abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85737935
Jammerrrrr dan!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:49:46 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85737998
Niks jammer, hij was precies op post #300 hoor :P

De lapohunter doet het op #300, de lapo is #301 w/
Confidence through competence
pi_85738021
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
pi_85738045
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor couscous heb je gemaakt dan LieLie?
Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
pi_85738151
Op het station staan zoenen w/
pi_85738224
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Met pomodori-tomaat, geroosterde paprika, munt, koriander, feta en wat limoen en citroensap.
Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_85738231
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
*O*
pi_85738232
hi. :s)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85738236
quote:
O-)

Kabeljauwhaasje bakken gaat. w/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:59:52 #10
55709 Stereotomy
pi_85738336
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Waarom vind mijn man dat nou niet lekker? Ik wil het eigenlijk veel vaker maken, maar ja, als ik de enige ben die het eet....
Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker? :P
pi_85738444
quote:
:D en ben je in slow motion op hem afgerend waarna hij je sierlijk een beetje van de grond tilde om daarna in innige omstrengeling rond te draaien? 8-)

Ik heb een pracht brein *) Echt, super mooi, ik was zelf onder de indruk hoe mooi.
(hey, tijdens je opleiding krijg je allemaal mri's van hersenen waar iets aan mankeert te beoordelen)

Maar....ik moet een lumbaalpunctie en :'( ik moet nog een keer in de mri :'( voor mijn ruggenmerg. En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd).

Maar ik troost mezelf met het boek van Ainsley Harriott *O* (en ik maar zoeken bij de A van Ainsley en dat was er niet). Was maar 14,95 jeee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:04:17 #12
55709 Stereotomy
pi_85738475
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd? :)

Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
pi_85738486
Is dat goed nieuws of slecht, Isa?

Ik mag eindelijk naar huis van mezelf, de mail is verzonden :') hoera :')
pi_85738510
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat van die hele ingredientenlijst vindt hij niet lekker? :P
Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
pi_85738563
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... En er zitten 5 gaatjes in me omdat de mevrouw op het lab niet zo goed kon prikken (en wel heel zenuwachtig werd)...
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was? :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:07:04 #16
55709 Stereotomy
pi_85738566
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Couscous en munt.
Alle andere zaken zijn prima. Maar van couscous gaat ie echt rillen en ik heb gemerkt dat hij dingen waar ik munt in stop niet lekker vindt.
Helaas vind ik de combi couscous en munt echt super!
Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker. :Y

Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee. :P
pi_85738598
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
MRI is niet zo erg toch, of krijg je het benauwd? :)

Ik word zenuwachtiger als ze met straling op me beginnen te schieten.
Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniek :{ Ik was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen :+

En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor -O-

Couscous met munt is goddelijk :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85738612
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Couscous + munt + gestoofd lamsvlees is heel lekker. :Y

Ik kan me voorstellen dat mensen Couscous niet lekker vinden hoor. Rare kleine zachte korreltjes. Vriend van me at het toen z'n verstandskiezen eruit waren getrokken: slecht idee. :P
Ja maar couscous met allerlei ingredienten erbij is super!
Maar goed, af en toe maak ik het gewoon toch en dan krijgt hij braaf een biefstukje of zo. Of ik maak voor hem apart een salade met alle ingredienten behalve de couscous en munt.
pi_85738629
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
Werd ze zenuwachtig voor of na dat je gezegd had dat je arts was? :P
Dat zeg ik zelden :D De neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
pi_85738642
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg het vreselijk benauwd tot op de rand van paniek :{ Ik was zooooo blij dat het achter de rug was. Heb ook echt liggen huilen in dat stomme lawaaiding. En ik krijg het dus helemaal warm van het heen en weer schieten van mijn atomen :+

En het is op zich goed nieuws so far, CF. Het zegt niet zo veel en de neuroloog vertelde me zelfs dat er artsen in Nederland zijn die volgens de nieuwste inzichten nu al beginnen met medicatie voor ms ook al is daar op de oogzenuwontsteking na geen verdere aanwijzing voor -O-

Couscous met munt is goddelijk :9
Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
pi_85738664
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zeg ik zelden :D De neuroloog wist het wel, de oogarts had het in de verwijsbrief gezet en dat praatte toch wel prettig.
Haha, ik snap dat je dat inderdaad niet zegt. Maar ik kan me voorstellen dat als je als verpleegkundige of prikmevrouw weet dat je een arts in je stoel hebt zitten, het nogal zenuwslopend is om meteen correct te prikken, hihi!~
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:10:33 #22
55709 Stereotomy
pi_85738669
:* het kan een beetje naar worden in zo'n kleine ruimte he?

Toen ik erin lag, stelde ik me voor dat ik in één van die Japanse hotelcapsules lag:

Maar ik kan me voorstellen dat dat voor normale mensen de boel niet heel veel aangenamer maakt :')

En die pokkeherrie gesnerp vind ik ook maar niets.
pi_85738681
Is er een lange wachttijd voor de punctie & de mri?
Wat een gedoe :( :*
pi_85738688
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:

Ik heb een stuk van je verhaal gemist Isa, maar in ieder geval veel sterkte met alle enge onderzoeken enzo!
Dank je :* Het mag van mij wel allemaal over zijn (qua onderzoeken dan, ben niet levensmoe *) )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:11:54 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85738719
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, daar kunnen we nog wel langer mee.
Alleen.
Morgen eten we pizza, en zaterdag gaan we uit eten -O-
Maar als lunch misschien.

En wat is daar slecht aan? :D
Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.

Viscuisine is een beetje slecht vind ik, omdat het ongetwijfeld rotzooi is. Die saus die erop zit. Maar ik vind het zalig! Beschouw het altijd als mijn culinaire zonde. :Y)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_85738727
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
:* het kan een beetje naar worden in zo'n kleine ruimte he?

Toen ik erin lag, stelde ik me voor dat ik in één van die Japanse hotelcapsules lag:

[ afbeelding ]

Maar ik kan me voorstellen dat dat voor normale mensen de boel niet heel veel aangenamer maakt :')

En die pokkeherrie gesnerp vind ik ook maar niets.
Die capsuls zijn erg ruim vergeleken met de mri scanner :P En daar leggen ze je hoofd niet vast. En gaan ze geen enorme herrie op je loslaten :P
pi_85738733
vervelend isa dat je weer erin moet :{ maar goed je kan je misschien beter instellen erop nu? en die lp lijkt mij ook naar...

wat een gedoe he? en dat zomaar ineens.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85738757
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Is er een lange wachttijd voor de punctie & de mri?
Wat een gedoe :( :*
Ik krijg een brief met de opnamedag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 18:13:05 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85738762
Balen Isa -O-

Steer 0-1 Wernbloom.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85738776
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
vervelend isa dat je weer erin moet :{ en die lp lijkt mij ook naar...

wat een gedoe he? en dat zomaar ineens.
De lumbaalpunctie lijkt me minder erg dan weer in de mri :{ Terwijl ik eigenlijk eerst niet eens tegen de mri op zag.
pi_85738792
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die capsuls zijn erg ruim vergeleken met de mri scanner :P En daar leggen ze je hoofd niet vast. En gaan ze geen enorme herrie op je loslaten :P
dat dacht ik ook net :D ik mocht willen dat die mri zo ruim was, had een hoop claustrofobie gescheeld :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:14:07 #32
55709 Stereotomy
pi_85738795
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Balen Isa -O-

Steer 0-1 Wernbloom.
*O* :D

Helemaal vergeten, want geen TV uitzending. :|W Ik doe Radio 1 wel ff aan. :Y
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:15:49 #33
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85738848
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dank je :* Het mag van mij wel allemaal over zijn (qua onderzoeken dan, ben niet levensmoe *) )
Oef Isa, nog meer polonaise aan je lijf dus. Sterkte poppeke. :*
pi_85739399
Vervelend Isa, dat ze nog steeds niet echt een diagnose hebben kunnen stellen.
En helemaal vervelend dat je weer dat MRI-apparaat waar je zou benauwd van werd in moet.
Lumbaalpunctie is goed te doen, minder vervelend dat een slecht prikkende laboprante. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85739408
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik eet het zelfs als ontbijt, als we cc-salade overhebben. Maar als lunch kan natuurlijk ook hartstikke prima.

Viscuisine is een beetje slecht vind ik, omdat het ongetwijfeld rotzooi is. Die saus die erop zit. Maar ik vind het zalig! Beschouw het altijd als mijn culinaire zonde. :Y)
Zo eet ik af en toe Beef Chimichuri van de Knorr Wereldgerechten. Staat ook bol van de geur- en smaakstoffen, maar ik vind het zoooooooooo lekker! Echt een beetje fastfood-achtig comfortfood voor mij!
pi_85739454
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een keer door de mri geweest voor mijn rug destijds, maar dat vond ik helemaal niet eng. Zeker omdat de radioloog gewoon tegen me kon praten enzo. Maar ik ben een leek, ik weet niet of iedere mri-scanner hetzelfde is natuurlijk.

En wat dat betreft: ik gil het al de hele week uit omdat ik bang ben van een ienieminiemuisje, dus ik zal never nooit oordelen over wat eng is en wat niet. Het is maar net hoe je het zelf beleefd!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 18:46:11 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85739746
Ajax moet tegen Milan en Madrid :D _O-
pi_85739871
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef borisz het volgende:
Ja, leuke ploegjes. :')
veel zwaarder hadden we het niet kunnen treffen
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 18:55:11 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85740132
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Auxerre er ook bij :X. Hebben ook wat goeds rondlopen tegenwoordig.
pi_85740136
En Auxerre er ook nog bij. :)

Nou ja, in ieder geval blijft het allemaal goed op reisafstand.
Poef.....gone! ©golfer
pi_85740198
ik heb honger!

(eten is bijna klaar gelukkig :9)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 18:59:18 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85740303
De Duitse Twentsche ploeg loot Inter, Werder en Spurs. Mooie loting voor hun.
pi_85740317
Twente houdt het ook allemaal dicht bij huis met de Spurs, Bremen en Inter. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85740643
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oké op die manier ;) Ach, het kan wel veel slechter, en minder lekker ;)
pi_85740906
Mensen,

Mijn zelfgemaakte bbq-saus is heel lekker, maar erg heet! Beetje te veel chilipoeder ;)
Kan ik dat nog makkelijk bijwerken? Zonder dat ik er veel meer ketchup in moet doen?
pi_85741118
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef borisz het volgende:
Ross' reactie: gooood luck.

LieLie, je kan er een klein beetje suiker bijdoen, dat neemt het hete soms ook wat weg
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:27:11 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85741363
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Milan is allang geen Europese top meer, dus dat vind ik niet eens een bar slechte loting. Real uiteraard wel, maar ook wel een mooi affiche. Auxerre vind ik te zwaar om gunstig te zijn en te saai om mooi te zijn :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85741412
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef golfer het volgende:
Vervelend Isa, dat ze nog steeds niet echt een diagnose hebben kunnen stellen.
En helemaal vervelend dat je weer dat MRI-apparaat waar je zou benauwd van werd in moet.
Lumbaalpunctie is goed te doen, minder vervelend dat een slecht prikkende laboprante. :)
Oh, ik dacht dat een lumbaalpunctie heel pijnlijk is, maar ik heb geen ervaring. Fijn dus dat dat wel meevalt!
pi_85741498
Verschilt erg per patient en arts, Coldfeet. Dus ik zal wel zien.
pi_85741556
Ik verheug me nu al op de pizza van morgen :9
En het etentje van zaterdag :9
pi_85742024
:W hoipiepeloi.. drukke dag gehad, lekker moe nu dus :O
Heb ik nog iets gemist??
Lees dat Isa fijn weer wat onderzoeken moet ondergaan -O- Had nog wel een vraagje: wat is een lumbaalpunctie precies?? Waar doen ze dat?
pi_85742332
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
:W hoipiepeloi.. drukke dag gehad, lekker moe nu dus :O
Heb ik nog iets gemist??
Lees dat Isa fijn weer wat onderzoeken moet ondergaan -O- Had nog wel een vraagje: wat is een lumbaalpunctie precies?? Waar doen ze dat?
Bij een lumbaal punctie halen ze hersenvloeistof uit je rug. Klinkt een beetje raar, maar ook je ruggenmerg is er door omgeven, vandaar. In die hersenvloeistof gaan ze dan kijken of er aanwijzingen zijn voor een hersenaandoening. En aangezien plaatjes vaak wat duidelijker zijn:

pi_85742409
Isa, de suiker heeft wel wat geholpen!
Bleek ook nog dat ik vanmiddag de ingrediënten die bij de ketchup moesten heb afgemeten in een teaspoon, terwijl het een tablespoon moest zijn. Gelukkig heb ik daar de chili niet mee gedaan ;)

Heb wel een enorme bult bbq-saus voor twee pizza's :')
En het is ook niet echt bbq-weer.
pi_85742528
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Isa, de suiker heeft wel wat geholpen!
Bleek ook nog dat ik vanmiddag de ingrediënten die bij de ketchup moesten heb afgemeten in een teaspoon, terwijl het een tablespoon moest zijn. Gelukkig heb ik daar de chili niet mee gedaan ;)

Heb wel een enorme bult bbq-saus voor twee pizza's :')
En het is ook niet echt bbq-weer.
Dus het is nu minder pittig? Is ie verder goed gelukt? *O*
Hoe lang zal dat goed blijven denk je?
pi_85742627
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus het is nu minder pittig? Is ie verder goed gelukt? *O*
Hoe lang zal dat goed blijven denk je?
Ja, het wat minder heet nu! En hij is lekker!
Ik heb geen idee hoe lang het goed blijft, maar er zit ketchup in, appelazijn, worchestersaus, chilipoeder, suiker, paprikapoeder.
Allemaal dingen die op zichzelf ook lang goed blijven toch?
pi_85742991
@ Isa: ah in de rug dus :X ik had het er toevallig net nog over, dat lijkt me echt een verschrikking, naalden tussen je wervels :X
pi_85743340
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: ah in de rug dus :X ik had het er toevallig net nog over, dat lijkt me echt een verschrikking, naalden tussen je wervels :X
De 2 keer dat ik vanwege wat gesleutel aan mijn enkel/kuitbeen na een breuk onder het mes moest heb ik gevraagd om een plaatselijke verdoving via een ruggenmergprik. Daar voelde ik toen vrijwel niets van.
Poef.....gone! ©golfer
pi_85743641
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef golfer het volgende:

[..]

De 2 keer dat ik vanwege wat gesleutel aan mijn enkel/kuitbeen na een breuk onder het mes moest heb ik gevraagd om een plaatselijke verdoving via een ruggenmergprik. Daar voelde ik toen vrijwel niets van.
Het is ook waarschijnlijk meer het idee dan dat het echt pijn doet. Al had het meisje net op tv wel echt heel veel pijn maar dat was een beenmerg onderzoek, dat is toch ff wat anders..
Kweet niet, als ze me de keuze geven, spuit me dan maar gewoon helemaal plat. Ik ga anders waarschijnlijk uit mezelf wel :') ;)
pi_85743837
The Big Bang Theory is echt te grappig :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 20:38:09 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85744364
Eeuwig zonde van Emma Watson heeft gedaan.
Emma Watson's nieuw kapsel
:'(
pi_85744397
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het is ook waarschijnlijk meer het idee dan dat het echt pijn doet. Al had het meisje net op tv wel echt heel veel pijn maar dat was een beenmerg onderzoek, dat is toch ff wat anders..
Kweet niet, als ze me de keuze geven, spuit me dan maar gewoon helemaal plat. Ik ga anders waarschijnlijk uit mezelf wel :') ;)
Ik heb 2 x een ruggeprik gehad. De eerste keer deed het geen pijn, maar het kietelde enorm!
De tweede keer deed het echt wel pijn, maar ik kan er wel tegen als het maar even is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85744559
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond de ruggenprik destijds érg meevallen - en dan spuiten ze er zooi in, da's meestal toch pijnlijker dan het eruit zuigen? Zo'n beenmergpunctie moet wel erg zeer doen (en volgens mij verwarde ik die met een lumbaalpunctie).

LieLie, inderdaad :D
pi_85744736
Ik zou me maar niet te druk maken over die lumb punctie Isa, net wat je zegt : de ervaringen (zoals met alle onderzoeken) lopen totaal uiteen. En het helpt het al helemaal niet als je daar als 1 brok zenuwen ligt om wat er allemaal wel niet pijn kan gaan doen, maar dat weet jij als geen ander :*
pi_85744827
Ik moet nog aan het tekenen volgende week :o
pi_85744861
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef borisz het volgende:
Oh leuk, een jongenskoppie O+ Bij sommige vrouwen maakt dat extra vrouwelijk vind ik op de één of andere manier. Zie mia farrow.
Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd. Niet meer doen o|O :')
pi_85745118
Adopteer een FOK!er!

es ff kijke wie ik ga adopteren van jullie en waarom :Y)
pi_85745332
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Adopteer een FOK!er!

es ff kijke wie ik ga adopteren van jullie en waarom :Y)
Ik wil jou en Golfer wel adopteren. Jullie zijn opa en oma en die heb ik niet meer. Verder houdt Golfer van voetbal en ik mis het dat ik daar met mijn vader niet meer over kan praten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85745606
En dat was de laatste werkdag voor 4 weken ! hoi hoi *O*
Maandag overdragen aan de waarnemer.

Met een verbogen spijkertje heeft mn. AnneX het palletje vervangen :Y
Alleen spuugt hij nu - nog steeds - plissé papier uit.
Zou ik zo'n printerupdate kunnen gebruiken? of toch eerst maar vragen in DIG. ?

Isa, de vervolgonderzoeken zijn toch hopelijk om dingen uit te sluiten !
Een oogaandoening voorafgaand aan 1e fase ms is toch beiderzijds en als kijken door een horgordijn.
Dat is wat ik mij herinner van de theorie.
Twee keer meegemaakt: een vriendin, die al 20 jaar stabiel is zonder klachten.
En een jonge mevrouw met een giga waggelloop na zwangerschap en nee, het waren geen bekkenklachten.
Ik wilde het in sub zetten, alleen lijkt mij dat lastig lezen.

Even afwachten dan maar en veel sterkte ondertussen.
pi_85745610
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:

Ik wil jou en Golfer wel adopteren. Jullie zijn opa en oma en die heb ik niet meer. Verder houdt Golfer van voetbal en ik mis het dat ik daar met mijn vader niet meer over kan praten.
Ik ben echt niet oud genoeg om jouw vader, laat staan jouw Opa te zijn.
:')
Poef.....gone! ©golfer
pi_85745677
quote:
O+ prachtig vind ik het staan! Met lang haar is ze leuk, maar wat gewoontjes. Nu vind ik haar een bijzonder mooi gezichtje hebben zeg :Y
pi_85745701
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef AnneX het volgende:
En dat was de laatste werkdag voor 4 weken ! hoi hoi *O*
Maandag overdragen aan de waarnemer.

Met een verbogen spijkertje heeft mn. AnneX het palletje vervangen :Y
Alleen spuugt hij nu - nog steeds - plissé papier uit.
Zou ik zo'n printerupdate kunnen gebruiken? of toch eerst maar vragen in DIG. ?

Nieuwe printers heb je tegenwoordig al voor een paar tientjes. Misschien is dat een optie?
Poef.....gone! ©golfer
pi_85745799
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Nieuwe printers heb je tegenwoordig al voor een paar tientjes. Misschien is dat een optie?
Is tegenwoordig haast goedkoper een nieuwe te kopen ipv de patronen te vervangen :')
pi_85745847
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben echt niet oud genoeg om jouw vader, laat staan jouw Opa te zijn.
:')
Daar gaat het toch niet om? Volgens dat topic wil je een soort huisdier wat bij je past. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85745889
quote:

[..]

Let ook op de aanbiedingen van de Aldi enzo. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85745890
quote:

[..]

