Niet 2 muntjes, 2 kleine biertjes. Zo moet je rekenenen, dat valt het best meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef julian6 het volgende:
Waren dat die van 2 muntjes? Die vond ik echt tegenvallen en veels te duur.
Het lekkerste vond ik... geen idee eigenlijkvond alles even lekker
Ja dat waren die van twee muntjes maar ik heb zondag een veel lekkere hamburger gehad voor twee muntjes dan de donderdag toen had ik een hamburger gekocht daar naast gekoeld blik gewoon buiten het festivalterrein, maar die op het terrein van la place waren tig keer beter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef julian6 het volgende:
Waren dat die van 2 muntjes? Die vond ik echt tegenvallen en veels te duur.
Het lekkerste vond ik... geen idee eigenlijkvond alles even lekker
PETER PANNEKOEK !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
De hamburgers waren zeker weer ok.
Maar de toppers blijven voor mij de pannekoeken (bewust zo geschreven). Elk jaar weer een klein feestje in mijn buik
Hoe duur waren die eigenlijk, ik hoorde 3 of 4 muntjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
De hamburgers waren zeker weer ok.
Maar de toppers blijven voor mij de pannekoeken (bewust zo geschreven). Elk jaar weer een klein feestje in mijn buik
Ik ook. Heeft gezorgd voor veel gal in een kartonnen bakjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik was dit jaar teleurgesteld in mijn Surinamer
Hij moet ook weer lekker de ruimte krijgen in dat ding waar nu de Vietnamees zit
Die heb ik dit jaar niet eens gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef vaasinbloem het volgende:
Die tosti's van La Place waren heilig.
Ja, met zo'n klein beetje Paturain ertussen. Morgen maar ff langs de supermarkt gaan op ze na te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar niet eens gehad![]()
Dat was anders altijd mijn ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inter faeces et urinam nascimur,
D'r ook echt ziek van geweest?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft gezorgd voor veel gal in een kartonnen bakje
LL eerder moeten verlaten vanwege voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
D'r ook echt ziek van geweest?
Wow, en dat vanwege dat surinaams?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
LL eerder moeten verlaten vanwege voedselvergiftiging.
Is het enige dat mijn vrienden en ik verschillend van elkaar gegeten hebben, dus ik gok het wel. Ik lag op zaterdagavond bij de ehbo. Dus, gemist:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wow, en dat vanwege dat surinaams?Hopelijk niet teveel dagen gemist?
quote:22/India/BEACH HOUSE JA
23/Bravo/Olene Kadar
0.3/X-Ray/Actress
Bravo; Dave Clarke/Len Faki
Zondag:
13/X-Ray/Mount Kimbie ja gvd ja hard bam
14/Surfer Blood
16/X-Ray/Gonjasufi
17.2/India/The Drums
17.5/Bravo/Die Antwoord
19/X-Ray/Nosaj Thing
20.3/India/Shantel
0.3/Bravo/Major Lazer
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS tot 4.15
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Dat is natuurlijk wel duidelijkZo duidelijk ook weer niet, want het is amper te zien wtf voor beest je in je hand hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf vond ik de tosti wel errug lekker...en de loempia's heb ik volgens mij ook in grote hoeveelheden afgenomen.
Had ook wel erg trek in een swirl...maar dat feest ging dus even niet door
People assume too much.
Jezuuss, das wel heel erg kut, ik leef met je mee, mja heb je nu weinig aan natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is het enige dat mijn vrienden en ik verschillend van elkaar gegeten hebben, dus ik gok het wel. Ik lag op zaterdagavond bij de ehbo. Dus, gemist:
[..]
Hebben je vriendin ook hetzelfde gedronken/gebruikt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is het enige dat mijn vrienden en ik verschillend van elkaar gegeten hebben, dus ik gok het wel. Ik lag op zaterdagavond bij de ehbo. Dus, gemist:
[..]
Ik gebruik niets, en ja. Er was geen enkel verschil, behalve bij de Surinamer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hebben je vriendin ook hetzelfde gedronken/gebruikt?
Oh, sorry, dacht dat ik je in het drugs topic had gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik gebruik niets, en ja. Er was geen enkel verschil, behalve bij de Surinamer.
Ja. Wiet en alcoholquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht dat ik je in het drugs topic had gezien.
Blijft klote natuurlijk.
Viel wel mee toch? 3 muntjes, en voor wat je ervoor kreeg/in verhoudig was dat erg netjes. De burrito was 4 muntjes voor praktisch hetzelfde...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef Nothingwoman het volgende:
De tortilla! Wel duur maar het vulde echt enorm goed! Jam
Ja je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef Malens het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? 3 muntjes, en voor wat je ervoor kreeg/in verhoudig was dat erg netjes. De burrito was 4 muntjes voor praktisch hetzelfde...
Vond hem erg lekker iig..
Wil je zeggen dat kabab het lekkerste is wat je gegeten hebt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef -sabine- het volgende:
Nadat de Indiaas echt vies viel, had ik de Kebab gevonden. En ook nog lieve meisjes die jet het broodje gaven.
Smaken verschillen, ik vond niks zo baas als al die loempia's tussen het bier door, dat is nou ook niet bepaald een culinair hoogstandjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat kabab het lekkerste is wat je gegeten hebt?![]()
![]()
Want dat is ondenkbaar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat kabab het lekkerste is wat je gegeten hebt?![]()
![]()
Wel raar. Bagger voedsel dat is het.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Want dat is ondenkbaar?
vind kebab ook 1 van de lekkerste dingenheb het niet gegeten op LL alleen
Niet als je gewoon echt lamsvlees hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel raar. Bagger voedsel dat is het.
Zo die waren goor inderdaad. Ik had er 1 met mozzarella en pesto, heb nog nooit zo'n gore kleffe zooi gegeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef Tasha het volgende:
Dieptepunt de panini van zo'n tentje tegenover de shops. Veel te dure mislukte tosti en ik kreeg de verkeerde.
Die geur van de hamburgers was om te kotsen, denk trauma van vorig jaar, toen moest ik er echt van kotsenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:36 schreef JackHerrer het volgende:
Falafel + knoflook & sambal ftw. En de geur van de hamburgers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |