Dat is wel lekker, zomer of geen zomerquote:
Jij niet alleen, ik wens wel mooi weer met mijn verjaardag.... maar eerlijk is eerlijk, meestal is het dat ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen harde cijfers, ik was erbij en ik vond het een middelmatig zomertje. En als september niet mooi wordt, zoals je zojuist hebt beloofd, spreek ik je daarop nog aan
-doe even normaal-quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef hondjes het volgende:
Het is hier warm, kan oplopen tot 39c en harstikke vochtig.
Dat is toch echt een fabel, die droge hitte.
Als het hier heet is, kan het ook vochtig heet zijn,,gewoon zweetweer.
Da's 4 graden te warm voor een iPadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef hondjes het volgende:
Het is hier warm, kan oplopen tot 39c en harstikke vochtig.
Dat is toch echt een fabel, die droge hitte.
Als het hier heet is, kan het ook vochtig heet zijn,,gewoon zweetweer.
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch ook wel mooie jaren, die in de middeleeuwen. Je kont toen nog gewoon zomaar op straat poepen zonder 80 florijn bekeuring te krijgen
Het is nu verworden tot een fetish voor een enkeling die zich in de bek laten schijtenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eens
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch ook wel mooie jaren, die in de middeleeuwen. Je kont toen nog gewoon zomaar op straat poepen zonder 80 florijn bekeuring te krijgen
Toen hebben Wij wel gewonnen van die stomme Spanjaardenquote:
Dat was bij gebrek aan de PvdAquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.
Deze was daarvoor nog:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spanje is gewoon een kankerland, dat begon al in het jaar 1568
[ afbeelding ]
dat vind ik zo smerig en sorry wie er van houd, maar plas en poep sex gedver echt vind ik eigenlijk niet normaal dan is er een steekje los in zo iemand zijn bovenkamer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is nu verworden tot een fetish voor een enkeling die zich in de bek laten schijten
Wat is vooruitgang ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hert heet niet voor niks ook wel The Dark Ages. De vooruitgang heeft op de meeste gebieden na de Romeinen gewoon eeuwenlang stilgestaan.
Jij wil nu weer een brug naar het bedrijven van de liefde onder een gehaakt sprei?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik zo smerig en sorry wie er van houd, maar plas en poep sex gedver echt vind ik eigenlijk niet normaal dan is er een steekje los in zo iemand zijn bovenkamer.
wat heet steekje, zeg maar gerust heel veel steekjes.
Die Grieken hadden allang openbare toiletten..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zal het toen gestonken hebben op straat en niemand veegde zijn kont af want wc papier bestond nog niet eens
Dat was ook alleen maar om die uitgang vrij te maken voor geslachtelijk verkeer, 't zijn vuige anaalriddersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Grieken hadden allang openbare toiletten..
Die zijn er nog steeds in die open musea, grote lange stenen openbare toiletten, waar men gezellig zij aan zij zat te poepen.
Nee, maar wel achterom!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
Echt, homoliefde was echt in...
Niemand keek er toen van op.
hey hey er wordt niet gescheten op mijn sprei, daar zit wat bloed zweet en tranen in hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij wil nu weer een brug naar het bedrijven van de liefde onder een gehaakt sprei?
Remlof, kom d'r maar in jonguh
Bukken was toen echt een gevaarlijke bezigheid, moest je niet te vaak doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
Echt, homoliefde was echt in...
Niemand keek er toen van op.
Die liep maar tot 12.00 uurquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lopen we ondertussen nog een beetje in de pas met de agenda van Jian?
Ik heb het opgegeven om hier nog enige structuur in te willen aanbrengenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoorde net dat er op een school kinderen naar huis zijn gestuurd voor de rest van de dag omdat internet het niet doet. De fucking gemakzucht van docenten, te bizar voor woordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
In Den Haag worden de mensen ge-adviseerd om binnen te blijven ivm de water overlast
Die agenda moet simpelweg in de OPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoorde net dat er op een school kinderen naar huis zijn gestuurd voor de rest van de dag omdat internet het niet doet. De fucking gemakzucht van docenten, te bizar voor woorden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze moeten die docenten naar huis sturen, voor de rest van hun leven en zonder uitkering.
ja vind ik ook hoor, geen internet dan de kinders lekker naar huis, kunnen ze daar internetten.quote:
Is dat de nieuwe policy ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
In Den Haag worden de mensen ge-adviseerd om binnen te blijven ivm de water overlast
daar staan de straten blank en de tunnels volquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe policy ja?
Hadden ze in '53 moeten zeggen!![]()
Lang leve de vooruitgang
Nou dan kan een beetje schijt er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey er wordt niet gescheten op mijn sprei, daar zit wat bloed zweet en tranen in hoor.
Wie wil daar wonen?quote:
Veel interesse in moordhuis Sander V.
DORDRECHT - Er is veel interesse in de Dordtse woning van Sander V. die vijf maanden na de moord op Milly Boele voor een spotprijs in de verkoop is gegaan.
De vraagprijs voor het hoekhuis aan de Schuilenburg bedraagt 165.000 euro. Dat zou minimaal 30.000 euro lager zijn dan de prijs voor vergelijkbare woningen.
Afspraken voor bezichtigingen zijn al gemaakt, zegt een medewerkster van Nouwen makelaardij. De telefoon stond gisteren roodgloeiend.
Sander V. heeft tot frustratie van zijn voormalige vriendin de verkoop van het huis lange tijd geblokkeerd. Dat kon hij maandenlang volhouden doordat zijn ontslag bij de politie Rotterdam-Rijnmond pas recent is bekrachtigd en zijn inkomsten pas toen opdroogden.
het was dan ook echt niet normaal vanmorgen, met bakken tegelijk uit de hemel, zeik- en zeiknatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
Als het goedkoop genoeg is!quote:
Link?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
RTL7 waar continu het nieuws herhaald wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Link?
Jammer genoeg geen goed excuus voor het niet doen van mijn huiswerk
Gaaf hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
Tis best wel bar en boos die regen, moet je die foto's hier zien![]()
http://www.telegraaf.nl/i(...)erland__.html?p=12,1
165.000 las ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goedkoop genoeg is!
30.000 euro onder de prijs, maar dan nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goedkoop genoeg is!
Voor ¤ 125000 ofzo wil ik het wel hebben, gewoon verhuren die zooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
30.000 euro onder de prijs, maar dan nog
lijkt wel een rondvaartbootquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf hè![]()
Die Amsterdammers apen alles na.
[ afbeelding ]
kapsoneslijers dat zijn die amsterdammersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf hè![]()
Die Amsterdammers apen alles na.
[ afbeelding ]
Dat is het ook, het is een amfibievoertuig waarmee je een rondrit door Rotterdam kunt maken met aansluitend een rondvaart.quote:
helpt die paracetamol al bij jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
RTL7 waar continu het nieuws herhaald wordt
Hebben jullie hoofdpijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
helpt die paracetamol al bij jou?
Hier niet, ik ga maar even liggen.
Niet echt.....lekker dutten jijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
helpt die paracetamol al bij jou?
Hier niet, ik ga maar even liggen.
Ja een beetje algehele malaisequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie hoofdpijn?
Staat het al blank bij jou in de straat?
Das kut met peren, sterktequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt.....lekker dutten jij![]()
[..]
Ja een beetje algehele malaise
Met een donderwolkje melk en een suikerklontje! Gaarne in een kopje dit keer i.p.v. over me hoofd!quote:
Jot!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al een espresso voor me staan.
Koekie bij?
Die EO humor van jouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een donderwolkje melk en een suikerklontje! Gaarne in een kopje dit keer i.p.v. over me hoofd!
Karamel-wafels!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef Toverheks het volgende:
ben me nu ff een partijtje misselijk, die stroopwaffels zijn ook zo lekker, maar geloof niet dat het de bedoeling is een heel pak achter elkaar op te eten.
iJa!quote:
Hij is nu bezig met synchen. En, efficient als ik ben, laat ik 'm alles direct doen. Kan ik straks even efficiënt de apps die ik niet nodig heb/wil er weer afgooienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ha, zit je er al mee te spelen, ja? Hoe bevalt het?
Dat dusquote:
Ja heel erg!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
En was Talking Carl een succes bij je kroost, Gert?
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heel erg!![]()
En dan moest ie lachen, en Carl dus heel hoog teruglachen, waar hij weer om moest lachen enzovoort.
Zeg maar hetzelfde soort lol als jij er mee had, schat ik zo in.
Of deze, om alvast een beetje aan het vakantiegevoel te wennenquote:
Uhhh..... die werkt niet helemaal voor mij geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze, om alvast een beetje aan het vakantiegevoel te wennen
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
Wie is natasja23 die per pm aan me vraagt hoe het is en waarvan de inbox vol zit
Zie je! Zie je! Goeie tip van mij hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heel erg!![]()
En dan moest ie lachen, en Carl dus heel hoog teruglachen, waar hij weer om moest lachen enzovoort.
Zeg maar hetzelfde soort lol als jij er mee had, schat ik zo in.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.
Tof hè, als je net een nieuw speledingetje hebt.quote:
Qui dit fatigue dit réveille encore sourd de la veillequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, je kan het zo lekker zeggen met veel armzwaaien!
I love french!
Voila mon passport!
Ik ga ff de franse teleactalencursus zoeken.
Gratis!
Als een kind zo blij, had ik èn geen deadline èn vanavond geen verjaardag. Tot kwart voor vier even pauzerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
Tof hè, als je net een nieuw speledingetje hebt.
Ja, die is super!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhhh..... die werkt niet helemaal voor mij geloof ik.
Ik doe deze weer effe, zo'n lekker nummer!![]()
Ach, dat is voor velen nostalgie. Mysteryland in de modderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is super!
Als het zo blijft regenen houd ik mijn hart vast voor Mysteryland zaterdag. Ze zijn al druk bezig met opbouwen, maar de grond is doorweekt en drassig. Als je daar naartoe gaat komt je er uit te zien als een beest.
Ah, een opklaring, hopelijk zet het door.
gewoon kaplaarsen onder je outfitje aan, staat best leuk en je houd warme voetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is super!
Als het zo blijft regenen houd ik mijn hart vast voor Mysteryland zaterdag. Ze zijn al druk bezig met opbouwen, maar de grond is doorweekt en drassig. Als je daar naartoe gaat komt je er uit te zien als een beest.
Ah, een opklaring, hopelijk zet het door.
En Dance Valley . Dat was echt bar toen met die regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ach, dat is voor velen nostalgie. Mysteryland in de modder
Goed idee Heksjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon kaplaarsen onder je outfitje aan, staat best leuk en je houd warme voeten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is inmiddels al geband wegens het lastigvallen van vrouwelijke users per pm.
Je zat daar enkelt met je sokjes? zonder schoentjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo de natte schoenen maar weer eens aantrekken om naar huis te gaan.
Mannen met enkel sokjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zat daar enkelt met je sokjes? zonder schoentjes?
Een rondvaartbusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, het is een amfibievoertuig waarmee je een rondrit door Rotterdam kunt maken met aansluitend een rondvaart.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mannen met enkel sokjes![]()
Mannen met enkel sokjes
Je comprends que tu as trouvé le traducteur?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Qui dit fatigue dit réveille encore sourd de la veille
Hmmmm, rrrrrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |