Oh thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in september, nog geen datum bekend
[..]
Doe maarEither way
Awwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
leuke hauls voorbij zien komme
En kenker wat een drukte vandaag op mijn werkik denk dat ik maar niet meer ziek word
nou, ik ben de enige die met dat programma overweg kanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awwwel slecht dat dat zo slecht wordt opgevangen dan!
Die bloemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op jullie blogs allemaal van zulks leuks voorbij zien komen van Viva la Nails dat ik ook maar heb besteld een tijdje terug. Vandaag van het postkantoor opgehaald. Ze shippen wel snel trouwens
[ afbeelding ]
Wat een verademing na die gare decals van Ebay! Dit is een blijvertje
En natuurlijk meteen instant nailart toegepast:
[ afbeelding ]
Oh, dat weet Loqi welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:37 schreef mirannie het volgende:
Ziet er gaaf uit SQ!!
Iemand enig idee wat de mooiste CND effects is?? Ik kom er echt niet uit. Help!!
Tof!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op jullie blogs allemaal van zulks leuks voorbij zien komen van Viva la Nails dat ik ook maar heb besteld een tijdje terug. Vandaag van het postkantoor opgehaald. Ze shippen wel snel trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker vette shizzle!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vet hip he?
Met extragratis bling!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, als de Burlesque binnen is kun je altijd nog bijbestellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij is copper shimmer heel mooi
die wilde ik gisteren bestellen bij TD
veel besteld, maar die vergeten![]()
Ben benieuwd!! En natuurlijk: fotoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
@ lindytje; mijn nagels zijn koooort, kan ernog niet aan wennen!
sharaan, had jij de original al gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
@ lindytje; mijn nagels zijn koooort, kan ernog niet aan wennen!
oh nee sorry, morgen gaat alles de deur uit, zit namelijk ziek thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sharaan, had jij de original al gepost?
Anders gaat er iets mis namelijk
het witte gedeelte van mijn nagels is echt gehalveerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben benieuwd!! En natuurlijk: foto
Hai, sorry ik was even pannenkoeken etenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:39 schreef mirannie het volgende:
LOQI?!?!?! Waar ben je?? Heb je hulp nodig
Nee maakt niet uit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee sorry, morgen gaat alles de deur uit, zit namelijk ziek thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |