zegt me niks..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef lipjes het volgende:
ik heb hier wel spaar tot 10 euri korting bij de FRS
wee tniet of je die ook nog wilt hebben
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef banapples het volgende:
Ik heb er thuis nooit op gelet. Ik zal eens kijken want het logo komt me wel bekend voor en heb wel wat films thuis.
tvp dus....
Met dank! Niemand was me nog voor, dus heb ze geregistreerdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Darkhelmet76 het volgende:
MMMPTJWEFA = 30 MovieMinutes
Graag gedaan.
90 erbij geloof ik nuquote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef banapples het volgende:
Schiet het al een beetje op met je movieminutes?
Nee hoor, dat was n openbare code die via Facebook was verspreid. Anders had ik m wel gePM'd inderdaad.. Duh... ;-)quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Met dank! Niemand was me nog voor, dus heb ze geregistreerd
Voor een volgende: Vie PM is beter
Ah, had al stiekem zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was n openbare code die via Facebook was verspreid. Anders had ik m wel gePM'd inderdaad.. Duh... ;-)
Thnx! Heb er iig al 1 bruikbare vanaf gehaaldquote:Op woensdag 15 september 2010 10:52 schreef mschol het volgende:
neem dit draadje door:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18761&page=83
staan er (op het eind) 4 codes..
Dan heb je ze zelf al n keer gebruikt denk ik, zijn namelijk gewoon openbare codes...quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef ChickenSpikey het volgende:
@ Mister.Ed: Thnx! zie PM..
@ Darkhelmet76: Thnx! Ze zijn echter al een keer gebruikt volgens het systeem van MM..
quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Deze al gebruikt? [zijn openbaar, dus vaker te gebruiken]
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
Die kans is heel grootquote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Dan heb je ze zelf al n keer gebruikt denk ik, ...
quote:Op maandag 27 september 2010 14:14 schreef lipjes het volgende:
geloof dat ik er nog wat had bij een paar dvd's die ik zaterdag heb gekocht
zal eens kijken vanavond als ik t niet vergeet
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat houden die Movieminutes in?
quote:Met Movie Minutes spaar je heel makkelijk voor gratis producten. Kijk in de Shop voor waar je allemaal uit kunt kiezen. Het aanbod wisselt regelmatig.
Zo werkt Movie Minutes
Movie Minutes spaar je door in de winkel DVD's of Blu-ray's te kopen met de speciale Movie Minutes sticker op de hoes. Iedere DVD of Blu-ray met deze speciale sticker is Movie Minutes waard en vanaf 90 gespaarde Movie Minutes kun je al je eerste gratis product bestellen.
Zo spaar je Movie Minutes
Koop een DVD of Blu-ray met Movie Minutes sticker.
Maak op Movie Minutes een persoonlijk account aan.
Voer de unieke code in van de krassticker op de achterzijde van de DVD of Blu-ray.
Alle gespaarde Movie Minutes worden automatisch bij elkaar opgeteld.
Gebruik je spaarpunten in de shop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |