De enige smiley die ik leuk vind is dat dansende popkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef SLP_ het volgende:
Maar Difficult, waarom moet je nou weer zo difficult doen? Maak gewoon ff een normale smiley, das veel leuker
Dan zet je gewoon afbeeldingen weergeven in je browser uit! Dan heb je helemaal geen smiley's meer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef Difficult het volgende:
[..]
De enige smiley die ik leuk vind is dat dansende popke
En nee ik post hem niet ! :p
Speciaal voor Mikkie: Kom maar met de merken en modellen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, het regent nieuwe auto's bij ons, net even de nieuwe auto van mijn broer wezen kijkenMooi dingetje.. En mijn schoonzusje had ook een een nieuwe (of iig haar ouders, maar hij is een beetje voor haar en dr zusje) een fiat 500! wat een leuke autootjes zijn dat
Die A4 is baas, hij moet 'm eigenlijk laten chippen! Kennis van een collega heeft 'm zodanig gechipt dat ie zelfs met een trailer + boot erop achter z'n auto een Golf GTI eruit trok. Wat had ik dat graag willen zienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Speciaal voor Mikkie: Kom maar met de merken en modellen!
Niet verkeerd voor je denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zwaar. Vandaag voornamelijk meegekeken, dit weekend zal ik meer zelf gaan doen.
De tering! Was in Den Bosch, geen jas bij me maar dat maakte niks uit want de twee vrienden met jas waren ook doorweektquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef xibalba het volgende:
Hmmm....komende 2 uur gaat het pas echt regenen......
IB @ yasha account post: daar had hij het ook al over, gaat hij van de 200 naar de 280 PK, en ergens in de 500nogwat NM. Ging hij ook wel doen geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die A4 is baas, hij moet 'm eigenlijk laten chippen! Kennis van een collega heeft 'm zodanig gechipt dat ie zelfs met een trailer + boot erop achter z'n auto een Golf GTI eruit trok. Wat had ik dat graag willen zien.
quote:
Dan koop je er een zak chips bij en als je aan de stoplichtsprint begint laat je die klappen en gooi je de inhoud op de voorruit van je tegenstanderquote:
Dat is voor mensen met verlaagde auto's, tribal-stickers, ledlampjes en een sub-woofer in de kofferbak.quote:Chiptuning is het elektronisch opvoeren of de prestatieverbetering van moderne automotoren.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met verlaagde auto's, tribal-stickers, ledlampjes en een sub-woofer in de kofferbak.![]()
Zo'n inzichtvolle post kan nooit van Yash afkomen of wat bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |