Wat doe jij eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Nouja ik heb na de middelbare geen opleiding meer afgerond en je wordt toch wel behandeld als een minderwaardig mens. Nu ben ik wel bezig om weer naar school te gaan, maar toch..
Niets op het momentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijkvroeg ik me af
Klote zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niets op het momentWerkloos zijn
![]()
![]()
en ook dan wordt je als minder mens beschouwd
Ja, ze doen net of er iets mis met je is als je niet snel een baan vindt. Boo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klote zeg![]()
![]()
Een minder mens zijn dan wat dom
Normaal zijn ze wel snel maar nu is het natuurlijk erg drukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang zal het duren voordat models own binnen komt?
hoop nog voor mijn vakantie!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal zijn ze wel snel maar nu is het natuurlijk erg druk
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:54 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi, dagje vrij! jeej!
@ Dico, ik zou gaan. Wie weet wat de toekomst brengt dus geniet gewoon nu!
Dit is toch wat je wil
Ja, ik ga het ook zeker doen! Ik merk ook aan m'n omgeving (vrienden en familie) die geen diploma hebben echt nergens komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico, ik zou lekker een jaar naar Amerika gaan, het kan makkelijk. Maar meis, ga alsjeblieft na dat jaar nog wel een opleiding doen, papiertjes zijn ECHT belangrijk!!!
Alleen haar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef Diconnected het volgende:
En ik kan jou mooie lakjes opsturen vanuit de VS
jaaa en ik heb een logeerplek want ik wil ook naar amerika?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, ik ga het ook zeker doen! Ik merk ook aan m'n omgeving (vrienden en familie) die geen diploma hebben echt nergens komendus dat zit wel snor bijmezelf
![]()
En ik kan jou mooie lakjes opsturen vanuit de VS
haha ja ik had ook al geblogged, i had het niet verwacht maar hijs toch wel tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik doe net Ingrid op en hij is toch eigenlijk best mooi
Voor iedereen die daar behoefte aan heeftquote:
Dat moet wel goedkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa en ik heb een logeerplek want ik wil ook naar amerika?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Voor iedereen die daar behoefte aan heeft
[..]
Dat moet wel goedkomen
Alleen moet ik neit zo dik smeren kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ja ik had ook al geblogged, i had het niet verwacht maar hijs toch wel tof
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kreeg vanochtend 1 van mijn broeken niet meer dicht
Tijd om weer ff wat op te letten
Mijn lichaam veranderd trouwens helemaal sinds de operatie. Ik begin heupen te krijgen
Die heb ik nooit gehad ik was altijd zoiets:
[ afbeelding ]
en later met boobs
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn lichaam veranderd trouwens helemaal sinds de operatie. Ik begin heupen te krijgen
[ afbeelding ]
en later met boobs
wat voor operatie heb je gehad?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
en later met boobs
afgezien van de boobjob?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor operatie heb je gehad?
oef baarmoeder verwijderenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
afgezien van de boobjob?
begin maart is mijn baarmoeder verwijderd.
mijn mama is ook zwaarder geworden na verwijderen baarmoederquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
afgezien van de boobjob?
begin maart is mijn baarmoeder verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef princess-a het volgende:
Oh Puckzz dat lijkt me heftig zeg!
Ik heb net gefaald in Antwerpen, H&M Happy purple, Happy grey en van de Hello Kitty serie Glitter purple. Van Essence colour & go Choose me! Een hele mooie blauw met groen en gouden glitters. Als laatste van CCUK (te koop bij Pieces) nr 247 Amethyst
En kennen jullie dit gevoel; zit je naar je vent te kijken en de hele tijd te denken; Ik kan echt niet zonder jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hello kitty purple glitter, jaloerrrs!
Hij is ook echt heeel vet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik wil fotoooooo'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is ook echt heeel vet!als je beweegt zitten er ook nog rode en zilveren glitters in, terwijl de glitters als je ze stilhoudt helemaal paars zijn. Heeeel mooi paars
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef princess-a het volgende:
Oh Puckzz dat lijkt me heftig zeg!
Ik heb net gefaald in Antwerpen, H&M Happy purple, Happy grey en van de Hello Kitty serie Glitter purple. Van Essence colour & go Choose me! Een hele mooie blauw met groen en gouden glitters. Als laatste van CCUK (te koop bij Pieces) nr 247 Amethyst
En kennen jullie dit gevoel; zit je naar je vent te kijken en de hele tijd te denken; Ik kan echt niet zonder jouEuj, die Choose Me heb ik ook gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Iets met goud
help me. En glisten' up hadden ze nu ook hier staan
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die hebben ze hier gewoon bij h&m hoor? :pquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zit mobielquote:
High five!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb sinds vanochtend half 9 al last van een half slapende rechterhand
Vervelend dat het niet zo gaat met jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit mobielals ik het vanavond nog red maak ik foto's
moet nog 3 uur reizen voor ik thuis ben en vanavond naar glemmer festival
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:39 schreef Linnie20v het volgende:
Lijkt me wel een lucratieve business!!
Hahaha dus dat doen die studentes voor de kostquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb ik weer, ik zoek op de site van de belastingdienst over studiekosten en eigen zaak, kom ik uit op de prostitutiebranche![]()
In Brussel, maar is niet goed gegaan. Na een paar jaar schoot 1 prothese onder de borstspier vandaan en een paar jaar later de andere. Je ziet het niet normaal gesproken maar wel als ik in bad zit of geen BH aanheb. En daarbij was het een Amerikaanse chirurg die er ongevraagd een 'paar' CC-tjes meer heeft ingestoptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oef baarmoeder verwijderen![]()
boobjob is welwaar heb jij laten doen?
Wooha, dat scheelt wel ff wat dan ja. Ik ken alleen maar mensen die een boobieverkleining hebben gehad, en waar een paar wel tevreden zijn, en paar ook weer niet. Boobies, af en toe word je er gewoon moe van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In Brussel, maar is niet goed gegaan. Na een paar jaar schoot 1 prothese onder de borstspier vandaan en een paar jaar later de andere. Je ziet het niet normaal gesproken maar wel als ik in bad zit of geen BH aanheb. En daarbij was het een Amerikaanse chirurg die er ongevraagd een 'paar' CC-tjes meer heeft ingestoptik heb nu 75F
Volgend jaar hoop ik op een nieuwe operatie met kleinere protheses en een lift
Maar ik zou desondanks dit alles voor geen goud terug willen naar de situatie vóór mijn operatie hoor! Alles beter dan lege zakjes waar de kat zelfs op gaat staan als je in bed ligt
oef, horrorverhaal!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In Brussel, maar is niet goed gegaan. Na een paar jaar schoot 1 prothese onder de borstspier vandaan en een paar jaar later de andere. Je ziet het niet normaal gesproken maar wel als ik in bad zit of geen BH aanheb. En daarbij was het een Amerikaanse chirurg die er ongevraagd een 'paar' CC-tjes meer heeft ingestoptik heb nu 75F
Volgend jaar hoop ik op een nieuwe operatie met kleinere protheses en een lift
Maar ik zou desondanks dit alles voor geen goud terug willen naar de situatie vóór mijn operatie hoor! Alles beter dan lege zakjes waar de kat zelfs op gaat staan als je in bed ligt
Prettehquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Loqi het volgende:
jeeeeeeeeeeeeej TD
[ afbeelding ]
Lijken me zonder namen wel duidelijk
[ afbeelding ]
Emerald shimmer, Extravagance, For the woman on the verge, Foxy (die veel meer koper is dan ik had verwacht)
en nog opi ridgefiller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |