Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:
Inruil doen we niet aan. Maar inderdaad, van de prijs gaat sowieso wat af, dat weet ik. En inderdaad, de belastingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb je inruil? zoniet: dan kan er wel 15% vanaf, denk alleen dat de belasting wat prijzig zal zijn
zie TT: Twentequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
En ik denk dat je effectief 1 op 4 rijdt met een beetje gelukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inruil doen we niet aan. Maar inderdaad, van de prijs gaat sowieso wat af, dat weet ik. En inderdaad, de belasting
Maar, het is een práchtige bak
Dat soort auto's koop je ook niet als je dag en nacht op de snelweg zit. Dat zijn touring auto's, die trek je in de zomer uit de garage om de zondag te tourenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En ik denk dat je effectief 1 op 4 rijdt met een beetje geluk
zoek de foutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
Overigens vraag ik me af of ik wel de dochter van mijn vader ben... De Scirocco vind hij ontzettend lelijk en de Skoda Yeti weer nietWat de neuk
Selmaquote:
Waarom, die is toch overduidelijk aangegevenquote:
Wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:39 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Koppakking van iemands VR6, en nog niet lekkenKerel is echt net op tijd
nee, want 'vind' is inderdaad zonder 't' als 'hij' er achteraan komtquote:
Ik snap m niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, want 'vind' is inderdaad zonder 't' als 'hij' er achteraan komtdie 'vindt' was bedoeld als reactie op mijn "zoek de fout"
die t mag alleen weg als er "jij" achter komt, bij "hij" en "zij" blijft het stam+tquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, want 'vind' is inderdaad zonder 't' als 'hij' er achteraan komtdie 'vindt' was bedoeld als reactie op mijn "zoek de fout"
ik zeg: zoek de foutquote:
Nee, wat omearos zegt. Het is wel vindt hijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zeg: zoek de fout
norich zegt: vindt (als in "norich vindt de fout")
snappievous?
edit: ik neem aan dat henrike hem zo bedoelde... en niet als taalnazi-post
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zeg: zoek de fout
norich zegt: vindt (als in "norich vindt de fout")
snappievous?
edit: ik neem aan dat henrike hem zo bedoelde... en niet als taalnazi-post
welke, mijn rolla of de vrachtwaggel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Post eens een pic van je auto?
als je snapt wat er staat, nu nog er mee eens zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef Intelligence het volgende:
Ic znap juli zowieso nied. Se sgrijft het tog goet?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, wat omearos zegt. Het is wel vindt hij
foutje van mij dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Want vindt hij, is gewoon met dt. Alleen kan je niet overal aan denken.
De waggel natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
welke, mijn rolla of de vrachtwaggel?
quote:
Oh.quote:
kut onie?quote:
Nee juist niet!quote:
er is er een die komt uit Albergen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef ThaTim het volgende:
Zijn er hier nog mensen uit Tubbergen of Weerselo?
ow, toch nietquote:
Daar ken ik niemand.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is er een die komt uit Albergen.
Kom jij uit Weerselo? En heet je Tim? Dan heb je kans dat ik je ken...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Daar ken ik niemand.
Als we door Albergen rijden maken we altijd het grapje:
Zijn dit al bergen?
Nee, zelf geen Tukker. Maar wel zo goed als mijn hele familie, dus kom ik er regelmatigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kom jij uit Weerselo? En heet je Tim? Dan heb je kans dat ik je ken...
Weerselo ... is maar voor 1 ding goed, Van Olfen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, zelf geen Tukker. Maar wel zo goed als mijn hele familie, dus kom ik er regelmatig
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Daar ken ik niemand.
Zijn dit al bergen?
Goeien grap he.quote:
jullie liggen vast ook dubbel om de afslag Enter?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Daar ken ik niemand.
Zijn dit al bergen?
Uh, rijden we nooit langs, volgens mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:27 schreef omearos het volgende:
[..]
jullie liggen vast ook dubbel om de afslag Enter?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Daar ken ik niemand.
Zijn dit al bergen?
