Geloof het of niet, wat jij wil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
20 mensen laten komen naar een babyverjaardag en dan zeggen dat je het voor het kind doetdesalniettemin sterkte
nee ik geloof het niet. Want de baby heeft niet eens door dat ze jarig is, laat staan dat er mensen voor haar komen. Dat besef begint pas rond de derde verjaardag namelijkquote:
Tja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik geloof het niet. Want de baby heeft niet eens door dat ze jarig is, laat staan dat er mensen voor haar komen. Dat besef begint pas rond de derde verjaardag namelijkeerste verjaardagen zijn meestal vooral voor de moeder belangrijk. Ik zeg niet dat dat slecht is overigens. Desalniettemin veel sterkte
Best een goeie volgorde, maar voor vandaag zal het eerder worden, werken, boodschappen doen, eten (bbq), sexquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strand, zee, bbq, sex.
Niet noodzakelijkerwijze in die volgorde
waarom moet je nadat je bij iemand op bezoek bent geweest weer werken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:04 schreef r8ality het volgende:
Voor mij wordt het vandaag werken, eten, bij iemand op bezoek gaan, werken, slapen.
Omdat ik nog een pc voor iemand moet fixen. Which is workquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom moet je nadat je bij iemand op bezoek bent geweest weer werken?
Ach So..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik nog een pc voor iemand moet fixen. Which is work.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef FUFR het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1007486438_1.xml
ik zie een nieuwe trend opkomen
alvast proficiat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helleuw.
Tja bijna D-Day, morgen 20 mensen op bezoekMaar gelukkig is dat maar 1 maal per jaar.
zie je je al zitten terwijl levi de laptop vasthoudt. .quote:
Hoezo trendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef FUFR het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1007486438_1.xml
ik zie een nieuwe trend opkomen
past wel iedereen in de tent?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
alvast proficiat.
Zondag Samantha aan de beurt. Man of 50 als iedereen komt
past dat allemaal in je caravan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
alvast proficiat.
Zondag Samantha aan de beurt. Man of 50 als iedereen komt
tijd voor een sigaretje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
past dat allemaal in je caravan?
quote:
Misschien gecombineerd wel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
past dat allemaal in je caravan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |