelijker zijn:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hoipiepeloi.. drukke dag gehad, lekker moe nu dus
![]()
Heb ik nog iets gemist??
Lees dat Isa fijn weer wat onderzoeken moet ondergaanHad nog wel een vraagje: wat is een lumbaalpunctie precies?? Waar doen ze dat?
Dus het is nu minder pittig? Is ie verder goed gelukt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Isa, de suiker heeft wel wat geholpen!
Bleek ook nog dat ik vanmiddag de ingrediënten die bij de ketchup moesten heb afgemeten in een teaspoon, terwijl het een tablespoon moest zijn. Gelukkig heb ik daar de chili niet mee gedaan
Heb wel een enorme bult bbq-saus voor twee pizza's![]()
En het is ook niet echt bbq-weer.
Ja, het wat minder heet nu! En hij is lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus het is nu minder pittig? Is ie verder goed gelukt?
Hoe lang zal dat goed blijven denk je?
De 2 keer dat ik vanwege wat gesleutel aan mijn enkel/kuitbeen na een breuk onder het mes moest heb ik gevraagd om een plaatselijke verdoving via een ruggenmergprik. Daar voelde ik toen vrijwel niets van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: ah in de rug dusik had het er toevallig net nog over, dat lijkt me echt een verschrikking, naalden tussen je wervels
Het is ook waarschijnlijk meer het idee dan dat het echt pijn doet. Al had het meisje net op tv wel echt heel veel pijn maar dat was een beenmerg onderzoek, dat is toch ff wat anders..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De 2 keer dat ik vanwege wat gesleutel aan mijn enkel/kuitbeen na een breuk onder het mes moest heb ik gevraagd om een plaatselijke verdoving via een ruggenmergprik. Daar voelde ik toen vrijwel niets van.
Ik heb 2 x een ruggeprik gehad. De eerste keer deed het geen pijn, maar het kietelde enorm!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook waarschijnlijk meer het idee dan dat het echt pijn doet. Al had het meisje net op tv wel echt heel veel pijn maar dat was een beenmerg onderzoek, dat is toch ff wat anders..
Kweet niet, als ze me de keuze geven, spuit me dan maar gewoon helemaal plat. Ik ga anders waarschijnlijk uit mezelf wel![]()
Ik vond de ruggenprik destijds érg meevallen - en dan spuiten ze er zooi in, da's meestal toch pijnlijker dan het eruit zuigen? Zo'n beenmergpunctie moet wel erg zeer doen (en volgens mij verwarde ik die met een lumbaalpunctie).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: ah in de rug dusik had het er toevallig net nog over, dat lijkt me echt een verschrikking, naalden tussen je wervels
Oh leuk, een jongenskoppiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef borisz het volgende:
Eeuwig zonde van Emma Watson heeft gedaan.
Emma Watson's nieuw kapsel
Ik wil jou en Golfer wel adopteren. Jullie zijn opa en oma en die heb ik niet meer. Verder houdt Golfer van voetbal en ik mis het dat ik daar met mijn vader niet meer over kan praten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Adopteer een FOK!er!
es ff kijke wie ik ga adopteren van jullie en waarom
Ik ben echt niet oud genoeg om jouw vader, laat staan jouw Opa te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil jou en Golfer wel adopteren. Jullie zijn opa en oma en die heb ik niet meer. Verder houdt Golfer van voetbal en ik mis het dat ik daar met mijn vader niet meer over kan praten.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef borisz het volgende:
Nieuwe printers heb je tegenwoordig al voor een paar tientjes. Misschien is dat een optie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef AnneX het volgende:
En dat was de laatste werkdag voor 4 weken ! hoi hoi![]()
Maandag overdragen aan de waarnemer.
Met een verbogen spijkertje heeft mn. AnneX het palletje vervangen![]()
Alleen spuugt hij nu - nog steeds - plissé papier uit.
Zou ik zo'n printerupdate kunnen gebruiken? of toch eerst maar vragen in DIG. ?
Is tegenwoordig haast goedkoper een nieuwe te kopen ipv de patronen te vervangenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe printers heb je tegenwoordig al voor een paar tientjes. Misschien is dat een optie?
Daar gaat het toch niet om? Volgens dat topic wil je een soort huisdier wat bij je past.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet oud genoeg om jouw vader, laat staan jouw Opa te zijn.
Let ook op de aanbiedingen van de Aldi enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe printers heb je tegenwoordig al voor een paar tientjes. Misschien is dat een optie?
Nou , dit was ! een laserprinter als klein office model. Toen 500 euro.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Mjaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is tegenwoordig haast goedkoper een nieuwe te kopen ipv de patronen te vervangen
Dat klinkt niet heel logisch ;')quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
MjaToch hebben we maar zo'n alles-kunner-laser-printer gekocht.
Want ik vind het zo bloedirritant als ik ineens niet kan printen omdat de inkt op is om de drie weken
Mijn all-in-one printertje waarschuwt keurig als het inktniveau te laag dreigt te worden en dan heb ik nog meer dan genoeg tijd om een nieuw inktpatroon erin te jassen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
MjaToch hebben we maar zo'n alles-kunner-laser-printer gekocht.
Want ik vind het zo bloedirritant als ik ineens niet kan printen omdat de inkt op is om de drie weken
Ja, maar dan moesten we dat weer bestellen bij Dell en het ging echt héél snel met de inkt. Want voor school en werk wordt er hier nogal wat geprint.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn all-in-one printertje waarschuwt keurig als het inktniveau te laag dreigt te worden en dan heb ik nog meer dan genoeg tijd om een nieuw inktpatroon erin te jassen.
Ik ben een erg giftige spin en B. is een serpent, dus weet wat je zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Volgens dat topic wil je een soort huisdier wat bij je past.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef AnneX het volgende:
Nou , dit was ! een laserprinter als klein office model. Toen 500 euro.
Dat is wel netjes als de correspondentie de deur uitgaat plus relatief goedkoper in inktpatronen.
Aan de andere kant wel een overweging, want hij hoeft nog maar een paar jaar mee.
Ik neem het mee naar achter en overleg met de TD.
Och.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben een erg giftige spin en B. is een serpent, dus weet wat je zegt.
Met dit weer krijg ik ook vakantiekriebels.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]!
Lekker he Annezz we hebben bijijijijijijna ferkansie![]()
![]()
Krijg al volop mailtjes van mijn 2 collegadinnen, die net terug zijn van vakantie & die ik tijdens het werken de afgelopen 3 weken echt heb gemist. Maar nu zijn wij aan de beurt
Oh! Tof!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
M'n deeg! Het leeft! Het blijft maar rijzen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Tof!
Ruikt het ook zo lekker?
Volgens mij blijft het doorgeschakeld, omdat jouw nummer is doorgeschakeld. Denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa Bluexx : wannneer precies loggen jullie uit en weer in ?
Er lopen nog wat dingen om af te handelen vóor de vakantie zoals onze testamenten en instructie voor de executeur. Eindelijk geregeld dan.
En uitzoeken hoe ik de mobiele tel. doorschakel naar de waarnemer, want moet-ie dan aan het net blijven om te kunnen blijven doorschakelen?
Ben jij al uitgeshopt voor de vakantie: kleding - smeersel etc.
Ik wil nog een leuk dagboekschrift.
En ik wil graag mijn definitieve reisplannen ontvangen.
Hullie moeten nog een nachtje extra regelen ergens.
Ik geloof je.quote:
Ohhh hoe doe je dat??? Het lukt mij maar nooit om deeg te laten rijzen op een of andere manierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
M'n deeg! Het leeft! Het blijft maar rijzen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
prachtig vind ik het staan! Met lang haar is ze leuk, maar wat gewoontjes. Nu vind ik haar een bijzonder mooi gezichtje hebben zeg
Haha, zie m'n post in het pizza-topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh hoe doe je dat??? Het lukt mij maar nooit om deeg te laten rijzen op een of andere manier
Dat doe ik ook altijd zo, maar het werkt hier gewoon nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, zie m'n post in het pizza-topic
Maar euhm, ik meng de bloem met de gist en zout en suiker en daarna met water.
Goed kneden en warm wegzetten met een natte doek.
De rest gaat vanzelf!
Aardstralenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo, maar het werkt hier gewoon niet
Zund!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
Onze oven is kaput, de man snijdt drie vingers open bij het tillen van de oven en terwijl hij in de elektronica gluurt mbv. een zaklamp, geeft ook die de geest.
Wij doen vanavond geen hersenchirurgie.
Arme man!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
Onze oven is kaput, de man snijdt drie vingers open bij het tillen van de oven en terwijl hij in de elektronica gluurt mbv. een zaklamp, geeft ook die de geest.
Bij een echte bakker kan je vaak wel gist kopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo, maar het werkt hier gewoon niet
haha vandaag ook de openhart operatie van het programma geskipp'd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
Die bliefte meneer niet. Hij heeft pleisters uit De Verbanddoos. Van die Hele Echte voor Erge Dingen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
haha vandaag ook de openhart operatie van het programma geskipp'd.
Dan maar fokken.
Gelukkig heb je nog HP pleisters.
Boeken zijn leuk als cadeau!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Heb het nieuwe boek van Ken Follet besteld als (verlaat) verjaardagscadeau voor meneer.
Eind september komt ie uit en hij gaat over de eerste wereldoorlog.
We hebben zijn beide boeken over de middeleeuwen ook gelezen, echt super
Het is een beetje afgezaagd bij mijn meneer, en lastig omdat niemand weet wat ie allemaal al heeftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Boeken zijn leuk als cadeau!
Ik kan het opzoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Jij weet het en wat een lekkere dikke!
Is ie jarigjes?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Heb het nieuwe boek van Ken Follet besteld als (verlaat) verjaardagscadeau voor meneer.
Eind september komt ie uit en hij gaat over de eerste wereldoorlog.
We hebben zijn beide boeken over de middeleeuwen ook gelezen, echt super
Ze kluppie heeft gewonnen. Dik gewonnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is ie jarigjes?
@ Annezz, ik hoef niks meer te shopperen, en ik smeersel al jaren met Neutral, gevoelig babyhuisje van me kannie tegen perfume...... ik heb iets op aanraden van Elf ooit gekocht toen we naar Aus gingen en dat ging goed, dus dat neem ik mee, er zit nog een restant in.
Wij loggen uit op 7 sept en liggen weer in op 16 sept![]()
waar is die it. vlag als je hem nodig hebt
Doen hoor, die tweede! Meer dan tweeduizend bladzijden over de middeleeuwen hebben ze in totaal, en dat is geen bladzijde teveel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk heb alleen de eerste gelezen. De tweede wil ik ook
En nu ben ik ook benieuwd naar die ander
Eens kijken of ik mijn pa zo gek krijg die aan te schaffen
Nee hoor. Zijn kluppie heeft met 2-1 verloren, maar is wel door. Steer is namelijk voor retteketet AZ.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ze kluppie heeft gewonnen. Dik gewonnen.
pfft sterkte jufquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
apies doen!!
Oh en kwam er vandaag achter dat ik niet 3 maar 4 weken moet invallenNahja, zit ik er wel lekker in zeg maar
de poezen gingen net heel bezorgd om zich heen zitten kijken toen het echt heel hard ging en bleef regenenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef LieLie het volgende:
Het was hier vandaag alleen droog toen ik naar de winkel ging volgens mij
Poezen zijn zo schattig met van die gezichtsuitdrukkingenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de poezen gingen net heel bezorgd om zich heen zitten kijken toen het echt heel hard ging en bleef regenen
ja he? En die zwarte houdt echt van regen, die wil altijd in de regen zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Poezen zijn zo schattig met van die gezichtsuitdrukkingen
Awwwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:
ja he? En die zwarte houdt echt van regen, die wil altijd in de regen zittenmaar dit ging zelfs hem te ver
Echt? Ik heb het helemaal niet in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
jeetje wat een water is er vanavond al gevallen zeg!
Dance for me monkey boyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef borisz het volgende:
Kon niet anders dan t opmerken, t ging enorm tekeerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het helemaal niet in de gaten gehouden.
Die handschoenen hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Die Wibi Soerdinges is echt zo weird
Neem nog een glaasje champagne.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Echt? Ik heb het helemaal niet in de gaten gehouden.
Ik heb hem net 'binnengehengeld' binnenkort dus maar eens bekijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heSALT is echt een ubervette film
Ze gaan waar nog nooit iemand gegaan is
Hij is ook verslingerd aan computerspelletjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die handschoenen he
En ook die fascinatie met Disney. 't is echt een Michael Jackson.
Ik moest lachen toen eindelijk het geloof ter sprake kwam.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Die Wibi Soerdinges is echt zo weird
En MMquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is ook verslingerd aan computerspelletjes
Die opmerking van Peter Rudolf was wel erg raak en daarna zat Wacko Wibi met z'n mond vol tanden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Ik moest lachen toen eindelijk het geloof ter sprake kwam.. En dan later de reactie van Peter R
.
Ja hoor, hij ligt gekneveld op bed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
BTW moet nog ff op louis wedmere of zoiets kijken of het nog geldig is.
En Dudemanheb je hem wel op tijd afgebonden
![]()
Kus derop!
Licht(....)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Ja hoor, hij licht gekneveld op bed.![]()
TV kijken is veel leuker dan we ons herinnerden.
Absoluut. Peter R. is zó arrogant, dat hij gewoon alles durft te zeggen. Ik vind 'm verschrikkelijk, maar hier kudo's voor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die opmerking van Peter Rudolf was wel erg raak en daarna zat Wacko Wibi met z'n mond vol tanden.
Oh wat erg! Kwam vast door god.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Licht(....)
Dat is in het kader van Knevel en die ander wel weer erg toepasselijk.
Ja. Al lijkt hij ergens op Susan Visser, die weer heel mooi is. Weird.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind die ander een eng gezicht hebben.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer had je me nou wel of niet gezien?
Hmm, Susan Visserquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja. Al lijkt hij ergens op Susan Visser, die weer heel mooi is. Weird.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat wel ja![]()
jij wel hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat recht tegenover jouw vak op het business terras.
Ik denk ik herhaal dat nog maar een paar keerquote:
Zo'n hoofd werkt inderdaad alleen met tieten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, Susan Visser
Misschien werkt zo'n hoofd alleen bij vrouwen.
De uitslag staat inderdaad al vast. Les jeux sont faits.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Voel me een beetje rusteloos vanavond, nog in spanning door tentamen van vanmiddag die of erg mee of ontzettend tegen gaat vallen. Raar, want de uitslag staat nu toch al vast, als het goed is.
Beter vooruitkijken.
En ananassen uitzoeken voor dit weekend
Lijkt ons huishouden wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch grappig, m'n huisgenoot en z'n vriendinnetje.
- Eerst geluid van computerspelletjes
- Dan stilte
- Kwartier keihard gekreun
- Weer stilte
- Wederom computerspelletjes
Paar keer in de week. Hoezo computer spelletjes en te weinig beweging..
Als je nog om je heen kan kijken zonder buiten spel te zien, valt het vast wel mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:12 schreef borisz het volgende:
Iets zegt mij dat ik weer te veel voetbal heb gekeken deze week. Zal vanzelf wel over gaan.
Of niet
Het is gewoon iedere dag raak.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je nog om je heen kan kijken zonder buiten spel te zien, valt het vast wel mee.
Volgens mij moet jij ter compensatie maar even aan de korfbal of zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is gewoon iedere dag raak.. Als het spelletje niet wordt uitgezonden kijk ik wel naar de Snor(Johan Derksen) en co. Niets anders op de buis en toch wel belangrijke Europese duels zorgen ervoor dat ik kijk
.
Zaterdag begint het fietsen in Spanjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij ter compensatie maar even aan de korfbal of zo.
lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef Stereotomy het volgende:
hallo circardiaans ritme'tjeWakker geworden zonder alarm.
Moggel DE
Zo sneu voor zequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Wij dachten dat we hier in een verzorgingsstaat leven, maar in Cuba kunnen ze er ook wat van zegDaar wordt nu de gratis verstrekking (is dat dubbel op?) van 4 pakjes sigaretten per maand aan 54+'ers stop gezet
Ook de gesubsidieerde huwelijksreizen en vakanties worden niet meer gedaan, och jee.
Stabiliseren is goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:56 schreef Bluezz het volgende:
Yeah Pee, ik blijf steken maar ga niet meer omhoogStabiliseren 2.0
al een maand nu maar ja
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Stabiliseren is goedIk ga mijn weddenschap winnen
Ik zat vanmorgen voor het eerst ONDER de 140. Da's echt heeeeeeeel lang geleden dat ik dat op de weegschaal gezien heb
Vier jaar geleden bleef ik hangen op de 135 tijdens een afval-actie. Daar gaan we dit keer natuurlijk gewoon vet slank onderkomen
Zeg, wat loop jij ineens occult te doen met je levenslijnen en kristallen bollenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Je pc! Je levenslijn, help! Wat is er mis mee?
mijn weegschaal liegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog stuitert weer ff door de SC
De weegschaal was lief vanmorgen
"We're going down, down, down"
Verkapt kijk mij eens veel spier (en/of water) hebben-postquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef z80 het volgende:
[..]
mijn weegschaal liegt.
er zou een kilo bij gekomen zijn, en het vet percentage is niet gewijzigd.
en dat terwijl mijn broeken nu van mijn kont zakken.
quote:
Gewoon etenquote:Gaat lekker, P!Hoe doe je dat dan op feestjes, als er bijv ik zeg maar heel veel lekker eten wordt geserveerd?
Watte?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef Stereotomy het volgende:
hallo circardiaans ritme'tjeWakker geworden zonder alarm.
Met levenslijn bedoel ik contact met onsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:01 schreef freecell het volgende:
Zeg, wat loop jij ineens occult te doen met je levenslijnen en kristallen bollen
We hebben niet echt andere betrouwbare diagnostische middelen dan in iemand kijken hè?
Doe eens een meetlint om je buik danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef z80 het volgende:
[..]
mijn weegschaal liegt.
er zou een kilo bij gekomen zijn, en het vet percentage is niet gewijzigd.
en dat terwijl mijn broeken nu van mijn kont zakken.
Werkpc hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Je pc! Je levenslijn, help! Wat is er mis mee?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Werkpc he
Wilde flash installeren![]()
Heb ik maar afgebroken
Wilde uitslapen maar werd op zelfde moment in de ochtend wakker.quote:
Precies! Dat heb ik dus ookquote:
Woeiiiii dat heb ik ook, altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wilde uitslapen maar werd op zelfde moment in de ochtend wakker.
Ja, hij is heel erg goed in het voorbereiden van zijn shows, mensen om de tuin leiden en lichaamstaal en subtiele aanwijzingen lezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
Oew Derek Ogilvie... ik heb een verschrikkelijke hekel aan die man. Alleen ik geloof niet dat hij echt helemaal nep is![]()
Hij kan wel dingen, maar ik denk niet dat dat positief is zeg maar.
Kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hij is heel erg goed in het voorbereiden van zijn shows, mensen om de tuin leiden en lichaamstaal en subtiele aanwijzingen lezenOok knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we het daar tenminste over eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, das lastig dan
Ik twijfel een beetje over ontbijten of nietKoffie gaat goed
![]()
ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Het is niet alleen niet goed, het is eng
Lekker hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb genoeg te doen hier en ik zit alleen maar achter fokErnstig huishoudontwijkend gedrag!
idem, maar Leander zit heerlijk rustig en Florian slaapt. En die momenten pak ik : Ik ga wel weer aan de slag als ze allebei wakker zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb genoeg te doen hier en ik zit alleen maar achter fokErnstig huishoudontwijkend gedrag!
net even gedaan. (voor de eerste keer)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens een meetlint om je buik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Een grappige site die je naar dingen brengt waar je anders noooooit komt. Je geeft je interesses aan en op basis daarvan kan je "stumblen". Kom je gewoon geinige dingen tegen, daar haalt Isa dr meeste leuke plaatjes vandaan die ze hier post geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is stumble upon
Zet : over een maandje weer meten
quote:Cardiologen fietsen voor de Hartstichting
RKZ-cardioloog Maarten Koole doet verslag
Over de helft
Vandaag zijn er weer een paar nieuwe mijlpalen bereikt: we
zijn zowel in tijd als in kilometers over de helft. Ruim 1000
van de 1700 kilometers zijn afgelegd. Eerst een kort
toespraakje van Koos, onze teamleider. Gisteren ging het te
hard volgens de ploegleider: doel is niet wie het hardst
fietst maar om als geheel veilig in Stockholm aan te komen.
Daarna het startschot en direct nestelde ik mij al aan de
kop. Er stond wederom een harde wind die met vlagen
over de Deense heuvels en korenvelden joeg en zijn uiterste
best deed om ons met onze lichte fietsen de berm in te
blazen. Erg vermoeiend: je kan geen moment je stuur
loslaten.
Kort na de start moest ik mijn koppositie noodgedwongen
prijsgeven wegens een lekke band. Binnen enkele minuten zat er een nieuw achterwiel onder de fiets
en werd ik door de ploegenwagen terug naar het peloton gebracht.
Even aanzetten in de eerste bocht om weer terug voorin te komen werd onmiddellijk afgestraft door
een luide knal. Een klapband, Koos kon het rubber in de wagen nog ruiken. Wederom snel weer een
nieuw wiel en de rest van de dag maar achter het peloton gehangen. Er mocht toch niet gekoerst
worden. Er heerst een strikte orde in het peloton. De besten zitten voor en achterin, de iets
minderen in de buik van het peloton.
Na 140 kilometer werd de lunch geserveerd op de parkeerplaats van de plaatselijke jachthaven met
op de achtergrond het kasteel waar Shakespeare zijn Hamlet situeerde. Vervolgens de oversteek
naar Zweden en werden de laatste kilometers naar het hotel weggetrapt. Totale afstand vandaag 244
kilometer.
Oeh, manipulatiefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[quote P]
Het volgende mailtje is een paniekmailtje gillend dat hij geen enkele andere mail van haar moet openen als hij van haar houdtYeah right. Psychogirl.
Een website die je naar de mooiste plekjes op het internet brengtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is stumble upon
De mijne ook, maar ook met nog meer drama met alle body language die erbij hoort & vooral in het aanzicht des anderenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, manipulatiefdoet mijn moeder ook altijd
Per ongelukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet wel grappig voor je zijn, AureEn was het per ongeluk de brief van 2 jaar terug of expres?
Nou ja, jij in ieder geval blij dat je met dit weer niet in de Biesbos hoeft te vertoevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef Aure het volgende:
Per ongelukDie dude snapte er zelf ook niks van hoe dat kon gebeuren
Hij doet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Een website die je naar de mooiste plekjes op het internet brengtIk ben nu een heel mooi filmpje van twee motorrijders aan het kijken
(en ik hou niet eens van motoren, ken je na gaan)
(en wie nieuwsgierig is wat ik dan wel niet kijk: http://www.stumbleupon.com/su/3RO0Mh/vimeo.com/13365926 (geen idee of dat zo werkt op je eigen pc))
Moet wel grappig voor je zijn, AureEn was het per ongeluk de brief van 2 jaar terug of expres?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef Aure het volgende:
Per ongelukDie dude snapte er zelf ook niks van hoe dat kon gebeuren
Ja ik denk het. Maar ik heb nog niet iedereen gesproken. En veeeeel meiden in de klas... Echt iets van 40 ofzo. En 8 jongensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij in ieder geval blij dat je met dit weer niet in de Biesbos hoeft te vertoeven
Leuke jaargenoten dus?
He, jammer want de muziek droeg voor mij echt heel erg bij aan de sfeerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Bluezz het volgende:
Hij doet hetheb geen geluid op het werk op de pc maar toch, wat eng op die richel
Arme 8 jongens 1x in de maandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Maar ik heb nog niet iedereen gesproken. En veeeeel meiden in de klas... Echt iets van 40 ofzo. En 8 jongens
40 meidenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Maar ik heb nog niet iedereen gesproken. En veeeeel meiden in de klas... Echt iets van 40 ofzo. En 8 jongens
quote:
Ik ben niet zo van de creabea'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
40 meidenMogen Steer en ik niet een keer mee naar een schoolfeest of zo?
zal niet heel veel nut hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is stumble upon
Dan ga ik wel alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de creabea's
Jeetje, het kan dan ook ineens flink verslechteren he? Mijn moeder zit ook aan een hoge dosis morfinepleisters.... hierna volgt een pomp of zo.... ook maar afwachten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bwèèèh, ik ben grieperig aan het wordenhopelijk blijft het bij een verkoudheid!
En het gaat ineens veel slechter met mijn opaHij zit nu zwaar aan de morfine, maar hij blijft ook vrij somber. Waarschijnlijk binnenkort naar een hospice.
Niet ziek worden jijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bwèèèh, ik ben grieperig aan het wordenhopelijk blijft het bij een verkoudheid!
Ja, geen tv dus hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Take me out
RTL 5
Datingshow
waarin één single man in een vurige liefdesarena tegenover dertig aantrekkelijke en beschikbare dames staat. Het doel van de single guy is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien, zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven ladies zijn date kan kiezen. De dames hebben de mogelijkheid om tussentijds af te haken.
Terug
Datum:
27 augustus 2010
Uitzendtijd:
19:55 - 20:25 uur
Nee, de dosering is nog niet hoog genoeg. En ik weet het hoor, het is gewoon afwachten en er is weinig wat de dkters eraan kunnen doen, laat staan dat wij wat kunnen bijdragen. Maar ik ben er gewoon een beetje triestig van, 'k ben dol op mijn opa en ik ben ook gewoon een beetje bang dat hij overlijdt als we op reis zijn. Misschien klinkt dat egoïstisch, maar ik zou gewoon heel graag bij de begrafenis zijn - terwijl ik ook wel weer zo realistisch ben dat ik weet dat thuisblijven geen optie is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Is hij nu pijnvrij dan, CF? Dat is ook wat waard, toch. Maar idd wat Bluezz zegt, het is afwachten. Sterkte er mee hoor
Ook als je de dood ziet naderen voor iemand, dan nog is het overlijden altijd weer een schok, een verrassing. En voorspellen gaat meestal niet echt, dus ik denk dat jullie er inderdaad goed aan doen om wel op vakantie te gaan (doe je daar wel voorzichtigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, de dosering is nog niet hoog genoeg. En ik weet het hoor, het is gewoon afwachten en er is weinig wat de dkters eraan kunnen doen, laat staan dat wij wat kunnen bijdragen. Maar ik ben er gewoon een beetje triestig van, 'k ben dol op mijn opa en ik ben ook gewoon een beetje bang dat hij overlijdt als we op reis zijn. Misschien klinkt dat egoïstisch, maar ik zou gewoon heel graag bij de begrafenis zijn - terwijl ik ook wel weer zo realistisch ben dat ik weet dat thuisblijven geen optie is.
Erm, weet je wel zeker dat je vandaag op pad wilt als je je steeds belabberder gaat voelen? Ik voorspel alvast dat je je er niet beter door zal voelen. Nou ja, sterkte met wat ej van plan bent in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Potverdikkeme![]()
wekker om 11.30u gezet, ben ik sinds 9.30u wakker en slaap ik niet meer. echt niet leuk want én 2 uur vannacht terugrijden vanaf België wordt een hel na 4 uur optreden én ik word ziek.. kan al niet meer praten en hoest mn longen eruit![]()
klopt maar kan niet afzeggen want ze heeft niemand andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, weet je wel zeker dat je vandaag op pad wilt als je je steeds belabberder gaat voelen? Ik voorspel alvast dat je je er niet beter door zal voelen. Nou ja, sterkte met wat ej van plan bent in ieder geval
Liefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook als je de dood ziet naderen voor iemand, dan nog is het overlijden altijd weer een schok, een verrassing. En voorspellen gaat meestal niet echt, dus ik denk dat jullie er inderdaad goed aan doen om wel op vakantie te gaan (doe je daar wel voorzichtig). Je grootvader herdenken en eren kan gelukkig ook buiten een begrafenis om. Wel spijtig om te horen dat hij nu nog steeds veel pijn heeft, dat is niet mooi en ik begrijp dat iedereen daar ook verdrietig van wordt. *knuf*
* Isabeau gaat kippensoep voor je maken tegen die grieperigheid
Maar popje, je kunt toch niet hoesten terwijl je aan het dansen bent? Neem je dan in ieder geval hoesttabletten mee en drink je genoeg?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt maar kan niet afzeggen want ze heeft niemand anders
Je bent wel plichtsgetrouw, ook een mooie karaktereigenschap. Goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, kan me goed voorstellen dat je graag bij zijn begrafenis zou zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
LiefEn ik weet het hoor, dat de begrafenis ook niet zó essentieel is - maar ik heb die van oma al gemist omdat ik toen in ZA zat. En ik hóór bij deze familie, als zij verdrietig zijn, ben ik ook verdrietig (met mijn familie van moederszijde heb ik dat veel minder). Ik vond dat toen een heel naar idee, dat ik zo ver weg was.
Nou ja. Ik ga eens even paracetamol in mijn mik proppen en richting werk ().
FFT, opa heeft kanker. Al best een tijdje, maar het lijkt nu toch wel weer flink te verslechteren.
In dit soort dingen lijk je teveel op mij, en zeker op hoe ik een jaar of wat geleden wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een jaar geleden pas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In dit soort dingen lijk je teveel op mij, en zeker op hoe ik een jaar of wat geleden wasEr is niets mis soms ook even aan jezelf te denken!
Staat geprogrammeerd op de DVD-recorder en is dus ook morgen nog terug te zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Take me out
RTL 5
Datingshow
waarin één single man in een vurige liefdesarena tegenover dertig aantrekkelijke en beschikbare dames staat. Het doel van de single guy is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien, zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven ladies zijn date kan kiezen. De dames hebben de mogelijkheid om tussentijds af te haken.
Terug
Datum:
27 augustus 2010
Uitzendtijd:
19:55 - 20:25 uur
"Een jaar of wat" is bij mij niet hetzelfde als 1 jaarquote:
Had je nog naar de stents gevraagd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
vandaag maar eens niet hardlopen, ben de laatste dagen wat moe. Zo eens wat boodschapjes doen en dan vanmiddag wat in de keuken prutsen.
Door isa's mri perikelen ben ik ook ineens erg benieuwd naar wat ik woensdag te horen krijg als ik ein-de-lijk de uitslag van mijn mri krijg...
joepiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat geprogrammeerd op de DVD-recorder en is dus ook morgen nog terug te zien.
Als het een beetje lekker weer is in die tuin ben ik wel voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, ik vind dat we al die zieken maar in quarantaine moeten zetten in een tuin met een heg eromheen.
Op deze manier blijft het dus jou probleem en is het voor hem lekker vrijblijvendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga agent opbellen om te vragen of ze misschien naar iemand anders kan kijken en als dat niet lukt dat ik dan ga
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, ik vind dat we al die zieken maar in quarantaine moeten zetten in een tuin met een heg eromheen.
3 algenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Gaat niet erg lekker met iedereen he? Deelt ffop afstand uit, niet terugzoenen want ik wil niet verkouden worden
tis hier ook koud in de kast Tav, maar ik heb 3 algen aan
een dagje niet hardlopen is helemaal niet erg, tot rust komen is ook goed (zeg ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
vandaag maar eens niet hardlopen, ben de laatste dagen wat moe. Zo eens wat boodschapjes doen en dan vanmiddag wat in de keuken prutsen.
Door isa's mri perikelen ben ik ook ineens erg benieuwd naar wat ik woensdag te horen krijg als ik ein-de-lijk de uitslag van mijn mri krijg...
ben nu nog niet heel ziek maar komt hopelijk niet. maar moet wel goed blijven slapen en rusten en deze week heb ik al 4 dagen op kantoor gezeten en 4 boekingen en weinig slaapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op deze manier blijft het dus jou probleem en is het voor hem lekker vrijblijvend. Als je ziek bent houdt het gewoon ook een keer op.
Het gaat wel - de schade is aanzienlijk, maar ze is wel stabiel (zij het soms wat verward). Maandag gaat ze naar een verpleeghuis om te revalideren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
jeetje CF wat verdrietig dat t zo slecht gaat met je opa. Morgen gaan jullie naar hem toe he? En je oma, hoe is het met je oma?
Dat is HAAR probleem FFT. Jij moet haar probleem niet jouw probleem makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar die konden geen kwaad zeiden me mrimeneer en mrimevrouwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je nog naar de stents gevraagd?
Nou gelukkig zie je haar morgen ook evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat wel - de schade is aanzienlijk, maar ze is wel stabiel (zij het soms wat verward). Maandag gaat ze naar een verpleeghuis om te revalideren.
*reutelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
Bluezz of Isa kunnen jullie geen mondkapjes regelen voor al die zieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |