Dat is wel lekker, zomer of geen zomerquote:
Jij niet alleen, ik wens wel mooi weer met mijn verjaardag.... maar eerlijk is eerlijk, meestal is het dat ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen harde cijfers, ik was erbij en ik vond het een middelmatig zomertje. En als september niet mooi wordt, zoals je zojuist hebt beloofd, spreek ik je daarop nog aan
-doe even normaal-quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef hondjes het volgende:
Het is hier warm, kan oplopen tot 39c en harstikke vochtig.
Dat is toch echt een fabel, die droge hitte.
Als het hier heet is, kan het ook vochtig heet zijn,,gewoon zweetweer.
Da's 4 graden te warm voor een iPadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef hondjes het volgende:
Het is hier warm, kan oplopen tot 39c en harstikke vochtig.
Dat is toch echt een fabel, die droge hitte.
Als het hier heet is, kan het ook vochtig heet zijn,,gewoon zweetweer.
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch ook wel mooie jaren, die in de middeleeuwen. Je kont toen nog gewoon zomaar op straat poepen zonder 80 florijn bekeuring te krijgen
Het is nu verworden tot een fetish voor een enkeling die zich in de bek laten schijtenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eens
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch ook wel mooie jaren, die in de middeleeuwen. Je kont toen nog gewoon zomaar op straat poepen zonder 80 florijn bekeuring te krijgen
Toen hebben Wij wel gewonnen van die stomme Spanjaardenquote:
Dat was bij gebrek aan de PvdAquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.
Deze was daarvoor nog:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spanje is gewoon een kankerland, dat begon al in het jaar 1568
[ afbeelding ]
dat vind ik zo smerig en sorry wie er van houd, maar plas en poep sex gedver echt vind ik eigenlijk niet normaal dan is er een steekje los in zo iemand zijn bovenkamer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is nu verworden tot een fetish voor een enkeling die zich in de bek laten schijten
Wat is vooruitgang ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.
Jij wil nu weer een brug naar het bedrijven van de liefde onder een gehaakt sprei?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik zo smerig en sorry wie er van houd, maar plas en poep sex gedver echt vind ik eigenlijk niet normaal dan is er een steekje los in zo iemand zijn bovenkamer.
wat heet steekje, zeg maar gerust heel veel steekjes.
Die Grieken hadden allang openbare toiletten..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eens
Dat was ook alleen maar om die uitgang vrij te maken voor geslachtelijk verkeer, 't zijn vuige anaalriddersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Grieken hadden allang openbare toiletten..
Die zijn er nog steeds in die open musea, grote lange stenen openbare toiletten, waar men gezellig zij aan zij zat te poepen.
Nee, maar wel achterom!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
Echt, homoliefde was echt in...
Niemand keek er toen van op.
hey hey er wordt niet gescheten op mijn sprei, daar zit wat bloed zweet en tranen in hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij wil nu weer een brug naar het bedrijven van de liefde onder een gehaakt sprei?
Remlof, kom d'r maar in jonguh
Bukken was toen echt een gevaarlijke bezigheid, moest je niet te vaak doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
Echt, homoliefde was echt in...
Niemand keek er toen van op.
Die liep maar tot 12.00 uurquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lopen we ondertussen nog een beetje in de pas met de agenda van Jian?
Ik heb het opgegeven om hier nog enige structuur in te willen aanbrengenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoorde net dat er op een school kinderen naar huis zijn gestuurd voor de rest van de dag omdat internet het niet doet. De fucking gemakzucht van docenten, te bizar voor woordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
In Den Haag worden de mensen ge-adviseerd om binnen te blijven ivm de water overlast
Die agenda moet simpelweg in de OPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoorde net dat er op een school kinderen naar huis zijn gestuurd voor de rest van de dag omdat internet het niet doet. De fucking gemakzucht van docenten, te bizar voor woorden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze moeten die docenten naar huis sturen, voor de rest van hun leven en zonder uitkering.
ja vind ik ook hoor, geen internet dan de kinders lekker naar huis, kunnen ze daar internetten.quote:
Is dat de nieuwe policy ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
In Den Haag worden de mensen ge-adviseerd om binnen te blijven ivm de water overlast
daar staan de straten blank en de tunnels volquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe policy ja?
Hadden ze in '53 moeten zeggen!![]()
Lang leve de vooruitgang
Nou dan kan een beetje schijt er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey er wordt niet gescheten op mijn sprei, daar zit wat bloed zweet en tranen in hoor.
Wie wil daar wonen?quote:
Veel interesse in moordhuis Sander V.
DORDRECHT - Er is veel interesse in de Dordtse woning van Sander V. die vijf maanden na de moord op Milly Boele voor een spotprijs in de verkoop is gegaan.
De vraagprijs voor het hoekhuis aan de Schuilenburg bedraagt 165.000 euro. Dat zou minimaal 30.000 euro lager zijn dan de prijs voor vergelijkbare woningen.
Afspraken voor bezichtigingen zijn al gemaakt, zegt een medewerkster van Nouwen makelaardij. De telefoon stond gisteren roodgloeiend.
Sander V. heeft tot frustratie van zijn voormalige vriendin de verkoop van het huis lange tijd geblokkeerd. Dat kon hij maandenlang volhouden doordat zijn ontslag bij de politie Rotterdam-Rijnmond pas recent is bekrachtigd en zijn inkomsten pas toen opdroogden.
het was dan ook echt niet normaal vanmorgen, met bakken tegelijk uit de hemel, zeik- en zeiknatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
Als het goedkoop genoeg is!quote:
Link?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
RTL7 waar continu het nieuws herhaald wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Link?
Jammer genoeg geen goed excuus voor het niet doen van mijn huiswerk
Gaaf hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
Tis best wel bar en boos die regen, moet je die foto's hier zien![]()
http://www.telegraaf.nl/i(...)erland__.html?p=12,1
165.000 las ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goedkoop genoeg is!
30.000 euro onder de prijs, maar dan nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goedkoop genoeg is!
Voor ¤ 125000 ofzo wil ik het wel hebben, gewoon verhuren die zooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
30.000 euro onder de prijs, maar dan nog
lijkt wel een rondvaartbootquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf hè![]()
Die Amsterdammers apen alles na.
[ afbeelding ]
kapsoneslijers dat zijn die amsterdammersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf hè![]()
Die Amsterdammers apen alles na.
[ afbeelding ]
Dat is het ook, het is een amfibievoertuig waarmee je een rondrit door Rotterdam kunt maken met aansluitend een rondvaart.quote:
helpt die paracetamol al bij jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
RTL7 waar continu het nieuws herhaald wordt
Hebben jullie hoofdpijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
helpt die paracetamol al bij jou?
Hier niet, ik ga maar even liggen.
Niet echt.....lekker dutten jijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
helpt die paracetamol al bij jou?
Hier niet, ik ga maar even liggen.
Ja een beetje algehele malaisequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie hoofdpijn?
Staat het al blank bij jou in de straat?
Das kut met peren, sterktequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt.....lekker dutten jij![]()
[..]
Ja een beetje algehele malaise
Met een donderwolkje melk en een suikerklontje! Gaarne in een kopje dit keer i.p.v. over me hoofd!quote:
Jot!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al een espresso voor me staan.
Koekie bij?
Die EO humor van jouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een donderwolkje melk en een suikerklontje! Gaarne in een kopje dit keer i.p.v. over me hoofd!
Karamel-wafels!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef Toverheks het volgende:
ben me nu ff een partijtje misselijk, die stroopwaffels zijn ook zo lekker, maar geloof niet dat het de bedoeling is een heel pak achter elkaar op te eten.
iJa!quote:
Hij is nu bezig met synchen. En, efficient als ik ben, laat ik 'm alles direct doen. Kan ik straks even efficiënt de apps die ik niet nodig heb/wil er weer afgooienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ha, zit je er al mee te spelen, ja? Hoe bevalt het?
Dat dusquote:
Ja heel erg!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
En was Talking Carl een succes bij je kroost, Gert?
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heel erg!![]()
En dan moest ie lachen, en Carl dus heel hoog teruglachen, waar hij weer om moest lachen enzovoort.
Zeg maar hetzelfde soort lol als jij er mee had, schat ik zo in.
Of deze, om alvast een beetje aan het vakantiegevoel te wennenquote:
Uhhh..... die werkt niet helemaal voor mij geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze, om alvast een beetje aan het vakantiegevoel te wennen
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
Wie is natasja23 die per pm aan me vraagt hoe het is en waarvan de inbox vol zit
Zie je! Zie je! Goeie tip van mij hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heel erg!![]()
En dan moest ie lachen, en Carl dus heel hoog teruglachen, waar hij weer om moest lachen enzovoort.
Zeg maar hetzelfde soort lol als jij er mee had, schat ik zo in.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.
Tof hè, als je net een nieuw speledingetje hebt.quote:
Qui dit fatigue dit réveille encore sourd de la veillequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, je kan het zo lekker zeggen met veel armzwaaien!
I love french!
Voila mon passport!
Ik ga ff de franse teleactalencursus zoeken.
Gratis!
Als een kind zo blij, had ik èn geen deadline èn vanavond geen verjaardag. Tot kwart voor vier even pauzerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
Tof hè, als je net een nieuw speledingetje hebt.
Ja, die is super!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhhh..... die werkt niet helemaal voor mij geloof ik.
Ik doe deze weer effe, zo'n lekker nummer!![]()
Ach, dat is voor velen nostalgie. Mysteryland in de modderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is super!
Als het zo blijft regenen houd ik mijn hart vast voor Mysteryland zaterdag. Ze zijn al druk bezig met opbouwen, maar de grond is doorweekt en drassig. Als je daar naartoe gaat komt je er uit te zien als een beest.
Ah, een opklaring, hopelijk zet het door.
gewoon kaplaarsen onder je outfitje aan, staat best leuk en je houd warme voetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is super!
Als het zo blijft regenen houd ik mijn hart vast voor Mysteryland zaterdag. Ze zijn al druk bezig met opbouwen, maar de grond is doorweekt en drassig. Als je daar naartoe gaat komt je er uit te zien als een beest.
Ah, een opklaring, hopelijk zet het door.
En Dance Valley . Dat was echt bar toen met die regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ach, dat is voor velen nostalgie. Mysteryland in de modder
Goed idee Heksjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon kaplaarsen onder je outfitje aan, staat best leuk en je houd warme voeten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.
Je zat daar enkelt met je sokjes? zonder schoentjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo de natte schoenen maar weer eens aantrekken om naar huis te gaan.
Mannen met enkel sokjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zat daar enkelt met je sokjes? zonder schoentjes?
Een rondvaartbusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, het is een amfibievoertuig waarmee je een rondrit door Rotterdam kunt maken met aansluitend een rondvaart.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mannen met enkel sokjes![]()
Mannen met enkel sokjes
Je comprends que tu as trouvé le traducteur?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Qui dit fatigue dit réveille encore sourd de la veille
Hmmmm, rrrrrrrrrrr.
Zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef CarOnline het volgende:
Mannen met enkel sokjes![]()
Mannen met enkelsokjes
J'ai pensé que vous les gars avaient!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je comprends que tu as trouvé le traducteur?
Car je ne comprends pas de derriière!
Dan werk jij altijd, tochquote:
De komende drie weekenden nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan werk jij altijd, toch?
Van wat? Wat de volgende formatiepoging wordt?quote:18u loting op ned2
En? verder alles goed met die mevrouw? En jij? óp naar Kwikfitters voor opnieuw balanceren?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef Dementor het volgende:
Vandaag een bijna ongeluk gehad... zat zo'n blik wat net 80 kan voor mij op de weg en mevrouw vond het nodig om te remmen voor groen licht... ik heb nog nooit mijn banden zo over de weg horen schrapen.
Ik was in staat om mijn voorbumper vast te klikken aan haar trekhaak om zo de laatste 20km een extra duwtje te geven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Groen licht kan een intimiderende werking op je hebben...
Geen idee, interesseert me eigenlijk ook niet zoveel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En? verder alles goed met die mevrouw? En jij? óp naar Kwikfitters voor opnieuw balanceren?
Da's wel vriendelijk van jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was in staat om mijn voorbumper vast te klikken aan haar trekhaak om zo de laatste 20km een extra duwtje te geven.
Dan zat je er te dicht op hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef Dementor het volgende:
Vandaag een bijna ongeluk gehad... zat zo'n blik wat net 80 kan voor mij op de weg en mevrouw vond het nodig om te remmen voor groen licht... ik heb nog nooit mijn banden zo over de weg horen schrapen.
Even verderop stonden er drie auto's in de prak.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan zat je er te dicht op hè![]()
Maar blij dat het goed afgelopen is.![]()
Hihi, ga je gang Cc, misschien gaat ie dan weer lachen:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef Dementor het volgende:
@Cc, cool he zo'n iPad.
Nu kun je onze avatars aaien!
Ik zei vandaag nog hardop dat ik me gelukkig prijs dat ik vandaag geen auto hoef te rijden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even verderop stonden er drie auto's in de prak.
Super Remlof!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ga je gang Cc, misschien gaat ie dan weer lachen:
[ afbeelding ]
Ik heb Zinio er al op zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef Dementor het volgende:
@Cc, cool he zo'n iPad.
Nu kun je onze avatars aaien!
Of neem de handdoekhaakjesversie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ga je gang Cc, misschien gaat ie dan weer lachen:
[ afbeelding ]
Die herken ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of neem de handdoekhaakjesversie!![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of neem de handdoekhaakjesversie!![]()
[ afbeelding ]
exact een uur laterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn ze lekker snel klaar
en Auxerrequote:
3e zou ok zijn imo en milan is ook niet meer wat t geweest is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
en Auxerre![]()
Ik vind het een mooie loting, tenminste een paar heerlijke topwedstrijden. Als je er dan uitvliegt dan maar goed en mochten ze onverwacht toch doorkomen ............
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:32 schreef hondjes het volgende:
Even mijn ava aan kleinkind laten zien.
Ik ga voor 1e of 2e, 3e kan altijd nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
3e zou ok zijn imo en milan is ook niet meer wat t geweest is.
hehe dat zou t mooist zijn idd, maar als we overwinteren vind ik t al voldoende. voor goed moeten ze 2e worden iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga voor 1e of 2e, 3e kan altijd nog
Finale Champions League; Ajax - Fc Twentequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dat zou t mooist zijn idd, maar als we overwinteren vind ik t al voldoende. voor goed moeten ze 2e worden idd
hehehe als je daar nu geld op zet en t wordt de finale loop je binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Finale Champions League; Ajax - Fc Twente
Misschien moest ik dat maar es doen, de kans dat het gebeurt is groter dan de staatsloterij winnen denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe als je daar nu geld op zet en t wordt de finale loop je binnen
Geen idee. Wij kijken nu iets over een meubelmaker die failliet gaat!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
Gaat er hier ook iemand naar het 6e zintuig kijken?
Wijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
lolo zet ik wel geld op twente 4e in de poulequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien moest ik dat maar es doen, de kans dat het gebeurt is groter dan de staatsloterij winnen denk ik
Heb ik al gezien ...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
nah, kijk feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
Had je ook hierheen kunnen sturen! Dan werd het wel nuttig besteed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Toch maar m'n geweten gesust en ¤10 overgemaakt naar giro 555 voor Pakistan.
dit is dus een 555 actie waar ik niets aan geef. geef meestal wel, maar nu heb ik er geen zin inquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
weet je het zeker?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Je bedoelt die van dood aan alle Westerlingen en andere ongelovige honden, wij hebben atoomwapens en een waanzinnig groot leger enzo, toch die tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Meneer Generalisatie, toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt die van dood aan alle Westerlingen en andere ongelovige honden, wij hebben atoomwapens en een waanzinnig groot leger enzo, toch die toch
Och, wellicht kan de Pakistaanse overheid beginen met wat minder geld uitgeven aan hun nucleaire ambities en andere wapenprogramma's, hun financiering van de Taliban etc. Dan hebben ze helemaal geen donaties nodigquote:
Uhuh....net afgesprokenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet je het zeker?
Maar leek me wel iets voor jou inderdaad, gezien dat medium waar je het laatst over had
yups, helemaal eens. wel genoeg geld voor al hun nucleaire ambities, voor een groot leger, maar geen geld om je eigen infrastructuur op te bouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, wellicht kan de Pakistaanse overheid beginen met wat minder geld uitgeven aan hun nucleaire ambities en andere wapenprogramma's, hun financiering van de Taliban etc. Dan hebben ze helemaal geen donaties nodig
Gewoon nog steeds 1 goal maken en dan zijn ze er, ma ja, dat valt inderdaad nog niet meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, kijk feyenoord.
maar das even onvoorstelbaar. hoe ver die club is weggegleden
dus het volk maar laten barsten omdat de overheid bepaalde keuzes maakt, dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, wellicht kan de Pakistaanse overheid beginen met wat minder geld uitgeven aan hun nucleaire ambities en andere wapenprogramma's, hun financiering van de Taliban etc. Dan hebben ze helemaal geen donaties nodig
Dat is misschien 1% van de bevolking, nog altijd minder dan die 15% van de Nederlanders die PVV stemt en ons land in een politiestaat wil veranderenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt die van dood aan alle Westerlingen en andere ongelovige honden, wij hebben atoomwapens en een waanzinnig groot leger enzo, toch die toch
yeah gewoon, ik denk dat gent eerder gewoon 3-0 maakt dan dat feyenoord 2-0 scoort.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds 1 goal maken en dan zijn ze er, ma ja, dat valt inderdaad nog niet mee
ik heb vorige seizoenen ook gekeken, las zonet pas dat het vanavond weer begint, net op tijd dusquote:
De overheid bestaat uiteindelijk bij de gratie van het volk. Wanneer er totaal geen geld zou binnenkomen zou de druk op de Pakistaanse overheid wel eens zo groot kunnen worden dat ze wel geld moeten geven. Nu kunnen ze hun Nucleaire programma's gewoon voortzetten en de wederopbouw wordt gefinancierd van buitenaf. Hartstikke goed geregeldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus het volk maar laten barsten omdat de overheid bepaalde keuzes maakt, dat kan natuurlijk
En dankzij wie hebben ze die kennis tot het ontwikkelen van een atoomprogramma?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
yeah idd. maar dan hebbenw e onze bijdrage al wel geleverd toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dankzij wie hebben ze die kennis tot het ontwikkelen van een atoomprogramma?
Juistem Nederland!
Ik had het nog niet gezien, maar we zaten al dubbeltje te kijken dus ik was er vast wel achter gekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb vorige seizoenen ook gekeken, las zonet pas dat het vanavond weer begint, net op tijd dus
Ik waag het te betwijfelen dat,dat maar 1% is, maar dat terzijde, ik heb het over de Pakistaanse overheidquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is misschien 1% van de bevolking, nog altijd minder dan die 15% van de Nederlanders die PVV stemt en ons land in een politiestaat wil veranderen
Ja, goede reden om niet ook nog te helpen met de uitvoering ervanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dankzij wie hebben ze die kennis tot het ontwikkelen van een atoomprogramma?
Juistem Nederland!
wederopbouw? noodhulpquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
De overheid bestaat uiteindelijk bij de gratie van het volk. Wanneer er totaal geen geld zou binnenkomen zou de druk op de Pakistaanse overheid wel eens zo groot kunnen worden dat ze wel geld moeten geven. Nu kunnen ze hun Nucleaire programma's gewoon voortzetten en de wederopbouw wordt gefinancierd van buitenaf. Hartstikke goed geregeld
en bijna 5-0quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Jian het volgende:
Jezus, Utrecht staat met 4-0 voor tegen Celtic
Ja, ik verheug me er ook opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:voor mera en Ian!
Zin om jullie weer te zien!
Tof!quote:
Dit is géén man-date Liesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
En ik heb sp3c vandaag nog even herinnerd aan de meet
Ik denk dat jij hem heul tof gaat vinden.
Ik ga 'm een stuk minder tof vinden dan de vorige keer dat ik hem zag en aan jou voorstelde, maar dat weet ie vast alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
En ik heb sp3c vandaag nog even herinnerd aan de meet
Ik denk dat jij hem heul tof gaat vinden.
Terwijl sp3c me vasthoudt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een vrij gemene grap, die minstens 5 Remlofl-punten waard is, maar ik denk dat Liesje me in elkaar slaat op die meet als ik 'm nu maak
Nee, het kan echt nietquote:
Die blijft tof!quote:
Alsof ik haar terug zou willenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het kan echt nietMaar ik heb wel een slinkse manier bedacht voor je om Liesje terug te krijgen. Er lichtelijk van uit gaande dat in dit geval in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst zou je haar aan jezélf voor kunnen stellen op de meet.
Ow ja, dat topic moet ik nog even checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die blijft tof!
En verder durf ik niet terug te lezen
Oh rem, ik zag thewitch en harold in dat castlefok dingetje
Val dood, stommerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het kan echt nietMaar ik heb wel een slinkse manier bedacht voor je om Liesje terug te krijgen. Er lichtelijk van uit gaande dat in dit geval in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst zou je haar aan jezélf voor kunnen stellen op de meet.
Kat in het bakkie, gebaseerd op ervaringen uit het verledenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, okee! Maar dan stel ik voor dat we onze new-found-power over Liesje gebruiken voor Evil en haar voorstellen aan Stefan!![]()
Da's ook een halve negert
Een halve negert met een crew tagje achter zijn username. Piece of cake.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Kat in het bakkie, gebaseerd op ervaringen uit het verleden
IK OOK!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdebloedworst, ik wil rechten
Joah, niet het beste SC materiaal denk ik, gezien de reacties.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet lager dan jouw gedrag destijds. Maar laten we er maar over op houden
Daarom, maar ik moest er toch even op in gaan, goed voor iedereen te weten hoe het kan gaan op fok!meets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, niet het beste SC materiaal denk ik, gezien de reacties.
14 maanden geleden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet lager dan jouw gedrag destijds. Maar laten we er maar over op houden
*gaat Mera niet voorstellen aan halve negertsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, maar ik moest er toch even op in gaan, goed voor iedereen te weten hoe het kan gaan op fok!meets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe Stefan de groetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, ik ga naast het onderwerp in kwestie kruipen.
Doei!
Het liefst langere exemplaren die makkelijk in de hand liggen maar niet te zwaar zijn om, de kaak te sparen.quote:
Type halve neger dus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het liefst langere exemplaren die makkelijk in de hand liggen maar niet te zwaar zijn om, de kaak te sparen.
Nu moet ik dit even posten:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die schijnen wel fijn te branden
Doe dat lekker via de pm joh.quote:
Benieuwd wie het eerst wegkijktvliegtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Hij is mooi, hè!
Ik ben nu een staarwedstrijd aan het doen met een duif die op de dakkapel van de buren zit.
quote:'CIA betaalt leden regering Karzai'
WASHINGTON/KABUL - De Amerikaanse inlichtingendienst CIA betaalt heimelijk meerdere leden uit de regering van de Afghaanse president Hamid Karzai in ruil voor invloed op het bestuur. Dat meldde The Washington Post vrijdag op basis van goed ingevoerde bronnen binnen de Amerikaanse regering.
Volgens buienradar telt dit al als een vakantiedag in herfst!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogge heks, op mijn laatste vakantiedag![]()
Nu moet ik weer wachten tot de herfstvakantie
geniet nu maar van je laatste dag en het weekend komt er ook nog aan, nog beetje sporten en een beetje rommelen en ach is ook wel weer lekker om naar je werk te gaan lijkt mij, gewoon het gewonen leven begint weer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogge heks, op mijn laatste vakantiedag![]()
Nu moet ik weer wachten tot de herfstvakantie
sta je daar raar van te kijken Teun??? nou weet weinig van politiek en wereldleiders etc. maar dit achdat doen alle landen, het is echt handje klap en geld schuiven, macht, olie en wapens daar draait het in deze wereld om, en al maakt het uit dat er 40.0000 kindjes per dag van de honger sterven dat lappen ze allemaal aan hun laars.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat zijn het toch ook gore viezeriken daar in de VS.
[..]
Nou.......ik heb afgelopen week al weer genoeg "gooi over de schutting" mailtjes gezien waardoor ik niet echt uit zit te kijken naar de komende week. De week daarna, als ik links en rechts weer wat terug gegooid heb, dan zal het wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geniet nu maar van je laatste dag en het weekend komt er ook nog aan, nog beetje sporten en een beetje rommelen en ach is ook wel weer lekker om naar je werk te gaan lijkt mij, gewoon het gewonen leven begint weer.
het lijkt wel of je er echt tegenop ziet om weer te werken, moet je veel rechtzetten en inhaklen Teun, ken me nog herrinderen dat er iemand voor je inviel maar die ging op vakantie zoietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou.......ik heb afgelopen week al weer genoeg "gooi over de schutting" mailtjes gezien waardoor ik niet echt uit zit te kijken naar de komende week. De week daarna, als ik links en rechts weer wat terug gegooid heb, dan zal het wel weer meevallen.
Ja, maar dat was een schatje, daar zou ik alles voor doen, ook privé als het moet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het lijkt wel of je er echt tegenop ziet om weer te werken, moet je veel rechtzetten en inhaklen Teun, ken me nog herrinderen dat er iemand voor je inviel maar die ging op vakantie zoiets
dat is een schatje schrijf je, nou wacht maar af als je straks 3 weken werk moet inhalen binnen 2 dagen, blijft ze dan ook nog een schatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een schatje, daar zou ik alles voor doen, ook privé als het moet.
Goedemorgen goedemorgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
doe jij een beetje rustig aan met je schouder??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Nog met proefopdracht bezig, maar wel meteen een vervolg in de mailbox. Dat biedt perspectieven.
Er moet brood op de plank en dit kan een erg lucratieve opdrachtgever worden. Maar heb al gemaild dat ik pas maandag naar deel twee ga kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
doe jij een beetje rustig aan met je schouder??
Totaal geen verbazing, 't was meer een bevestiging van "Het weten". Tevens zat ik nog even te denken dat er hier nogal wat gezinnen in rouw gedompeld zijn door het verlies of het gehandicapt zijn van een zoon of vriend vanwege de o zo gewenste aanwezigheid ginds.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen goedemorgen![]()
En wat is dat nou, is Teuntje verbaasd over de grote boze wereld?
Hoe meer je betaald, des te harder gaat het daar of hier regenenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Aflaat betaald, laat dat plekje in de hemel maar met pluche bekleden.
Hier is het haske droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe meer je betaald, des te harder gaat het daar of hier regenen
Ik werd vanmorgen al vroeg wakker van kletterende regen................en telefoon. Zes uur slaap is te weinig voor mij.quote:
En dan zeggen ze dat ik in sprookjes geloof?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Aflaat betaald, laat dat plekje in de hemel maar met pluche bekleden.
Define 'ze'?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan zeggen ze dat ik in sprookjes geloof?
Die ongelovigen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Define 'ze'?
Sprookjes zijn cool trouwens!
Ik heb ooit (...) een sprookje geschreven voor een exquote:
Ik houd van oude sprookjes van voor het Disney tijdperk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit (...) een sprookje geschreven voor een ex.
Dat bleef een ex.
Mijn lievelingssprookje is Repelsteeltje. Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet!
6 miljoen hè, de rest blijft ergens aan de één of andere strijkstok hangen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onze lieve Heer denkt nu vast dat hij voor nog zestien miljoen euro regen moet laten vallen, dat we dat gekocht hebben. En Hij levert natuurlijk stipt
Dat zijn geen sprookjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd van oude sprookjes van voor het Disney tijdperk!
En iedereen ging dood of stierf arm!
Ja de Taliban, dat is echt fijn volk.... dreigen met aanslagen in Pakistan omdat er westerse hulpverleningsorganisaties aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Totaal geen verbazing, 't was meer een bevestiging van "Het weten". Tevens zat ik nog even te denken dat er hier nogal wat gezinnen in rouw gedompeld zijn door het verlies of het gehandicapt zijn van een zoon of vriend vanwege de o zo gewenste aanwezigheid ginds.
Ik ben voor de Taliban en tegen de VS![]()
Taliban klinkt ook gewoon veel geiler en exotischer dan Yank
Karzai zit er toch voor Amerika,,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat je computertafeltje al in de verse lak?quote:
Het Westen is misdadig met al die hulp. Het verlengd het lijden van mensen in de derde wereld door ze te weinig te geven om te leven en teveel om te sterven. Laat die mensen toch in vrede sterven, inshallahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja de Taliban, dat is echt fijn volk.... dreigen met aanslagen in Pakistan omdat er westerse hulpverleningsorganisaties aanwezig zijn.
Ik heb nog niet gezien dat die hulp dankzij de aanwezigheid en inzet van de Taliban niet nodig is.... maar desondanks is het natuurlijk wel heel makkelijk om te dreigen met aanslagen, die mensen zijn toch al slachtoffer, kan er na een watersnoodrampje ook nog wel een aanslag bovenop van wat figuren die niet bereid zijn te helpen maar het afkeuren dat anderen helpen
nee nog niet, maar hij is wel verzaagt maar moet er echt zin in hebben misschien vanmiddag even opschuren maar weet niet waar ik dit dan allemaal neer moet zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je computertafeltje al in de verse lak?
Wij leveren de pornoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 27-08-2010 14:50:26 ]
Dit is mijn jeugdsentiment en mijn eerste grote platonische liefde. Ze komt in beeld op 2:52quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
Lobke! Toch?
Daar heb ik ook altijd met veel plezier naar gekeken in mijn jeugd.
monique van de venquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is mijn jeugdsentiment en mijn eerste grote platonische liefde. Ze komt in beeld op 2:52![]()
Nederland was prachtig, ooit![]()
Nog steeds vind ik haar een mooie vrouwquote:
Je bent weer lekker bezig, maar het is wel fijn om alles lekker in een kastje te hebben in je badkamer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nog niet, maar hij is wel verzaagt maar moet er echt zin in hebben misschien vanmiddag even opschuren maar weet niet waar ik dit dan allemaal neer moet zetten.
ben nu met de doush bezig heb van die plastic badkamermeubeltjes gekocht, 1 voor onder de wastafel hahaa past het niet dus daar doe ik maar de shampoo enzo in, ook 1 kastje voor andere dingen en er staat er hier nog 1 in doos die gaat weer terug naar blokker, echt plastic dat het niet gaat uitzetten in de doush maar wat een geld voor zulke ienemiene kastjes, 24 en 20 euro nou ze vragen er wat voor.
maar ja alles staat wel weer netjes in de douch ik had zo een Ikea kastje viel van ellende uit elkaar en de lade gingen niet eens meer open, moest je echt aan rukken, ja kan ook niet he hout in de doush maar ik moest wat, daarom nu dit plastic.
ze is wel mooi, maar beetje truttig Teun, altijd een parelketting en van die truttenkleding, sjaaltje rokje enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik haar een mooie vrouw
Om over dat stemgeluid nog maar te zwijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |