bij ons niet. Vind het zelf ook nog steeds dikke onzin trouwens. Als alle broers en zussen 3 kinderen maken ben je dus al 18 weekenden per jaar kwijt aan kinderverjaardagen. Los van de verjaardagen van hun ouders (plus 12) en je eigen verjaardagen, plus die van opa's, oma's, vrienden en vriendinnen en buurvrouwen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:53 schreef Inu het volgende:
Bij ons kwamen ook ooms & tantes met hun kinderen
Ik zou de verjaardagen van mijn neefje en nichtjes voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Verder moet iedereen dat uiteraard helemaal zelf weten!
Ik doe d'r alleen niet aan mee
Ik heb niet zoveel neefjes en nichtjes, dus wij waren alleen grootverbruiker verjaardagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons niet. Vind het zelf ook nog steeds dikke onzin trouwens. Als alle broers en zussen 3 kinderen maken ben je dus al 18 weekenden per jaar kwijt aan kinderverjaardagen. Los van de verjaardagen van hun ouders (plus 12) en je eigen verjaardagen, plus die van opa's, oma's, vrienden en vriendinnen en buurvrouwen.
Dan hou je geen tijd meer over voor jezelf man
Ja zolang het gaat, gaat het. En als je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou de verjaardagen van mijn neefje en nichtjes voor geen goud willen missen.Maar ik heb dan ook hele toffe neefje en nichtjes.
het zijn er maar 3. En verder zie ik ze niet gek vaak, dus vind ik de verjaardagen heel belangrijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zolang het gaat, gaat het. En als je er zin in hebt.
Maar het moet geen verplichting zijn
Wanneer zag jij jouw neefjes en nichtjes dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat die jong toch alleen maar om kadootjes incasseren over het algemeen
als ze zelf jarig zijn en met kerstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Wanneer zag jij jouw neefjes en nichtjes dan?
Op de verjaardagen van opa's, oma's en ooms en tantes. Dus een keer of 8 per jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Wanneer zag jij jouw neefjes en nichtjes dan?
Ja, wij gingen dus niet naar de verjaardagen van ooms en tantesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de verjaardagen van opa's, oma's en ooms en tantes. Dus een keer of 8 per jaar
Da's helemaal vaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, wij gingen dus niet naar de verjaardagen van ooms en tantes
Nee wij ook niet. Want dat was 's avonds en voor grote mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij ons gewoon overdags, want altijd 2 uur reizen en op zondag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee wij ook niet. Want dat was 's avonds en voor grote mensen.
Wij ook zelden... kinderen van ooms en tantes (moeders kant) ken ik amper, zijn allemaal een heel stuk ouder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Net of zij zitten te wachten op een kluitje kinderenquote:
oh, je bracht het alsof je ouders helemaal niet gingen, vandaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Net of zij zitten te wachten op een kluitje kinderenMn ouders gingen dan gewoon en wij bleven thuis bij de oppas
Bij ons was dat ook zo, alsof kinderen het leuk vinden om naar ooms en tantes te gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Net of zij zitten te wachten op een kluitje kinderenMn ouders gingen dan gewoon en wij bleven thuis bij de oppas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |