Kom precies uit nu! Was toch al aan het twijfelen over 1 lakje, dus die heb ik er nu gewoon uitgemikt. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, anders overleef ik het ook wel hoor.
In Veldhoven zit een winkel die CND verkoopt namelijk
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kom precies uit nu! Was toch al aan het twijfelen over 1 lakje, dus die heb ik er nu gewoon uitgemikt. Geen enkel probleem.
En voor de liefhebbers knal ik ook wel weer een armband erbij
Ik had blauwe nagels van Charla maar geen basecoat gebruiktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor wat het waard is, ik heb bij charla geen staining gehad! En die heb ik anderhalve dag gedragen met 1 laag Bonder
Dat kleine kaartspelletje is ook leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kom precies uit nu! Was toch al aan het twijfelen over 1 lakje, dus die heb ik er nu gewoon uitgemikt. Geen enkel probleem.
Jeee armbandquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
waarom wist ik dit niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op jullie blogs allemaal van zulks leuks voorbij zien komen van Viva la Nails dat ik ook maar heb besteld een tijdje terug. Vandaag van het postkantoor opgehaald. Ze shippen wel snel trouwens
[ afbeelding ]
Wat een verademing na die gare decals van Ebay! Dit is een blijvertje
En natuurlijk meteen instant nailart toegepast:
[ afbeelding ]
op welke pagina zit je nu?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef mirannie het volgende:
waarom staat die flat rate box er bij mij niet bijik dacht dat die optie terug was.
nu durf ik niet door te klikken omdat ik bang ben dat mijn pakketje misschien toch te groot is, ondanks dat het toch echt 9 lakjes zijn
Nog niet komt eraan!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jeee armband![]()
Ik ben nu wel echt benieuwd naar wat t verschil is tussen de 2
had je al een foto gemaakt bubs?
Ik had ook die ebay dingen al. Maar hier kan je altijd nog een keer bestellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom wist ik dit niet?
wel heeel mooi!!
hm vreemd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
De laatste, weer alleen die dure verzendopties...
FAQquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
De laatste, weer alleen die dure verzendopties...
hahaha, dat heb ik dus al gedaan en "apply flat rate box $18 please" in de comment box gezet. Zou dat goedkomen dan weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm vreemd!
gewoon weer terug naar je vorige scherm dan! en in de comments box aangeven
vaag, bij mij staat ie er wel bij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik dus al gedaan en "apply flat rate box $18 please" in de comment box gezet. Zou dat goedkomen dan weer?
Ik zei het nog aardigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joys, komop. Die optie was eergisteren weer aanwezig, vandaar dat ze het vraagt.
Vast wel, op SMALL FLAT RATE BOX reageren ze ook altijd goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik dus al gedaan en "apply flat rate box $18 please" in de comment box gezet. Zou dat goedkomen dan weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |