niet iedereen in de topic zegt dat je geen katten mag dodenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef Louis22 het volgende:
Iedereen in dit topic is ook vegetarier, neem ik aan?
Ben ik met je eens. Zelf eet ik niet elke dag vlees en koop meestal vlees uit de scharrelindustrie. Varkens zijn erg slim en gevoelig idd en ik weet ook dat ze zwaar lijden onder hun bestaan in de bio maar dit wil niet zeggen dat mensen zomaar op een wrede manier hun huisdieren kunnen dumpen en ik hier mijn ogen voor sluit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Varkens zijn intelligentere dieren dan katten, dus kunnen dieper leed voelen. Daarom is het ook niet zo erg om een mug dood te slaan, zoals iemand anders hier zei.
Maak je er dan wel soep van? Anders is het zielig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef steunsunchaser het volgende:
wij schieten ze dus ook af binnenkort, alsof slachtvee het beter heeft
Dan zet je in de krant: wil iemand mijn twee katten adopteren want anders moet ik ze doodschieten. Iemand wil ze dan echt wel hebben. Waarom heb je dan uberhaupt katten genomen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef steunsunchaser het volgende:
schijnheilig gedoe.
ik zit nu nog met twee katten, niemand wil die beesten hebben.
ben naar asiel geweest maar daar wouden ze ze niet hebben, zaten vol en koste me anders geld.
advertentie in dorpskrant ook niks.
marktplaats niet en hier niet.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef steunsunchaser het volgende:
schijnheilig gedoe.
ik zit nu nog met twee katten, niemand wil die beesten hebben.
ben naar asiel geweest maar daar wouden ze ze niet hebben, zaten vol en koste me anders geld.
advertentie in dorpskrant ook niks.
marktplaats niet en hier niet.
niet genomen, iemand heeft zijn kat uit huis getrapt en dat beest heeft bij ons op zolder geworpen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zet je in de krant: wil iemand mijn twee katten adopteren want anders moet ik ze doodschieten. Iemand wil ze dan echt wel hebben. Waarom heb je dan uberhaupt katten genomen?
nee je krijgt ze gratis mee met nog wat voerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, je moet inderdaad dokken voor een Asiel, en tenzij het echt katten zijn die van alles mankeren kom je er echt wel vanaf op Marktplaats ofzo. Of ben jij er zo eentje die er graaaag vanaf wil, maar dan nog wel ff 50 euro per stuk wil vangen voor een huis- tuin en keuken Europese korthaar
Dan zal het mishandelen van bijvoorbeeld jou minder erg zijn dan het mishandelen van een bankdirecteurquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Varkens zijn intelligentere dieren dan katten, dus kunnen dieper leed voelen. Daarom is het ook niet zo erg om een mug dood te slaan, zoals iemand anders hier zei.
en jij krijgt dat over je hart om die beestjes de kogel te geven? Hoe is de moeder aan haar einde gekomen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef steunsunchaser het volgende:
[..]
niet genomen, iemand heeft zijn kat uit huis getrapt en dat beest heeft bij ons op zolder geworpen.
de moeder is al dood en volgende week dus ook de kittens.
ik ga niet aan het asiel 3x 25 euro betalen of zo.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef steunsunchaser het volgende:
[..]
niet genomen, iemand heeft zijn kat uit huis getrapt en dat beest heeft bij ons op zolder geworpen.
de moeder is al dood en volgende week dus ook de kittens.
ik ga niet aan het asiel 3x 25 euro betalen of zo.
Open een topic op aanvraag hier in Flora & Fauna. Zeg dan wat je met ze gaat doen als niemand ze wil en echt wel dat iemand ze dan wil hebben. Blijkbaar vind je het helemaal niet erg om die beestjes af te maken en doe je dat nog liever dan dat je een beetje moeite doet om ze een nieuw huis te vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef steunsunchaser het volgende:
[..]
nee je krijgt ze gratis mee met nog wat voer
Dat heeft ie al gedaan maar het maakt zijn topic er niet geloofwaardiger op...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Open een topic op aanvraag hier in Flora & Fauna. Zeg dan wat je met ze gaat doen als niemand ze wil en echt wel dat iemand ze dan wil hebben. Blijkbaar vind je het helemaal niet erg om die beestjes af te maken en doe je dat nog liever dan dat je een beetje moeite doet om ze een nieuw huis te vinden.
jij bent een hoerenloper neem ik aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef Louis22 het volgende:
Iedereen in dit topic is ook vegetarier, neem ik aan?
Ik vind mensen die dieren slachten voor vlees ook onbegrijpelijk, hoe kan je dat werk doen...maar zelf eigenhandig kittens doodmaken, puur omdat je ze zelf niet wil hebben, walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gedaan maar het maakt zijn topic er niet geloofwaardiger op...
Ga jij zoeken!?!quote:
Vertel mij dan eens waarom je in godsnaam dan de kitten meeneemt in je auto om vervolgens ergens te begraven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef Loedertje het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de moederpoes een nestje had waarvan 1 kitten na een paar dagen dood leek? Het is nml erg vreemd dat er slechts 1 kitten in dat grafje lag nietwaar?
misschien woonden ze op een flatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom je in godsnaam dan de kitten meeneemt in je auto om vervolgens ergens te begraven.
Doe dat dan gewoon in je eigen tuin ofzo.
Euhm... Ze woonden in een flat en hadden de plantenbakken net weggehaald. Ik noem eens wat...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
Vertel mij dan eens waarom je in godsnaam dan de kitten meeneemt in je auto om vervolgens ergens te begraven.
Doe dat dan gewoon in je eigen tuin ofzo.
in je tuin met het risico dat je hond het beest weer gaat opgraven...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hopelijk heel erg snel....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer krijgen we nou echt eens zware straffen voor mishandeling/verwaarlozing/moord op dieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |