abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85730539
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hoor:
[..]

als het puntje bij het paaltje komt ...

(stom filmpje verder, maar toch)
pi_85730603
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat een fantastische partij toch ook. :D
idd ik lees het nu nog eens goed _O-
pi_85730641
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je iets voor afschaffen van iets bent en het met zoveel mitsen en maaren omkleedt, dan ben je mijns inziens gewoon voor datgene behouden.
Jij moet toch ook begrijpen dat de bio-industrie afschaffen geleidelijk moet gaan. Anders hebben die boeren echt een probleem en dat is slecht voor de economie. Niet dat ik voor Wilders ben (alles behalve), maar met dat punt vind ik niets mis.

Al zal het me niets verbazen dat de PVV enkel die linkse standpunten inneemt om een andere reden.
pi_85730765
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:

Jij moet toch ook begrijpen dat de bio-industrie afschaffen geleidelijk moet gaan. Anders hebben die boeren echt een probleem en dat is slecht voor de economie. Niet dat ik voor Wilders ben (alles behalve), maar met dat punt vind ik niets mis.

Al zal het me niets verbazen dat de PVV enkel die linkse standpunten inneemt om een andere reden.
Ik heb het idee dat zulke dingen er alleen instaan om Dion Graus tevreden te houden en een paar Tokkies met honden die zichzelf dierenliefhebbers noemen aan te spreken.
En vervolgens worden er zoveel voorwaarden genoemd, dat het er praktisch op neerkomt dat er niks verandert.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:46:32 #130
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_85731311
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat zulke dingen er alleen instaan om Dion Graus tevreden te houden en een paar Tokkies met honden die zichzelf dierenliefhebbers noemen aan te spreken.
En vervolgens worden er zoveel voorwaarden genoemd, dat het er praktisch op neerkomt dat er niks verandert.
Je beschrijft nu werkelijk elke politieke partij die ons land rijk is.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:47:57 #131
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85731373
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zoals je in dit topic al ziet, zijn we het niet met zijn allen eens. :D. Er zijn momenteel al voldoende opsporingsmethodes bijvoorbeeld.
[..]
Gaat niet alleen om de opsporingsmethodes, maar natuurlijk vooral om het feit dat er geen fatsoenlijke straffen worden uitgedeeld wanneer je iemand's huisdier de nek omdraait...
quote:
"Ze"?
Politici. Vraag ze allemaal op de man af, na een gebeurtenis als deze, wat voor straf de daders zouden moeten krijgen, en ik betwijfel of er dan veel zullen zeggen dat een boete van ongeveer 100 euro ofzo wel voldoende zou zijn....
pi_85731476
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
Gaat niet alleen om de opsporingsmethodes, maar natuurlijk vooral om het feit dat er geen fatsoenlijke straffen worden uitgedeeld wanneer je iemand's huisdier de nek omdraait..
Waarom haal je dat erbij? Uit niets in de OP of het topic blijkt dat het katje niet van die knakker zelf was.

quote:
Politici. Vraag ze allemaal op de man af, na een gebeurtenis als deze, wat voor straf de daders zouden moeten krijgen, en ik betwijfel of er dan veel zullen zeggen dat een boete van ongeveer 100 euro ofzo wel voldoende zou zijn....
Dat ligt er maar aan hoe populistisch ze zijn, heb ik het idee.
pi_85731578
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Bah hoe kan een mens dit over zijn hart krijgen? Het beestje lijkt ook nog eens veel op 1 van mijn katten :(
Mijn hart breekt als het scharminkeltje daar zo zie liggen als weggegooid vuil. :'(

Ik hoop dat het stel snel in de kraag wordt gegrepen en erna geen leven meer hebben door buurtgenoten worden geterroriseerd want bestraft word je hier toch niet voor in NL.
dat dus :( :( :(
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:02:22 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85731959
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waarom haal je dat erbij? Uit niets in de OP of het topic blijkt dat het katje niet van die knakker zelf was.

Je had nog niet door dat de discussie inmiddels al wat breder was getrokken naar algehele nutteloze dierenmishandeling/moord!?
pi_85732013
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
Je had nog niet door dat de discussie inmiddels al wat breder was getrokken naar algehele nutteloze dierenmishandeling/moord!?
Dat maken zelfbenoemde dierenliefhebbers er vaak van, in ieder geval.
pi_85732061
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Iemand anders zijn huisdier vermoorden lijkt me sowieso fout, dat is het bezit van iemand.

Maar als ik mijn eigen kat de nek omdraai (wat ik niet doe), dan is het een beetje hypocriet als mensen van achter hun biefstukje roepen dat ik aan een boom moet hangen of zo.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:11:42 #137
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_85732321
Dat dit kan in nederland. ik bedoel; in nederland moeten we maar eens strenger worden op het verwaarlozen van dieren, en het doodmaken van dieren dat mensen kunnen kiezen 8-10 jaar cel. of een paar mil. betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:11:57 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85732334
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Iemand anders zijn huisdier vermoorden lijkt me sowieso fout, dat is het bezit van iemand.

Maar als ik mijn eigen kat de nek omdraai (wat ik niet doe), dan is het een beetje hypocriet als mensen van achter hun biefstukje roepen dat ik aan een boom moet hangen of zo.
ik snap die vergelijking niet zo. Een dier afmaken om op te eten is toch heel iets anders dan een dier moedwillig mishandelen? Bovendien mensen die in staat zijn om een dier te mishandelen zijn psychisch niet in orde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:12:52 #139
315847 mac_this
pi_85732365
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Maar zowieso, het hoort niet. dat mensen hun eigen dieren verwaarlozen/vermoorden. en als ze er echt van af willen. dat ze dan naar de dierenarts gaan voor een beetje Euthasol.
pi_85732546
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ik snap die vergelijking niet zo. Een dier afmaken om op te eten is toch heel iets anders dan een dier moedwillig mishandelen? Bovendien mensen die in staat zijn om een dier te mishandelen zijn psychisch niet in orde.
alsof dat dier het uitmaakt
pi_85732769
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Dit katje wel, want in nederland eten we die toch niet.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:23:51 #142
315847 mac_this
pi_85732797
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En als we in nederland ooit kat eten (wat ik dus in heel europa zowieso niet ga doen!) dan worden ze net zoals varkens en koeien er apart voor gefokt hoor!
pi_85733023
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef mac_this het volgende:

[..]

En als we in nederland ooit kat eten (wat ik dus in heel europa zowieso niet ga doen!) dan worden ze net zoals varkens en koeien er apart voor gefokt hoor!
ok, dat is een hele opluchting voor die kat. dat ze er in ieder geval apart voor gefokt worden.
pi_85733034
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nou en.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:32:18 #145
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85733141
Sommige mensen zijn te beestachtig voor woorden. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85733164
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:29 schreef klausmeister het volgende:

[..]

nou en.
:|W
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:33:30 #147
315847 mac_this
pi_85733176
quote:

[..]

ok, dat is een hele opluchting voor die kat. dat ze er in ieder geval apart voor gefokt worden.
Ja, we zijn niet allemaal zo'n autist als jij bent.
quote:

[..]

nou en.
Of ben je gewoon een katten/alledierenhater?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:33:49 #148
315847 mac_this
pi_85733193
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:|W
Zullen we er maar niet meer op ingaan? helpt toch niet!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:35:40 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85733280
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef klausmeister het volgende:

[..]

het gaat niet alleen om het dier maar ook om de mens die ertoe in staat is. Zoals in dit geval, een kitten in een plastic tas te stoppen, beestje miauwt als een gek en dan zo harteloos zijn om evengoed een gat te graven en het beestje levend te dumpen???? Dan ben je ziek in mijn hoofd, wie weet waar zo'n persoon nog meer voor in staat is.
Bovendien in een (NL's) slachthuis wordt een dier zo snel mogelijk afgemaakt. Bij varkens gebeurt dit dmv stroom of koolmonoxide waardoor ze buiten westen raken, erna worden ze opgehangen en doodgestoken. Een goede slachter doet het zo snel mogelijk en gaat niet een dier nodeloos laten lijden. Als een dier aankomt bij een slachthuis is volgens de NL'se wetgeving verplicht het dier een aantal uren rust te geven voordat het uiteindelijk geslacht gaat worden.
Ik ben wel van mening dat een dier (uit de bioindustrie) een beter leven verdient heeft voordat het geslacht wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_85733292
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef mac_this het volgende:

[..]

Ja, we zijn niet allemaal zo'n autist als jij bent.
en bedankt.

quote:
Of ben je gewoon een katten/alledierenhater?
absoluut niet. maar ik heb gewoon een hekel aan figuren die roepen dat dierenmishandelaars aan de hoogste boom gebonden moeten worden terwijl ze zelf een karbonade in de pan gooien "omdat hij zo lekker goedkoop in de aanbieding was" :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')