Nou , dit was ! een laserprinter als klein office model. Toen 500 euro.
Dat is wel netjes als de correspondentie de deur uitgaat plus relatief goedkoper in inktpatronen.

Aan de andere kant wel een overweging, want hij hoeft nog maar een paar jaar mee.
Ik neem het mee naar achter en overleg met de TD.
pi_85745898
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is tegenwoordig haast goedkoper een nieuwe te kopen ipv de patronen te vervangen :')
Mja :') Toch hebben we maar zo'n alles-kunner-laser-printer gekocht.
Want ik vind het zo bloedirritant als ik ineens niet kan printen omdat de inkt op is om de drie weken :X
pi_85745995
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

Want ik vind het zo bloedirritant als ik ineens niet kan printen omdat de inkt op is om de drie weken :X
Dat klinkt niet heel logisch ;')
Het was niet elke keer precies drie weken, maar wel snel :P
pi_85746135
Die presentator van de 555-actie kijkt steeds net een beetje te vrolijk :D
pi_85746199
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:

Mijn all-in-one printertje waarschuwt keurig als het inktniveau te laag dreigt te worden en dan heb ik nog meer dan genoeg tijd om een nieuw inktpatroon erin te jassen. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85746502
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Mijn all-in-one printertje waarschuwt keurig als het inktniveau te laag dreigt te worden en dan heb ik nog meer dan genoeg tijd om een nieuw inktpatroon erin te jassen. :)
Ja, maar dan moesten we dat weer bestellen bij Dell en het ging echt héél snel met de inkt. Want voor school en werk wordt er hier nogal wat geprint.

Ik ben heel gemakzuchtig wat techniek betreft :')
We hebben nu een externe harde schijf die automatisch backups maakt van dingen die ik opsla.
En kastje voor de digitale tv waar ook een harde schijf in zit zodat we heel makkelijk dingen kunnen opnemen en pauzeren.
pi_85746645
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:

Daar gaat het toch niet om? Volgens dat topic wil je een soort huisdier wat bij je past. ;)
Ik ben een erg giftige spin en B. is een serpent, dus weet wat je zegt. *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85746714
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef AnneX het volgende:

Nou , dit was ! een laserprinter als klein office model. Toen 500 euro.
Dat is wel netjes als de correspondentie de deur uitgaat plus relatief goedkoper in inktpatronen.

Aan de andere kant wel een overweging, want hij hoeft nog maar een paar jaar mee.
Ik neem het mee naar achter en overleg met de TD.
:D !

Lekker he Annezz we hebben bijijijijijijna ferkansie w/ w/
Krijg al volop mailtjes van mijn 2 collegadinnen, die net terug zijn van vakantie & die ik tijdens het werken de afgelopen 3 weken echt heb gemist. Maar nu zijn wij aan de beurt >:)
pi_85746862
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben een erg giftige spin en B. is een serpent, dus weet wat je zegt. *)
Och.
Volgens mij komt het goed als ik jullie goed voed en niks over Feyenoord zeg. Het zou een mooie kans zijn om van mijn arachnafobie af te komen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85746913
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D !

Lekker he Annezz we hebben bijijijijijijna ferkansie w/ w/
Krijg al volop mailtjes van mijn 2 collegadinnen, die net terug zijn van vakantie & die ik tijdens het werken de afgelopen 3 weken echt heb gemist. Maar nu zijn wij aan de beurt >:)
Met dit weer krijg ik ook vakantiekriebels. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85747004
M'n deeg! Het leeft! Het blijft maar rijzen :')
pi_85747024
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Oh! Tof!
Ruikt het ook zo lekker?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85747056
Jaa Bluexx : wannneer precies loggen jullie uit en weer in ?

Er lopen nog wat dingen om af te handelen vóor de vakantie zoals onze testamenten en instructie voor de executeur. Eindelijk geregeld dan.
En uitzoeken hoe ik de mobiele tel. doorschakel naar de waarnemer, want moet-ie dan aan het net blijven om te kunnen blijven doorschakelen?
Ben jij al uitgeshopt voor de vakantie: kleding - smeersel etc.

Ik wil nog een leuk dagboekschrift.
En ik wil graag mijn definitieve reisplannen ontvangen.
Hullie moeten nog een nachtje extra regelen ergens.
pi_85747057
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh! Tof!
Ruikt het ook zo lekker?
:Y Italiaans biergist hè! :9
pi_85747180
Hoi he :W SALT is echt een ubervette film :o Ze gaan waar nog nooit iemand gegaan is :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85747254
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa Bluexx : wannneer precies loggen jullie uit en weer in ?

Er lopen nog wat dingen om af te handelen vóor de vakantie zoals onze testamenten en instructie voor de executeur. Eindelijk geregeld dan.
En uitzoeken hoe ik de mobiele tel. doorschakel naar de waarnemer, want moet-ie dan aan het net blijven om te kunnen blijven doorschakelen?
Ben jij al uitgeshopt voor de vakantie: kleding - smeersel etc.

Ik wil nog een leuk dagboekschrift.
En ik wil graag mijn definitieve reisplannen ontvangen.
Hullie moeten nog een nachtje extra regelen ergens.
Volgens mij blijft het doorgeschakeld, omdat jouw nummer is doorgeschakeld. Denk ik.

En bij zo'n dump-boeken-winkel hebben ze soms blanco boeken, dan kan je alles opschrijven en inplakken.

Ik zou niet teveel shoppen. Als je de voorgeschreven medicijnen hebt, kan je daar ook smeersels krijgen. Zo heb ik in Frankrijk spul gekocht wat beter was dan Azaron.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85747313
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

:Y Italiaans biergist hè! :9
Ik geloof je.
Ik wist alleen niet dat ze in Italie bier maakten. :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85747396
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Ohhh hoe doe je dat??? Het lukt mij maar nooit om deeg te laten rijzen op een of andere manier :')
pi_85747400
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ prachtig vind ik het staan! Met lang haar is ze leuk, maar wat gewoontjes. Nu vind ik haar een bijzonder mooi gezichtje hebben zeg :Y
:o Nee -O- Echt niet. Dat lange haar staat gewoon veel leuker. Dit is een beetje een .....mwjah, hoe zal ik het nou eens subtiel brengen..... te mannelijk kapsel :{ Maar goed, ieder zijn smaak en als zij er blij mee is ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85747459
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohhh hoe doe je dat??? Het lukt mij maar nooit om deeg te laten rijzen op een of andere manier :')
Haha, zie m'n post in het pizza-topic ;)

Maar euhm, ik meng de bloem met de gist en zout en suiker en daarna met water.
Goed kneden en warm wegzetten met een natte doek.

De rest gaat vanzelf!
pi_85747516
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, zie m'n post in het pizza-topic ;)

Maar euhm, ik meng de bloem met de gist en zout en suiker en daarna met water.
Goed kneden en warm wegzetten met een natte doek.

De rest gaat vanzelf!
Dat doe ik ook altijd zo, maar het werkt hier gewoon niet :'(
pi_85747563
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Aardstralen :Y

Of het Italiaanse biergist
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:43:53 #97
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85747577
Onze oven is kaput, de man snijdt drie vingers open bij het tillen van de oven en terwijl hij in de elektronica gluurt mbv. een zaklamp, geeft ook die de geest.

Wij doen vanavond geen hersenchirurgie. w/
pi_85747649
Sun, met gewone gedroogde gist moet je trouwens de gist eerst in water doen met suiker, en laten borrelen en zo, en dan door de bloem doen.

Maar dat wist je waarschijnlijk wel ;)

De gist die ik nu uit Italië heb mag zo door de bloem.
pi_85747665
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
Onze oven is kaput, de man snijdt drie vingers open bij het tillen van de oven en terwijl hij in de elektronica gluurt mbv. een zaklamp, geeft ook die de geest.

Zund!
pi_85747828
quote:

Arme man! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85747919
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Bij een echte bakker kan je vaak wel gist kopen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85748036
Ik kom wel een keer pizzadeeg bij je maken Sun, kijken of het aan het klimaatverschil ligt :P
pi_85748257
quote:

haha vandaag ook de openhart operatie van het programma geskipp'd.
Dan maar fokken.

Gelukkig heb je nog HP pleisters.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:58:25 #104
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85748521
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

haha vandaag ook de openhart operatie van het programma geskipp'd.
Dan maar fokken.

Gelukkig heb je nog HP pleisters.
Die bliefte meneer niet. Hij heeft pleisters uit De Verbanddoos. Van die Hele Echte voor Erge Dingen!
Nu was het ook wel erg hoor, dus het is terecht. ;)

Eens zien of het het zekeringetje blijkt te zijn, dat zwart was. Morgen even een nieuwe kopen. Zou wel fijn zijn als het zo simpel was. Ik ben redelijk onthand zonder magnetron en oven.
pi_85748644
Heb het nieuwe boek van Ken Follet besteld als (verlaat) verjaardagscadeau voor meneer.
Eind september komt ie uit en hij gaat over de eerste wereldoorlog.
We hebben zijn beide boeken over de middeleeuwen ook gelezen, echt super ^O^
pi_85748725
Ik hoor het al, die operatie om mijn meniscus te frezen gaat ook niet door. :')
Je hebt hem toch wel de Harry Potter pleisters gegeven he? Want je hebt van de draken geleerd dat je anders hasske dood gaat! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85748831
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Heb het nieuwe boek van Ken Follet besteld als (verlaat) verjaardagscadeau voor meneer.
Boeken zijn leuk als cadeau!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85748939
Gefeliciteerd Steer! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85749065
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Boeken zijn leuk als cadeau!
Het is een beetje afgezaagd bij mijn meneer, en lastig omdat niemand weet wat ie allemaal al heeft :')

Maar dit is wel een hele mooie! 980 bladzijden ongeveer ;)
pi_85749254
Jij weet het en wat een lekkere dikke!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85749319
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Jij weet het en wat een lekkere dikke!
Ik kan het opzoeken ;) Heb geen idee wat hier allemaal staat en waar het allemaal over gaat (nouja, geschiedenis met name).
pi_85749356
:W apies doen!!

Oh en kwam er vandaag achter dat ik niet 3 maar 4 weken moet invallen :') Nahja, zit ik er wel lekker in zeg maar :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:13:30 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85749360
Whoehaha, wat een stunt van FC Utreg.
En wat een leedvermaak voor mij over dat Rotterdamse clubje dat alweer geen Europees voetbal speelt dit jaar. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85749420
Ik ben weer eens fijn een complottheorie aan het lezen van Hancock en Bauval. Niet dat ik alles geloof, maar nu weet ik weer wat de Katharen geloofden enzo. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85749459
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Steer! *O*
Is ie jarigjes? *O*

@ Annezz, ik hoef niks meer te shopperen, en ik smeersel al jaren met Neutral, gevoelig babyhuisje van me kannie tegen perfume...... ik heb iets op aanraden van Elf ooit gekocht toen we naar Aus gingen en dat ging goed, dus dat neem ik mee, er zit nog een restant in.

Wij loggen uit op 7 sept en liggen weer in op 16 sept w/

waar is die it. vlag als je hem nodig hebt
pi_85749513
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Ja :o Ik heb alleen de eerste gelezen. De tweede wil ik ook :9 En nu ben ik ook benieuwd naar die ander :o Eens kijken of ik mijn pa zo gek krijg die aan te schaffen O-)
pi_85749536
BTW moet nog ff op louis wedmere of zoiets kijken of het nog geldig is.

En Dudeman :o heb je hem wel op tijd afgebonden :o
Kus derop!
pi_85749551
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is ie jarigjes? *O*

@ Annezz, ik hoef niks meer te shopperen, en ik smeersel al jaren met Neutral, gevoelig babyhuisje van me kannie tegen perfume...... ik heb iets op aanraden van Elf ooit gekocht toen we naar Aus gingen en dat ging goed, dus dat neem ik mee, er zit nog een restant in.

Wij loggen uit op 7 sept en liggen weer in op 16 sept w/

waar is die it. vlag als je hem nodig hebt

Ze kluppie heeft gewonnen. Dik gewonnen. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_85749565
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :o Ik heb alleen de eerste gelezen. De tweede wil ik ook :9 En nu ben ik ook benieuwd naar die ander :o Eens kijken of ik mijn pa zo gek krijg die aan te schaffen O-)
Doen hoor, die tweede! Meer dan tweeduizend bladzijden over de middeleeuwen hebben ze in totaal, en dat is geen bladzijde teveel!
pi_85749612
Oh en de nieuwste heet 'Val der Titanen'.
Het gaat over vijf families tijdens de eerste wereldoorlog.
pi_85749657
Zo, trusten iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:21:15 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85749777
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:

Ze kluppie heeft gewonnen. Dik gewonnen. ;)
Nee hoor. Zijn kluppie heeft met 2-1 verloren, maar is wel door. Steer is namelijk voor retteketet AZ.
Poef.....gone! ©golfer
pi_85750098
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
:W apies doen!!

Oh en kwam er vandaag achter dat ik niet 3 maar 4 weken moet invallen :') Nahja, zit ik er wel lekker in zeg maar :P
pfft sterkte juf :*
pi_85750333
jeetje wat een water is er vanavond al gevallen zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85750438
Het was hier vandaag alleen droog toen ik naar de winkel ging volgens mij :')
pi_85750542
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef LieLie het volgende:
Het was hier vandaag alleen droog toen ik naar de winkel ging volgens mij :')
de poezen gingen net heel bezorgd om zich heen zitten kijken toen het echt heel hard ging en bleef regenen :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85750590
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

de poezen gingen net heel bezorgd om zich heen zitten kijken toen het echt heel hard ging en bleef regenen :D
Poezen zijn zo schattig met van die gezichtsuitdrukkingen O+
pi_85750623
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Poezen zijn zo schattig met van die gezichtsuitdrukkingen O+
ja he? En die zwarte houdt echt van regen, die wil altijd in de regen zitten :') maar dit ging zelfs hem te ver :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85751551
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:

ja he? En die zwarte houdt echt van regen, die wil altijd in de regen zitten :') maar dit ging zelfs hem te ver :D
Awww O+ O+
pi_85752129
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
jeetje wat een water is er vanavond al gevallen zeg!
Echt? Ik heb het helemaal niet in de gaten gehouden.
pi_85752262
anders gooi je nog even een glas kapot op de houten vloer :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:12:19 #132
55709 Stereotomy
pi_85752311
quote:
Dance for me monkey boy *O*
pi_85753445
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kon niet anders dan t opmerken, t ging enorm tekeer :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85753474
tijd voor bed trouwens, :z

:W trusten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85753480
Die Wibi Soerdinges is echt zo weird 8)7
pi_85753501
Groeten aan de apen Elf ;) :W
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:40:41 #137
55709 Stereotomy
pi_85753536
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Die handschoenen he :X

En ook die fascinatie met Disney. 't is echt een Michael Jackson. 8)7
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:44:50 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85753731
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:

Neem nog een glaasje champagne. :P
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:48:08 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85753901
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi he :W SALT is echt een ubervette film :o Ze gaan waar nog nooit iemand gegaan is :9
Ik heb hem net 'binnengehengeld' binnenkort dus maar eens bekijken. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_85754175
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die handschoenen he :X

En ook die fascinatie met Disney. 't is echt een Michael Jackson. 8)7
Hij is ook verslingerd aan computerspelletjes :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 23:55:36 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85754216
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest lachen toen eindelijk het geloof ter sprake kwam. _O-. En dan later de reactie van Peter R _O-.
pi_85754247
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

Hij is ook verslingerd aan computerspelletjes :Y
En MM >:O
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:56:49 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85754266
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef borisz het volgende:

Ik moest lachen toen eindelijk het geloof ter sprake kwam. _O-. En dan later de reactie van Peter R _O-.
Die opmerking van Peter Rudolf was wel erg raak en daarna zat Wacko Wibi met z'n mond vol tanden. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85754281
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En MM >:O
MM?
pi_85754304
Micky Mouse :Y) oO<
pi_85754320
Tijd om te slapen hier :W
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:59:38 #147
55709 Stereotomy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:59:53 #148
55709 Stereotomy
pi_85754380
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om te slapen hier :W
:Z ze en tot morgen :)
pi_85754492
:W
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:02:27 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85754494
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
BTW moet nog ff op louis wedmere of zoiets kijken of het nog geldig is.

En Dudeman :o heb je hem wel op tijd afgebonden :o
Kus derop!
Ja hoor, hij ligt gekneveld op bed. ~O>

Wij hebben net TV gekeken (voor ons best een bijzonderheid). Eerst Jort Kelder (leuk!), toen Knevel en Die Ander. Dat was hilarisch! Al die verveelde bejaarden in beeld (ingehuurd, weet ik toevallig. Zitten morgenavond bij Opgelicht of de Rijdende Rechter), Wibi S. die door Peter R. wordt gediagnostiseerd met 'heus niet zo'n erge kwaal' (Wibi is tijdelijk doof geweest) en Frits Wester die met de minuut pafferiger en hartfaliger wordt. En een weerman die als enige níet getypecast leek voor de komedie, en dus ook louter op onbegrijpelike blikken kon rekenen. Peter R. keek alsof hij het maar onbegrijpelijk vond dat de weerman de dader van de Pakistaanse overstromingen nog niet had opgespoord. - Peter R. trouwens, die de gehoorkwaal van Wibi dus maar aanstellerij vond, maar wel zijn nacht in de cel in Australië benoemde als traumatisch en onvoorstelbaar wreed (hij moest zijn riem afdoen).

TV kijken is veel leuker dan we ons herinnerden.
Morgen weer. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 27-08-2010 00:10:42 (worst spelfout EVER!!) ]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:04:51 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85754625
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:

Ja hoor, hij licht gekneveld op bed. ~O>

TV kijken is veel leuker dan we ons herinnerden.

Licht(....)
Dat is in het kader van Knevel en die ander wel weer erg toepasselijk. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:06:10 #152
55709 Stereotomy
pi_85754682
Ik vind die ander een eng gezicht hebben.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:06:56 #153
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85754713
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Die opmerking van Peter Rudolf was wel erg raak en daarna zat Wacko Wibi met z'n mond vol tanden. ;)
Absoluut. Peter R. is zó arrogant, dat hij gewoon alles durft te zeggen. Ik vind 'm verschrikkelijk, maar hier kudo's voor.
Klopte wel wat hij zei! :D
pi_85754737
Steer had je me nou wel of niet gezien? :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:07:37 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85754742
Aflevering van Forbrydelsen er even doorheen jassen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:10:11 #156
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85754840
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Licht(....)
Dat is in het kader van Knevel en die ander wel weer erg toepasselijk. _O-
Oh wat erg! Kwam vast door god. :o _O_
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:11:41 #157
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85754908
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind die ander een eng gezicht hebben.
Ja. Al lijkt hij ergens op Susan Visser, die weer heel mooi is. Weird. :?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:14:59 #158
55709 Stereotomy
pi_85755056
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer had je me nou wel of niet gezien? :P
pi_85755073
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
volgens mij klopt dat wel ja :D _O-
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:15:42 #160
55709 Stereotomy
pi_85755075
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja. Al lijkt hij ergens op Susan Visser, die weer heel mooi is. Weird. :?
Hmm, Susan Visser :9

Misschien werkt zo'n hoofd alleen bij vrouwen. w/
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:16:13 #161
55709 Stereotomy
pi_85755099
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

volgens mij klopt dat wel ja :D _O-
:P

Ik zat recht tegenover jouw vak op het business terras. :)
pi_85755145
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:P

Ik zat recht tegenover jouw vak op het business terras. :)
jij wel hoor :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:19:16 #163
55709 Stereotomy
pi_85755229
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

jij wel hoor :P
Ik denk ik herhaal dat nog maar een paar keer :P :@

Naja goed, erg dankbaar natuurlijk dat die vriend me meeplukt, erg leuke avond gehad, leuk om mee te maken.

Beste van de avond is echter wel dat AZ doorgaat. 8-)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:26:10 #164
55709 Stereotomy
pi_85755506
Voel me een beetje rusteloos vanavond, nog in spanning door tentamen van vanmiddag die of erg mee of ontzettend tegen gaat vallen. Raar, want de uitslag staat nu toch al vast, als het goed is.

Beter vooruitkijken. :)

En ananassen uitzoeken voor dit weekend :?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:26:14 #165
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85755511
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hmm, Susan Visser :9

Misschien werkt zo'n hoofd alleen bij vrouwen. w/
Zo'n hoofd werkt inderdaad alleen met tieten.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:28:42 #166
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85755598
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Voel me een beetje rusteloos vanavond, nog in spanning door tentamen van vanmiddag die of erg mee of ontzettend tegen gaat vallen. Raar, want de uitslag staat nu toch al vast, als het goed is.

Beter vooruitkijken. :)

En ananassen uitzoeken voor dit weekend :?
De uitslag staat inderdaad al vast. Les jeux sont faits.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt steer, over je resultaat.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:08:05 #167
55709 Stereotomy
pi_85756976
Toch grappig, m'n huisgenoot en z'n vriendinnetje.

- Eerst geluid van computerspelletjes
- Dan stilte
- Kwartier keihard gekreun
- Weer stilte
- Wederom computerspelletjes :?

Paar keer in de week. Hoezo computer spelletjes en te weinig beweging. :7 .
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:10:48 #168
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85757060
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Toch grappig, m'n huisgenoot en z'n vriendinnetje.

- Eerst geluid van computerspelletjes
- Dan stilte
- Kwartier keihard gekreun
- Weer stilte
- Wederom computerspelletjes :?

Paar keer in de week. Hoezo computer spelletjes en te weinig beweging. :7 .
Lijkt ons huishouden wel. O+ Wat is er mis mee? Life goes by, steer. ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:12:55 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85757124
Iets zegt mij dat ik weer te veel voetbal heb gekeken deze week :+. Zal vanzelf wel over gaan.
Of niet :P

Over computerspelletjes gesproken. Heb de nieuwe worms gedownload. Weer in 2D :P. Ouderwets leuk :Y.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:14:34 #170
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85757163
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:12 schreef borisz het volgende:
Iets zegt mij dat ik weer te veel voetbal heb gekeken deze week :+. Zal vanzelf wel over gaan.
Of niet :P
Als je nog om je heen kan kijken zonder buiten spel te zien, valt het vast wel mee. ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:18:27 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85757267
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

Als je nog om je heen kan kijken zonder buiten spel te zien, valt het vast wel mee. ;)
Het is gewoon iedere dag raak. :P. Als het spelletje niet wordt uitgezonden kijk ik wel naar de Snor(Johan Derksen) en co. Niets anders op de buis en toch wel belangrijke Europese duels zorgen ervoor dat ik kijk :P.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:19:43 #172
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85757294
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Het is gewoon iedere dag raak. :P. Als het spelletje niet wordt uitgezonden kijk ik wel naar de Snor(Johan Derksen) en co. Niets anders op de buis en toch wel belangrijke Europese duels zorgen ervoor dat ik kijk :P.
Volgens mij moet jij ter compensatie maar even aan de korfbal of zo. o|O
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:33:17 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85757585
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij ter compensatie maar even aan de korfbal of zo. o|O
Zaterdag begint het fietsen in Spanje :P. Sport is de belangrijkste bijzaak op deze aardkloot ;).

Eerst eens kijken of Zarathoestra nog wat te vertellen heeft en dan slapen :W.
pi_85759378
weer thuis :W
veel gewerkt, soms wat langdradig en stomme hangjongeren in Den Haag die stoer moeten doen, verder was het best leuk. Paard van Troje nog lekker gedanst, 3 danseressen thuisgebracht en nu weer in mn eigen bedje. kan niet meer lopen...

11.30u gaat de wekker en dan ga ik lunchen in Rijswijk!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85759763
Goeiemorgen, vast veel plezier bij je lunch straks FF!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:22:17 #176
55709 Stereotomy
pi_85760422
hallo circardiaans ritme'tje :{ Wakker geworden zonder alarm.

Moggel DE :W
pi_85760435
LieLie, ik vond een recept voor iets dat je kan vergelijken met barbecuesaus en dat is 2 weken houdbaar in de koelkast. Dus het kan nog wel even, je overdaad aan saus :Y

AnneX, een dubbelzijdige papillitis komt nauwelijks voor ;) Eenzijdig is het meestal en dat blijkt dus al voldoende te zijn om te starten met ms medicatie als andere aandoeningen zijn uitgesloten.

Dude, je zou columns over de tv moeten schrijven :') Lekker frisse blik zonder dat je ook maar iemand echt serieus neemt. Die mensen op de tv nemen zichzelf in ieder geval veel te serieus :D

Goeiemorgen DE!

Ik was na mijn laatste post op fok gisteravond gaan lezen (oa in Ainsley's kookboek, daar ga ik vast veel uit klaarmaken) en toen in slaap gevallen. Doodop word ik tegenwoordig van van alles. Maar dan wel weer om 7 uur uit bed :')
pi_85760443
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef Stereotomy het volgende:

Moggel DE :W
lol :W

Ik geloof dat we geen ritmestoornis meer hebben, Steer :7
pi_85760484
Wij dachten dat we hier in een verzorgingsstaat leven, maar in Cuba kunnen ze er ook wat van zeg :D Daar wordt nu de gratis verstrekking (is dat dubbel op?) van 4 pakjes sigaretten per maand aan 54+'ers stop gezet :D Ook de gesubsidieerde huwelijksreizen en vakanties worden niet meer gedaan, och jee.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:33:32 #180
55709 Stereotomy
pi_85760553
Moggel Isa :W

pi_85760597
Maar wat zal ik nu eens gaan doen :o
pi_85760599
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Wij dachten dat we hier in een verzorgingsstaat leven, maar in Cuba kunnen ze er ook wat van zeg :D Daar wordt nu de gratis verstrekking (is dat dubbel op?) van 4 pakjes sigaretten per maand aan 54+'ers stop gezet :D Ook de gesubsidieerde huwelijksreizen en vakanties worden niet meer gedaan, och jee.
Zo sneu voor ze :+

Isa, wat balen van die prik en van de MRI :X Wel fijn dat je geen spons-achtige brein substantie had :+ Weten we ook weer dat je geen Creutzfeldt Jacob hebt :+
Willen ze bij jou nu ook gaan beginnen met de MS medicatie?

Hier gisteravond echt ziek thuis gekomen van een avondje met een paar vriendinnen. En met z'n vieren 1/2liter wijn gehad (klein kannetje) bij het eten, dus dat kan het niet zijn :?
Vandaag stuk beter, alleen flink dikke keel. En eten heb ik nog maar niet geprobeerd, moet voor twee jongetjes zorgen.

En vanmorgen de eerste echte volzin van Leander :o Het plenst hier en Leander werd wakker en zei:
Mama, hoo' je dat? Het wegent buiten!
pi_85760660
Wat goed van Leander en hoe oer Hollandsch om iets over het weer te zeggen *O*

Weet je toevallig ook of die vriendinnen zich ook een beetje ziekjes voelden? Misschien was het het eten wel, ik zou niet zo snel denken dat het dat ene glaasje wijn is geweest :P

En ze begon wel over medicijnen ja, maar ze wilde toch liever meer onderzoek doen. Ik ook. Alleen dan wel graag non-invasief onderzoek, zoals bijv. het kijken in een kristallen bol of zo :{
pi_85760825
Ik ben er weer :W
Half uur erover gedaan om de pc op te starten :')
pi_85760842
Je pc! Je levenslijn, help! Wat is er mis mee?
pi_85760851
Mogguh *O*

* PdeHoog stuitert weer ff door de SC
De weegschaal was lief vanmorgen :7

"We're going down, down, down" *O*
pi_85760927
Een kristallen bol met zo'n morsige waarzegger isa O+
pi_85760939
Yeah Pee, ik blijf steken maar ga niet meer omhoog *O* Stabiliseren 2.0

al een maand nu maar ja :P
pi_85760978
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:56 schreef Bluezz het volgende:
Yeah Pee, ik blijf steken maar ga niet meer omhoog *O* Stabiliseren 2.0

al een maand nu maar ja :P
Stabiliseren is goed *O* Ik ga mijn weddenschap winnen :D Ik zat vanmorgen voor het eerst ONDER de 140. Da's echt heeeeeeeel lang geleden dat ik dat op de weegschaal gezien heb :o Vier jaar geleden bleef ik hangen op de 135 tijdens een afval-actie. Daar gaan we dit keer natuurlijk gewoon vet onderkomen ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:59:53 #190
55709 Stereotomy
pi_85761002
Haha, door die barrieres breken is wel leuk ja. :P
pi_85761027
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef PdeHoog het volgende:

Stabiliseren is goed *O* Ik ga mijn weddenschap winnen :D Ik zat vanmorgen voor het eerst ONDER de 140. Da's echt heeeeeeeel lang geleden dat ik dat op de weegschaal gezien heb :o Vier jaar geleden bleef ik hangen op de 135 tijdens een afval-actie. Daar gaan we dit keer natuurlijk gewoon vet slank onderkomen ;)
O-)

Gaat lekker, P! *O* Hoe doe je dat dan op feestjes, als er bijv ik zeg maar heel veel lekker eten wordt geserveerd? :+
pi_85761030
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, wat loop jij ineens occult te doen met je levenslijnen en kristallen bollen _O-

We hebben niet echt andere betrouwbare diagnostische middelen dan in iemand kijken hè? -O-
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:02:47 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_85761058
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh *O*

* PdeHoog stuitert weer ff door de SC
De weegschaal was lief vanmorgen :7

"We're going down, down, down" *O*
mijn weegschaal liegt.
er zou een kilo bij gekomen zijn, en het vet percentage is niet gewijzigd.
en dat terwijl mijn broeken nu van mijn kont zakken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:05:30 #194
55709 Stereotomy
pi_85761113
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef z80 het volgende:

[..]

mijn weegschaal liegt.
Verkapt kijk mij eens veel spier (en/of water) hebben-post :P
pi_85761118
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-)
_O-
quote:
Gaat lekker, P! *O* Hoe doe je dat dan op feestjes, als er bijv ik zeg maar heel veel lekker eten wordt geserveerd? :+
Gewoon eten :P Dacht jij dat ik me dat lekkere eten laat ontzeggen :o _O- en de dagen erna een beetje uitkijken ;)

Maar ik heb inmiddels wel geleerd dat, als ik eenmaal door een grens gebroken ben, zo'n grens redelijk stabiel blijft na een paar dagen. Ik kan wat schommelen: als ik bijv. Bami haal hier bij de chinees dan weet ik dat mijn gewicht de dagen erna iets omhooggaat. Kwestie van compenseren door bepaalde dingen weg te laten de dagen erna :) Bij feestjes gaat dat idem dito werken.....en bepaalde dingen gewoon niet nemen O-) Chocolade-gebak en zo :D
pi_85761128
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:22 schreef Stereotomy het volgende:

Watte?
pi_85761132
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:01 schreef freecell het volgende:
Zeg, wat loop jij ineens occult te doen met je levenslijnen en kristallen bollen _O-

We hebben niet echt andere betrouwbare diagnostische middelen dan in iemand kijken hè? -O-
Met levenslijn bedoel ik contact met ons :P

En mijn nichtje vertelde me gisteren dat ze naar Derek Ogilvie is geweest en ze was ontzettend enthousiast en ik ben maar snel over iets anders begonnen zodat ik niet hoefde te liegen of enthousiast mee hoefde te doen :') Ik vond het iets te hard en onfatsoenlijk om d'r te vertellen hoe ongelofelijk nep en oplichting ik dat allemaal vind.

En mri is ontzettend non-invasief natuurlijk 8-) alleen psychisch erg doordringend :')
pi_85761137
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef z80 het volgende:

[..]

mijn weegschaal liegt.
Doe eens een meetlint om je buik dan :P
pi_85761153
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Werkpc he :D
Wilde flash installeren :')
Heb ik maar afgebroken :P
pi_85761168
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef Bluezz het volgende:

Werkpc he :D
Wilde flash installeren :')
Heb ik maar afgebroken :P
:D je veroorzaakte het dus zelf whehehe.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:08:25 #201
55709 Stereotomy
pi_85761180
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Watte?
Wilde uitslapen maar werd op zelfde moment in de ochtend wakker. ;)
pi_85761200
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:

Precies! Dat heb ik dus ook >:)
Je weegschaal weet niet dat je een latje wordt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 27-08-2010 09:16:10 ]
pi_85761227
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef Stereotomy het volgende:

Wilde uitslapen maar werd op zelfde moment in de ochtend wakker. ;)
Woeiiiii dat heb ik ook, altijd :D Half 7 meestal... hoelaat ik ook naar bed ga en hoe goed of slecht ik ook slaap, dus dat heeft ook een naam O+
pi_85761248
Oew Derek Ogilvie... ik heb een verschrikkelijke hekel aan die man. Alleen ik geloof niet dat hij echt helemaal nep is -O-
Hij kan wel dingen, maar ik denk niet dat dat positief is zeg maar.
pi_85761283
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
Oew Derek Ogilvie... ik heb een verschrikkelijke hekel aan die man. Alleen ik geloof niet dat hij echt helemaal nep is -O-
Hij kan wel dingen, maar ik denk niet dat dat positief is zeg maar.
Ja, hij is heel erg goed in het voorbereiden van zijn shows, mensen om de tuin leiden en lichaamstaal en subtiele aanwijzingen lezen :Y Ook knap.
pi_85761314
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hij is heel erg goed in het voorbereiden van zijn shows, mensen om de tuin leiden en lichaamstaal en subtiele aanwijzingen lezen :Y Ook knap.
Kan ook inderdaad :+ Ik weet het bij hem niet zeker, maar one way of the other, ik vind het niet goed wat hij doet ;)
pi_85761337
Zijn we het daar tenminste over eens *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85761360
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we het daar tenminste over eens *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Ja, das lastig dan :+

Ik twijfel een beetje over ontbijten of niet :P Koffie gaat goed :+
pi_85761377
Het is niet alleen niet goed, het is eng -O-
pi_85761396
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Het is niet alleen niet goed, het is eng -O-
ook :P
Zelfs TARA vindt hem eng!
pi_85761434
[insert quote van Bluezz] Ja, ik vind het ook best eng -O- Ze was jaren geleden ook al zo'n fan van Jomanda en wilde zelfs mijn moeder meeslepen opdat ze daarna weer fris en fruitig kon bergklimmen en skien. Of zo :{

(ik kan niet meer citeren en editten :') is foetsie!)
pi_85761468
Ik heb genoeg te doen hier en ik zit alleen maar achter fok :o Ernstig huishoudontwijkend gedrag!
pi_85761498
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb genoeg te doen hier en ik zit alleen maar achter fok :o Ernstig huishoudontwijkend gedrag!
Lekker he O+
pi_85761593
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:23 schreef Isabeau het volgende:
idem, maar Leander zit heerlijk rustig en Florian slaapt. En die momenten pak ik : Ik ga wel weer aan de slag als ze allebei wakker zijn :+ Ze vinden niks leuker dan kijken en helpen, 3 mensen blij én er gebeurt wat in huis :P
pi_85761657
[quote P] en nu ben ik nog op stumbleupon gaan rondkijken ook :@

Eergisteren echt dubbel gelegen om een site via stumbleupon :D Jongen gaat 2 weken naar Europa om rond te trekken en brengt daarvan vriendin uitgebreid op de hoogte. Avond voor vertrek neemt hij nog afscheid en zegt iets als 'tot over 2 weken'.

Vervolgens gaat er iets mis met de geheugenopslag bij vriendinnetje, of ze kan niet luisteren of ze was too self absorbed. Anyway, ze vergeet het dus, en de e-mailstroom begint :D Steeeeeds pissiger en pissiger tot ze uiteindelijk de relatie verbreekt, hem dronken mailt dat ze een ander ge****t heeft, hem even uitlegtw at er allemaal mis met hem en zijn vrienden was etc etc. Dan mailt ze hem dat ze zijn spullen gaat afleveren bij zijn moeder (die haar duidelijk op de hoogte brengt van de "oh ja!" vakantie van zoonlief).

Het volgende mailtje is een paniekmailtje gillend dat hij geen enkele andere mail van haar moet openen als hij van haar houdt :') Yeah right. Psychogirl.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:38:26 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_85761843
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

net even gedaan. (voor de eerste keer)
SPOILER
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:45:34 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85762020
:O goedemorgen. Alweer bijna 2 uur aan het werk, tijd vliegt als je weer eens verhuisd bent :P Wel mijn eigen kamer terug, dus relaxed muziekje aan ^O^
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85762104
Wat is stumble upon :?

Zet : over een maandje weer meten *O*
pi_85762202
Goedemorgen :W Ik leef ook nog. Moet zo naar de tandarts :{

Introdag was wel geinig. Kennen jullie die mop van die hele klas die dacht dat ze een week lang gingen kamperen in de Biesbosch? Nou die hebben per ongeluk de brief van twee jaar terug gekregen en gaan gewoon een weekje Rotterdam doen :') Goed begin zeg maar!

Oh en ik heb ook al vrienden gemaakt O+ Het is een beetje middelbare school all over again :')
pi_85762253
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef Bluezz het volgende:

Een grappige site die je naar dingen brengt waar je anders noooooit komt. Je geeft je interesses aan en op basis daarvan kan je "stumblen". Kom je gewoon geinige dingen tegen, daar haalt Isa dr meeste leuke plaatjes vandaan die ze hier post geloof ik :P
pi_85762264
De fietsende cardiologen zijn over de helft... onze cardioloog heeft 2 lekke banden :')

quote:
Cardiologen fietsen voor de Hartstichting
RKZ-cardioloog Maarten Koole doet verslag

Over de helft
Vandaag zijn er weer een paar nieuwe mijlpalen bereikt: we
zijn zowel in tijd als in kilometers over de helft. Ruim 1000
van de 1700 kilometers zijn afgelegd. Eerst een kort
toespraakje van Koos, onze teamleider. Gisteren ging het te
hard volgens de ploegleider: doel is niet wie het hardst
fietst maar om als geheel veilig in Stockholm aan te komen.
Daarna het startschot en direct nestelde ik mij al aan de
kop. Er stond wederom een harde wind die met vlagen
over de Deense heuvels en korenvelden joeg en zijn uiterste
best deed om ons met onze lichte fietsen de berm in te
blazen. Erg vermoeiend: je kan geen moment je stuur
loslaten.
Kort na de start moest ik mijn koppositie noodgedwongen
prijsgeven wegens een lekke band. Binnen enkele minuten zat er een nieuw achterwiel onder de fiets
en werd ik door de ploegenwagen terug naar het peloton gebracht.
Even aanzetten in de eerste bocht om weer terug voorin te komen werd onmiddellijk afgestraft door
een luide knal. Een klapband, Koos kon het rubber in de wagen nog ruiken. Wederom snel weer een
nieuw wiel en de rest van de dag maar achter het peloton gehangen. Er mocht toch niet gekoerst
worden. Er heerst een strikte orde in het peloton. De besten zitten voor en achterin, de iets
minderen in de buik van het peloton.
Na 140 kilometer werd de lunch geserveerd op de parkeerplaats van de plaatselijke jachthaven met
op de achtergrond het kasteel waar Shakespeare zijn Hamlet situeerde. Vervolgens de oversteek
naar Zweden en werden de laatste kilometers naar het hotel weggetrapt. Totale afstand vandaag 244
kilometer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:54:34 #222
55709 Stereotomy
pi_85762270
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[quote P]
Het volgende mailtje is een paniekmailtje gillend dat hij geen enkele andere mail van haar moet openen als hij van haar houdt :') Yeah right. Psychogirl.
Oeh, manipulatief :9 doet mijn moeder ook altijd :+
pi_85762300
* Bluezz surft ook even naar stumble upon :)
pi_85762311
quote:

Een website die je naar de mooiste plekjes op het internet brengt O+ Ik ben nu een heel mooi filmpje van twee motorrijders aan het kijken O+ (en ik hou niet eens van motoren, ken je na gaan)
(en wie nieuwsgierig is wat ik dan wel niet kijk: http://www.stumbleupon.com/su/3RO0Mh/vimeo.com/13365926 (geen idee of dat zo werkt op je eigen pc))

Moet wel grappig voor je zijn, Aure :D En was het per ongeluk de brief van 2 jaar terug of expres? :P
pi_85762317
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:

Oeh, manipulatief :9 doet mijn moeder ook altijd :+
De mijne ook, maar ook met nog meer drama met alle body language die erbij hoort & vooral in het aanzicht des anderen :P
pi_85762420
Ach Isa, dat klinkt dan minder.
Ik ga er niet op goochelen. En jij ook niet ( meer) .

Sterkte ondertussen.

Gut Aure, je zou bijna - bijna - gaan twijfelen over de school en voortaan alle correspondentie checken.
Maakt mij zo onzeker als zoiets gebeurt.
En hurray voor de start of something different.

Dan ga ik nu de keukenschriften raadplegen voor boodschappenlijstjes...
pi_85762460
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet wel grappig voor je zijn, Aure :D En was het per ongeluk de brief van 2 jaar terug of expres? :P
Per ongeluk :P Die dude snapte er zelf ook niks van hoe dat kon gebeuren :D
pi_85762476
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef Aure het volgende:

Nou ja, jij in ieder geval blij dat je met dit weer niet in de Biesbos hoeft te vertoeven *)
Leuke jaargenoten dus?
pi_85762568
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Isabeau het volgende:

Een website die je naar de mooiste plekjes op het internet brengt O+ Ik ben nu een heel mooi filmpje van twee motorrijders aan het kijken O+ (en ik hou niet eens van motoren, ken je na gaan)
(en wie nieuwsgierig is wat ik dan wel niet kijk: http://www.stumbleupon.com/su/3RO0Mh/vimeo.com/13365926 (geen idee of dat zo werkt op je eigen pc))

Hij doet het *O* heb geen geluid op het werk op de pc maar toch, wat eng op die richel :o
pi_85762572
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef Aure het volgende:

:D
pi_85762580
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, jij in ieder geval blij dat je met dit weer niet in de Biesbos hoeft te vertoeven *)
Leuke jaargenoten dus?
Ja ik denk het. Maar ik heb nog niet iedereen gesproken. En veeeeel meiden in de klas... Echt iets van 40 ofzo. En 8 jongens :')
pi_85762595
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Bluezz het volgende:
Hij doet het *O* heb geen geluid op het werk op de pc maar toch, wat eng op die richel :o
He, jammer want de muziek droeg voor mij echt heel erg bij aan de sfeer O+
En ik hou dus niet van motoren huh. Maar wel van stumbleupon *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:10:42 #233
55709 Stereotomy
pi_85762709
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik denk het. Maar ik heb nog niet iedereen gesproken. En veeeeel meiden in de klas... Echt iets van 40 ofzo. En 8 jongens :')
Arme 8 jongens 1x in de maand :')
pi_85762715
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Aure het volgende:

[..]

40 meiden :o Mogen Steer en ik niet een keer mee naar een schoolfeest of zo? O-)
pi_85762731
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Arme 8 jongens 1x in de maand :')
_O- _O- _O-
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:15:44 #236
55709 Stereotomy
pi_85762847
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

40 meiden :o Mogen Steer en ik niet een keer mee naar een schoolfeest of zo? O-)
Ik ben niet zo van de creabea's :P
pi_85762923
Goedemorgen
Bijlezen op de iPhone is niet echt fijn
De musical gisteren was erg leuk
Nu weer naar Flinstering om te lunchen
FF jij ging vandaag toch ook lunchen? Veel plezier!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:19:58 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_85762939
quote:

zal niet heel veel nut hebben.
veel minder zal het niet worden.
pi_85763004
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de creabea's :P
Dan ga ik wel alleen :7
pi_85763093
Bwèèèh, ik ben grieperig aan het worden :o hopelijk blijft het bij een verkoudheid!

En het gaat ineens veel slechter met mijn opa ;( Hij zit nu zwaar aan de morfine, maar hij blijft ook vrij somber. Waarschijnlijk binnenkort naar een hospice.
pi_85763267
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bwèèèh, ik ben grieperig aan het worden :o hopelijk blijft het bij een verkoudheid!

En het gaat ineens veel slechter met mijn opa ;( Hij zit nu zwaar aan de morfine, maar hij blijft ook vrij somber. Waarschijnlijk binnenkort naar een hospice.
Jeetje, het kan dan ook ineens flink verslechteren he? Mijn moeder zit ook aan een hoge dosis morfinepleisters.... hierna volgt een pomp of zo.... ook maar afwachten.
pi_85763323
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Niet ziek worden jij }:|

Enneh...sterkte met je opa :*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:40:17 #243
55709 Stereotomy
pi_85763447
CF :*
pi_85763456
Is hij nu pijnvrij dan, CF? Dat is ook wat waard, toch. Maar idd wat Bluezz zegt, het is afwachten. Sterkte er mee hoor :*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:41:50 #245
55709 Stereotomy
pi_85763495
Take me out
RTL 5
Datingshow

waarin één single man in een vurige liefdesarena tegenover dertig aantrekkelijke en beschikbare dames staat. Het doel van de single guy is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien, zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven ladies zijn date kan kiezen. De dames hebben de mogelijkheid om tussentijds af te haken.

Terug
Datum:
27 augustus 2010
Uitzendtijd:
19:55 - 20:25 uur
pi_85763529
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Take me out
RTL 5
Datingshow

waarin één single man in een vurige liefdesarena tegenover dertig aantrekkelijke en beschikbare dames staat. Het doel van de single guy is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien, zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven ladies zijn date kan kiezen. De dames hebben de mogelijkheid om tussentijds af te haken.

Terug
Datum:
27 augustus 2010
Uitzendtijd:
Ja, geen tv dus he :P
pi_85763535
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:35 schreef PdeHoog het volgende:

Niet ziek worden jij }:|

Dat }:|
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:44:42 #248
55709 Stereotomy
pi_85763570

_O- _O-
pi_85763595
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Is hij nu pijnvrij dan, CF? Dat is ook wat waard, toch. Maar idd wat Bluezz zegt, het is afwachten. Sterkte er mee hoor :*
Nee, de dosering is nog niet hoog genoeg. En ik weet het hoor, het is gewoon afwachten en er is weinig wat de dkters eraan kunnen doen, laat staan dat wij wat kunnen bijdragen. Maar ik ben er gewoon een beetje triestig van, 'k ben dol op mijn opa en ik ben ook gewoon een beetje bang dat hij overlijdt als we op reis zijn. Misschien klinkt dat egoïstisch, maar ik zou gewoon heel graag bij de begrafenis zijn - terwijl ik ook wel weer zo realistisch ben dat ik weet dat thuisblijven geen optie is.
pi_85763612
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
Hihihi :D
pi_85763753
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef ColdFeet het volgende:

Nee, de dosering is nog niet hoog genoeg. En ik weet het hoor, het is gewoon afwachten en er is weinig wat de dkters eraan kunnen doen, laat staan dat wij wat kunnen bijdragen. Maar ik ben er gewoon een beetje triestig van, 'k ben dol op mijn opa en ik ben ook gewoon een beetje bang dat hij overlijdt als we op reis zijn. Misschien klinkt dat egoïstisch, maar ik zou gewoon heel graag bij de begrafenis zijn - terwijl ik ook wel weer zo realistisch ben dat ik weet dat thuisblijven geen optie is.
Ook als je de dood ziet naderen voor iemand, dan nog is het overlijden altijd weer een schok, een verrassing. En voorspellen gaat meestal niet echt, dus ik denk dat jullie er inderdaad goed aan doen om wel op vakantie te gaan (doe je daar wel voorzichtig :{ ). Je grootvader herdenken en eren kan gelukkig ook buiten een begrafenis om. Wel spijtig om te horen dat hij nu nog steeds veel pijn heeft, dat is niet mooi en ik begrijp dat iedereen daar ook verdrietig van wordt. *knuf*

* Isabeau gaat kippensoep voor je maken tegen die grieperigheid ;)
pi_85763757
Potverdikkeme }:|
wekker om 11.30u gezet, ben ik sinds 9.30u wakker en slaap ik niet meer. echt niet leuk want én 2 uur vannacht terugrijden vanaf België wordt een hel na 4 uur optreden én ik word ziek.. kan al niet meer praten en hoest mn longen eruit }:|

Sarabi; ben benieuwd!
CF; shit zeg, arme opa. takelt hij langzaam af, net als mijn oma? -O-
TMO; hopelijk blijft dat nog ff op uitzending gemist!

straks er maar uit, en ik neem denk een camera'tje mee naar Niven
pi_85763797
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Potverdikkeme }:|
wekker om 11.30u gezet, ben ik sinds 9.30u wakker en slaap ik niet meer. echt niet leuk want én 2 uur vannacht terugrijden vanaf België wordt een hel na 4 uur optreden én ik word ziek.. kan al niet meer praten en hoest mn longen eruit }:|
Erm, weet je wel zeker dat je vandaag op pad wilt als je je steeds belabberder gaat voelen? Ik voorspel alvast dat je je er niet beter door zal voelen. Nou ja, sterkte met wat ej van plan bent in ieder geval :*
pi_85763843
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erm, weet je wel zeker dat je vandaag op pad wilt als je je steeds belabberder gaat voelen? Ik voorspel alvast dat je je er niet beter door zal voelen. Nou ja, sterkte met wat ej van plan bent in ieder geval :*
klopt maar kan niet afzeggen want ze heeft niemand anders ;(
pi_85763915
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook als je de dood ziet naderen voor iemand, dan nog is het overlijden altijd weer een schok, een verrassing. En voorspellen gaat meestal niet echt, dus ik denk dat jullie er inderdaad goed aan doen om wel op vakantie te gaan (doe je daar wel voorzichtig :{ ). Je grootvader herdenken en eren kan gelukkig ook buiten een begrafenis om. Wel spijtig om te horen dat hij nu nog steeds veel pijn heeft, dat is niet mooi en ik begrijp dat iedereen daar ook verdrietig van wordt. *knuf*

* Isabeau gaat kippensoep voor je maken tegen die grieperigheid ;)
Lief :) En ik weet het hoor, dat de begrafenis ook niet zó essentieel is - maar ik heb die van oma al gemist omdat ik toen in ZA zat. En ik hóór bij deze familie, als zij verdrietig zijn, ben ik ook verdrietig (met mijn familie van moederszijde heb ik dat veel minder). Ik vond dat toen een heel naar idee, dat ik zo ver weg was.

Nou ja. Ik ga eens even paracetamol in mijn mik proppen en richting werk ( :@).

FFT, opa heeft kanker. Al best een tijdje, maar het lijkt nu toch wel weer flink te verslechteren.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:57:13 #256
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85763929
Sjeez, het plenst alweer, zou zeggen dat het wel een keer op was. Half Twente stond al blank sinds gisteren :')
pi_85763954
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar popje, je kunt toch niet hoesten terwijl je aan het dansen bent? Neem je dan in ieder geval hoesttabletten mee en drink je genoeg?
pi_85764040
quote:

Je bent wel plichtsgetrouw, ook een mooie karaktereigenschap. Goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk hoor ;) Ik hoop dat je er het beste van kan maken :) Sterkte vandaag. En beterschap.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef ColdFeet het volgende:

Lief :) En ik weet het hoor, dat de begrafenis ook niet zó essentieel is - maar ik heb die van oma al gemist omdat ik toen in ZA zat. En ik hóór bij deze familie, als zij verdrietig zijn, ben ik ook verdrietig (met mijn familie van moederszijde heb ik dat veel minder). Ik vond dat toen een heel naar idee, dat ik zo ver weg was.

Nou ja. Ik ga eens even paracetamol in mijn mik proppen en richting werk ( :@).

FFT, opa heeft kanker. Al best een tijdje, maar het lijkt nu toch wel weer flink te verslechteren.
Ja, kan me goed voorstellen dat je graag bij zijn begrafenis zou zijn -O- Maar daar maar niet over in zitten voor het zover is en genieten van jullie vakantie.

Jij ook beterschap en misschien knap je op je werk wel een beetje op :) (het leidt in elk geval af)

Ik ga toch maar iets nuttigs doen :@
pi_85764087
jeetje CF wat verdrietig dat t zo slecht gaat met je opa. Morgen gaan jullie naar hem toe he? En je oma, hoe is het met je oma?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:10:56 #260
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85764270
quote:

[..]

In dit soort dingen lijk je teveel op mij, en zeker op hoe ik een jaar of wat geleden was :o Er is niets mis soms ook even aan jezelf te denken!
pi_85764290
wat de rest dus zegt FF, niemand heeft er iets aan als jij ziek doorgaat, vooral jijzelf niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:21:33 #262
55709 Stereotomy
pi_85764603
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In dit soort dingen lijk je teveel op mij, en zeker op hoe ik een jaar of wat geleden was :o Er is niets mis soms ook even aan jezelf te denken!
Een jaar geleden pas? :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:23:35 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85764669
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Take me out
RTL 5
Datingshow

Terug
Datum:
27 augustus 2010
Uitzendtijd:
Staat geprogrammeerd op de DVD-recorder en is dus ook morgen nog terug te zien. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:24:56 #264
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85764715
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een jaar geleden pas? :P
"Een jaar of wat" is bij mij niet hetzelfde als 1 jaar :N
pi_85764731
vandaag maar eens niet hardlopen, ben de laatste dagen wat moe. Zo eens wat boodschapjes doen en dan vanmiddag wat in de keuken prutsen.

Door isa's mri perikelen ben ik ook ineens erg benieuwd naar wat ik woensdag te horen krijg als ik ein-de-lijk de uitslag van mijn mri krijg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:28:34 #266
55709 Stereotomy
pi_85764822
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
vandaag maar eens niet hardlopen, ben de laatste dagen wat moe. Zo eens wat boodschapjes doen en dan vanmiddag wat in de keuken prutsen.

Door isa's mri perikelen ben ik ook ineens erg benieuwd naar wat ik woensdag te horen krijg als ik ein-de-lijk de uitslag van mijn mri krijg...
Had je nog naar de stents gevraagd? :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:30:09 #267
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85764867
Bah, het is hier veel te koud en ik heb korte mouwen. Niet echt bevorderljk voor mijn nog immer actieve verkoudheid/keelpijn }:|
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:34:29 #268
55709 Stereotomy
pi_85765042
Sjonge, ik vind dat we al die zieken maar in quarantaine moeten zetten in een tuin met een heg eromheen.
pi_85765120
thanks iedereen :*

TAV; sterkte met je keel en verkoudheid
CF: hopelijk helpt die paracetamol
Isa; ik heb geen hoesttabletten, maar zal wel genoeg drinken.

ik ga agent opbellen om te vragen of ze misschien naar iemand anders kan kijken en als dat niet lukt dat ik dan ga
pi_85765182
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Staat geprogrammeerd op de DVD-recorder en is dus ook morgen nog terug te zien. ;)
joepie *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:38:38 #271
55709 Stereotomy
pi_85765194
Gewoon zeggen dat je ziek bent, wachten totdat de ander of gaat jammeren dat ze geen vervanger kunnen regelen, of dat ze zegt: 'geen probleem, zoek ik een ander'.
pi_85765229
oja gisteren tijdens promowerk toen ik met mensen wilde kletsen zeiden ze heel vaak: "heh?"
dus ik probeer nog een keer harder te praten maar lukt niet, weer "heh?"
dus ik op mn allerbest, slaat mn stem over :')

en dat gebeurde heel vaak :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:39:47 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85765236
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, ik vind dat we al die zieken maar in quarantaine moeten zetten in een tuin met een heg eromheen.
Als het een beetje lekker weer is in die tuin ben ik wel voor B-)
pi_85765252
Gaat niet erg lekker met iedereen he? Deelt ff :* op afstand uit, niet terugzoenen want ik wil niet verkouden worden }:|

tis hier ook koud in de kast Tav, maar ik heb 3 algen aan *)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:40:48 #275
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85765270
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga agent opbellen om te vragen of ze misschien naar iemand anders kan kijken en als dat niet lukt dat ik dan ga
Op deze manier blijft het dus jou probleem en is het voor hem lekker vrijblijvend :Y . Als je ziek bent houdt het gewoon ook een keer op.
pi_85765279
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
>:)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:41:21 #277
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85765288
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Gaat niet erg lekker met iedereen he? Deelt ff :* op afstand uit, niet terugzoenen want ik wil niet verkouden worden }:|

tis hier ook koud in de kast Tav, maar ik heb 3 algen aan *)
3 algen :o Ik heb er niet eens 1 bij me w/
pi_85765294
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:

een dagje niet hardlopen is helemaal niet erg, tot rust komen is ook goed (zeg ik :') )
ben je bang voor woensdag?
pi_85765341
algen :?
pi_85765390
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Op deze manier blijft het dus jou probleem en is het voor hem lekker vrijblijvend :Y . Als je ziek bent houdt het gewoon ook een keer op.
ben nu nog niet heel ziek maar komt hopelijk niet. maar moet wel goed blijven slapen en rusten en deze week heb ik al 4 dagen op kantoor gezeten en 4 boekingen en weinig slaap
pi_85765414
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
ik dacht ook al :D
pi_85765519
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
jeetje CF wat verdrietig dat t zo slecht gaat met je opa. Morgen gaan jullie naar hem toe he? En je oma, hoe is het met je oma?
Het gaat wel - de schade is aanzienlijk, maar ze is wel stabiel (zij het soms wat verward). Maandag gaat ze naar een verpleeghuis om te revalideren.
pi_85765924
quote:

[..]

Dat is HAAR probleem FFT. Jij moet haar probleem niet jouw probleem maken :{
pi_85765948
:W
pi_85766367
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Had je nog naar de stents gevraagd? :)
Ja maar die konden geen kwaad zeiden me mrimeneer en mrimevrouw :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85766423
Bluezz of Isa kunnen jullie geen mondkapjes regelen voor al die zieken? O-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85766451
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het gaat wel - de schade is aanzienlijk, maar ze is wel stabiel (zij het soms wat verward). Maandag gaat ze naar een verpleeghuis om te revalideren.
Nou gelukkig zie je haar morgen ook even :) (toch?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85766473
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
ja raarr :+

Vervelend van je opa CF -O-
pi_85766483
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
Bluezz of Isa kunnen jullie geen mondkapjes regelen voor al die zieken? O-)
*reutel :%
pi_85766560
Ik haak af bij de zieken :+
Nog een beetje keelpijn en koud, maar verder niks aan de hand....

Wel verleiding om de CV aan te zetten :@
pi_85766597
mondkapjes, ik kan wel eens ff rondkijken hiero, maar eerst eten :W

golfereitje :9
pi_85766632
ik heb ook nergens last van, dus zoen zeker geen zieke mensen de komende tijd 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85766714
Ik zoen alleen op stations :')
pi_85767654
Ik zoen gewoon met elke vrouw die wil :Y :7

Zo...net terug van lunchpauze: ik heb maar één bol met filet americain gehaald....en een kwarkje en een optimelletje op kantoor. Ik heb eigenlijk weinig trek -O- Wel lekker 20 minuten doorgestapt met muziek op O+ Ik ga die iPod vaker meenemen voor in de lunchpauze.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:45:49 #295
63722 z80
I fink you freaky
pi_85767673
bijna vol.
wie o wie gaat voor de lapo?
pi_85767798
Ik? *O*
pi_85768021
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik? *O*
'k zal je krijgen! /bluf :P
pi_85768047
8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:58:22 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85768080