Normaal wel. Maar soms moet je de grenzen qua flauwheid opzoeken, niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]Jullie zijn wel van de intelligentere grappen he.
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]Jullie zijn wel van de intelligentere grappen he.
Is jouw nick intelligentere dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Die grap is ver beneden de flauwheid grens.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar soms moet je de grenzen qua flauwheid opzoeken, niet?
Ja ik zag het. Aan mijn vraag verandert niks.quote:
Zijn wij van buien gewisseld? Nu ben jij de serieuze in het topic?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Aan mijn vraag verandert niks.
nou, onmeunigquote:
zal vandaag of morgen als t droog is wel ff een foto maken...helaas moet ik deze maandag weer afstaan aangezien ik nog geen vaste auto heb.quote:
Over anderhalve week werk ik in Tubbergenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef ThaTim het volgende:
Zijn er hier nog mensen uit Tubbergen of Weerselo?
valt niet uit je PI te halenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Voor als je weer op je mobiel zit: Dit was geen serieuze post
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zijn wij van buien gewisseld? Nu ben jij de serieuze in het topic?
Wat je zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt niet uit je PI te halen
Toch niet bij 't Eeshof he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over anderhalve week werk ik in Tubbergen![]()
Weet ik, maar ik moet er wel altijd om lachen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die grap is ver beneden de flauwheid grens.
Je hebt er iig goed weer bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
om 16.00 nog ff overleg en dan is de dag alweer voorbijvanavond 1e training van het seizoen 2010/2011
Inderdaad zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt er iig goed weer bij
Badmintonnen doe je doorgaans niet buiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt er iig goed weer bij
Echte mannen badmintonnen met een handgranaat op een mijnenveld. Met een hoogspanningshek als net.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Badmintonnen doe je doorgaans niet buiten.
Hmmmquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering hey, onmeunig irritant kind dat continu ligt te janken en te doen
Gaan ze eindelijk bijna weg, loopt zij als eerste naar buiten, mama boos, kind weer janken, komen ze terug want ze moet ook nog naar de wc. Hup janken... ARGHquote:
Dat moet je Remco dan even vertellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echte mannen badmintonnen met een handgranaat op een mijnenveld. Met een hoogspanningshek als net.
Gooi ze de bieb uit! Overlast veroorzakende kinderen moeten doodquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk bijna weg, loopt zij als eerste naar buiten, mama boos, kind weer janken, komen ze terug want ze moet ook nog naar de wc. Hup janken... ARGH
San rustigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi ze de bieb uit! Overlast veroorzakende kinderen moeten dood
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk bijna weg, loopt zij als eerste naar buiten, mama boos, kind weer janken, komen ze terug want ze moet ook nog naar de wc. Hup janken... ARGH
* ReMcOrE heeft het gelezenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je Remco dan even vertellen
quote:
Sickquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mijn bijdragetje
het is hier dus nu ook flink aan het regenen..
Er was zelfs 1 auto die omkeerde
Lekker zwemmenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De sloot hier voor het huis kan het met moeite aan, ben bang dat het over gaat lopen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Zo! Die eerste is wel erg
Wij hebben overigens lekkage. En niet zo'n klein beetje ook...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor hebben we vuuroverlast![]()
[ afbeelding ]
een keer wat andersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor hebben we vuuroverlast![]()
[ afbeelding ]
waar in Goor is dit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat ie genoeg heeft gehad
Wij hebben wel wat water voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kwartelstraat. In de Gorterstraat schijnt hetzelfde gebeurd te zijn.
Doe het laatste maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Wij hebben wel wat water voor jeMeenemen of moeten we het komen brengen
Komt er binnen een half uur aan, als de bezorger later komt is het op de zaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij in de woonkamer. Ondertussen al drie emmers vol water verzameld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Assiej het volgende:
[..]tunneltje overstroomt altijd
Waar lekkage? wij ook!
In de badkamer
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij in de woonkamer. Ondertussen al drie emmers vol water verzameld.
[ link | afbeelding ]
Filmpje van het ergste lek momenteel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere vier lekken. Er zijn er nog twee, maar die lijken opgedroogd nu.
hadden wij op de 2e verdieping van kantoor ook, plat dakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Zo! Die eerste is wel erg
Wij hebben overigens lekkage. En niet zo'n klein beetje ook...
heb hier een sloot in de buurt, die is echt wel diep vanaf de weg gezien... maar die stond op 15-20 cm zo vol, dat het bijna de weg opstroomdequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De sloot hier voor het huis kan het met moeite aan, ben bang dat het over gaat lopen
We verslaan ze allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aiaiaiai
Inter
Tottenham
Werder
Twente
damn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aiaiaiai
Inter
Tottenham
Werder
Twente
Gelukkig in het aangebouwde deel op onopvallende plaatsen (op een lek na).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie mooie woonkamer!
Dat is bij mij achterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enschede:
De atmosfeer staat op ontploffen #362 - Lekker nat!
zo héquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enschede:
Ziekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enschede:
wat een geweld van Moeder Natuurquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Ziek![]()
Foto's van nu.nl:
[ afbeelding ]
Station Drienerlo
[ afbeelding ]
A1 bij Oldenzaal
Die eigenaar van de puntmuts heeft wel pech steeds als het zo hard regent... Elke keer staat z'n zaak onder water geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Ziek![]()
Foto's van nu.nl:
[ afbeelding ]
Station Drienerlo
[ afbeelding ]
A1 bij Oldenzaal
Volgens mij is dat ProRail. Die heeft geld zatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die eigenaar van de puntmuts heeft wel pech steeds als het zo hard regent... Elke keer staat z'n zaak onder water geloof ik
In dat geval kan ik er niet mee zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ProRail. Die heeft geld zat
Goh, waarom tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oja: mensen die niet door plassen durven te rijdenlever dan maar gelijk je rijbewijs in
Ik ben niet bang om door een plas te rijden, maar bovenstaande foto gaat mij toch wel erg verquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oja: mensen die niet door plassen durven te rijdenlever dan maar gelijk je rijbewijs in
Dat is het probleem nu: het is niet in te schatten hoe diep een plas is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om door een plas te rijden, maar bovenstaande foto gaat mij toch wel erg ver
Jij durft dat wel he stoere binkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Als je ziet dat het kan bij een andere auto gewoon doorrijden, in de versnelling houden en geen gekke dingen doen, niets aan de hand. Je moet natuurlijk niet zo'n tunnel inrijden, maar dat is logisch.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij durft dat wel he stoere bink
daarom ben ik maar via Hengelo geredenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je ziet dat het kan bij een andere auto gewoon doorrijden, in de versnelling houden en geen gekke dingen doen, niets aan de hand. Je moet natuurlijk niet zo'n tunnel inrijden, maar dat is logisch.
kuj niet met de auto?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
als het morgen maar niet meer zo regent, zeker niet om met de fiets naar het werk te moeten![]()
Dat zei ik ook tegen mijn collega. Wanneer gaat het buitenland ons helpen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
Straks wordt er ook een Giro 555 voor Nederland opgericht
En we zijn er ook nog niet vanaf. Eén voordeel: hier is het niet zo corrupt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mijn collega. Wanneer gaat het buitenland ons helpen?
KWIWI! Ben jij ook een tukker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In dat geval kan ik er niet mee zitten
Niet van naturequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KWIWI! Ben jij ook een tukker?
Leuke tutorial. Ik ga het meteen uitproberenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
Spamspam (Jahaa, als je het niet mooi vind kijk het dan niet)
MET HDheb die functie even uitgeprobeerd op mijn camera
Vet koel
Weet ik, alleen weet ik niet hoe ik dat goed krijg op youtubequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuke tutorial. Ik ga het meteen uitproberen![]()
HD heeft een resolutie van 720p of 1080p
Ik denk eerder vaarlesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooier dan winnen; vernederen
Overigens bier teveel op en morgen rijles
Slapen
Handleiding niet lezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Assiej het volgende:
Weet ik, alleen weet ik niet hoe ik dat goed krijg op youtube
Camera geeft zelf aan dat het ook HD filmen is en kan hem op tv aanschakelen wat ook hdmi is..
Mocht je weten wat ik verkeerd doe
vertel
Camera natuurlijk. Daarin kun je instellen welk resolutie je wilt filmen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Assiej het volgende:
Van wat
Bewerkingsprogramma of youtube ?
Die had ik op HD staan, ik weet wel hoe een camera werktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Camera natuurlijk. Daarin kun je instellen welk resolutie je wilt filmen.
.MOV maar canon heeft program (zoombrowserEX) oid en die export naar .AVIquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef ACT-F het volgende:
Heb je dan .AVI of .MOV filmpjes? En welke resolutie hebben ze in Mediaplayer?
2 goeie potjesquote:
jazekerquote:
Whehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zakte dus letterlijk door de grond
He, die stoeptegels herken ik ergens van!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succesquote:
en dan zo BAM! die hond verzoepenquote:
ik las bamiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en dan zo BAM! die hond verzoepen![]()
disclamer:...
dat kan geen kwaad, water in de uitlaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef Intelligence het volgende:
Met de vento was t ook best spannend, uitlaat hing onder water....
ik hoorde t water langs de bodem stromen, gelukkig alles droog gehouden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder make-up zie je er goed uit Assie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
Spamspam (Jahaa, als je het niet mooi vind kijk het dan niet)
MET HDheb die functie even uitgeprobeerd op mijn camera
Vet koel
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
@ratel, waar woon je ook alweer?
Met mijn perfecte lichaam kan ik alles.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
En over de hekken klimmen kan niet, Selma?
WTFquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:53 schreef ACT-F het volgende:
Vergelijk maar eens![]()
http://maps.google.nl/map(...)p=12,290.26,,2,10.53
[ afbeelding ]
Camerafabrikant: Applequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Camerafabrikant: Apple
Cameramodel: iPhone 3G
Afbeeldingsdatum: 2010:08:26 19:09:04
Diafragma: f/2.8
Meetmethode: Gemiddeld
Belichting: Programma (Automatisch)
Witbalans: Automatisch
Geflitst: Nee
Oriëntatie: 90° draaien
Kleurruimte: sRGB
GPS-coördinaat: 52° 15′ 15.60″ N, 6° 11′ 15.00″ E
Selmaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Remcoen de andere Tukkertjes
![]()
@ David, beterschap voor je kuit.
goed, goed... over iets meer dan 45 minuten heb ik weekendquote:
ja hier gaat 't ook goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, goed... over iets meer dan 45 minuten heb ik weekendvanmiddag ff dorp in, vanavond en morgen nog geen plannen
en hoe is het bij jou?
moiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Intelligence het volgende:iedereen ...
Wat een lamme vrijdag
Moet jij vrijdag ook naar Sax?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moivrijdag is hier aardig productief, maar we hebben bijna weekend weetje!!
Vento/Charace geen last gehad van het ploegen door een laag water?
prima!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Intelligence het volgende:
Charade rij ik niet mee, maar mn vriendin
Vento geen last gehad, ook niet toen ik met 80 in een laag water kwam op de westerval, dacht dat ik mn onderlip kwijt zou zijn maar viel mee
volgende week vrijdag? jah, dan is mijn eerste schooldag weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Moet jij vrijdag ook naar Sax?
Ik heb vanmiddag voorlichting, zit met dat schakelprogramma omdat ik van BE kom, maar geloof dat ik ook idd volgende week moet beginnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima!verder ook nergens water in gekomen? (behalve de uitlaat)
[..]
volgende week vrijdag? jah, dan is mijn eerste schooldag weer
En dan hopen dat hij jouw hoofd als wc borstel gebruikt om de sporen te wissen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Och och och wat stink'n! Hopen dat Jos zo naar de plee moet!
padoem tjssjjsjsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan hopen dat hij jouw hoofd als wc borstel gebruikt om de sporen te wissen.
Nou dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan hopen dat hij jouw hoofd als wc borstel gebruikt om de sporen te wissen.
Als ik van jou post uit ga, denk ik dat je er zelf ook nog dikke strepen achter hebt gelaten, vies mannetjequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:14 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Als ik van jou post uit ga, denk ik dat je er zelf ook nog dikke strepen achter hebt gelaten, vies mannetje
jij gaat ook Post HBO AA doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voorlichting, zit met dat schakelprogramma omdat ik van BE kom, maar geloof dat ik ook idd volgende week moet beginnen
Ga jij in Enschede naar school? Ik herken je ergens van...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aanschouw mijn wilde haren:
[ afbeelding ]
Jammer van dat haar anders had deze nu in mn fobo gestaan. Maar omdat ik 'm niet roemloos wil verwijderen post ik 'm hier.
wilde Selmaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van dat haar anders had deze nu in mn fobo gestaan. Maar omdat ik 'm niet roemloos wil verwijderen post ik 'm hier.
Nee ik ben allang van school af. Maar leuk dat je me zo jong schat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga jij in Enschede naar school? Ik herken je ergens van...
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee ik ben allang van school af. Maar leuk dat je me zo jong schat.
Mijn dag is weer goed..
Je ziet er nog altijd goed uit Selmaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:22 schreef Intelligence het volgende:
@ Ratel, moet je poepen? Waarom sta je zo raar ....
Dankje Sander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je ziet er nog altijd goed uit Selma
Koop dan een grotere spiegel of laat een ander fotos van je makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.Ik sta zo omdat ik via de spiegel een foto maak en anders pas ik er niet op, dombo.
pafipo!
[ afbeelding ]
pics van je nieuwe kamer en spullen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zooo, ben weer terug uit Spakenburg, heb in totaal 2,5 uur moeten wachten op de koelkastHeb op de heenweg al wat zooi meegenomen, het wordt hier al steeds leger in dit kamertje...
Zo nog even wat ouwe bierkratten en Kanonflesjes inleveren
Komen morgen, dan neemt pa de acculader van mn camera meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pics van je nieuwe kamer en spullen?
Heb ik niet en is er niet. Oja zo'n half gare FOK! fotograaf wil maar al te graag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Koop dan een grotere spiegel of laat een ander fotos van je maken
prima!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komen morgen, dan neemt pa de acculader van mn camera mee
naam/nickname?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb ik niet en is er niet. Oja zo'n half gare FOK! fotograaf wil maar al te graag.
Nee dan maar zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik denk het niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil je wel zeggen of het een bekende van de ToF-fers is?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]Oja, die hadden we ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Wie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb ik niet en is er niet. Oja zo'n half gare FOK! fotograaf wil maar al te graag.
Nee dan maar zo.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]hmm, dik spuit 11 dus, maar die dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
gewoon met tegels gaan smijtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga me nu lekker stoned roken zodat die hele wielerherrie langs me heen gaat. Och jee als straks de toeter en sirenenkaravaan door de straat gaat.![]()
Die herrie, dat wil je niet weten
Go Selma!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou natuurlijk wel per ongeluk wat punaises kunnen laten vallen.
*heksenlach hihihihi
Ja hoor, tot straks!quote:
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopelijk is de (snoep)karavaan en kutblagen buiten zo voorbij
Volgend jaar kom jij hier bij mij thuis zitten. (als dat mag van je vriendinnetje) dan wil ik wel eens zien of je me nog een aansteller vind(t?)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Jij woont in de stad![]()
Ja eerder waren de dames aan t fietsen. Zodadelijk begin het 'echte' werk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn de wielrenners al langs geweest?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja hoor, tot straks!
PM al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je .MOV filmpje geupload op YouTube, maar ik krijg gewoon keurig de mogelijkheid om 720p te kiezen. Upload je soms de .AVI versie naar YouTube? En welke resolutie heeft die?quote:
Ondergelopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom doet de site goedkoopbier.nl het niet
hmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |